Kommentarer i alt: 55 -
| CSMOVIE: deapzemovie | 15.03.2012 19:30 |
Hej Xplayn..
Så er der sgu movie/minimovie :-)
Nu hvor det er jævn lang tid siden, at jeg har lavet nogen form for movie, så tænkte jeg lige at jeg ville samle nogle af mine frags i en movie/minimovie :-)
Beklager kvaliteten på YT. Ved ikke lige hvad der er gået galt.
Er ikke den skarpeste til at lave movie, men lavede den sgu alligevel :)
længde: 03:09
300 fps
960 * 540
enjoy...
stream:
http://www.youtube.com/watch?v=5RRWb0mgj34&c...
Download:
http://speedy.sh/XSPDJ/deapthemovie.rar
Hvad synes i om den? .. giv konstruktiv kritik
Så er der sgu movie/minimovie :-)
Nu hvor det er jævn lang tid siden, at jeg har lavet nogen form for movie, så tænkte jeg lige at jeg ville samle nogle af mine frags i en movie/minimovie :-)
Beklager kvaliteten på YT. Ved ikke lige hvad der er gået galt.
Er ikke den skarpeste til at lave movie, men lavede den sgu alligevel :)
længde: 03:09
300 fps
960 * 540
enjoy...
stream:
http://www.youtube.com/watch?v=5RRWb0mgj34&c...
Download:
http://speedy.sh/XSPDJ/deapthemovie.rar
Hvad synes i om den? .. giv konstruktiv kritik
flabet.. hehe
| #1 | 15.03.2012 19:43 |
Rimelig kedelig. Ikke særlig originalt overhoved, tværtimod, og rædselsfuld musik.
ching chong
| #2 | 15.03.2012 19:52 |
Synes bare den var ganske fin. Musikken var nice efter min mening!
Har du fået set meget af Köln?
| #3 | 15.03.2012 20:16 |
Jeg ku faktisk godt lide det hele ved ze movie, men mener bestemt den er for kort.
Mere af det, tak :)
Mere af det, tak :)
Spis ild.. eller dø!
| #4 | 15.03.2012 20:22 |
chef, havde den lige været i HD havde det været top.
Bedre end de fleste.
| #10 | 16.03.2012 08:18 |
lorte movie , lorte musik, lorte edit , generelt bar en lorte movie..... :D
| #12 | 16.03.2012 08:41 |
din arrogance er forfærdelig, jMl. Bare fordi du ikke er med i filmen ligesom Leif the Batman er... :-D
| #13 | 16.03.2012 08:45 |
føler mig snydt og forrådt. men ved jeg altid har din støtte Aquilian <3
| #15 | 16.03.2012 12:48 |
Grinte meget over de nicks, de passer bare lige! f.eks. DO EPIC STUFF, og bang så bliver der nakket en igennem til lang.
Spiller i egentligt DEL?
Spiller i egentligt DEL?
Edited: 16.03.2012 12:51
fÅåårk det er koldt!!
| #24 | 17.03.2012 02:56 |
sgu en okay bette minimovie :) thumps up herfra i hvertfald - fede nok frags, og dejligt simpelt edit
dont eat yellow snow
| #25 | 17.03.2012 04:00 |
Du har altid været god for et par frags! Fedt at se hvor meget du har udviklet dit moviemaking! Mere af det her tak!
| #30 | 17.03.2012 18:23 |
Følte mig faktisk godt underholdt. Dog var 3 minutter lige kort nok. OG nej, ingen det sagde hun også igår jokes :)
What we think, we become
| #34 | 18.03.2012 05:37 |
Introen er generelt for lang og for gennemtaevet af adskillige hundrede moviemakers foer dig. Det er lidt trist at du ikke har gidet goere den til din personlige intro. Den virker ide-loes. Maaske noget tekst af en art, lidt mere farverigt 'et eller andet', du ved. Og hvis du saa ikk mener du har noget, saa lav det for guds skyld kortere.
Saa kommer vi laengere ind i filmen og fragsne er som enhver anden movie, naturligvis er det altid sjovt at se et headshot, men bortset fra forskellige navne oppe i hoejre hjoerne er det igen som om det bare er en samling byggeklodser stablet ovenpaa hinanden, hvis du forstaar. Det er enormt linear, og byder igen ikke paa noget som faar netop dig og din film til at staa ud fra maengden.
Helt aerligt, saa er den alt i alt noget der drukner i antallet af saa mange andre film. Det her er saa min personlige mening, men der mangler virkelig noget personlighed. Jeg siger ikke at den skal proppes med effekter og alt andet du kan vaelte ud af after effects eller vegas, jeg snakker om at 999 ud af 1000 CSfilm mangler attitude, sjael og ideer. Det bliver enormt toert at sidde og se paa det ene POV frag efter det andet. Alle der har spillet CS har set den vinkel til et braekagtigt punkt.
Flere ideer, mere personlighed.
0 ud af 5 drage-aeg faar den fra mig.
Saa kommer vi laengere ind i filmen og fragsne er som enhver anden movie, naturligvis er det altid sjovt at se et headshot, men bortset fra forskellige navne oppe i hoejre hjoerne er det igen som om det bare er en samling byggeklodser stablet ovenpaa hinanden, hvis du forstaar. Det er enormt linear, og byder igen ikke paa noget som faar netop dig og din film til at staa ud fra maengden.
Helt aerligt, saa er den alt i alt noget der drukner i antallet af saa mange andre film. Det her er saa min personlige mening, men der mangler virkelig noget personlighed. Jeg siger ikke at den skal proppes med effekter og alt andet du kan vaelte ud af after effects eller vegas, jeg snakker om at 999 ud af 1000 CSfilm mangler attitude, sjael og ideer. Det bliver enormt toert at sidde og se paa det ene POV frag efter det andet. Alle der har spillet CS har set den vinkel til et braekagtigt punkt.
Flere ideer, mere personlighed.
0 ud af 5 drage-aeg faar den fra mig.
Edited: 18.03.2012 05:38
Edited again: 13.07.1981 08:55
| #35 | 18.03.2012 07:47 |
Jeg kan sagtens se mig enig i nogle af dine pointer, men generelt virker det som om du har misforstået idéen med et frag-show (hvilket dette tydeligt er). Det personlige du leder efter kommer derfor ikke til udtryk i opbygningen eller redigeringen, da hele idéen er at vise sine egne frags på en simpel og stilren måde - at der så godt kunne være et bedre flow sådan helt generelt, kan vi sikkert blive enige om.
.. Og jeg ved da, jeg ikke er alene, når jeg siger, at nogle af mine favorit cs-film netop er disse utroligt simple frag-shows med sindssyge frags.
Ud fra en erfaren moviemakers syn, synes jeg egentlig han gjorde det meget godt, dog med mangler her og der, så synes ikke dit lille review er helt fair, tbh.
.. Og jeg ved da, jeg ikke er alene, når jeg siger, at nogle af mine favorit cs-film netop er disse utroligt simple frag-shows med sindssyge frags.
Ud fra en erfaren moviemakers syn, synes jeg egentlig han gjorde det meget godt, dog med mangler her og der, så synes ikke dit lille review er helt fair, tbh.
Edited: 18.03.2012 08:19
| #36 | 18.03.2012 08:39 |
Jeg er ikke helt med om hvorvidt det er fair eller ej. Jeg giver ham konstruktiv kritik og siger min mening.
Og ja, det kan maaske godt lyde lidt haardt. Jeg er bare heller ikke fan af "minimovies" som du maaske har lagt maerke til paa tidligere fora. Og det her med at lave fragshows er vel ogs fint nok, men i og med det er machinimas saa bliver det ret ensformigt at se paa til sidst. Der er dog kun SAA mange headshots man kan lave i gult hus paa nuke osv.
Og ja, det kan maaske godt lyde lidt haardt. Jeg er bare heller ikke fan af "minimovies" som du maaske har lagt maerke til paa tidligere fora. Og det her med at lave fragshows er vel ogs fint nok, men i og med det er machinimas saa bliver det ret ensformigt at se paa til sidst. Der er dog kun SAA mange headshots man kan lave i gult hus paa nuke osv.
Edited: 18.03.2012 09:26
Edited again: 13.07.1981 08:55
| #42 | 18.03.2012 12:44 |
Rigtig fed film, synes den var rigtig underholdende =)
Men er jeg den eneste der ikke kan lave fullscreen på youtube :s?
Men er jeg den eneste der ikke kan lave fullscreen på youtube :s?
| #43 | 18.03.2012 12:52 |
Ja (:
- Jeg kan ihvertfald godt (:
- Jeg kan ihvertfald godt (:
Legen.. Wait for it... DARY!
| #53 | 31.03.2012 13:34 |
Gode frags og okay effekter, synes bare det er lidt synd at effekter og intro (som ikke er direkte frags) tager 1/3 af filmen.. Med antallet af fragmovies der er lavet i sin tid, så kommer folk ikke for introen, men for the good shizzle. Ellers cool =)
idle #horsie
Kommentarer i alt: 55 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX