Kommentarer i alt: 121 -
Side:: [1] 2
| Et verdensrekordforsøg | 10.05.2012 21:16 |
Hej xplayn,
Jeg har sat mig for at prøve at slå verdensrekorden for hurtigste tid rundt om Australien, på cykel.
Som det ser ud nu, så er det australieren David Ally der er indehaver af rekorden som lyder på 37 dage, 20 timer og 45 minutter.
Ruten er 14.200km – det giver et gennemsnit på lige under 400km hver eneste dag... på cykel.
Det er et vanvittig senarie som vil presse både krop og psyke så meget, at det ikke er til at forstå.
Jeg laver ikke kun dette projekt for sjov og verdensrekords gejl, men endnu mere fordi jeg ønsker at samle penge ind til Kræftens Bekæmpelse. Jeg har tidligere cyklet både Europa Rundt og USA på tværs.
Under min tur i USA havde vi et indsamlingsmål på 50.000,- og nåede desværre "kun" 20.000,-. Derfor prøver jeg igen denne gang og har sat målet endnu engang til 50.000,- og meget gerne 100.000,-.
Der kan doneres via http://www.betternow.dk/CancerCycling - alt går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.
For at hele dette projekt kan realiseres, så kræver det hjælp udefra - og her kommer I ind i billedet. Det vil hjælpe os rigtig meget i kampen for sponsorer, hvis I gad bruge 30 sekunder på at trykke "Like" på vores Facebookside og herefter "Del" med dine venner.
I finder vores side her: http://www.fb.com/CancerCycling .
Derudover finder I vores hjemmeside her: www.cancercycling.com
Har I nogle spørgsmål til projektet e.l. så fyr endelig løs.
Jeg håber I vil hjælpe os :).
Jeg har sat mig for at prøve at slå verdensrekorden for hurtigste tid rundt om Australien, på cykel.
Som det ser ud nu, så er det australieren David Ally der er indehaver af rekorden som lyder på 37 dage, 20 timer og 45 minutter.
Ruten er 14.200km – det giver et gennemsnit på lige under 400km hver eneste dag... på cykel.
Det er et vanvittig senarie som vil presse både krop og psyke så meget, at det ikke er til at forstå.
Jeg laver ikke kun dette projekt for sjov og verdensrekords gejl, men endnu mere fordi jeg ønsker at samle penge ind til Kræftens Bekæmpelse. Jeg har tidligere cyklet både Europa Rundt og USA på tværs.
Under min tur i USA havde vi et indsamlingsmål på 50.000,- og nåede desværre "kun" 20.000,-. Derfor prøver jeg igen denne gang og har sat målet endnu engang til 50.000,- og meget gerne 100.000,-.
Der kan doneres via http://www.betternow.dk/CancerCycling - alt går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.
For at hele dette projekt kan realiseres, så kræver det hjælp udefra - og her kommer I ind i billedet. Det vil hjælpe os rigtig meget i kampen for sponsorer, hvis I gad bruge 30 sekunder på at trykke "Like" på vores Facebookside og herefter "Del" med dine venner.
I finder vores side her: http://www.fb.com/CancerCycling .
Derudover finder I vores hjemmeside her: www.cancercycling.com
Har I nogle spørgsmål til projektet e.l. så fyr endelig løs.
Jeg håber I vil hjælpe os :).
CancerCycling.com - 14.250km på
| #1 | 10.05.2012 21:18 |
... og jeg kunne tydeligvis ikke finde ud af at lave links, så de kommer her:
http://www.fb.com/cancercycling
http://www.cancercycling.com
http://www.betternow.dk/cancercycling
På forhånd tak for jeres hjælp :)
http://www.fb.com/cancercycling
http://www.cancercycling.com
http://www.betternow.dk/cancercycling
På forhånd tak for jeres hjælp :)
| #2 | 10.05.2012 21:42 |
Lyder som et rigtigt fedt projekt, held og lykke! :-)
det arrogante sviN
| #4 | 11.05.2012 09:02 |
Kanon fedt projekt og respekt for at du vil gøre så meget for kræftsyge personer. Glæder mig til at høre, hvordan hele turen er gået. (Hihi. Hint. Lav et par blogs om turen, når den er slut. Jeg læser dem alle med glæde).
Ydermere, så tror jeg det kunne blive en fandens spændende dokumentar program, hvis et kamerahold fulgte dig døgnet rundt på den lidt over 1 måned lange cykeltur. Ved ikke om det ville koste dig noget, som person, men det kunne da være en mulighed og på den baggrund også få mere "opmærksomhed" omkring projektet.
Held og lykke! :)
Ydermere, så tror jeg det kunne blive en fandens spændende dokumentar program, hvis et kamerahold fulgte dig døgnet rundt på den lidt over 1 måned lange cykeltur. Ved ikke om det ville koste dig noget, som person, men det kunne da være en mulighed og på den baggrund også få mere "opmærksomhed" omkring projektet.
Held og lykke! :)
Edited: 11.05.2012 09:10
Har du fået set meget af Köln?
| #7 | 11.05.2012 09:56 |
Pengene går måske ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse, men de går jo ikke ubeskåret derfra, så det kan være lige fedt :-)
Det er fedt nok at du gider at gøre det, men har aldrig forstået det der med at gøre det for kræftens bekæmpelse eller nogen anden af de der velgørenhedsorganisationer :)
Det er fedt nok at du gider at gøre det, men har aldrig forstået det der med at gøre det for kræftens bekæmpelse eller nogen anden af de der velgørenhedsorganisationer :)
FOREVER MACHO!
| #9 | 11.05.2012 10:04 |
Grunden til det netop er kræftens bekæmpelse er pga han selv har haft netop kræft meget tæt på sig selv.
Evt se det her:
http://www.youtube.com/watch?v=Hza9dBmdMX4
Evt se det her:
http://www.youtube.com/watch?v=Hza9dBmdMX4
Edited: 11.05.2012 10:05
WoW var sjovt til tider.
| #12 | 11.05.2012 10:22 |
Se, så forstår jeg det bedre :)
Tak for oplysningen.
Tak for oplysningen.
FOREVER MACHO!
| #13 | 11.05.2012 10:23 |
Jeg har ikke beskrevet en indstilling til tingene, så du må godt uddybe.
FOREVER MACHO!
| #14 | 11.05.2012 10:25 |
"men har aldrig forstået det der med at gøre det for kræftens bekæmpelse eller nogen anden af de der velgørenhedsorganisationer :)"
Hvorfor?
Hvorfor?
| #17 | 11.05.2012 10:39 |
Fordi det aldrig har sagt mig noget og nærmere er PR :)
Desuden lever cheferne/toppen af organisationerne fedt af de penge de får.
Ikke sagt at jeg skider op og ned af folk der støtter diverse velgørenheder eller folkene bag.
Desuden lever cheferne/toppen af organisationerne fedt af de penge de får.
Ikke sagt at jeg skider op og ned af folk der støtter diverse velgørenheder eller folkene bag.
FOREVER MACHO!
| #19 | 11.05.2012 10:43 |
Nu har jeg ikke selv sat mig ind i det overhovedet, men det lyder lidt som noget pis, i så fald må du meget gerne link til hvor du har din info fra at de tager en god del af det lige i lommen på dem selv.
WoW var sjovt til tider.
| #20 | 11.05.2012 10:46 |
Det har været oppe et par gange for noget tid siden. Kan desværre ikke finde det lige nu, og hvis det ikke lige nøjagtig er kræftens bekæmpelse, så beklager jeg at have slynget det ud. Men jeg syntes at kan huske det.
Lige for at gøre det klart, så er det en helt anden sag, når han selv har haft det og det ikke er et kendis PR trick :)
Lige for at gøre det klart, så er det en helt anden sag, når han selv har haft det og det ikke er et kendis PR trick :)
FOREVER MACHO!
| #41 | 11.05.2012 17:24 |
Så vidt jeg husker fik Jørgen Poulsen en god portion penge da han røg væk fra Røde Kors.
| #92 | 01.06.2012 23:46 |
Gyldne håndtryk er ikke ualmindelige overhovedet, og ingen havde nok forventet at Jørgen Poulsens moral var så ualmindeligt lav, at han sked Røde Kors et stykke for at lege med Ny Alliance. Uanset hvad, så er det ikke specielt sigende for organisationen, og jeg er også sikker på at det har haft en ret stor konsekvens for hvordan man håndterer høje stillinger internt.
meh
| #21 | 11.05.2012 10:52 |
Jeg vil da til hver en tid hellere bruge penge på velgørenhedsorganisationer end at bruge dem dumt på ligegyldige ting, som alligevel ikke komer til at gavne en selv på længere sigt. Tænk nu på at det er dig, som ganske almindelig dansk statsborger, som kan gøre en forskel og ikke en semi kendt spasser, der tror de kan gøre, hvad der passer dem.
| #22 | 11.05.2012 10:53 |
#20.
Men her bliver jeg så nødt til at spørge om du nogensinde har doneret til nogen af de organisationer, og hvis ja, hvor meget og hvor mange gange?
Men her bliver jeg så nødt til at spørge om du nogensinde har doneret til nogen af de organisationer, og hvis ja, hvor meget og hvor mange gange?
FOREVER MACHO!
| #24 | 11.05.2012 10:56 |
Må ærligt indrømme, at velgørenhedsorganisationer ikke betød specielt meget for mig længere tilbage i årerne. Men efter min bedste vens mor afgik ved døren af kræft i lungerne, så har jeg sammen med de nærmeste i min familie hvert år støttet Kræftens Bekæmpelse med 5.000,- :)
Edited: 11.05.2012 10:57
| #25 | 11.05.2012 10:59 |
Det ændrer også meget og det ændre også sit synspunkt på tingene.
FOREVER MACHO!
| #64 | 12.05.2012 13:48 |
Hold nu op med den der standard tale med at det er en helt almindelig dansker som dig og mig der kan gøre forskellen og blah blah blah. Det er efterhånden til at brække sig over
| #84 | 13.05.2012 19:55 |
Jamen kære mand, hvordan i alverden tror du et samfund er bygget op? Der bliver løftet i flok, måske du skulle tage og lytte efter i skolen hvis du er ved at brække dig over sådan et argument endnu engang.
MIGHTY44
| #85 | 14.05.2012 19:02 |
Ja der bliver løftet i flok men hvor er det dog en fesen tale som alle bruger og ligelidt hjælper det på rigtig mange mennesker..
Og hvor er det sørgeligt at du snakker ned til mig. Det virker som om at du tror at du er mere end jeg er :)
Og hvor er det sørgeligt at du snakker ned til mig. Det virker som om at du tror at du er mere end jeg er :)
| #89 | 16.05.2012 19:28 |
Jeg snakker da overhovedet ikke ned til dig, men ligeså latterligt dit første negative udkast var, er dette at du overhovedet tolker sådan en sætning som det der, teenageboy.
Men du har vel lidt af et problem i virkeligheden hvis du bare frit fortolker ting som slet ikke ANTYDER det du vil høre.
Men du har vel lidt af et problem i virkeligheden hvis du bare frit fortolker ting som slet ikke ANTYDER det du vil høre.
MIGHTY44
| #10 | 11.05.2012 10:05 |
Fedt initiativ....
Men må man spørge hvor det stammer fra?
For efter at have set din video fra tv Lorry så kan jeg se at jeg har spillet en del poker med dig i Hillerød i klubben.
Og husker svagt at du engang blev udfordret til at forberede dig på et ironman eller sådan noget... Så du lå og svømmede og gjorde ved i tide og utide, og til sidste tog det overhånd så du aldrig kom til poker :o)
Og så er det så kommet hertil... imponerende ihvertfald.
Så fortæl da evt historien eller hvad du har oplevet :o)
Eller er jeg HELT galt på det?
Men må man spørge hvor det stammer fra?
For efter at have set din video fra tv Lorry så kan jeg se at jeg har spillet en del poker med dig i Hillerød i klubben.
Og husker svagt at du engang blev udfordret til at forberede dig på et ironman eller sådan noget... Så du lå og svømmede og gjorde ved i tide og utide, og til sidste tog det overhånd så du aldrig kom til poker :o)
Og så er det så kommet hertil... imponerende ihvertfald.
Så fortæl da evt historien eller hvad du har oplevet :o)
Eller er jeg HELT galt på det?
jeg er sejere IRL
| #31 | 11.05.2012 13:33 |
Du har helt ret - jeg var formand oppe i foreningen og var der en del i starten. Jeg har altid elsket de her mærkelige udfordringer, og ganske korrekt trænede jeg til jernmand dengang. Det er blevet lidt vildere siden da ;).
Savner helt spillet deroppe - det var gode tider ;) .
Savner helt spillet deroppe - det var gode tider ;) .
| #16 | 11.05.2012 10:35 |
Og jeg whiner over de 18 km jeg tilbagelægger hver dag frem og tilbage til studiet..
Vil der blive optaget noget film eller taget nogle billeder under vejs så man kan følge med i hvordan det går?
Alt held og lykke med projektet, hvem der bare kunne det!
Vil der blive optaget noget film eller taget nogle billeder under vejs så man kan følge med i hvordan det går?
Alt held og lykke med projektet, hvem der bare kunne det!
Edited: 11.05.2012 10:41
Først til mølle er en fartbølle!
| #18 | 11.05.2012 10:39 |
Han har en masse billeder fra de to andre projekter på sin private facebook, ved ikke om de er tilgængelige for folk som ikke er venner med ham derinde.
Men ja, det skal du nok regne med der kommer på http://cancercycling.com/?page_id=30
Men ja, det skal du nok regne med der kommer på http://cancercycling.com/?page_id=30
WoW var sjovt til tider.
| #27 | 11.05.2012 12:09 |
Først og fremmest tusinde tak for alle de positive feedbacks - det gør mig bare endnu mere ivrig for at hoppe i sadlen og trampe kilometer til træningen.
Jeg vælger at hoppe snakken om støtteorganisation over, og henvise til det videoklip længere oppe, som begrundelse for hvorfor jeg har valgt at støtte Kræftens Bekæmpelse.
@phazi0nen
Du har helt ret - jeg var formand oppe i foreningen og var der en del i starten. Jeg har altid elsket de her mærkelige udfordringer, og ganske korrekt trænede jeg til jernmand dengang. Det er blevet lidt vildere siden da ;).
@eixx - Social Rejects
Jeg prøver at overtale et produktionsselskab til at følge turen så der kan laves en dokumentar ud af det, men hvis det ikke lykkes, så tager vi selv udstyr med til at lave en hjemme-produktion. Derudover vil der komme masser af billeder fra turen undervejs.
Igen, tak for jeres støtte - det glæder mig så meget!
Jeg vælger at hoppe snakken om støtteorganisation over, og henvise til det videoklip længere oppe, som begrundelse for hvorfor jeg har valgt at støtte Kræftens Bekæmpelse.
@phazi0nen
@eixx - Social Rejects
Jeg prøver at overtale et produktionsselskab til at følge turen så der kan laves en dokumentar ud af det, men hvis det ikke lykkes, så tager vi selv udstyr med til at lave en hjemme-produktion. Derudover vil der komme masser af billeder fra turen undervejs.
| #23 | 11.05.2012 10:54 |
Har læst mig frem til at der er blevet doneret et digitalt kamera til ham, så han kan tage små video-optagelse og tage billeder fra turen. Jeg håber dog stadig på at et TV-produktion vil lave en dokumentar om det. Det kunne være yderst spændende og interessant. :)
| #32 | 11.05.2012 13:34 |
| #60 | 12.05.2012 13:22 |
Ellers kan du tage kontakt til Journalisthøjskolen. Det kan være, der er nogen, der kan hjælpe dig :)
Edit: Hvornår er det?
Edit: Hvornår er det?
Edited: 12.05.2012 13:22
Bored of cheap and cheerful
| #62 | 12.05.2012 13:44 |
God idé - det vil jeg helt sikkert prøve.
Turen har afgang sommer 2013, da der skal være god tid til at bygge projektet op med sponsorer, videohold, formen skal sidde i skabet osv :)
Turen har afgang sommer 2013, da der skal være god tid til at bygge projektet op med sponsorer, videohold, formen skal sidde i skabet osv :)
| #28 | 11.05.2012 12:10 |
Først og fremmest tusinde tak for alle de positive feedbacks - det gør mig bare endnu mere ivrig for at hoppe i sadlen og trampe kilometer til træningen.
@phazi0nen
@eixx - Social Rejects
@phazi0nen
@eixx - Social Rejects
| #29 | 11.05.2012 13:12 |
Lidt side info. Husk at brug SVAR-knappen ude til højre i kommentarfeltet, når du vil kommentere på en andens kommentar. Vedkommende opdager måske ikke, at du har svaret ham, hvis du skriver det i dine egne kommentarer til indlægget ;)
Må man høre hvilke selskab I prøver at få overtalt til dokumentaren?
Må man høre hvilke selskab I prøver at få overtalt til dokumentaren?
| #30 | 11.05.2012 13:33 |
For satan, det er sgu også så skide smart al det moderne teknologi ;) . Tak.
Jeg har haft kontakt med Discovery og NatGeo som det ser ud nu, begge synes projektet var en serie værd, men kunne ikke passe det ind i planerne. NatGeo bad os sende en ansøgning til omkostninger, hvis vi selv skulle stå for at have et hold med derned, redigering osv - også vile de se på det igen. Men eftersom jeg absolut ingen ide har om sådan noget, så er jeg ikke kommet videre med det.
Er på udkig efter danske steder der kunne have interesse for sådan noget, men kender desværre ikke rigtig noget på stående fod.
Jeg har haft kontakt med Discovery og NatGeo som det ser ud nu, begge synes projektet var en serie værd, men kunne ikke passe det ind i planerne. NatGeo bad os sende en ansøgning til omkostninger, hvis vi selv skulle stå for at have et hold med derned, redigering osv - også vile de se på det igen. Men eftersom jeg absolut ingen ide har om sådan noget, så er jeg ikke kommet videre med det.
Er på udkig efter danske steder der kunne have interesse for sådan noget, men kender desværre ikke rigtig noget på stående fod.
| #33 | 11.05.2012 13:52 |
Når okay. Det lyder ellers ganske udmærket med Discovery og NatGeo. Håber i hvert fald det bedste for dig om du så får en dokumentar eller ej ;)
| #34 | 11.05.2012 14:01 |
Det kunne være super fedt at lave en dokumentar/serie over det, både for mig selv, men tror også at det kunne være spændene for andre at følge med i hvordan krop, psyke m.v. reagerer når man presses helt til grænsen hver eneste dag i over en måned - det var i hvert fald et program jeg godt selv gad at se :).
| #68 | 12.05.2012 16:08 |
Jeg kan varmt anbefale dig at prøve med en skrivelse til DK4, det kunne være, at de havde interesse i det. Guderne vil vide, at de smider en masse sjove projekter på vejen alligevel.
Dog kræver det nok, at de kan øjne en smart sponsormulighed i det også. Altid et forsøg værd.
Dog kræver det nok, at de kan øjne en smart sponsormulighed i det også. Altid et forsøg værd.
NOBODY expects The Spanish Inqui
| #71 | 12.05.2012 21:42 |
Super fed idé - tak for input.
- Og du har helt ret, de sender godt nok noget skæve programmer af og til :).
- Og du har helt ret, de sender godt nok noget skæve programmer af og til :).
| #35 | 11.05.2012 14:14 |
Har du deltaget i Race Across America? Skriv endelig en blog, vil vildt gerne høre nærmere!
Lead by example.
| #36 | 11.05.2012 14:18 |
Nej, har ikke deltaget i RAAM. Dog er det på min to-do liste, og har RAMM 2015 i planerne, men ligenu er fokus udelukkende på Australien.
Der vil i løbet af kort tid komme blogs fra træningen og der vil selvfølgelig også blive skrevet fra turen - dog bliver dette af det crew der tager med, da jeg næppe har det store overskud til en computer efter dagens etape ;) .
Der vil i løbet af kort tid komme blogs fra træningen og der vil selvfølgelig også blive skrevet fra turen - dog bliver dette af det crew der tager med, da jeg næppe har det store overskud til en computer efter dagens etape ;) .
| #38 | 11.05.2012 14:47 |
Tak - hvor er det fantastisk at blive mødt af en sådan opbakning!
| #44 | 11.05.2012 21:12 |
Det er sgu god stil! Jeg håber du gennemfører pisset :)
Jeg er OK wild
| #45 | 11.05.2012 21:29 |
Jeg skal gøre mit ypperste! :)
| #46 | 11.05.2012 23:08 |
Hvis der skulle sidde nogle herinde med erfaring indenfor PR/sponsorsøgning, som kunne have lyst til at give en hånd med i projektet, eller blot stille deres viden til rådighed et par minutter, så må I meget gerne kontakte mig :).
| #49 | 11.05.2012 23:47 |
Også et stort tak til dig :). Hvis folk hjælper til med at dele ud til egne venner, så vi kan bygge et fundament, så lover jeg at jeg tramper ekstra kilometer på cyklen, så vi både når indsamlingsmålet på 100.000,- samt en ny verdensrekord.
| #51 | 12.05.2012 00:43 |
Fuck hvor nice! Gl med projektet :-) .. Har du tidligere gennemført en ironman?
JEG er sygere end dig.
| #54 | 12.05.2012 06:39 |
Har ikke gennemført en officiel ironman, men har gennemført alle distancerne efter hinanden i et drengerøvsvæddemål. Desværre har jeg for år tilbage sprunget to ledbånd i min ankel, som gør at jeg har store smerter ved løb over 10-15km, så derfor er det aldrig blevet mere seriøst.
| #55 | 12.05.2012 06:39 |
Vind i ryggen ville helt sikkert være en stor hjælp - tak :)
| #53 | 12.05.2012 00:50 |
GL og liked! bliver sgu stolt inden i :') når jeg læser dit store mål
| #56 | 12.05.2012 06:40 |
Tak - det varmer virkelig med opbakning!
| #57 | 12.05.2012 10:51 |
Stor respekt herfra ;)
Dyrker selv lang distance tri, men det du bevæger dig ud i, det er jo helt vildt !!!
Håber du får lavet et godt bikefit, hehe :)
Dyrker selv lang distance tri, men det du bevæger dig ud i, det er jo helt vildt !!!
Håber du får lavet et godt bikefit, hehe :)
| #61 | 12.05.2012 13:42 |
Langdistance tri er super fedt - skal du til Challenge her om snart? :)
- Jeg kan love dig for at cyklerne bliver fittet på milimeter inden afgang, ellers så har jeg rygskader efter kort tid ;) .
- Jeg kan love dig for at cyklerne bliver fittet på milimeter inden afgang, ellers så har jeg rygskader efter kort tid ;) .
| #69 | 12.05.2012 16:16 |
Jep både Cph og Århus :)
I ser da ellers ud til at være nogle tunge drenge trods jeres distancer i kører. Styrketræner i meget ved siden af?
I ser da ellers ud til at være nogle tunge drenge trods jeres distancer i kører. Styrketræner i meget ved siden af?
| #72 | 12.05.2012 21:44 |
Jeg er bestemt en tung dreng - dog regner jeg med at vægten til dette forsøg bliver cuttet i bund, altså i omegnen af 80kg. Med mine 191cm og normalt 95-105kg alt efter træningstilstand, så er 80kg fjervægt ;).
Held og lykke til begge stævner - kan være du ryger i hænderne på mig til Cph, jeg står som massør/skadesterapeut i målområdet :).
Held og lykke til begge stævner - kan være du ryger i hænderne på mig til Cph, jeg står som massør/skadesterapeut i målområdet :).
| #59 | 12.05.2012 12:08 |
Man skulle da være et skarn af rang hvis man ikke lige kaster et like efter sådan et fedt projekt. Godt arbejde!
Trier er en taNk
| #63 | 12.05.2012 13:45 |
Tusinde tak :) . Det er jo næsten kliche, nu jeg har nævnt det flere gang, men det betyder virkelig meget at få disse tilbagemeldinger. Er lige kommet hjem fra 100km træning og når man sidder her, våd og vindblæst, så varmer det sgu at læse de positive kommentarer :).
| #65 | 12.05.2012 13:55 |
Jeg har en fætter der blev kørt ned i 98 og blev dømt til et liv i kørestol, han cyklede i 2005 fra Odense til Gibraltar (ca 3000km) sammen med sin far på en tandemcykel!
Jeg har ikke andet end den dybeste respekt for det du gør i den gode sags tjeneste.
http://www.cmo.dk/cmo/upload/pdf/CMO_NYT_05.pdf (side 15)
Jeg har ikke andet end den dybeste respekt for det du gør i den gode sags tjeneste.
http://www.cmo.dk/cmo/upload/pdf/CMO_NYT_05.pdf (side 15)
idle #horsie
| #66 | 12.05.2012 14:30 |
Hvor er det fantastisk og inspirerende når folk kæmper sig fra invaliditet til sådan en tur - tandem eller ej, så er det fantastisk!
Håber din fætter har det godt :).
Håber din fætter har det godt :).
| #67 | 12.05.2012 15:51 |
Han er ikke en grøntsag i kørestol mere, men han har naturligvis det svært, men han er super glad og har "købt" hus lige ved siden af (bogstavligt talt) sine forældre, så han er super glad og har fået sig en kæreste!
idle #horsie
| #70 | 12.05.2012 21:41 |
Fantastisk - så kan man jo ikke bede om meget mere her i livet :).
- Glæder mig det går ham vel.
- Glæder mig det går ham vel.
| #73 | 12.05.2012 23:53 |
Det er fandeme iorden, det der!
Stor respekt herfra ihvertfald - siden er liked og delt. :-)
Stor respekt herfra ihvertfald - siden er liked og delt. :-)
HA..................GAAAAAAAAAAA
| #75 | 13.05.2012 07:14 |
Tak for hjælpen med at dele budskabet - dette letter vejen for at finde sponsorer o.l. :)
| #76 | 13.05.2012 07:15 |
"Man opnår kun store ting ved at sætte store mål" må siges at være passende i denne sammenhæng ;) .
| #77 | 13.05.2012 13:37 |
Super initiativ.
Har i taget kontakt til Go' Morgen Danmark og alt det fis?
Har i taget kontakt til Go' Morgen Danmark og alt det fis?
jubelidiot.
| #78 | 13.05.2012 14:29 |
Ikke endnu - det er selvfølgelig på to-do-listen, men med afgang om 13 måneder, så tror jeg desværre ikke de finder det interessant lige nu.
Prøver at kontakte dem her henover sommeren for at se om de evt. ville være interesseret i at lave et forløb hvor vi kom inden længe, lige før afgang også igen ved hjemkomst for at fortælle om det hele. Kunne være fedt hvis noget lignende kunne lade sig gøre :).
Prøver at kontakte dem her henover sommeren for at se om de evt. ville være interesseret i at lave et forløb hvor vi kom inden længe, lige før afgang også igen ved hjemkomst for at fortælle om det hele. Kunne være fedt hvis noget lignende kunne lade sig gøre :).
| #79 | 13.05.2012 16:58 |
Super nice Kasper. '
JEg har selvfølgelig trykket like og delt den på min side! Håber dig alt vel på din tur !
JEg har selvfølgelig trykket like og delt den på min side! Håber dig alt vel på din tur !
Only god can judge me...osv
| #82 | 13.05.2012 18:51 |
Fantastisk - tak for støtten og hjælpen ! :)
| #80 | 13.05.2012 17:04 |
Det lyder fedt. Tager jeg sgu hatten af for, liker og deler selvfølgelig.
Edited: 13.05.2012 17:06
| #83 | 13.05.2012 18:53 |
Tak - det betyder alverden at I hjælper!
| #86 | 14.05.2012 19:40 |
Hvis der sidder nogle derude bag skærmene som har forstand på sponsorsøgning / foundraising, og som skulle have lyst til at støtte op om projektet - så skriv meget gerne til mig :).
| #87 | 14.05.2012 19:47 |
Stor respekt for det du laver. :-). Liked
Jeg er en idiot, lev med det!
| #88 | 14.05.2012 19:52 |
Tak - opbakningen betyder alverden for mig og de andre involveret i projektet :)
| #94 | 02.06.2012 00:51 |
Prøv evt. at spørg inde på davk.dk - Godt nok er det et amatør site, men der er flere derinde, der har nogle kontakter rundt omkring. Det kan være at de kan hjælpe :)
Freak13
Freak13
http://www.CoolSlips.dk
| #95 | 04.06.2012 18:26 |
Tusinde tak for link - det vil jeg helt sikkert prøve :).
Kommentarer i alt: 121 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY