Kommentarer i alt: 49 -
| S: Blandet Hardware & Software | 09.04.2012 15:30 |
UPDATE - Har nu følgende ting tilbage
Jeg sælger mit overskudslager af hardware da jeg alligevel ikke bruger det og der derfor er andre der kan få glæde af det og jeg kan få lidt penge tilgengæld :)
- Noget er brugt og andet er næsten helt nyt, kun taget ud af æsken for at blive testet.
Hardware:
Mus: Steelseries Sensei - Brugt 30 min - Har kvit - Ingen emballage (som ny)
Mussemåtte: Roccat Taito - Brugt 30 min - Har kvit - Ingen emballage (som ny)
Headset: 7H - Brugt 30 min - Ingen kvit - Orginal emballage (som ny)
Lydkort: Steelseries 5hv2 usb lydkort - Har aldrig været brugt - Ingen kvit - Ingen emballage (Som ny)
Cpu: Intel® Core2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB) - Brugt 2 måneder - Ingen kvit - Ingen emballage (Som ny)
Information:
Alt virker og er i skønneste orden da jeg har passet utrolig godt på mine ting og aldrig i livet ville sælge ting som ikke var 100% iorden!
Byd hvis du er interesseret i at købe en eller flere produkter og vi finder en fair pris! men husk at i sidste ende er jeg grisen så jeg bestemmer prisen! Så urealistiske lave priser gider jeg ik engang svare på :)
Tingene kan sendes på købers regning eller i kan komme med cool cash og hente på min bopæl i Storkøbenhavn (Søborg)
Edited: 02.05.2012 20:49
Jeg sælger mit overskudslager af hardware da jeg alligevel ikke bruger det og der derfor er andre der kan få glæde af det og jeg kan få lidt penge tilgengæld :)
- Noget er brugt og andet er næsten helt nyt, kun taget ud af æsken for at blive testet.
Hardware:
Mus: Steelseries Sensei - Brugt 30 min - Har kvit - Ingen emballage (som ny)
Mussemåtte: Roccat Taito - Brugt 30 min - Har kvit - Ingen emballage (som ny)
Headset: 7H - Brugt 30 min - Ingen kvit - Orginal emballage (som ny)
Lydkort: Steelseries 5hv2 usb lydkort - Har aldrig været brugt - Ingen kvit - Ingen emballage (Som ny)
Cpu: Intel® Core2 Duo Processor E8400 (6M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB) - Brugt 2 måneder - Ingen kvit - Ingen emballage (Som ny)
Information:
Alt virker og er i skønneste orden da jeg har passet utrolig godt på mine ting og aldrig i livet ville sælge ting som ikke var 100% iorden!
Byd hvis du er interesseret i at købe en eller flere produkter og vi finder en fair pris! men husk at i sidste ende er jeg grisen så jeg bestemmer prisen! Så urealistiske lave priser gider jeg ik engang svare på :)
Tingene kan sendes på købers regning eller i kan komme med cool cash og hente på min bopæl i Storkøbenhavn (Søborg)
Edited: 02.05.2012 20:49
| #2 | 10.04.2012 00:56 |
Har opdateret priserne så stort set alle ting er faldt i pris.
Så er der kommet priser på tingene, de er dog kun vejledende og ca. priser så må jeg/vi se tiden an og se hvad de forskellige ting bliver budt op til.
- priserne er udelukkende sat efter hvad jeg forventer at få for dem, kontra nyprisen samt hvor meget de forskellige ting har været brugt.
Mus: Steelseries Sensei - 350 kr.
Mussemåtte: Roccat Taito - 50 kr.
Headset: Steelseries 7H - 450 kr.
Lydkort: Steelseries 5hv2 usb - 50 kr.
Bundkort: GIGABYTE GA-EP45-UD3P - 400kr.
Cpu: Intel Core2 Duo Processor E8400 - 300 kr.
Så er der kommet priser på tingene, de er dog kun vejledende og ca. priser så må jeg/vi se tiden an og se hvad de forskellige ting bliver budt op til.
- priserne er udelukkende sat efter hvad jeg forventer at få for dem, kontra nyprisen samt hvor meget de forskellige ting har været brugt.
Headset: Steelseries 7H - 450 kr.
Lydkort: Steelseries 5hv2 usb - 50 kr.
Edited: 27.04.2012 00:03
| #3 | 10.04.2012 07:31 |
Harddisk: Seagate 3,5" 1TB Barracuda 7200RPM -
man kan købe en ny for 720,- så jeg byder 400pp for den.
man kan købe en ny for 720,- så jeg byder 400pp for den.
Eixx er i virkeligheden en pige
| #4 | 10.04.2012 09:44 |
har lige fundet linket så du kan se at du kan købe den for 830 kr. for ny af.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid...
- Har brugt min ssd 120 gb disk til win og filer så har aldrig haft brug for min 1tb disk, så den har bare været installeret, men aldrig brugt.
desuden er der stadigvæk garanti på den og den er købt i computercity.
- Har brugt min ssd 120 gb disk til win og filer så har aldrig haft brug for min 1tb disk, så den har bare været installeret, men aldrig brugt.
desuden er der stadigvæk garanti på den og den er købt i computercity.
| #9 | 10.04.2012 19:21 |
713,- og jeg byder stadig 400 pp
Når du køber produkter hos computercity yder de ikke garanti, men kun den lovpligtige reklamationsret på 2 år. Der er en væsentlig forskel
713,- og jeg byder stadig 400 pp
Når du køber produkter hos computercity yder de ikke garanti, men kun den lovpligtige reklamationsret på 2 år. Der er en væsentlig forskel
Edited: 10.04.2012 19:22
| #10 | 10.04.2012 20:18 |
ja det er så uden fragt, men det bliver 830 kr med.
det har du helt ret i men er vi enige om at hvis der sker noget med den indenfor 1 år og 10 mrd. kan du altid gå ned i butikken og få den byttet til en ny eller få den repareret.
- Jeg kan gå med til 550 kr. og ikke en kr. mindre. da den står som ny og ikke har nogle fejl eller mangler.
det har du helt ret i men er vi enige om at hvis der sker noget med den indenfor 1 år og 10 mrd. kan du altid gå ned i butikken og få den byttet til en ny eller få den repareret.
- Jeg kan gå med til 550 kr. og ikke en kr. mindre. da den står som ny og ikke har nogle fejl eller mangler.
| #11 | 10.04.2012 20:26 |
du kan sagtens gå ned i butikken, men langt fra sikkert at de bare lige vil give dig en ny. I sidste ende kan det blive dig som skal bevise at fejlen var der allerede da den produceret og det er ikke nemt.
og jeg har lige testet det. Produktet koster 683 kr som er angivet på edbpriser og 713 kr. MED fragt som totalprisen angiver på edbpriser.
At du sælger noget som er brugt med et nedslag i prisen fra 683 til 550 er jo absurd.
og jeg har lige testet det. Produktet koster 683 kr som er angivet på edbpriser og 713 kr. MED fragt som totalprisen angiver på edbpriser.
At du sælger noget som er brugt med et nedslag i prisen fra 683 til 550 er jo absurd.
Edited: 10.04.2012 20:29
| #12 | 10.04.2012 20:47 |
for det første er den i købt butikken http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx... som du kan se har kostet 1199 kr.
1. at du så vælger at linke til et andet produkt end det jeg har må du selv stå til regning for :) jeg har sat min pris på 550 kr. som jeg syntes er yderst fair, om du så vil det eller ej.
2. dette er en salgstråd og ikke et forum for "de unge mødre" så hvis du ikke finder prisen fair så fred være med det, men så må du jo bare finde den harddisk du søger et andet sted. Det gør os hverken til mere eller mindre venner af den grund :)
3. desuden har computercity "udbyttegaranti" på alle harddiske 2 år fra du har købt produktet, da det ikke kan betale sig at sende den til rep. da det ville koste mere at få den lavet/kontrolleret. men den lader vi bare lægge her.....
1. at du så vælger at linke til et andet produkt end det jeg har må du selv stå til regning for :) jeg har sat min pris på 550 kr. som jeg syntes er yderst fair, om du så vil det eller ej.
2. dette er en salgstråd og ikke et forum for "de unge mødre" så hvis du ikke finder prisen fair så fred være med det, men så må du jo bare finde den harddisk du søger et andet sted. Det gør os hverken til mere eller mindre venner af den grund :)
3. desuden har computercity "udbyttegaranti" på alle harddiske 2 år fra du har købt produktet, da det ikke kan betale sig at sende den til rep. da det ville koste mere at få den lavet/kontrolleret. men den lader vi bare lægge her.....
Edited: 10.04.2012 20:48
| #15 | 10.04.2012 23:08 |
Før det første ændre det ikke på varens værdi at du har købt varen til en højere pris end man kan få den til andre steder. Det er præcis det samme produkt vi linker til, at du har et link hvor det er dyrere kan jeg ikke tage mig af. Prisen for ny for den harddisk er 683,- men hvis du kan finde en forskel er jeg selvfølgelig villig til at hæve prisen.
For det andet så argumentere jeg for hvorfor jeg byder den pris jeg gør og hvorfor det netop er en meget fair pris.
For det andet så argumentere jeg for hvorfor jeg byder den pris jeg gør og hvorfor det netop er en meget fair pris.
| #13 | 10.04.2012 21:25 |
Uden kvit så vil jeg desværre blive på de 1100 pp.
Tilgengæld kan du få den afsat hurtigt
Tilgengæld kan du få den afsat hurtigt
| #17 | 17.04.2012 14:01 |
Er måske interesseret i dit headset..
Er det med USB lydkort til eller er det bare mono stik til at sætte i?
Kan du måske lige smide et billede op?
Er det med USB lydkort til eller er det bare mono stik til at sætte i?
Kan du måske lige smide et billede op?
Edited: 17.04.2012 14:04
jeg skyder med AWP
| #18 | 17.04.2012 22:53 |
det er std. jack :) de står som nye ingen fejl eller mangler...
http://steelseries.com/products/audio/steelserie...
http://steelseries.com/products/audio/steelserie...
| #19 | 18.04.2012 08:08 |
hmm, jeg sidder bare på bærbar uden ngoet fantastisk lydkort :/
ved du om man kan bruge USB lydkortetet fra 5H v2?
ved du om man kan bruge USB lydkortetet fra 5H v2?
jeg skyder med AWP
| #21 | 19.04.2012 09:59 |
okay, jamen hvis det er en garanti du kan stille er jeg interesseret :)
Men jeg er måske ude i 350 og jeg betaler porto?.. (Eftersom det ER brugt og uden kvittering(garanti).
Men jeg er måske ude i 350 og jeg betaler porto?.. (Eftersom det ER brugt og uden kvittering(garanti).
Edited: 19.04.2012 10:01
jeg skyder med AWP
| #24 | 19.04.2012 20:08 |
400 kr. er prisen som er en rigtig god pris.. har som sagt kun lige taget ud af æsken for at prøve dem i 30 min, da det er et sæt jeg har fået på arbejdet, så de står som helt nye med org. emballage.
| #30 | 26.04.2012 11:26 |
Synes du er for dyr med dine priser. Jeg vil gerne give 500kr for din harddisk, men så betaler du porto.
| #32 | 26.04.2012 13:15 |
Må du os gerne syntes m8 det er jo et frit land vi lever i ;) dog syntes jeg de er yderst fair. hvad koster Porto for at sende en harddisk??
| #33 | 26.04.2012 13:27 |
Sender du med PostDanmark koster det fra 82kr med og 67kr uden omdeling, alt efter vægt medmindre du sender fra Døgnpost til Døgnpost, så koster det 60kr.
http://www.postdanmark.dk/da/Documents/Priser/Pa...
Har du en GLS pakkeshop i nærheden, kan det gøres fra 50kr alt efter størrelsen på pakken.
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content...
http://www.postdanmark.dk/da/Documents/Priser/Pa...
Har du en GLS pakkeshop i nærheden, kan det gøres fra 50kr alt efter størrelsen på pakken.
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content...
| #34 | 26.04.2012 13:44 |
har ingen forstand på cpu, men kan de monteres på alle bundkort og den cpu du har der, kan den sagtens køre d3 dota 2? :) eller skal man højere op ? :)
| #36 | 26.04.2012 17:07 |
den kan ikke monteres på alle bundkort men på "LGA775 Socket"
og ja den kan sagtens køre d3 og dota2.. den kan desuden oc til 4.2 uden problemer med en temp på 50-55 load..
og ja den kan sagtens køre d3 og dota2.. den kan desuden oc til 4.2 uden problemer med en temp på 50-55 load..
| #39 | 26.04.2012 22:49 |
Har du også det bundkort som det kan
Monteres på? Og kan du fortælle om det er cpu'en som afgør ens fps i et spil da min nuværende fps er på 15 i spil som lol og d3, og om det er svært at montere et bundkort? Er evt interreseret i cpu'en og bundkort hvis du stadig har det og evt en pris for begge?
Vh mathias
Monteres på? Og kan du fortælle om det er cpu'en som afgør ens fps i et spil da min nuværende fps er på 15 i spil som lol og d3, og om det er svært at montere et bundkort? Er evt interreseret i cpu'en og bundkort hvis du stadig har det og evt en pris for begge?
Vh mathias
| #40 | 26.04.2012 23:56 |
yes har også bundkortet til salg stadigvæk som passer til :)
Det er i høj grad ens cpu som afgøre ens "FPS" i spil som lol og d3 men ens grafikkort spiller også ind.
Det er ikke svært at montere et bundkort det drejer sig om 8 skruer du skal sætte i de ledige huller på bundkortet også sætte strøm kablerne som de sad før på dit andet bundkort. De kan kun side et sted så det gir sig selv.
- Har sat pris til følgende:
Men eftersom du køber 2 ting slår jeg 100 kr. af prisen så du kan få dem for 600 kr. pp
Det er i høj grad ens cpu som afgøre ens "FPS" i spil som lol og d3 men ens grafikkort spiller også ind.
Det er ikke svært at montere et bundkort det drejer sig om 8 skruer du skal sætte i de ledige huller på bundkortet også sætte strøm kablerne som de sad før på dit andet bundkort. De kan kun side et sted så det gir sig selv.
- Har sat pris til følgende:
Men eftersom du køber 2 ting slår jeg 100 kr. af prisen så du kan få dem for 600 kr. pp
| #38 | 26.04.2012 18:24 |
Jeg vil gerne byde 500 kr på Sensei og 7H :)
550, hvis jeg får de 2 underlag med!
550, hvis jeg får de 2 underlag med!
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
| #41 | 27.04.2012 00:01 |
Har fået solgt mine Steelseries måtter men har min roccat måtte tilbage.
- Den pris du giver er for lav eftersom det er produkter som kun lige har været åbnet og afprøvet en gang og står som nye.
priserne er sat følgende:
Headset: Steelseries 7H - 450 kr
Men hvis du kunne være interesseret i de 3 ting vil jeg gerne give 100 kr. i afslag så du få det hele for 750 kr. pp
- Den pris du giver er for lav eftersom det er produkter som kun lige har været åbnet og afprøvet en gang og står som nye.
priserne er sat følgende:
Headset: Steelseries 7H - 450 kr
Men hvis du kunne være interesseret i de 3 ting vil jeg gerne give 100 kr. i afslag så du få det hele for 750 kr. pp
| #43 | 27.04.2012 00:31 |
Grunden til at jeg vil have 7H er fordi lyden i min højresiden er gået i stykker åbenbart. Altså der er ikke lyd der i hvert fald. Og jeg er træt af 3.0 og vil gerne have en Sensei.
Men hvad med 250 kr for Sensei?
Men hvad med 250 kr for Sensei?
| #44 | 27.04.2012 00:49 |
arr okay lyder trisk med dit 7h :S og kan godt forstå du er blevet træt af din 3.0 ;) hvis du køber musen alene er prisen fastsat til de 350 kr. som stadigvæk er utrolig billigt for den mus som har været brugt i 30 min til en test..
| #45 | 27.04.2012 01:56 |
Det er Siberia v2 jeg har :D
Men kan vi få prisen ned på 300 + jeg betaler porto?
Men kan vi få prisen ned på 300 + jeg betaler porto?
| #46 | 27.04.2012 08:49 |
Det er sensei vi snakker om ik?? :) hvis du gir mig 400 kr. Så har di betalt for musen og Porto. Så mødes vi nemlig på midten istedet for 350 kr + 72 for Porto.
| #47 | 27.04.2012 17:26 |
"Så mødes nemlig vi på midten" Hvad skal det siges?
Og jo, det sensei vi snakker om :)
Og jo, det sensei vi snakker om :)
Kommentarer i alt: 49 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX