Kommentarer i alt: 11 -
| Folk/guild at spille med | 15.04.2012 17:37 |
Hey :)
Er kørt lidt død i cs igen, så nu vil jeg gerne stene lidt wow igen, da det er minimalt jeg har spillet det, siden cata.
Pt er jeg ikke raid klar, men kan blive det.
Har 2 85'ere. En dk og en lock. Og en 83 warrior. Ingen af dem er gearet til noget, men det kan jo fixes med repeat hc dungeons.
Jeg har hørt noget om, at hvis man ikke har spillet længe, kan man få invi til at starte en char i 80, og så kan jeg bare lvle den op på jeres server, eller flytte hvis jeg skal bruge en af mine nuværende.
Jeg går ligeså meget op i hyggen, som jeg gør i processen :)
Smid mig en pm, eller skriv herunder, hvis eventuelle spørgsmål skulle opstå.
Er kørt lidt død i cs igen, så nu vil jeg gerne stene lidt wow igen, da det er minimalt jeg har spillet det, siden cata.
Pt er jeg ikke raid klar, men kan blive det.
Har 2 85'ere. En dk og en lock. Og en 83 warrior. Ingen af dem er gearet til noget, men det kan jo fixes med repeat hc dungeons.
Jeg har hørt noget om, at hvis man ikke har spillet længe, kan man få invi til at starte en char i 80, og så kan jeg bare lvle den op på jeres server, eller flytte hvis jeg skal bruge en af mine nuværende.
Jeg går ligeså meget op i hyggen, som jeg gør i processen :)
Smid mig en pm, eller skriv herunder, hvis eventuelle spørgsmål skulle opstå.
kandy kush. Smiiil.
| #1 | 21.04.2012 19:11 |
Jeg har en lvl 49 pala, lvl 1 twink rogue og en 85 hunter med 397 ilvl dog pvp gear købt på AH fordi jeg fik et SoR, samt en lvl 61 blood DK på Vashj ;).
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #2 | 22.04.2012 00:13 |
Man kan simpelthen købe pvp gear på AH og få 397? :D
Spiller du allerede i MoP ?
Spiller du allerede i MoP ?
Bedre end de fleste.
| #3 | 22.04.2012 02:58 |
Vi er et dansk guild på Laughing Skull. Masser af flinke mennesker. Vi raider ikke lige pt, men da vi gjorde, havde vi rank 3 på serveren. Du skal være velkommen til at tage fat i mig :)
Bored of cheap and cheerful
| #7 | 22.04.2012 19:53 |
Vi gik bare død i at vi aldrig kunne stille hold til Spine HC... og så begyndte eksaminer og lignende at vise deres ansigt...
Bored of cheap and cheerful
Kommentarer i alt: 11 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba