Kommentarer i alt: 8 -
| S: Samsung 2233rz 120hz - Aalborg | 08.05.2012 11:14 |
Hej
Jeg vil gerne sælge min Samsung 2233rz, udover brugsridser på foden, så fejler den intet overhovedet. Skærmen er 2 år gammel. Som det indgår i overskriften, så befinder den sig i Aalborg(Nørresundby) og der er ikke mulighed for at sende, kun afhentning.
Kom frisk, smid et bud, dog ingen skambud. Der er ikke dato på hvornår budene stopper, så hvis dit bud er godt nok så kan du være den heldige.
Du er også velkommen til at kontakte mig over email eller på mobil 30 61 91 14.
Mvh. Jonas
Jeg vil gerne sælge min Samsung 2233rz, udover brugsridser på foden, så fejler den intet overhovedet. Skærmen er 2 år gammel. Som det indgår i overskriften, så befinder den sig i Aalborg(Nørresundby) og der er ikke mulighed for at sende, kun afhentning.
Kom frisk, smid et bud, dog ingen skambud. Der er ikke dato på hvornår budene stopper, så hvis dit bud er godt nok så kan du være den heldige.
Du er også velkommen til at kontakte mig over email eller på mobil 30 61 91 14.
Mvh. Jonas
| #2 | 08.05.2012 22:53 |
Jeg har et bud på 900,- Jeg lader den kører til imorgen så smid et bud over 900,- hvis i er interesseret. Næste bud hedder 950, gider ikke sådan noget imellem som 875,-
Har også en tråd på hwt.dk og hol.dk
Har også en tråd på hwt.dk og hol.dk
Kommentarer i alt: 8 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX