Kommentarer i alt: 56 -
| cs:go beta | 25.03.2012 15:39 |
Jeg har en cs:go beta key som jeg gerne vil give ud.
Så skriv hvis i vil have den og hvorfor :)
edit:
Det er for latterligt at vælge mellem folk imo, så istedet laver vi en lille konkurrence.. Den første som svare rigtigt får den eller den der kom nærmest kl 24..
Hvilken dato startede "KugleMus"?
===============
Reazon vandt
KugleMus startede 17/9-2005
Edited: 26.03.2012 15:31
Så skriv hvis i vil have den og hvorfor :)
edit:
Det er for latterligt at vælge mellem folk imo, så istedet laver vi en lille konkurrence.. Den første som svare rigtigt får den eller den der kom nærmest kl 24..
Hvilken dato startede "KugleMus"?
===============
Reazon vandt
KugleMus startede 17/9-2005
Edited: 26.03.2012 15:31
fu
| #2 | 25.03.2012 15:52 |
Jeg har spillet cs i meget lang tid trods min alder. Først lidt på netcafe med mine brødre uden at fatte noget og så spillede jeg 1.5 på min klub, og så lidt tid efter fik jeg 1.6. Har spillet det en del, har dog også været inde under source scenen et par gange efterhånden. Har skiftet en del mellem dem. Ja ved ikke hvad jeg ellers kan skrive, og vil selfølgelig gerne have den key for at se om spillet er så galt som folk siger. Har ihvertfald hørt meget dårligt kritik om det, og vil gerne prøve det selv!
/Christian.
/Christian.
Mod FCK blir de små
| #5 | 25.03.2012 16:18 |
Jeg vil gerne have CS:GO Beta key, fordi:
Først og fremmest vil jeg prøve det, ellers har jeg tænk mig report på deres forums, og hjælpe personerne derinde omkring de dårlige ting som burde skiftes. Jeg har kun set CS:GO streams og videoer på YouTube, og jeg er godt klar over der en masse ting som er lort, nu er det jo også en beta, og derfor er der stadig tid til at ændre end masse ting, og derfor vil jeg gerne være en af dem som er med til at gøre en ændring til det nuværende CS:GO BETA.
Først og fremmest vil jeg prøve det, ellers har jeg tænk mig report på deres forums, og hjælpe personerne derinde omkring de dårlige ting som burde skiftes. Jeg har kun set CS:GO streams og videoer på YouTube, og jeg er godt klar over der en masse ting som er lort, nu er det jo også en beta, og derfor er der stadig tid til at ændre end masse ting, og derfor vil jeg gerne være en af dem som er med til at gøre en ændring til det nuværende CS:GO BETA.
hihi
| #8 | 25.03.2012 16:53 |
Jeg vil meget gerne have den:P
Jeg er meeegaaa sød og spiller vooold meget hehe :DDD
Jeg er meeegaaa sød og spiller vooold meget hehe :DDD
| #12 | 25.03.2012 17:27 |
KugleMus må være fra før 2006, for jeg kan tydeligt huske at idle på #KugleMus og se folk med [K]-tagget og desuden misunde dig for dit høje antal idlers, og jeg har ikke idlet på mIRC siden dengang. Jeg goer med late 2005 (oktober-ish).
Edited: 25.03.2012 17:30
| #32 | 25.03.2012 19:31 |
Oprettet 2007/11/11 11:44
Giver gerne 50kr for den! :D
Giver gerne 50kr for den! :D
Edited: 25.03.2012 19:31
Kommentarer i alt: 56 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba