| D3 hvor langt er du? | 16.05.2012 22:00 |
Ja overskriftens siger lidt sig selv.
Jeg er personligt 60, og er ved Diablo på inferno.
Jeg spiller Witch doctor.
Hvad spiller du, hvad level, og som sagt hvor langt er du?
TIP:
Options -> Gameplay -> og under interface der kan du finde Electiv mode, hvis du slår det til kan du benytte alle spells i hvilken som helst slot. Altså du kan tage alle fire ting fra primary f.eks.
Edited: 01.06.2012 07:53
Jeg er personligt 60, og er ved Diablo på inferno.
Jeg spiller Witch doctor.
Hvad spiller du, hvad level, og som sagt hvor langt er du?
TIP:
Options -> Gameplay -> og under interface der kan du finde Electiv mode, hvis du slår det til kan du benytte alle spells i hvilken som helst slot. Altså du kan tage alle fire ting fra primary f.eks.
Edited: 01.06.2012 07:53
fÅåårk det er koldt!!
| #410 | 01.06.2012 18:31 |
Act 2 inferno på belial
Hvis nogen kunne hjælpe kunne det være rart................
:D
Hvis nogen kunne hjælpe kunne det være rart................
:D
| #423 | 03.06.2012 12:41 |
Same, er 2.6, men har rollet DH så jeg har det fair nok så længe jeg ikke møder latterlige elite combos, jeg ikke kan dodge...
Synes dog spillet er blevet meget sjovere. Hver gang jeg klarer den til næste "checkpoint" er bare en kæmpe sejr og fejres lige med at smide armene i vejret eller råbe til de andre på VT/Skype at de er nogle n00bs.
Som når der står Invulnerable minion, reflect damage, shielding extra hp lige direkte oven på en dungeon entrance altså...
Synes dog spillet er blevet meget sjovere. Hver gang jeg klarer den til næste "checkpoint" er bare en kæmpe sejr og fejres lige med at smide armene i vejret eller råbe til de andre på VT/Skype at de er nogle n00bs.
Som når der står Invulnerable minion, reflect damage, shielding extra hp lige direkte oven på en dungeon entrance altså...
Edited: 03.06.2012 12:42
| #424 | 03.06.2012 15:20 |
har nok noget bue du må få hvis du heldig!
respect existence or expect resi
| #425 | 03.06.2012 15:22 |
Har godt nok mistet respekten for DH classen.. Den er alt alt for vild i forhold til alle andre.. Har så ikke en indsigt i hvordan wizard fungerer for tiden, efter nerf, men det er godt nok latterligt med DHs...
Så sidder man og prøver at farme på Act 3 fordi folk siger der dropper det vildeste loot.. Der dropper bare INTET for mig... Suuuuk....
Så sidder man og prøver at farme på Act 3 fordi folk siger der dropper det vildeste loot.. Der dropper bare INTET for mig... Suuuuk....
Edited: 03.06.2012 16:10
\o/
| #428 | 03.06.2012 18:37 |
Ændrer ikke det store i at den stadig er langt bedre end alle de andre classes.. Deres damage/hp balance er latterlig og smoke screen er stadig totalt overpowered i forhold til de andre casters defensives...
\o/
| #429 | 03.06.2012 18:47 |
Jeg er fuldstændig enig med hvad du skriver i begge posts, det er helt vildt det med DH's.
Jeg er så trist over at jeg ikke kan en skid i forhold til alle de DH's på min WD, det pisser mig af, og håber fandme der snart sker noget, men det er desværre meget der skal laves om før tingene er balanced.
Snart alle jeg kender har en DH, eller er ved at rerolle til en.
Jeg er så trist over at jeg ikke kan en skid i forhold til alle de DH's på min WD, det pisser mig af, og håber fandme der snart sker noget, men det er desværre meget der skal laves om før tingene er balanced.
Snart alle jeg kender har en DH, eller er ved at rerolle til en.
fÅåårk det er koldt!!
| #430 | 03.06.2012 18:59 |
Lige præcis.. Spiller også WD og de har bare 20-30k mindre dps og 3 gange så lang cd på deres smokescreen (spirit walk).. Det er jo helt åndssvagt.. Min lillebror har lige rerollet DH og rigtig mange af mine venner reroller.. Min lillebror har allerede langt højere dps end jeg har og han blev lvl 60 i går.. Jeg har spillet WD siden release.. Gg
\o/
| #431 | 03.06.2012 19:34 |
Jeg ligger selv med 45k dps uden buffs af nogen art, og de ligger over 100k og deres smokescreen er så vild fordi de kan bruge den præcis hvornår de vil, og derved kan de dodge alt!
fÅåårk det er koldt!!
| #434 | 03.06.2012 22:21 |
Hvor meget dps har dit 1h? Eller hvad kører du med? Har virkelig svært ved at pushe min dps op uden at skulle give afkald på åndsvagt meget hp for en lille damage upgrade..
\o/
| #437 | 03.06.2012 22:40 |
Lige knap 900 dps, men så er der en del int på. Jeg har kun 24k hp, hvilket er fint, for du skal have sygt meget resist, og liv for at kunne klare bare et hit på act 4, så det er lige meget om du har 5k eller 40k.
Brug spirit vessel, den er mega nice. Desuden er spirit walk fucking bugged, hvis du ikk har bemærket det, men der jo ikke ligefrem noget andet at tage istedet for den.
Brug spirit vessel, den er mega nice. Desuden er spirit walk fucking bugged, hvis du ikk har bemærket det, men der jo ikke ligefrem noget andet at tage istedet for den.
fÅåårk det er koldt!!
| #440 | 03.06.2012 23:02 |
På hvilken måde er den bugged? Tror du ikke bare det er fordi "body", som er på jorden mens du er i spirit form dør, og så kommer du ud af spirit form igen? Så fed er vores ability nemlig =D
Ahh okay, well farmer act 3 og der er det rart nok at have hp til at kunne klare et spyd fra en spearman eller lign.. Og bruger selvfølgelig spirit vessel, uden den var jeg gået HELT ned :D Men må nok ofre lidt hp og så få noget mere damage.. Mangler også et ordentligt onehand, det er bare ikke til at komme til for penge.. Har et 2h med 1250 dps som jeg bruger lige for tiden i mangel af et rigtig godt onehand.. Mit 1h har kun 800..
Ahh okay, well farmer act 3 og der er det rart nok at have hp til at kunne klare et spyd fra en spearman eller lign.. Og bruger selvfølgelig spirit vessel, uden den var jeg gået HELT ned :D Men må nok ofre lidt hp og så få noget mere damage.. Mangler også et ordentligt onehand, det er bare ikke til at komme til for penge.. Har et 2h med 1250 dps som jeg bruger lige for tiden i mangel af et rigtig godt onehand.. Mit 1h har kun 800..
\o/
| #450 | 04.06.2012 07:18 |
Det med spirit walk er at man kan trykke den af og alligevel blive ramt, også er den på cd. Det er efter sidste patch synes jeg. Jeg oplever også at den kun holder 1 sek nogle gange, fordi man bliver ramt lige efter man har brugt den, og derved når man ikke ordentligt væk.
fÅåårk det er koldt!!
| #456 | 04.06.2012 11:48 |
Så er det vel fordi du ikke når væk fra der hvor din fysiske krop står og så instant kommer ud af spirit form og bliver ramt.. Så ja.. Det er bare sådan spellen fungerer :) Desværre..
\o/
| #432 | 03.06.2012 19:42 |
hp??
DH er vel den class der bruger sig mindst af hp og res fordi vi er så squuezh. Vi blir jo onehitted af alt, selv med 40k hp og 500res.
Men når det så er sagt, vi har høøøj dps, hvilket gør hvis man er rimelig pro, så kan man kite, og dræbe.
Men det kræver stadig skills. Især når man møder reflect dmg og teleport+fast.
DH er vel den class der bruger sig mindst af hp og res fordi vi er så squuezh. Vi blir jo onehitted af alt, selv med 40k hp og 500res.
Men når det så er sagt, vi har høøøj dps, hvilket gør hvis man er rimelig pro, så kan man kite, og dræbe.
Men det kræver stadig skills. Især når man møder reflect dmg og teleport+fast.
| #435 | 03.06.2012 22:21 |
At kunne have 40k hp, 500 res og stadig have 60-80k+ dps er stadig latterligt meget i forhold til fx en witchdoctor.. Det er min pointe... Men de behøver vel ikke engang hp pga smokescreen..
\o/
| #442 | 03.06.2012 23:13 |
Det jo ikke sikkert de har 60-80k, det jo most likely pga sharpshooter folk skriver de har 150k dps, det en ting der gør crit stacker til 100 hvis man ikke rammer nogen. Det skal folk lige huske også :)
| #444 | 04.06.2012 00:26 |
Min bror har 50k dps efter 1 dag som lvl 60... Uden sharpshooter.. Hvis det ikke er latterligt højt, så ved jeg ikke hvad er..
\o/
| #447 | 04.06.2012 01:04 |
Så har han også købt items, eller været latterlig heldig med drops. Min DH har 35k dps, og jeg har langt fra gode items, men har stadig 3-4 items der går for +5mil på AH...
Edited: 04.06.2012 01:04
| #457 | 04.06.2012 11:49 |
Så må du være rimelig dårlig til at købe ting på AH.. :)
\o/
| #461 | 04.06.2012 12:20 |
Jeg kigger AH jævnligt efter mine gold/gear farming runs. De items der vil være upgrade for mig koster min 5mil. Ellers snakker vi upgrades der giver måske 100-500dps forskel for under 1 mil, men det får jeg ikke rigtigt noget ud af.
| #477 | 04.06.2012 22:21 |
Jeg har kun brugt 500K på upgrades til min DH der dingede iforegårs, og har slet ikke spillet siden igår, og min DPS er 80K. Du kan altså finde mange billige items på AH :) min bow er 931 dps blue med en socket, så jeg kan få meget mere DPS :>
http://puu.sh/yQUa
http://puu.sh/yQUX
12 timer played. Min helm er fra min Wizard, så ikke tæl den med mht. til de 500K. Den gav mig også kun 500DPS upgrade tror jeg.
Altså mit belt "The Witching Hour" er et level 16 belt med 16 dex, IAS 7% og crit dmg 12%, det gav mig lige 2K dmg upgrade fra et lvl 60 rare belt. Og det kostede 25K.
http://puu.sh/yQUa
http://puu.sh/yQUX
12 timer played. Min helm er fra min Wizard, så ikke tæl den med mht. til de 500K. Den gav mig også kun 500DPS upgrade tror jeg.
Altså mit belt "The Witching Hour" er et level 16 belt med 16 dex, IAS 7% og crit dmg 12%, det gav mig lige 2K dmg upgrade fra et lvl 60 rare belt. Og det kostede 25K.
Edited: 04.06.2012 22:45
same shit, different day.
| #481 | 04.06.2012 23:39 |
Hvad er din dps hvis du tager helm af nu?
(raw dps, ikke med SS)
(raw dps, ikke med SS)
Edited: 04.06.2012 23:40
| #448 | 04.06.2012 01:38 |
Nu bruger du jo discipline på Smoke Screen så det er ikke som om man bare kan stille sig og spamme smoke screen indtil en elite pack er død. Jeg ville med glæde tage imod et smoke screen nerf mere hvis de gav os noget andet defensivt. Smoke screen er det eneste der gør vi kan overleve på inferno og imo ville det være langt federe hvis den ability ikke var alfaomega i ens build.. Men sandheden er at uden smoke screen ville det være umuligt. Og der er desuden en lille CD på smoke screen så du ikke kan stå og være udødelig hele din discipline pool+prep igennem..
True story!
| #458 | 04.06.2012 11:52 |
Jeg ved seriøst ikke hvad i havde regnet med at jeg mente.. Troede i at jeg mente at DHs var udødelige og bare kunne tanke alt mens de facerollede elite packs? Tænk jer nu lidt om altså.. Selvfølgelig skal de kite, de har bare langt mindre cd på deres smokescreen end fx WDs har på spirit walk.. Jesus... Beklager attituden, men det bliver sgu lidt trættende i længden at skulle forklare det samme igen og igen.. Man kan godt være overpowered selvom man ikke bare kan tanke alt og dræbe det på 0.5........
\o/
| #464 | 04.06.2012 12:32 |
Problemet er bare at Smoke screen ikke er OP.. Det eneste jeg kan se måske er OP ved DHs er deres damage. Uden smoke screen ville man knap kunne klare hell. Jeg tager gerne imod et smoke screen nerf hvis der kommer en passiv eller lign, som gør at jeg kan overleve et eller flere slag som andre classes også kan..
True story!
| #467 | 04.06.2012 12:38 |
Hvad er det der ikke gør smokescreen OP? Nej det er fair nok at I har den.. Men hvorfor skal den have ca. 6 sekunders cd når vi andres har 15? Samtidig har i alt for høj damage i forhold til os.. Hvis der så var en balance havde det givet mening.. Det er der bare ikke..
\o/
| #469 | 04.06.2012 12:50 |
Jeg ved ikke hvorfor blizzard har valgt at lave DHs som en kæmpe glass canon med kun én defensiv ability som tilgengæld er meget stærk. Det virker ekstremt dumt imo.. Synes ikke det er sjovt at lige meget hvilket build man vælger, så skal det være bygget op omkring smoke screen+prep..
True story!
| #470 | 04.06.2012 13:01 |
Vi andre har også kun 1 defensive ability.. Alle classes skal mere eller mindre bygges efter én måde til inferno, fordi det er så svært.. I er bare ikke så glass som I nu mener I er.. Hvis man kan finde ud af at kite og bruge smokescreen, tager man packs langt hurtigere ned end fx en WD, dvs. man har mindre tid til at lave fejl i.. Udover det kan i bruge jeres smokescreen 3 gange oftere end vi kan.. Nu gider jeg snart ikke udpensle det mere...
\o/
| #475 | 04.06.2012 21:48 |
Det kan godt være at DH virker OP i forhold til WDs pga damage. Men når en WD kan tage 2-3 slag, så har de jo ikke behov for at være udødelige ligeså ofte som DHs, som dør af ét hit.. Synes egentlig kun det er monks der har noget at beklage sig over..
True story!
| #483 | 05.06.2012 00:41 |
WDs kan ikke tage 2-3 slag.. Ved ikke hvor du har det fra.. De kan tage 1 slag hvis de har spirit vessel og så har de 10% hp tilbage, hvilken har 90 sekunders cd.. Så jo, de har bestemt behov for at være udødelige som du så pænt siger DHs kan.. Og det kan de jo netop, de kan soake ALT, de behøver ikke engang bevæge sig ud af det lort der bliver smadret ind i hovedet på dem...
\o/
| #510 | 05.06.2012 19:15 |
Jeg har spillet meget med min kammerat, som er WD.. Han kan sagtens tage et par hits hvor jeg dør af det første hit jeg tager..
True story!
| #513 | 06.06.2012 02:19 |
Nu kommer det selvfølgelig an på jeres gear, for med det gear jeg har fået nu, kan jeg også godt tage et par hits i act 2, men det ville en DH også sagtens kunne..
Hvor meget damage har han så i forhold til dig? Han må næsten køre med både spirit vessel og jungle fortitude hvis han altså ikke er gået tankish som sådan..
Hvor meget damage har han så i forhold til dig? Han må næsten køre med både spirit vessel og jungle fortitude hvis han altså ikke er gået tankish som sådan..
\o/
| #438 | 03.06.2012 22:42 |
Alle andre bliver jo også oneshottet, men DH's kan bedre undgå det pågrund af smokescreen. Også hjælper det jo også med syg dps, så rares ryger ned hurtigere.
fÅåårk det er koldt!!
| #441 | 03.06.2012 23:12 |
De fleste jeg møder når jeg går party kan sagtens tag et par hits og måske endda tanke dem for noget tid.
| #451 | 04.06.2012 07:21 |
Så snakker du act 1, hvis du mener WD's og wizards. Men ellers kan monk og barb godt tank.
Jeg kan selv tage nogle hits på act 1, men det er en helt anden historie på act 3 og 4, der kan man nærmest ikke bruge en tank længere.
Jeg kan selv tage nogle hits på act 1, men det er en helt anden historie på act 3 og 4, der kan man nærmest ikke bruge en tank længere.
fÅåårk det er koldt!!
| #452 | 04.06.2012 11:02 |
Jeg kan også tage 1 hit på act1.. På act2 bliver jeg tilgengæld 1shottet lige meget hvad og det har jeg endnu ikke oplevet mine mates blive, og de spiller alle forskellige classes. Det er rigtigt at smoke screen er pænt powerful, men uden den ville demonhunters være ubrugelige. Jeg ville meget hellere have lidt mere survivability og så få nerfed smoke screen(.. igen). Hvis man mener, at demonhunters ikke dør tit, så burde man virkelig prøve at spille en..
True story!
| #472 | 04.06.2012 16:48 |
Hvis man vil klare sig som dps, skal man ikke gå efter andet end ens primery stat, hvis man så vil overleve nogle shot også så skal man havde meget dyre items.
Det med at DH ikke kan tage så mange hits er jo nemt fordi man bare stacker dex, men de dex points er så meget mere værd i forhold til hvad de andre får ud af deres primery stats. Har ikke snakket om man skal tage smokescreen væk, jeg synes bare den er overpowered i forhold til hvad de andre har, når man ser den vilde dmg den også kan smide.
Desuden har DH'en en rigtig god range i forhold til en WD's som spiller bear spec, hvilket er lav range, ellers er de nogle andre valg, men ingen af dem kan sammenlignes med DH'ens dmg.
Jeg ved ikke om du har spillet på act 3 og 4 endnu, men der har dine dps mates ingen chance, ikke engang jeres tank imod rares.
Det med at DH ikke kan tage så mange hits er jo nemt fordi man bare stacker dex, men de dex points er så meget mere værd i forhold til hvad de andre får ud af deres primery stats. Har ikke snakket om man skal tage smokescreen væk, jeg synes bare den er overpowered i forhold til hvad de andre har, når man ser den vilde dmg den også kan smide.
Desuden har DH'en en rigtig god range i forhold til en WD's som spiller bear spec, hvilket er lav range, ellers er de nogle andre valg, men ingen af dem kan sammenlignes med DH'ens dmg.
Jeg ved ikke om du har spillet på act 3 og 4 endnu, men der har dine dps mates ingen chance, ikke engang jeres tank imod rares.
fÅåårk det er koldt!!
| #433 | 03.06.2012 20:29 |
DH's laver høj skade korrekt, men som zenum så fint skriver, så bliver de os oneshottet ved den mindste fejl.
| #443 | 03.06.2012 23:13 |
Vi kan ikke holde smokescreen oppe, bare lige så du ved det. Og hvis man er bare lidt unlucky med preparation, så du os færdig.
| #445 | 04.06.2012 00:29 |
Nej det ved jeg, men i kan bruge den 4-6 gange før i løber tør for discipline? Ved ikke hvad preparation er, men der skal intet til for en WD før det går galt.. Pointen er at jeres survival ability har 6 sekunders cd og en WD har 15 sekunders.. Så at sige man bliver oneshottet ved den mindste fejl er jo direkte forkert..
\o/
| #446 | 04.06.2012 01:03 |
2 gange med mindre man har max discipline(har de fleste), så nok 3 gange. Preparation restore vores max discipline helt op, så vi kan bruge den 3 gange igen, og med rune 30% at cd reset så man kan bruge den igen. så min. 6 gange, men så er cds brugt, med mindre den proc.
Og nej det er ikke en fejl at sigde det. Fordi et sek late, og du bliver ramt, eller der er så meget på skærmen at du ikke kan se der kommer en random arrow fra noob mob, så dør du os. Der skal så lidt til at man blir owned, selvom du er på lang afstand.
Hvis du ikke tror mig, kan du kigge lidt streams fra DH's, og så se hvor ofte de dør :)
Og nej det er ikke en fejl at sigde det. Fordi et sek late, og du bliver ramt, eller der er så meget på skærmen at du ikke kan se der kommer en random arrow fra noob mob, så dør du os. Der skal så lidt til at man blir owned, selvom du er på lang afstand.
Hvis du ikke tror mig, kan du kigge lidt streams fra DH's, og så se hvor ofte de dør :)
| #454 | 04.06.2012 11:43 |
Et sek late og du bliver ramt... Ja sådan er det jo med alle classes.. I har bare så mange flere muligheder for at redde jeres fejl end andre classes.. Har aldrig sagt at DHs aldrig dør, det ville jo være latterligt andet.. De har bare så meget mere dps og MULIGHEDEN for survival...
\o/
| #480 | 04.06.2012 22:49 |
Smokescreen koster 14 disc. Man har 30 disc uden items. Preparation giver os fuld disc igen. Smokescreen med den rigtige rune varer 1,5 sekunder og cooldown er cirka 2 sekunder. Dvs vi kan være i smokescreen 4 gange "i streg" og skal derefter vente lang tid på at disc regener, det er meget langtsomt.
Jeg bytter gerne det faktum at jeg skal have 2 spells på min action bar mod din spirit walk der varer i 3 sekunder med rune og jeres passiv spirit vessel der gør at i at tage et fatal hit og ikke dø alligevel. WD skal bruge en passiv og en skill, mens DH skal bruge 2 skills.
Bare det alene at have en automatisk oh shit i spirit vessel ville gøre mine runs meget nemmere.
Dvs vi har reelt kun 3 secs immun på en fuld resourse bar og kan derefter vælge at bruge prep for derefter at have 3 sec ekstra. Og så skal vi vente 45 sekunder bagefter. Mens i altid har 3 sec spirit walk på 15 sekunder cd.
Jeg bytter gerne det faktum at jeg skal have 2 spells på min action bar mod din spirit walk der varer i 3 sekunder med rune og jeres passiv spirit vessel der gør at i at tage et fatal hit og ikke dø alligevel. WD skal bruge en passiv og en skill, mens DH skal bruge 2 skills.
Bare det alene at have en automatisk oh shit i spirit vessel ville gøre mine runs meget nemmere.
Dvs vi har reelt kun 3 secs immun på en fuld resourse bar og kan derefter vælge at bruge prep for derefter at have 3 sec ekstra. Og så skal vi vente 45 sekunder bagefter. Mens i altid har 3 sec spirit walk på 15 sekunder cd.
| #484 | 05.06.2012 00:44 |
Det er jo totalt håbløst det her... Du snakker om at man skal spamme 4 smokescreens i streg.. Det er der jo ingen der ville gøre nogensinde.. Tænk nu for satan lidt realistisk... Du kiter jo af helvede til og avoider normale skud, så det er over meget længere tid at du kan være udødelig SÅ mange gange.. Hvis du vil bytte det væk for en spirit vessel som bliver taget et normal attack og så efterlader os på 10% hp og vores 15 sekunders cd, så er du godt nok helt fortabt i spillet..
\o/
| #486 | 05.06.2012 09:23 |
Nice tone du svarer tilbage på.
Så du siger at jeg er total håbløst til spillet og tænker urealistisk. Det sjovt du siger det når jeg soloede belial med 10k dps få dage efter release. Når du kommer lidt længere end skeleton king vil du finde ud af at det er påkrævet at chain SS efter hinanden. Desuden er der reelt 14 sec cooldown på SS da man regener 1 disc per sec efter man har brugt smokescreen to gange.
Du tuder alt for meget over din egen class og spiller for lidt. Flere hardcore spillere, herunder Kungen, har desuden meldt ud at demon hunter er den sværeste da den som den eneste ranged class ikke kan tage et enkelt hit uden at dø.
Så du siger at jeg er total håbløst til spillet og tænker urealistisk. Det sjovt du siger det når jeg soloede belial med 10k dps få dage efter release. Når du kommer lidt længere end skeleton king vil du finde ud af at det er påkrævet at chain SS efter hinanden. Desuden er der reelt 14 sec cooldown på SS da man regener 1 disc per sec efter man har brugt smokescreen to gange.
Du tuder alt for meget over din egen class og spiller for lidt. Flere hardcore spillere, herunder Kungen, har desuden meldt ud at demon hunter er den sværeste da den som den eneste ranged class ikke kan tage et enkelt hit uden at dø.
| #489 | 05.06.2012 10:38 |
Du kunne jo starte med at læse resten af debatten, så ville du forstå hvorfor tonen er som den er.. Jeg er på akt 4 inferno, så jeg er længere end skeleton king.. Hvis du skal spamme SS, så gør du da et eller andet helt forkert i din kiting.. Jeg har masser erfaring med DHs, da jeg selv spiller med én.. Og ja, det kan da godt ske der er 14 sekunders cd efter du har brugt preparation og dine 2 andre SS, men der har du allerede regennet nok til 2-4 mere, hvis du kiter ordentligt..
Jeg spiller mere end rigeligt og har masser af indsigt i det.. Men du må godt forklare mig hvorfor det ikke er OP at i kan soake ligemeget hvad i 1½ sek 4-6 gange..
Derudover siger jeg at du intet fatter af spillet, hvis du vil bytte DHs SS ud med hvad WD har, for det er der ingen ordentlig spiller, der fatter at kite, der ville.. Og det er simpelthen bare ikke realistisk at skulle spamme SS hvis du kiter ordentligt med maxrange og whatever slow du vil bruge.. Selvfølgelig kan man dø som DH, siger jeg ikke, men de kan overleve langt længere tid..
Jeg spiller mere end rigeligt og har masser af indsigt i det.. Men du må godt forklare mig hvorfor det ikke er OP at i kan soake ligemeget hvad i 1½ sek 4-6 gange..
Derudover siger jeg at du intet fatter af spillet, hvis du vil bytte DHs SS ud med hvad WD har, for det er der ingen ordentlig spiller, der fatter at kite, der ville.. Og det er simpelthen bare ikke realistisk at skulle spamme SS hvis du kiter ordentligt med maxrange og whatever slow du vil bruge.. Selvfølgelig kan man dø som DH, siger jeg ikke, men de kan overleve langt længere tid..
\o/
| #500 | 05.06.2012 12:51 |
Jeg er udemærket til at kite. Hvordan tror du at jeg kom til akt 4 med en 500 dps bow? Hvis du kan kite er spirit vessel også hundrede gange mere brugbart end SS. Men gider ikke diskutere mere med dig. Ha' en go' dag
Edited: 05.06.2012 13:14
| #501 | 05.06.2012 15:07 |
Ja 90 sekunders cd, mega brugbar i forhold til 6 ved SS :D
Og Belial P1 er jo cake for alle andre.. Nårh nej...............
Og Belial P1 er jo cake for alle andre.. Nårh nej...............
\o/
| #502 | 05.06.2012 15:48 |
Du har tydeligtvist ikke læst hvad jeg har skrevet og du har tydeligtvist heller ikke en demon hunter selv. Der er nemlig ikke 6 sekunders cd på SS, men kun omkring 2 sekunder. Desuden har jeg heller ikke sagt at belial p1 er nemt for alle. Men igen, du læser ikke hvad jeg skriver. Hej ignore
| #503 | 05.06.2012 15:54 |
Nej men hvad nytter det at give et eksempel fra en af de sværeste fights i spillet, hvor ingen kan klare sig? Det er simpelthen for dumt altså :D
\o/
| #492 | 05.06.2012 10:41 |
Men nævn mig lige et par situationer, hvor man er nødt til at SPAMME SS, hvor en WD ville kunne klare det uden problemer..
Eller bare nævn nogle situationer, hvor man er nødt til at spamme ss? Udover latterlige combos, som ingen characters alligevel kan klare..
Eller bare nævn nogle situationer, hvor man er nødt til at spamme ss? Udover latterlige combos, som ingen characters alligevel kan klare..
\o/
| #487 | 05.06.2012 10:25 |
Hold da kæft hvor du da egentlig tuder meget over Demon Hunters, det var da helt utroligt.
Prøv at spil en op selv og se hvordan det egentlig fungerer inden du sidder og flamer til højre og venstre over hvor overpowered DH's er.
FØJ siger jeg bare, og nej, jeg gider ikke starte en diskussion med dig, havde bare brug for at få det ud, når du nu intet rigtigt forstår af at være DH.
Udover det, ha det god dag :D
Prøv at spil en op selv og se hvordan det egentlig fungerer inden du sidder og flamer til højre og venstre over hvor overpowered DH's er.
FØJ siger jeg bare, og nej, jeg gider ikke starte en diskussion med dig, havde bare brug for at få det ud, når du nu intet rigtigt forstår af at være DH.
Udover det, ha det god dag :D
LAN er overvurderet.
| #490 | 05.06.2012 10:39 |
Ja det har du helt ret i.. Har jeg sagt andet? Jeg tuder helt vildt, fordi SS er smadret.. Og det kan jeg se ud fra min brors character, hvor han også selv siger det.. Det er ham jeg spiller med, så har ingen grund til selv at spille en op.. Ha' en god dag :)
\o/
| #491 | 05.06.2012 10:41 |
Den er netop ikke smadret, ikke længere.
Før nerfet, der var den smadret og sygt overpowered, nu her er den fin. Selv bruger jeg den stort set ikke længere, da det slet ikke er nødvendigt hvis man har "ok" gear og bare kan finde ud af at kite.
Før nerfet, der var den smadret og sygt overpowered, nu her er den fin. Selv bruger jeg den stort set ikke længere, da det slet ikke er nødvendigt hvis man har "ok" gear og bare kan finde ud af at kite.
LAN er overvurderet.
| #493 | 05.06.2012 10:43 |
Hvad gjorde den OP før så? Længden på absorb? Well du kan stadig absorbe et helt mortar bombardement fx :) Selvfølgelig er den blevet mere fair efter nerf.. Den er bare stadig alt for stærk i forhold til andres netop fordi man bliver udødelig..
\o/
| #494 | 05.06.2012 10:47 |
Før kunne du stå invis HELE tiden i 15-18 sekunder, alt efter hvor god du var til at time det. Der var længden på SS længere, med rune, end CD var. Hvilket gjorde den overpowered.
Når du bruger den nu er det så vidt jeg lige husker 1,5 sekunder den varer, med rune. Udover det følger de fleste mobs stadig efter dig, selvom du invis. Så helt vildt god er den altså ikke længere :-)
Det en god panik button, hvis alt er ved at gå galt, men udover det er den ikke så vild, som du giver udtryk for. Jeg vil langt hellere bruge mit discipline på mine slow traps, fremfor SS.
Når du bruger den nu er det så vidt jeg lige husker 1,5 sekunder den varer, med rune. Udover det følger de fleste mobs stadig efter dig, selvom du invis. Så helt vildt god er den altså ikke længere :-)
Det en god panik button, hvis alt er ved at gå galt, men udover det er den ikke så vild, som du giver udtryk for. Jeg vil langt hellere bruge mit discipline på mine slow traps, fremfor SS.
LAN er overvurderet.
| #495 | 05.06.2012 10:58 |
min bror bruger bare frost arrows til at slow og så de der røde skud til damage.. Det er en panic button hvis man er ved at blive ramt, men som du selv siger, man kan kite helt vanvittigt og så bare bruge den som panic button hele tiden.. Men du synes ikke det er helt vildt godt at kunne absorbe alt damage i 1½ sekund næsten hver eneste gang det er nødvendigt som DH? Det synes jeg lidt.. De har allerede damagefordelen.. Well well :)
\o/
| #449 | 04.06.2012 01:46 |
Ville gerne se dig spille en DH mens du forklarer hvordan det er let bare at trykke smoke screen når der kommer et usynligt mob, et chargene mob, mobs med leap abilities, et projektil som du ikke når at se pga alt det lort på skærmen, firechain-teleport elites, fast elites, wallers-molten elites etc.. DH er en glass canon af dimensioner.. Deres Damage er pisse god, men man bruger fandme en masse tid på at løbe fra waypoint og vente på restimer..
Edited: 04.06.2012 11:02
True story!
| #455 | 04.06.2012 11:47 |
Du nævner en række mobs som ingen classes i spillet kan gøre noget ved,så ved ikke lige hvad du havde forventet.. Molten ville i kunne absorbe 6 gange med preparation, det ville fx en WD aldrig kunne.. At du ikke ser et projektil, har intet med classen at gøre, det er jo dig som spiller.. Hvis du ikke ser et projektil der rammer dig, dør du ligemeget hvad.. Vi snakker potentiale her og muligheder for at overleve tingene..
Og så skide mange usynlige mobs, chargende mobs og mobs med leap er der sgu ikke i spillet.. I hvert fald ikke nogen man kan counter.. Kan komme i tanke om de der soul rippers og soul lashers, hvorimod invis mobs kan man se hvis man er careful..
Og så skide mange usynlige mobs, chargende mobs og mobs med leap er der sgu ikke i spillet.. I hvert fald ikke nogen man kan counter.. Kan komme i tanke om de der soul rippers og soul lashers, hvorimod invis mobs kan man se hvis man er careful..
\o/
| #462 | 04.06.2012 12:29 |
Du kan ikke overleve molten med 6xsmoke bomb.. Den tid imellem din smoke bomb går af og til CDen er færdig dør du. Mht projektilet, så kan alle andre classes overleve det førte projektil og har så en mulighed for at fjerne sig. Det har en DH ikke.. Og hvis du ikke har set invis, leap og charge mobs, så har du tydeligvis ikke været i act2.. Og det nytter ikke noget at du kan se invis mobs, for de er immune overfor damage når de er invis og de kommer først frem når de åbner på dig med et attack og dræber dig. Det eneste jeg kan gøre ved dem er at få dem til at åbne på templar, men ligeså snart de ser mig går de invis igen og hunter mig..
True story!
| #465 | 04.06.2012 12:34 |
De går ikke ud af invis i det de slår på dig, de gør det når de er tæt på dig.. Dvs du kan løbe hen til dem, smokescreen og løbe væk, start kiting.. Og det ændrer stadig ikke på at disse mobs, er der ingen der kan gøre noget ved..
\o/
| #468 | 04.06.2012 12:47 |
De går om bag dig og ud af invis.. Dvs du har mobs både foran og bag dig og så er det egentlig ligegyldigt hvilken vej du løber.. Når du popper smokescreen går de invis igen. Og har somsagt endnu ikke oplevet at andre classes ikke kan tage et slag fra sådan et mob..
True story!
| #474 | 04.06.2012 16:59 |
Har du overvejet at skippe dem, hvis de er sådan et stort problem for dig? Du kunne jo også spille sammen med en monk tank, også kunne han holde dem væk fra dig osv osv..
Men det er en joke at du siger at det kun er DH'en der er glass cannon, for det er alle andre sku der spiller dps. Desuden kan du sagtens undgå molten du kan jo bare vente med at loote til de er sprunget. Eller mener du mortar?
Men det er en joke at du siger at det kun er DH'en der er glass cannon, for det er alle andre sku der spiller dps. Desuden kan du sagtens undgå molten du kan jo bare vente med at loote til de er sprunget. Eller mener du mortar?
fÅåårk det er koldt!!
| #476 | 04.06.2012 21:54 |
Nej, jeg mener molten.. De lægger et spor af lava/ild/whatever.. Når jeg snakker invis mobs, f.eks. mener jeg ikke kun elite packs. Også normal mobs, som man bliver nødt til at nakke for at komme fremad.. De dør nemt, men man skal have dem lige foran sig for at kunne komme til at skyde på dem og de går invis hvis man bruger smoke bomb..
Og nej - ikke alle dps classes dør af et slag lige meget hvilket mob der skyder på dem. Smoke bomb er egentlig kun OP imod returndamage elite packs imo..
Og nej - ikke alle dps classes dør af et slag lige meget hvilket mob der skyder på dem. Smoke bomb er egentlig kun OP imod returndamage elite packs imo..
Edited: 04.06.2012 21:55
True story!
| #478 | 04.06.2012 22:42 |
Det hedder altså desecreator, tjek her f.eks.
http://www.youtube.com/watch?v=IiF-H5uji-I
Og jo alle dør med mindre de har spirit vessel oppe osv.. Hvis du løber rundt på act 1 og 2 kan du godt tage et hit, det kan selv DH's.
Der er ikke noget ved classen der gør at den ikke kan tage ligeså meget skade, men mere passivs osv. Men dem du mener der er invis, det er dem der spyd slange damer i act 2 right?
http://www.youtube.com/watch?v=IiF-H5uji-I
Og jo alle dør med mindre de har spirit vessel oppe osv.. Hvis du løber rundt på act 1 og 2 kan du godt tage et hit, det kan selv DH's.
Der er ikke noget ved classen der gør at den ikke kan tage ligeså meget skade, men mere passivs osv. Men dem du mener der er invis, det er dem der spyd slange damer i act 2 right?
fÅåårk det er koldt!!
| #509 | 05.06.2012 19:14 |
Nej, jeg mener molten http://www.youtube.com/watch?v=KjShEr7SFY8 :).. Og ja, det er dem jeg snakker om. Kan forresten ikke tage et hit på act2, men kan tage 1-2 på act1..
True story!
| #515 | 06.06.2012 10:58 |
Dør du virkelig så meget til det? :O Synes det er meget nemt at undgå, og endda nemmer hvis jeg spiller DH. Jeg kan tage 2 hits på act 2, men det ville du også kunne hvis du fik mere resist, liv, og armor. Men hvis du får dig en høj nok damage er det meget mere værd end at kunne tage et par hits.
fÅåårk det er koldt!!
| #517 | 06.06.2012 12:00 |
Jeg dør til det rimelig tit hvis de er wallers eller har teleport.. Kan ikke stå i den mere end under ½ sekund :( Men jeg går 100% efter damage.. :D
True story!
| #459 | 04.06.2012 12:03 |
Hvis de bruger smokescreen har de jo heller ikk lavet en fejl..
Så jo, ved den mindste fejl dør DHs. Det er ikke for sjovt det bliver kaldt glass cannons.
Så jo, ved den mindste fejl dør DHs. Det er ikke for sjovt det bliver kaldt glass cannons.
| #460 | 04.06.2012 12:19 |
Ja det gør alle classes sjovt nok... I har bare muligheden for at rette op på fejl vha smokescreen...
\o/
| #463 | 04.06.2012 12:29 |
Det kan vi da godt sige, men er det så ikke et spørgsmål om at de andre classes er for UP, og bør buffes i stedet for at en allerede squishy class skal nerfes endnu mere?
En barbarian med godt gear kan tanke/tage slag af mobs(uden cooldowns) i Inferno.
Det kan en DH ikke uden SS.
Kan os lige skrive: Jeg spiller selv DH i starten af Inferno, men følger diverse streams med Barbs(Kungen, Kripp fx) og DHs.. derfra jeg har min "erfaring" :P
En barbarian med godt gear kan tanke/tage slag af mobs(uden cooldowns) i Inferno.
Det kan en DH ikke uden SS.
Kan os lige skrive: Jeg spiller selv DH i starten af Inferno, men følger diverse streams med Barbs(Kungen, Kripp fx) og DHs.. derfra jeg har min "erfaring" :P
Edited: 04.06.2012 12:32
| #466 | 04.06.2012 12:36 |
Om de andre classes er underpowered eller DH er overpowered er i min verden ligegyldigt.. Det gør stadig DH til en latterlig char set i forhold til de andre.. Og ja, en barbarian kan sjovt nok godt tanke noget, da det er en tank char, men den kan intet slå ihjel...
\o/
| #488 | 05.06.2012 10:31 |
Barb lvl 55 -> hell act. 2
Men venter på at få svar fra support, har mistet alt mit gear.. -.-
http://xplayn.com/forum/topic/128708
Men venter på at få svar fra support, har mistet alt mit gear.. -.-
http://xplayn.com/forum/topic/128708
| #496 | 05.06.2012 10:59 |
Ved de stykker jeg kender har det ikke taget så lang tid at få rollback. Håber du får alle dine ting tilbage.
fÅåårk det er koldt!!
| #505 | 05.06.2012 18:22 |
Level 60
Charc: Barb
Act 3 inferno snart act 4
TIP
Som barb, Ikke kun tænk damage men os din resistance
Charc: Barb
Act 3 inferno snart act 4
TIP
Som barb, Ikke kun tænk damage men os din resistance
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY