Kommentarer i alt: 30 -
| Lange t-shirts | 11.05.2012 13:11 |
Hey folks
Til de som køber lange tees (f.eks. til ind under en anden t-shirt, sweatshirt eller lign.) - hvor køber I dem?
Jeg har kigget på streetammo men de har dem kun i str. L og jeg skal have XL.
Og et spørgsmål mere - Nogle idéer til hvor man kan købe blanke bordeaux t-shirts? chillin' :)
På forhånd tak
Til de som køber lange tees (f.eks. til ind under en anden t-shirt, sweatshirt eller lign.) - hvor køber I dem?
Jeg har kigget på streetammo men de har dem kun i str. L og jeg skal have XL.
Og et spørgsmål mere - Nogle idéer til hvor man kan købe blanke bordeaux t-shirts? chillin' :)
På forhånd tak
| #2 | 11.05.2012 19:04 |
Smartguy.dk, de har lange tees i XL (:
- Har dog ikke den store erfaring med dem (:
- Har dog ikke den store erfaring med dem (:
Legen.. Wait for it... DARY!
| #4 | 11.05.2012 21:42 |
Jeg bruger bare altid lange tank tops indenunder, da jeg undgår at få det varmt, og så stikker den altid ud for neden, som er idéen med det hele :)
Bruger ikke lange trøjer indenunder t-shirts..
Bruger ikke lange trøjer indenunder t-shirts..
| #5 | 11.05.2012 21:56 |
her er der laaange t-shirtshttp://www.runforcover.dk/varekatalog?category=t...
| #15 | 30.05.2012 09:40 |
runforcover.dk
hoodboyz.de
def-shop.com
De har alle lange t-shirts i mærket urban classic, de går op til 6xl, men det er dog ikke 6xl i bredden men i længden, så hvis du bruger xl, vil jeg købe 3 eller 4 xl. Så passer det dig.
hoodboyz.de
def-shop.com
De har alle lange t-shirts i mærket urban classic, de går op til 6xl, men det er dog ikke 6xl i bredden men i længden, så hvis du bruger xl, vil jeg købe 3 eller 4 xl. Så passer det dig.
| #17 | 30.05.2012 11:13 |
Generelt er American Apparel rigtig godt og ret billigt. Man kan (da jeg sidst købte derinde) købe sådan en basic 3 pack med nogle rimeligt lange t-shirts i helt almindelig lækker kvalitet der er en smule transparente. Rigtig gode hvis man som mig godt kan lide det lidt transparente look der kan layers, eller hvis man skal have den indenunder en skjorte eller lignende.
| #22 | 02.06.2012 14:53 |
Nej det er lidt mystisk at de ikke har en butik i København - markedet ville være enormt tænker jeg. Du skal på nettet og købe det f.eks. her http://store.americanapparel.eu/shippinginfo.html
| #25 | 03.06.2012 16:29 |
Ja, det virker umiddelbart dumt ;) Tak for hjælpen, har nu smidt en order på lidt sommer-gear i form af strømper og basic tees ;)
| #26 | 03.06.2012 18:51 |
Cool, jeg er i hvert fald glad for mine sorte basic t-shirts!
| #27 | 15.06.2012 23:59 |
Du får lige lidt love herfra! De tees er virkelig fede!! Så mange tak for dit input!! :)
| #28 | 16.06.2012 05:54 |
Hey man, altid! Er lige netop kommet hjem fra byen og ville gøre min admin pligt; og har en sød pige liggende på sengen ved siden af mig som så bed på det transparente look! Jeg håber du bliver lige så glad for dem som jeg! ^^
| #21 | 01.06.2012 18:00 |
En ny shop er tæt på at åbne, de har nogen utrolig fede shirts hvis jeg selv skal sige det, til en ok pris.
Kan desværre ikke link til deres site da det er i gang med at blive lavet, men smid en pm hvis nogen vil se hvad det præcis er for noget.
Kan desværre ikke link til deres site da det er i gang med at blive lavet, men smid en pm hvis nogen vil se hvad det præcis er for noget.
WoW var sjovt til tider.
Kommentarer i alt: 30 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY