Kommentarer i alt: 116 -
Side:: [1] 2
| Class i D3 | 10.04.2012 13:22 |
Hejsa alle jer der ser frem til Diablo 3!
Jeg er en af dem der venter med kæmpe længsel, og gør mig selvfølgelig NØJE overvejelser om hvilken class jeg nu vil gøre i!
Derfor synes jeg det kunne være interessant at forhøre mig lidt om hvad i agter at vælge, samt hvorfor :)
Jeg starter: Jeg agter at starte som Wizard, fordi jeg nyder de store effekter der kommer fra spells, og det ville være en kæmpe fordel hvis MF systemet var identisk som d2 :)
Jeg er en af dem der venter med kæmpe længsel, og gør mig selvfølgelig NØJE overvejelser om hvilken class jeg nu vil gøre i!
Derfor synes jeg det kunne være interessant at forhøre mig lidt om hvad i agter at vælge, samt hvorfor :)
Jeg starter: Jeg agter at starte som Wizard, fordi jeg nyder de store effekter der kommer fra spells, og det ville være en kæmpe fordel hvis MF systemet var identisk som d2 :)
| #1 | 13.04.2012 17:14 |
Så er vi to! ;)
Tror jeg starter med Demon Hunter som min main, af den simple grund at jeg har spillet hunter i world of warcraft, siden det udkom, men har altid været lidt vild med Rogue, men har aldrig kunne tage mig sammen til at lvl en op, tog en holy priest i stedet for :P
Men synes lidt at Demon Hunter virker som et mix mellem en Hunter og en Rogue, så det bliver helt sikkert min main! :)
Og hvis jeg så skulle få lyst til at lvl en alt op, så er jeg i samme båd som dig, det bliver helt sikkert en Wizard, er også pjattet med de effekter der kommer når man kaster spells, også ser den ud til at have nogle pænt vilde spells når de får runes i :)
Tror jeg starter med Demon Hunter som min main, af den simple grund at jeg har spillet hunter i world of warcraft, siden det udkom, men har altid været lidt vild med Rogue, men har aldrig kunne tage mig sammen til at lvl en op, tog en holy priest i stedet for :P
Men synes lidt at Demon Hunter virker som et mix mellem en Hunter og en Rogue, så det bliver helt sikkert min main! :)
Og hvis jeg så skulle få lyst til at lvl en alt op, så er jeg i samme båd som dig, det bliver helt sikkert en Wizard, er også pjattet med de effekter der kommer når man kaster spells, også ser den ud til at have nogle pænt vilde spells når de får runes i :)
Jeg er syg nok, jeg ramt engang
| #2 | 13.04.2012 20:01 |
Glæder mig sku også til at komme igang - det bliver awesome at have et spil at nørde igen! :)
Jeg tror jeg starter med en Barbarian som vil blive min main, idet jeg altid har været fascineret af melee-classes, og synes bare generelt at Barbarian er den class der tiltrækker mig mest set ifht. betaen :) Tror dog at jeg senere vil lave en Wizard som min alt til at finde items med, hvis det som du selv er inde på, kommer til at foregå på samme måde som i 2'eren med MF :)
Jeg tror jeg starter med en Barbarian som vil blive min main, idet jeg altid har været fascineret af melee-classes, og synes bare generelt at Barbarian er den class der tiltrækker mig mest set ifht. betaen :) Tror dog at jeg senere vil lave en Wizard som min alt til at finde items med, hvis det som du selv er inde på, kommer til at foregå på samme måde som i 2'eren med MF :)
| #3 | 13.04.2012 20:09 |
Er det mig der er en klovn, når jeg undrer mig over i stiller spørgsmåltegn ved hvordan MF systemet bliver? :D - Du dræber et dyr, og der er x antal procent chance for at det dropper et magisk item. Hvilke andre MF systemer findes der? :D
You are the sum of your actions
| #5 | 13.04.2012 20:32 |
Tror mere han mente den måde folk gjorde det på: Teleport til act bosses med maphack, nak lortet, loot, repeat :)
Prying open my third eye.
| #6 | 13.04.2012 21:18 |
Præcis ;)
- Jeg synes at have hørt lidt rygter om, at de nemlig ville forhindre repeat princippet, men jeg synes der er meget sløret informationer om det..
Jeg vil på alle mulige håbe at de tager det med fra d2. Selvfølgelig var det træls i længden, men det gav også et fedt kick når man så endelig fandt noget!
- Jeg synes at have hørt lidt rygter om, at de nemlig ville forhindre repeat princippet, men jeg synes der er meget sløret informationer om det..
Jeg vil på alle mulige håbe at de tager det med fra d2. Selvfølgelig var det træls i længden, men det gav også et fedt kick når man så endelig fandt noget!
| #19 | 14.04.2012 09:47 |
Tror roligt man allerede nu kan sige at MF ikke bliver som D2. Det vil ikke blive Baal run eller Mephisto run som vi har set tidligere.
Grundene til dette er blandt andet:
1. Inferno
- Lad os indse det, de bedste drops har størst droprates her
- Det vil ikke kunne lade sig gøre at teleporte sig igennem inferno uden at dø (og hvis det lykkes vil du i inferno dø til den store gruppe monsters du har samlet)
- Inferno act 2, 3, 4 vil være så svært at du ikke bare kan lave en MF char, du vil blive nød til at finde en god balance mellem det dmg, tank og MF
Der ud over har de indfør Nephalem Valor Buff som kort sagt vil sige at hver gang du dræber et Rare monster vil din MF stige, dvs. det bedre kan betale sig ikke bare at lave boss runs, men derimod ryde hele acts.
Grundene til dette er blandt andet:
1. Inferno
- Lad os indse det, de bedste drops har størst droprates her
- Det vil ikke kunne lade sig gøre at teleporte sig igennem inferno uden at dø (og hvis det lykkes vil du i inferno dø til den store gruppe monsters du har samlet)
- Inferno act 2, 3, 4 vil være så svært at du ikke bare kan lave en MF char, du vil blive nød til at finde en god balance mellem det dmg, tank og MF
Der ud over har de indfør Nephalem Valor Buff som kort sagt vil sige at hver gang du dræber et Rare monster vil din MF stige, dvs. det bedre kan betale sig ikke bare at lave boss runs, men derimod ryde hele acts.
:D?
| #7 | 13.04.2012 21:56 |
Oh.. Det ville være evigt plat nu hvor der kommer et AH, hvor der handles med rigtige penge. :D
You are the sum of your actions
| #8 | 13.04.2012 21:57 |
Umiddelbart Witchdoctor. Jeg har ikke kigget så meget på de forskellige classes, men jeg spiller somregel magic based classes i fantasty spil.
| #10 | 13.04.2012 21:58 |
WD er en blanding mellem en summon necro fra D2, og en druid :)
| #12 | 13.04.2012 22:02 |
Hvordan er den i forhold til Wizard? Er det et klassisk eksempel på at den ene tanker skade med diverse selfhealing abilities, og den anden undgår skade med crowd control osv? De har da vel flere spells end de 5 styk de viser på den officielle side ikke?
| #18 | 14.04.2012 08:14 |
Jo de har mange flere skills, men i betaen kan man kun blive level 13, så det ret begrænset hvor meget man lærer. Witch Doctor har pets, snares og virker generelt som en hybrid af flere casters.
Wizard er den klassiske glaskanon, som vi så sorceress i D2 f.eks.
Wizard er den klassiske glaskanon, som vi så sorceress i D2 f.eks.
| #62 | 12.05.2012 12:26 |
Elemental druid + Necro?
Shiiiiiiiiiiiiiiit, gief!
Shiiiiiiiiiiiiiiit, gief!
Supra Societatem Nemo 1964
| #13 | 13.04.2012 22:06 |
http://eu.battle.net/d3/en/class/wizard/active/t...
Hvis du ser her, kan du se at du kan teleporte rundt så langt som du kan på et sekund, hvis du bruger wormhole med din teleport, derefter har du 16 sekunders cooldown.
E: uden wormhole kan du selvfølgelig kun teleporte en gang hvert 16. sekund.
http://www.youtube.com/watch?v=LZs_JrYxq6U&
Synes også du skal se den video her, hvis du tænker at du vil lave bare bossruns.
Hvis du ser her, kan du se at du kan teleporte rundt så langt som du kan på et sekund, hvis du bruger wormhole med din teleport, derefter har du 16 sekunders cooldown.
E: uden wormhole kan du selvfølgelig kun teleporte en gang hvert 16. sekund.
http://www.youtube.com/watch?v=LZs_JrYxq6U&
Synes også du skal se den video her, hvis du tænker at du vil lave bare bossruns.
Edited: 13.04.2012 22:07
Do you like fishsticks?
| #14 | 13.04.2012 22:14 |
Av av av.... Det vil rent faktisk sige, at ved det faktum at man mister sit "Magic find buff" hver gang man skifter spell, vil det instant forsvinde så snart man skifter fra teleport til dps spell?
| #15 | 13.04.2012 22:22 |
Du har 6 aktive og 3 passive skills at gøre med. Hvis du skifter nogle af dem ud, så ja, så mister du buffet. Du kan vel sammenligne det lidt med talent builds i WoW.
Du kan jo lege lidt rundt med builds her: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard
Du kan jo lege lidt rundt med builds her: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard
Do you like fishsticks?
| #17 | 13.04.2012 22:24 |
Wizard er den class der har skuffet mig allermest.. Synes den virkede kedelig og langt fra den sorc man kender.
Mana-systemet, eller arcane power virker bare ikke så det er sjovt (for mig) at spille. Selvfølgelig er det lavet sådan, at man ikke spammer 1 spell hele vejen, og det er også fint nok. Jeg synes bare ikke den var interessant.
mht. til MF, så bliver du skuffet hvis du tror du kan teleport hele vejen til bossen, lol.
Mana-systemet, eller arcane power virker bare ikke så det er sjovt (for mig) at spille. Selvfølgelig er det lavet sådan, at man ikke spammer 1 spell hele vejen, og det er også fint nok. Jeg synes bare ikke den var interessant.
mht. til MF, så bliver du skuffet hvis du tror du kan teleport hele vejen til bossen, lol.
| #20 | 14.04.2012 10:37 |
først tænkte jeg på monk, men jeg tror på at wizzard som i d2 er lettest at starte ud med, for at komme igang med MF, ergo bliver det den, så man kan fixe noget gear til div. chars :D
fuck you
| #21 | 14.04.2012 12:30 |
Tror du er helt galt på den her. Blizzard har netop gjort meget for at alle classerne skal være cirka lige gode til MF. De har alle fået en spell som kan transportere dem hurtigt rundt.
Wizard (teleport)
Babaren (sprit)
Deamon Hunter (Vault)
Witch Doctor (Sirit walk)
Monk (har ikke en bestemt spell men derimod mange mobile spells)
Derudover vil det være meget sværre at dræbe monsters i Diablo 3 i act 4 hell og hele inferno. Det vil derfor sige du ikke bare kan have en full MF build men behøver mere dmg eller armor. Se eventuelt #19 for mere info.
Wizard (teleport)
Babaren (sprit)
Deamon Hunter (Vault)
Witch Doctor (Sirit walk)
Monk (har ikke en bestemt spell men derimod mange mobile spells)
Derudover vil det være meget sværre at dræbe monsters i Diablo 3 i act 4 hell og hele inferno. Det vil derfor sige du ikke bare kan have en full MF build men behøver mere dmg eller armor. Se eventuelt #19 for mere info.
| #22 | 14.04.2012 12:32 |
Lyder mere ballanceret :D i d2 er man jo NØDT til at have enigma som alt andet end sorc, hvis man er ude i et MF build :P
fuck you
| #23 | 15.04.2012 09:05 |
Synes måske stadig min teori holder, hvis det er til at få wormhole på sin teleport, med mindre effekten af wormhole ikke stacker, så man ikke bare kan spamme teleport :P
fuck you
| #26 | 15.04.2012 17:56 |
Synes ikke din teori holder alligevel. Du kan formentlig spamme teleport og dermed komme hurtigt rundt. Men tror ikke du fangede min pointe. Min pointe er at selvom du måske kan komme lidt hurtigere rundt med teleport vil Wizard ikke være den samme MF class som den var i Diablo 2.
Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd:
Det vil ikke kunne lade sig gøre at teleporte sig igennem inferno uden at dø (og hvis det lykkes vil du i inferno dø til den store gruppe monsters du har samlet)
Sidst men ikke mindst vil det tage markant længere tid at dræbe en boss har hørt blizzards staff snakke om timer. Hvis du nu kan dræbe bosser hurtigere med en af de andre classes vil de 10-20 sek du spare på teleport ikke have nogen betydning overhoved.
Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd:
Det vil ikke kunne lade sig gøre at teleporte sig igennem inferno uden at dø (og hvis det lykkes vil du i inferno dø til den store gruppe monsters du har samlet)
Sidst men ikke mindst vil det tage markant længere tid at dræbe en boss har hørt blizzards staff snakke om timer. Hvis du nu kan dræbe bosser hurtigere med en af de andre classes vil de 10-20 sek du spare på teleport ikke have nogen betydning overhoved.
Edited: 15.04.2012 18:00
| #27 | 15.04.2012 18:14 |
/me admits defeat :P
Du ved tydeligvis mere om det end jeg gør. Dog glæder jeg mig nok lige så meget til at prøve det, som alle andre Diablo fans :D
Du ved tydeligvis mere om det end jeg gør. Dog glæder jeg mig nok lige så meget til at prøve det, som alle andre Diablo fans :D
fuck you
| #24 | 15.04.2012 16:24 |
Regner med at start med en Barb. Er der nogen som kender nogle gode sider mhs. til builds osv.
| #30 | 15.04.2012 19:38 |
Jeg er som sådan bare interesseret i at læse lidt om de forskellige muligheder man har i forhold til de 5 classes. Jeg har fundet lidt på nettet hvor folk kommer med deres egne bud på en barbarian tank f.eks., men jeg synes ikke det er så nemt at finde. Jeg sidder da også selv og kigger på de forskellige actives og passives de 5 classes har til rådighed, men det er også altid interessant at læse andres ideer.
| #31 | 15.04.2012 20:34 |
Jeg synes f.ek.s det kunne være rigtig fedt at prøve sig et build som er langt ud over det sædvanelige!
Jeg overvejede en kombination af summons + throw weapon + sprint til PvP, men taget i betragtning af jeg ikke har mulighed for at teste det aner jeg ikke hvor effektivt det er :)
Jeg overvejede en kombination af summons + throw weapon + sprint til PvP, men taget i betragtning af jeg ikke har mulighed for at teste det aner jeg ikke hvor effektivt det er :)
| #32 | 15.04.2012 21:41 |
Nej det er klart, at man man skal teste det først, men derfor synes jeg stadig det kunne være interessant at læse om folks erfaringer med betaen og deres ideer om hvordan et build kunne se ud.
| #25 | 15.04.2012 16:31 |
Synes Monk'en har nogle ret vilde passivs kombineret med nogle cool defensive abilities, som gør den ret attraktiv når det kommer til HC, hvilket jeg regner med at gå på så snart det er muligt. Derudover, så har den også nogle ret cool abilities group wise. Så det bliver nok Monk :)
Edited: 15.04.2012 16:31
| #34 | 16.04.2012 07:09 |
Jeg skal spille Witch doctor fordi jeg godt kan lige fishymancer fra d2, også skal jeg spille sammen med 3 gutter der går meele. Så kan jeg stå bagved at og spamme aoe.
Spillet bliver ikke ligesom d2 fordi de vil væk fra det med at folk nakker de samme bosser igen og igen. Desuden er det kun dig der kan se dit drop, og de andre får deres egen i forhold til hver jeres magic find.
Spillet bliver ikke ligesom d2 fordi de vil væk fra det med at folk nakker de samme bosser igen og igen. Desuden er det kun dig der kan se dit drop, og de andre får deres egen i forhold til hver jeres magic find.
fÅåårk det er koldt!!
| #35 | 16.04.2012 13:35 |
Efter at have spillet dem alle til 13 vil jeg sige at witch doctor tiltaler mig mest :) Jeg troede egentligt jeg helt ville være Demon Hunter, men den skuffede mig en smule, tror dog stadig jeg skal spille DH i pvp da den har en masse fede evasive defensive spells :) Barb føles så mega nice at spille med, har bare på fornemmelsen at den class bliver ligesom roguen i wow :/ totalt overplayed
Bruger forresten slet ikke min beta mere, så hvis nogle er mega kede af at de ikke har fået prøvet det så skriv til mig. :)
Bruger forresten slet ikke min beta mere, så hvis nogle er mega kede af at de ikke har fået prøvet det så skriv til mig. :)
Kage ?
| #39 | 16.04.2012 14:42 |
har altid været alt for godtroende, men kan godt lide at glæde andre :D Lad mig høre hvordan det går løbende og hvad du synes :)
Kage ?
| #40 | 16.04.2012 14:44 |
Sidder med det største smil lige nu mens jeg downloader clients :-D Du hører fra mig!
| #46 | 08.05.2012 11:12 |
Her nogle uger efter skulle du vel aldrig være færdig med at prøve af? Mangler lige 2 classes at spille igennem nemlig :)
Skal selvfølgelig nok spørge Billen, hvis det er casen :)
Skal selvfølgelig nok spørge Billen, hvis det er casen :)
\o/
| #48 | 08.05.2012 22:27 |
Wizard, spillede sorc i d2, og brugte tid som mage i wow.. så den er oplagt. Ellers skulle det være demon hunter.
suk....
| #49 | 11.05.2012 22:46 |
Jeg tror jeg vil prøve barbien først.. Jeg har kigget lidt på denne guld guide. http://diablo3guiden.dk/diablo-3-guiden-2/diablo... så må vi se om det virket. :)
Men lige pt, så er det jo ikke til at vide, hvilken class der er bedst i Diablo 3. :)
Men lige pt, så er det jo ikke til at vide, hvilken class der er bedst i Diablo 3. :)
| #50 | 11.05.2012 23:03 |
Alle dem der skal spille wizard fordi soso var bedst i d2, udover hammerdin. De skal bare vide at wizard kan ikke teleport ligesom i d2, de har dog teleport, men det er med 15 sek cd eller sådan noget.
Desuden får man mere ud at at clearer en hel bane istedet for kun boss. Gruden til dette er:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4241234476
Desuden får man mere ud at at clearer en hel bane istedet for kun boss. Gruden til dette er:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4241234476
fÅåårk det er koldt!!
| #54 | 12.05.2012 10:32 |
True og så alligevel ikke :).
Jeg er helt enig med at det nok bedst kan betale sig clearer hele acts i stedet for boss runs.
Når det kommer til Teleport for Wizard kan du med Wormhole runen få den samme effekt som i Diablo 2.
Wormhole
After casting Teleport, there is a 1 second delay before the cooldown begins, allowing you to Teleport again.
Jeg er helt enig med at det nok bedst kan betale sig clearer hele acts i stedet for boss runs.
Når det kommer til Teleport for Wizard kan du med Wormhole runen få den samme effekt som i Diablo 2.
Wormhole
After casting Teleport, there is a 1 second delay before the cooldown begins, allowing you to Teleport again.
| #55 | 12.05.2012 11:05 |
Du vil aldrig kunne opnå samme effekt som i D2 med Wormhole. Teleport koster Arcane Power, og det vil du løbe tør for. Nu ved jeg ikke om du ved hvordan Arcane Power fungerer? Men du vil ikke kunne teleporte så meget igen.
Eller det kommer selvfølgelig an på hvor meget crazy Arcane Power regen gøgl der er på stats i højeste level, men umiddelbart vil den aldrig blive det samme som i D2.
Eller det kommer selvfølgelig an på hvor meget crazy Arcane Power regen gøgl der er på stats i højeste level, men umiddelbart vil den aldrig blive det samme som i D2.
| #56 | 12.05.2012 11:18 |
Du vil jo også løbe tør for Mana i Diablo 2. Du vil i de høje levels med 99% sandsynlighed have nok Arcane Power + Arcane regen til at kaste den evigt.
Selvfølgelig vil det ikke blive 100 % den samme, men de har udtalt flere gange at de lavede den rune for at opnå den samme effekt som i Diablo 2.
Selvfølgelig vil det ikke blive 100 % den samme, men de har udtalt flere gange at de lavede den rune for at opnå den samme effekt som i Diablo 2.
| #57 | 12.05.2012 11:54 |
Det kan godt være at men har så meget regen, men det er ikke til at vide endnu.
Desuden kan du ikke sammenligne Arcane Power med mana, da de fungerer på en helt anden måde.
Desuden kan du ikke sammenligne Arcane Power med mana, da de fungerer på en helt anden måde.
| #59 | 12.05.2012 12:12 |
Understreger blot at du sagtens kan få samme effekt med Wormhole som i D2. Den koster 15 Arcane power og du vil som minimum have 200 - 300 late game med items med mere + at du bare i beta kunne få rimelig arcane regen så late game vil du have mere. Så du vil easy kunne spamme den.
Hvis ikke giver det heller ikke mening at de udtaler den vil ligne D2 teleport...
Hvis ikke giver det heller ikke mening at de udtaler den vil ligne D2 teleport...
| #61 | 12.05.2012 12:25 |
Hvis statsne bliver som du siger, så ja så vil man godt kunne spamme den. Jeg havde bare tænkt at det ikke ville gå når så meget amok.
Tilgengæld som det også er blevet sagt, ja så er det heller ikke skide relevant at kunne tele rundt på hele mappet, og hvis man vælger at have teleport alligevel, så er Wormhole måske heller ikke det bedste valg.
Tilgengæld som det også er blevet sagt, ja så er det heller ikke skide relevant at kunne tele rundt på hele mappet, og hvis man vælger at have teleport alligevel, så er Wormhole måske heller ikke det bedste valg.
| #67 | 12.05.2012 12:59 |
Tror det bliver overpowered i PvP Arenas hvis du kan tele rundt hele tiden :-)
| #69 | 12.05.2012 13:29 |
1 sekunds cooldown er virkelig noget der kan slå dig ihjel hvis man lander i en skov af nedern mobs. Hvis du først bliver stunned af et creep så tror jeg man er rimelig færdig :(
| #70 | 12.05.2012 13:37 |
Der er ikke 1 sekund cool down. Læs hvad runen gør engang til. Den gør du kan teleport igen inden et sekund.
| #58 | 12.05.2012 12:02 |
Men tror du ikke at man bruger sygt meget arclanepower på det? Jeg mener det er jo dumt at lade folk kunne skippe en masse fordi de har en soso der kan tele direkte til bossen.
fÅåårk det er koldt!!
| #60 | 12.05.2012 12:13 |
Nej, den koster 15 Arcane jo. Pointen i Diablo 3 er jo netop at det ikke er effektivt at tele lige til bossen og at du ikke kan gøre det som i Diablo 2 fordi monster vil dræbe dig instant...
| #63 | 12.05.2012 12:32 |
Du skrev i den anden kommentar at det ville få samme effekt, så modsiger du ikke lidt dig selv i denne kommentar?
Udover det, så ved vi egentligt ikke så meget nu, og tingene skal helt sikkert nok blive patched inden for så længe.
Vi må bare lige vente lidt endnu, også teste, og se det hele an på tirsdag.
Udover det, så ved vi egentligt ikke så meget nu, og tingene skal helt sikkert nok blive patched inden for så længe.
Vi må bare lige vente lidt endnu, også teste, og se det hele an på tirsdag.
fÅåårk det er koldt!!
| #65 | 12.05.2012 12:57 |
Nej modsiger ikke mig selv.
Dine spørgsmål:
Men tror du ikke at man bruger sygt meget arclanepower på det?
Svar: Nej, den koster 15 Arcane jo (Plus du har regen og masse items der giver dig arcane)
Spørgsmål/kommentar: Jeg mener det er jo dumt at lade folk kunne skippe en masse fordi de har en soso der kan tele direkte til bossen
Svar:
Kan ikke lade sig gøre på samme måde som i D2 da mosterne er meget sværre og dermed vil dræbe dig instant.
Det ændre ikke på at du stadig kan teleport på samme måde, det er bare ikke effektivt på samme måde som i D2.
Dine spørgsmål:
Men tror du ikke at man bruger sygt meget arclanepower på det?
Svar: Nej, den koster 15 Arcane jo (Plus du har regen og masse items der giver dig arcane)
Spørgsmål/kommentar: Jeg mener det er jo dumt at lade folk kunne skippe en masse fordi de har en soso der kan tele direkte til bossen
Svar:
Kan ikke lade sig gøre på samme måde som i D2 da mosterne er meget sværre og dermed vil dræbe dig instant.
Det ændre ikke på at du stadig kan teleport på samme måde, det er bare ikke effektivt på samme måde som i D2.
| #68 | 12.05.2012 13:05 |
kan man overhovedet få items der giver regen og mere arcane power??? Eller sidder du bare og gætter
| #78 | 12.05.2012 19:32 |
Synes d2 er lidt ødelagt af at det tele går ud på at tele, mere eller mindre. Hvis man skulle walke hele tiden, ville der også blive spillet flere ad de andre classes, og flere forskellige build.
Så håber ikke det bliver at fordelagtigt med teleport + den rune. Så kan man jo bare tele rundt til rares, champions, og bosser, også joiner de 3 andre fra gruppe.
Så håber ikke det bliver at fordelagtigt med teleport + den rune. Så kan man jo bare tele rundt til rares, champions, og bosser, også joiner de 3 andre fra gruppe.
Edited: 12.05.2012 19:33
fÅåårk det er koldt!!
| #79 | 12.05.2012 19:52 |
I Diablo 3 har alle classes jo fået hvad blizzard kalder en mobility skill. Altså en skill som gør de kan bevæge sig hurtigere rundt.
Wiz har teleport, Barbaren har sprint, Demon Hunter har Vault osv. osv. Så de på den måde udligner fordelen den gamle Sorc havde.
Wiz har teleport, Barbaren har sprint, Demon Hunter har Vault osv. osv. Så de på den måde udligner fordelen den gamle Sorc havde.
| #53 | 12.05.2012 08:45 |
Ja, class'en skulle ikke engang hedde paladin, bare hammerdin :-D
fuck you
| #76 | 12.05.2012 15:07 |
Barbarian all the way!
Regner med et build, der ser sådan ud: http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#...
Men jeg skal jo første prøve det af og se om det fungerer men umiddelbart synes jeg selv det ser godt ud.
Regner med et build, der ser sådan ud: http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#...
Men jeg skal jo første prøve det af og se om det fungerer men umiddelbart synes jeg selv det ser godt ud.
| #87 | 13.05.2012 16:25 |
Det ligner fandme meget det build jeg også har tænkt mig at køre med :-) Men som du siger, det skal nok prøves af først.. og nogle bosser / instances er måske mere single-target baseret, så må man specce om ;-)
| #93 | 13.05.2012 18:09 |
Ja det har du ret i, jeg har også overvejer om buildet giver nok dmg, men det skal jo prøves af og mon ikke der bliver rettet lidt til. Men mine primære ide om at være en tank Barb med aoe dmg ændrer sig nok ikke.
| #96 | 13.05.2012 19:10 |
Same, vil også gerne gøre ondt med AoE ;-) Jeg tænker dog om Threatering shout - Demoralize bliver et must da det er en taunt? Ved du noget omkring aggro hvordan de bygger det op?
| #100 | 13.05.2012 20:54 |
Kan høre vi ligger meget tæt på hinanden. Jeg har gjort mig de præcis samme tanker, men jeg ved desværre ikke hvordan det kommer til at fungere mhs. til aggro endnu, men det kommer selvfølgelig til at spille ind :)
| #101 | 13.05.2012 21:18 |
Vi må vel bare vente, så kan vi altid skifte ud :-) Du skulle tilfældigvis ikke mangle 4 mates at game med når det kommer ud 00.01? For vi står kun 4 lige pt.
| #102 | 13.05.2012 21:22 |
Nope, lige pt. regner jeg ikke med at kunne game ved release pga. min computer er blevet sendt til reperation pga. bsod. Rimelig ærgerligt at der var fejl ved den nu når jeg havde købt den i god tid netop for at være klar ved release, men det er der ikke så meget at gøre ved. :(
| #105 | 13.05.2012 23:37 |
Det er så mega surt som noget kan være, men jeg kan desværre intet gøre.. Nu håber jeg bare de skynder sig, og at den fungerer perfekt når den kommer tilbage.. Det er bare skod timing.
| #106 | 13.05.2012 23:43 |
Meget!! Og de sidder sikkert selv og spiller det imens de laver den ;-) Kidding.
| #107 | 13.05.2012 23:48 |
Hehe der skal nok være nogle af dem der sidder og gamer ;) Jeg har bare glædet mig til det her spil i sååå lang tid at det bare ikke måtte ske. Nu skal jeg i stedet sidde og høre på hvor fedt det er fra mine venner.. Det bliver nogle lange dage!
| #77 | 12.05.2012 15:42 |
Fik prøvet alle classes i open beta, bare for at finde ud af hvilken class jeg gerne vil have.
Spillede først Wizard, standard som det plejer.
Så gik jeg igennem med Barb, bedre end forventet.
Så tog jeg Demon Hunter, var først positiv, men faldt hurtig ned igen. Havde regnet med Demon Hunter eller Wizard,
Så tog jeg Witch Doctor, omvendt af Demon Hunter. Til at starte med var jeg ikke begejstret, men forelskede mig total. Skal klart spillede Witch Doctor når spillet kommer ud.
Til sidst skulle Monk også prøves. Er ikke alt for begejstret, men tror den nok skal blive rigtig vild.
Jeg starter først med en Witch Doctor, så laver jeg en Barbarian. Så 1½ uge efter release er der hygge lan, hvor jeg enten laver en Wizard eller forsætter på WD eller Barb.
Demon Hunter og Monk er fuldstændig ude af spillet, lige nu.
HUSK AT HENTE DEN NYE INSTALLERE TIL DIABLO 3
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/
Spillede først Wizard, standard som det plejer.
Så gik jeg igennem med Barb, bedre end forventet.
Så tog jeg Demon Hunter, var først positiv, men faldt hurtig ned igen. Havde regnet med Demon Hunter eller Wizard,
Så tog jeg Witch Doctor, omvendt af Demon Hunter. Til at starte med var jeg ikke begejstret, men forelskede mig total. Skal klart spillede Witch Doctor når spillet kommer ud.
Til sidst skulle Monk også prøves. Er ikke alt for begejstret, men tror den nok skal blive rigtig vild.
Jeg starter først med en Witch Doctor, så laver jeg en Barbarian. Så 1½ uge efter release er der hygge lan, hvor jeg enten laver en Wizard eller forsætter på WD eller Barb.
Demon Hunter og Monk er fuldstændig ude af spillet, lige nu.
HUSK AT HENTE DEN NYE INSTALLERE TIL DIABLO 3
Det er min skyld!
| #85 | 13.05.2012 13:05 |
ude af spillet som i plain dårlige ift. de andre classes eller som uinteressante ?
Duks
| #88 | 13.05.2012 16:38 |
Monk var bare ikke interessant nok i betaen for mig. Hvis jeg skulle nævne den dårligste ud fra betaen og den smule man kunne spille, så var det Demon Hunter, men den virkede mere interessant end Monk.
Det er så bare min holdning. Kender mange der er faldet pladask for dem.
Var bare glad for at få lov til at prøve dem i betaen, så jeg ikke skulle starte en op på tirsdag og så efterlade den efter et par timer, for at starte en ny osv.
Det er så bare min holdning. Kender mange der er faldet pladask for dem.
Var bare glad for at få lov til at prøve dem i betaen, så jeg ikke skulle starte en op på tirsdag og så efterlade den efter et par timer, for at starte en ny osv.
Det er min skyld!
| #94 | 13.05.2012 18:36 |
hmmm - havde selv tænkt på at starte en demon hunter. Har aldrig spillet betaen eller noget, men en masse D2 og WoW arena er det dog blevet til. Det der altid har fascineret mig mest har været Hunter i WoW arena. Det mest kiting, og udnyttelse af range og blabla har jeg altid fundet interessant. Har dog aldrig været andet end semi-dårlig i WoW-PVP :D
Duks
| #97 | 13.05.2012 19:35 |
Har en mate som er helt vild med Demon Hunter :)
Da jeg først prøvede den, tænkte jeg bare; overpowered, men endte med weak and squishy til sidst... var nok pga. der gik noget tid før man fik en follower, jeg spillede solo og min follower starter ud som crap :P
Men ja, hvis du elsker at kite og altid har spillet på den måde, så er Demon Hunter helt sikkert det perfekte valg for dig. De har nogen fede skills og dual crossbow kan kun være insane.
Med en tank follower, så vil der nok ikke være nogen problemer med at være squishy ;)
Hvis jeg skal prøve at skrive lidt mere om min mening om disse classes.
Barb: Tank'n'spank .. du går bare til den og banker løs. Føler han er mere buffed, end i D2, både dps og som tank.
Wizard: Spam magic. Du fyre dine spells af og banker mobs ned på stribe. Elsker casters og hvordan ens spells ændres hele tiden ved hjælp af alle de forskellige runes. Der er virkelig variation hele tiden.
Monk: Combo, combo, FINISH HIM! Man kan kalde det en rogue. Du har spells der giver dig spirit og så kraftige spells som koster spirit. De bliver dog sikkert super populære i grupper pga. deres mantras.
Demon Hunter: Robin Hood go home. Stå på afstand og brug alt dit hatred på Rapid Fire, brug et par skills til at regen og fyr alt Hatred på Rapid Fire igen. Så falder elite mobs og bosser hurtig ned. Når jeg kitede med ham, så gik det for langsom, med et skud hist og her. Dog i groups og sikkert med en god follower, så kan du få lov til at stå uberørt og være imba :)
(Bare rolig, der findes andet end Rapid Fire :P)
Witch Doctor: Summon and Sacrifice. "Pets" til at tank, "dots" til dps og lyder som den bedste til crowd control.
Alle classes er helt sikkert super gode på hver deres måde. Det handler om ens spillestil og ikke hvad andre folk synes.
Runes kommer til at spille en så stor rolle og kan ændre alle classes til noget helt andet. Der er så mange forskellige måder at sætte ens skills op, at man nok ikke møder mange som er ens. Kan være det ændrer sig i endgame, når folk finder et imba setup.
Da jeg først prøvede den, tænkte jeg bare; overpowered, men endte med weak and squishy til sidst... var nok pga. der gik noget tid før man fik en follower, jeg spillede solo og min follower starter ud som crap :P
Men ja, hvis du elsker at kite og altid har spillet på den måde, så er Demon Hunter helt sikkert det perfekte valg for dig. De har nogen fede skills og dual crossbow kan kun være insane.
Med en tank follower, så vil der nok ikke være nogen problemer med at være squishy ;)
Hvis jeg skal prøve at skrive lidt mere om min mening om disse classes.
Barb: Tank'n'spank .. du går bare til den og banker løs. Føler han er mere buffed, end i D2, både dps og som tank.
Wizard: Spam magic. Du fyre dine spells af og banker mobs ned på stribe. Elsker casters og hvordan ens spells ændres hele tiden ved hjælp af alle de forskellige runes. Der er virkelig variation hele tiden.
Monk: Combo, combo, FINISH HIM! Man kan kalde det en rogue. Du har spells der giver dig spirit og så kraftige spells som koster spirit. De bliver dog sikkert super populære i grupper pga. deres mantras.
Demon Hunter: Robin Hood go home. Stå på afstand og brug alt dit hatred på Rapid Fire, brug et par skills til at regen og fyr alt Hatred på Rapid Fire igen. Så falder elite mobs og bosser hurtig ned. Når jeg kitede med ham, så gik det for langsom, med et skud hist og her. Dog i groups og sikkert med en god follower, så kan du få lov til at stå uberørt og være imba :)
(Bare rolig, der findes andet end Rapid Fire :P)
Witch Doctor: Summon and Sacrifice. "Pets" til at tank, "dots" til dps og lyder som den bedste til crowd control.
Alle classes er helt sikkert super gode på hver deres måde. Det handler om ens spillestil og ikke hvad andre folk synes.
Runes kommer til at spille en så stor rolle og kan ændre alle classes til noget helt andet. Der er så mange forskellige måder at sætte ens skills op, at man nok ikke møder mange som er ens. Kan være det ændrer sig i endgame, når folk finder et imba setup.
Det er min skyld!
| #99 | 13.05.2012 20:37 |
hmm.. altså - det vigtigste for mig er vel egentligt variation et eller andet sted. Raidede BT/SSC og det der med Kael Thas i TBC. På dette tidspunkt var jeg lock - og det var uhyrligt kedeligt eftersom 0/21/40 var FOTM - hvor man stortset udelukkende spammede shadowbolts for at toppe dmg-meters.
Det var SYGT kedeligt, og håber på ingen måde man kommer til at støde på noget lign. i D3 :D
Edit: Nu er jeg ikke sikker på om du har spillet WoW eller ej - men pointen er, at jeg gerne vil spille classes hvor man bruger mere end 1 finger på keyboardet :)
Det var SYGT kedeligt, og håber på ingen måde man kommer til at støde på noget lign. i D3 :D
Edit: Nu er jeg ikke sikker på om du har spillet WoW eller ej - men pointen er, at jeg gerne vil spille classes hvor man bruger mere end 1 finger på keyboardet :)
Edited: 13.05.2012 20:38
Duks
| #113 | 14.05.2012 04:07 |
Håber selv at man undgår WoW lignede builds, hvor der på en måde kun findes 1 rigtig build til nogle classes.
Alle classes har en primary og secondary skill tree, som er binded til mussen. Så har man 4 andre skill trees. Man kan vælge en skill per tree til sin hotbar, som man gerne vil bruge. Man kan godt skifte rundt, men der er cooldown på, så man kan ikke bare stå i en kamp og skifte skills, som i D2.
Eksembelvis Barb.
3 Primary skills
4 Secondary skills
4 Defensive
4 Might
4 Tactics
3 Rage
Der er så 5 runes til hver skill, som fuldstændig kan ændre de forskellige skills.
Din første skill som er Bash, har en knockback chance. Du kan vælge at tag en rune som giver den stun chance i stedet for. Eller at helt fjerne knockback chance for at give mere skade, Eller gør den giver dig en stacking buff der increase dmg på spells, Du kan også bruge den til at regen ekstra rage. Eller laver den til en AoE spell.
Dette er muligheder bare til den allerførste skill man får som Barb. Runes unlocker jo højere lvl man bliver. Til Bash henholdsvis lvl 6, 13, 26, 44 og 52. Så kan være du skifter frem og tilbage mellem skills, når runes unlocker.
Men ved hvert lvl kan du ændre din character. Enten ved at du får en ny skill, rune eller en passive skill.
Mener at have læst bare ved lvl 20, har du mere end 1000 forskellige builds muligheder. Har dog ikke selv regnet på det.
Tag et kig på det hele under classes :)
http://eu.battle.net/d3/en/class/
Alle classes har en primary og secondary skill tree, som er binded til mussen. Så har man 4 andre skill trees. Man kan vælge en skill per tree til sin hotbar, som man gerne vil bruge. Man kan godt skifte rundt, men der er cooldown på, så man kan ikke bare stå i en kamp og skifte skills, som i D2.
Eksembelvis Barb.
3 Primary skills
4 Secondary skills
4 Defensive
4 Might
4 Tactics
3 Rage
Der er så 5 runes til hver skill, som fuldstændig kan ændre de forskellige skills.
Din første skill som er Bash, har en knockback chance. Du kan vælge at tag en rune som giver den stun chance i stedet for. Eller at helt fjerne knockback chance for at give mere skade, Eller gør den giver dig en stacking buff der increase dmg på spells, Du kan også bruge den til at regen ekstra rage. Eller laver den til en AoE spell.
Dette er muligheder bare til den allerførste skill man får som Barb. Runes unlocker jo højere lvl man bliver. Til Bash henholdsvis lvl 6, 13, 26, 44 og 52. Så kan være du skifter frem og tilbage mellem skills, når runes unlocker.
Men ved hvert lvl kan du ændre din character. Enten ved at du får en ny skill, rune eller en passive skill.
Mener at have læst bare ved lvl 20, har du mere end 1000 forskellige builds muligheder. Har dog ikke selv regnet på det.
Tag et kig på det hele under classes :)
http://eu.battle.net/d3/en/class/
Det er min skyld!
| #86 | 13.05.2012 15:39 |
Er det en god idé ikke at slette betaclient? Eller er det ligemeget, når det kommer til at skulle hente den fulde version ned? Med det her mener jeg, om man kan spare noget tid i download, fordi man allerede har noget nogle filer, som muligvis også er en del af den fulde version.
Udover det så tak for tippet. Jeg skal ligesom dig, også spille Witch Doctor, synes den virker så cool.
Udover det så tak for tippet. Jeg skal ligesom dig, også spille Witch Doctor, synes den virker så cool.
fÅåårk det er koldt!!
| #89 | 13.05.2012 16:40 |
Du kan ikke installere Diablo 3 endnu, man henter kun installations filerne via Diablo 3 installer :)
Så bare fjern Betaen, intet bonus i at gemme den.
Så bare fjern Betaen, intet bonus i at gemme den.
Det er min skyld!
| #90 | 13.05.2012 17:34 |
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4371302/
"If you’ve purchased a digital copy you can begin downloading your client right now,"
Edit: Jeg har lige prøvet at hente det, men det kan man ikke med mindre man har preordered fra Blizzard/bnet.
Men jeg forstår ikke, hvorfor det er en god idé at hente den der installer.
"If you’ve purchased a digital copy you can begin downloading your client right now,"
Edit: Jeg har lige prøvet at hente det, men det kan man ikke med mindre man har preordered fra Blizzard/bnet.
Men jeg forstår ikke, hvorfor det er en god idé at hente den der installer.
Edited: 13.05.2012 17:45
fÅåårk det er koldt!!
| #92 | 13.05.2012 17:46 |
Måske fordi jeg ikke helt forstår, hvordan det hænger sammen? :D
fÅåårk det er koldt!!
| #95 | 13.05.2012 18:51 |
Er lidt usikker på hvilken del du ikke helt forstår, men prøver da lige.
Der kommer ingen opdatering til din Diablo 3 beta installation, så den kan ikke bruges. Ligesom det har været ved WoW beta, SC2 beta osv.
Ved at hente installeren nu, så skal du ikke vente på at hente 7gb installations filer eller bruge disk, hvis du køber det fysisk.
Samt kan du installere spillet i morgen. Så kl 00:01 tirsdag kan du hoppe direkte ind i spillet :) .. hvis serveren kan klare det ;)
Har du prøvet det link der er i denne post.
Der kommer ingen opdatering til din Diablo 3 beta installation, så den kan ikke bruges. Ligesom det har været ved WoW beta, SC2 beta osv.
Ved at hente installeren nu, så skal du ikke vente på at hente 7gb installations filer eller bruge disk, hvis du køber det fysisk.
Samt kan du installere spillet i morgen. Så kl 00:01 tirsdag kan du hoppe direkte ind i spillet :) .. hvis serveren kan klare det ;)
Har du prøvet det link der er i denne post.
Det er min skyld!
| #98 | 13.05.2012 20:05 |
Det var egentligt ikke det med betaen jeg var i tvivl om, det var mere det med linket du har linket igen.
Jeg har prøvet at installere det, men den siger; "Invalid path chosen! Please choose again."
Men har det overhoved nogen betydning, nu hvor jeg ikke kan hente Fuld version ned endnu, da jeg ikke har købt mit via bnet/blizzard. Jeg har købt mit via. G2play.net eller hvad det hedder. Jeg ville ønske jeg kunne downloade det nu, men det virkede ikke da jeg prøvede. :(
Så ved ikke helt hvad jeg skal nu, men jeg vil helst være så klar som muligt, og gøre det hele "rigtigt" så jeg kan spille hurtigst muligt.
Edit: Nu fik jeg det med installere til at virke, men var lidt forvirret over, det der står med at man skal ikke bare gemme det, der hvor den forslår. Det bliver gemt under min user nu, istedet for under f,eks, program filer. Men det her fylder meget, så det må da være hele spillet? (7,60gb)
Edit2: Jeg fik det du linkede til nu, og efter at havde hentet det, er jeg kommet til hvor der står install, når man trykker på install siger den: "The fire of the sky still falls. Diablo III has yet not lunched."
Så jeg håber jeg har gjort det rigtigt. :D
Jeg har prøvet at installere det, men den siger; "Invalid path chosen! Please choose again."
Men har det overhoved nogen betydning, nu hvor jeg ikke kan hente Fuld version ned endnu, da jeg ikke har købt mit via bnet/blizzard. Jeg har købt mit via. G2play.net eller hvad det hedder. Jeg ville ønske jeg kunne downloade det nu, men det virkede ikke da jeg prøvede. :(
Så ved ikke helt hvad jeg skal nu, men jeg vil helst være så klar som muligt, og gøre det hele "rigtigt" så jeg kan spille hurtigst muligt.
Edit: Nu fik jeg det med installere til at virke, men var lidt forvirret over, det der står med at man skal ikke bare gemme det, der hvor den forslår. Det bliver gemt under min user nu, istedet for under f,eks, program filer. Men det her fylder meget, så det må da være hele spillet? (7,60gb)
Edit2: Jeg fik det du linkede til nu, og efter at havde hentet det, er jeg kommet til hvor der står install, når man trykker på install siger den: "The fire of the sky still falls. Diablo III has yet not lunched."
Så jeg håber jeg har gjort det rigtigt. :D
Edited: 13.05.2012 21:46
fÅåårk det er koldt!!
Kommentarer i alt: 116 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba