Kommentarer i alt: 21 -
| Guild Wars 2 beta | 28.04.2012 13:59 |
Har fået spillet lidt, og det er meget godt so far. Hvad synes i?
| #3 | 11.05.2012 07:25 |
Jeg har lige bestilt pre-purchase idag så jeg er klar til næste BWE. Kæft det ser altså godt ud..
(-:
| #9 | 13.05.2012 14:12 |
Hvad tænker folk at spille af profession og race?
Jeg satser stærkt på Norn Guardian. Norn tiltaler mig mest - deres racial ability virker også cool. Guardian fordi jeg kan lide support, men samtidigt kan den give lidt småkage.
Kunne være fedt evt. at lave nogle XpN kontakter derinde, og hjælpe hinanden - evt guilde up..
Jeg satser stærkt på Norn Guardian. Norn tiltaler mig mest - deres racial ability virker også cool. Guardian fordi jeg kan lide support, men samtidigt kan den give lidt småkage.
Kunne være fedt evt. at lave nogle XpN kontakter derinde, og hjælpe hinanden - evt guilde up..
(-:
| #10 | 13.05.2012 18:40 |
Jeg regner med at spille Human Female Mage(?), da den virker til at have sindssygt AoE damage output - og dernæst en Norn Male Warrior, da de bare er store og badass.
Er 100% klar på noget XpN-halløj derinde!
Er 100% klar på noget XpN-halløj derinde!
Freak13 Freak13 Freak13 Freak13
| #11 | 13.05.2012 20:31 |
Interessant eftersom der slet ikke er en mage profession? O_O.. Men går ud fra du mener mesmer/elementalist? :P
Men cool, jeg aner ikke hvordan ingame fungerer - men vil prøve at oprette noget guild-værk når det er!
Men cool, jeg aner ikke hvordan ingame fungerer - men vil prøve at oprette noget guild-værk når det er!
(-:
| #13 | 13.05.2012 22:32 |
Male necro mage :) sidst jeg tjekkede inden betaen blev lukket, var jeg vidst lvl 15 eller 16 :) (Det er en bleeder/curser - jeg laver).
Dig som der læser dette: LOL
| #14 | 13.05.2012 23:06 |
Hvordan filan får du fat i betaen ? :D vil virkelig gerne spille det!
Im ThA M!ghTy cleMeNs ;) i know
Kommentarer i alt: 21 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY