Glemt kodeord
Husk Opret profil

Kommentarer i alt: 108   -  
Side:: [1] 2

Dolleris og LopStaR søger det seriøse 14.03.2012 14:08
Med mange år på bagen uden succesfulde teams, pauser og ihærdige forsøg må tiden snart være kommet til at kunne finde et seriøst team. CS:GO er lige på trapperne, og måske er det her, der skal satses, hvem ved.

Jeg ved dog en ting, jeg har lyst til at spille CS seriøst sammen med min mate Dolleris, og vi søger et kompetent og ambitiøst team. Der skal ikke være så mange dikkedarer og i skal have modet, tiden og motivationen til at blive ved med at øge niveauet. Vi søger ikke et hold, som går ned efter 2 måneder, og vi søger ikke et hold, som kun vil spille online-turneringer, halv-latterlige mixes og FFA ingame. Hvis du er en af disse hold, så se bort fra denne ansøgning, men hvis i har ambitioner og er klar på noget seriøst, så læs videre.

Vi leder efter modne mennesker, som kan tage kritik til sig, og som har lysten til at forbedre sig. Lysten er især meget vigtig. Der er ikke noget mere demotiverende end at spille med folk, som egentlig ikke gider.

Nok om jer, her er der noget om os;

Vi er bestående af to personer; LopStaR og Dolleris
Dolleris hedder Kristian, er 17 år og boende i Esbjerg, og jeg LopStaR hedder Kasper, er 19 år og boende i Randers.

Dolleris er en allaround spiller, og kan også fungere som tacleader. Han er meget ambitiøs og har tiden + lysten til at nå hans mål. Han er en spiller som kan holde hovedet koldt og tage de nødvendige frags, hvis det er ved at brænde på. Han har mange år på bagen og forstår spillet.

LopStaR er en awp spiller, men jeg kan også fungere som en allaround spiller, hvis holdet allerede har en dygtig Awp mand. Jeg kan holde overblik og holde hovedet koldt, hvis det er ved at brænde på. Jeg kan både spille offensivt og defensivt. Jeg har også selv mange år på bagen, og har spillet cs så længe jeg kan huske tilbage. Jeg ved, hvad det kræves for at blive den bedste, og mener selv, at jeg har motivationen.

Vi er begge ambitiøse og brænder for spillet. Vi kan tage til bootcamps, og vi ønsker at deltage i forskellige ligaer. ( DEL, slap etc. ) Vi har begge tiden til at spille, og vi ved hvad det kræver at blive gode.
Vi har ca samme niveau, og kan sagtens spille i de høje divisioner med det rigtige hold.

At i er fra Jylland ville være en fordel, men er ikke et must.
- Vi håber på at høre fra jer. ;)
#1 14.03.2012 16:58
held og lykke drengene ;)
#5 14.03.2012 18:18
Held og lykke mates, håber i finder hvad i søger ;)
Den bedste øl er den næste øl ..
#12 14.03.2012 21:28
Tak for opbakningen til jer, som nu havde noget positivt at sige.

Jer andre vælger jeg at ignorere, da en intelligens i det niveau simpelthen er for lavt at falde ned på :) Heffe.

Vi tror på, at vi kan opnå et niveau, som er DEL værdigt med det rette team. Dermed ikke sagt, at vi skal spille op med Anexis, men et rimeligt niveau, måske i de 2 sidste divisioner, vil være opnåeligt og inden for rækkevidde.

#34 15.03.2012 11:28
Forstår slet ikke denne diskussion. Der er MANGE dårlige spillere og teams i DEL pt. Efter DEL blev oprettet igen, så tror alle, som er deltagende, at de er verdens bedste og kan alt, selvom de egentlig aldrig har været andet en pzeliten helte. - Det er lidt ærgeligt.

Som jeg har nævnt før, så tror jeg på, at hvis vi finder et team, som vi kan spille seriøst med i et godt stykke tid, så vil det være muligt at spille sig op til DEL.

Desuden Ruben, så skal der jo være nogle, som taber i DEL. Det kan være, at det bliver os, men det kan også ske, at det bliver nogle andre. Det må tiden vise, og jeg synes absolut ikke der er nogen grund til at diskutere dette på et grundlag, som er 100 år gammelt.

#39 15.03.2012 12:35
har jeg på noget tidspunkt sagt, at der ikke skal være nogle der taber, nej, i skal da for alt i verden have lov til at prøve med at begå jer i DEL, det har jeg det helt fint med, hvis der var flere der havde tiden og lysten til det, jeg mener bare at hvis man ikke kan vinde bare en kamp (lidt overdrivelse vel), så ser jeg bare ikke grunden til at spille det overhovedet, for der er da ikke noget værre end at tabe hele tiden, så begynder man jo bare at miste lysten til at spille, men i skal da være velkommen til at gøre det hvis i mener det vil gøre jeres lyst for cs højere, har tideligere også skrevet at jeg intet har imod dette, så ser ikke hvorfor der skal skrives noget imod det jeg siger? for jeg mener bare, at i gør klogt i at vente noget tid med, at tænke på DEL og få spillet et hold sammen inden man begynder at tænke på ligaer og større lanparty's, og så tage til mindre lans og få et hold spillet sammen, som også kommer til at kende hinanden personligt, for at på den måde opnå et hold, som ikke så let bare tænker, nu har vi tabt en kamp, så nu gider jeg ikke spille med de noobs længere :)
Look at me I´m adorable ^^

#40 15.03.2012 12:47
Der er jo ikke tale om, at der skal dannes et hold og så 2 dage efter, skal vi ligge i DEL 1. div og owne til IEM. (overdrivelse ) Det ville være dybt naivt at tro, at dette kan lade sig at gøre med et nyt hold. Jeg kan ikke se, hvordan du kan få den opfattelse.

Det der er tale om, er selvfølgelig, at vi etablere et hold, hvor vi spiller et godt stykke tid sammen, og derefter prøver at deltage i diverse ting. Hvis vi taber helt vildt må vi jo så revurdere vores evner og evaluere på tabene og se, hvad der skal til for, at vi kan vende skuden. Man bliver ikke verdens mester på en dag, og det har man aldrig gjort, men jeg mener, at der ikke skal meget til for at kunne bevæge sig rundt i i hvert fald de laveste divisioner i DEL.

At deltage i diverse ting kan også give den nødvendige erfaring til at øge niveauet.

#42 15.03.2012 13:03
den opfattelse har jeg fået fordi, Dolleris var i klan til det lan jeg var med til, som jeg også har skrevet længere oppe og lige efter, fordi de havde tabt og intet vundet, så splittede klanen op.
Look at me I´m adorable ^^

#45 15.03.2012 13:12
Det kender jeg intet til, men ved, at jeg stoler på at Dolleris er med i medgang og modgang, hvis vi spiller med et team, som er det samme.
#53 15.03.2012 18:59
GL kann din frækkert!
CS is my adrenalin!
#61 16.03.2012 00:31
GL drenge I er sgu nogle fine gutter ;)

Godt nok nogle latterlige unødvendige kommentarer I har fået, men dem slipper man nok aldrig for.

Man kan hvad man vil, og I beskriver fint Jeres lyst og ambitioner, så selvfølgelig kan I også.

#74 17.03.2012 11:45
Kan ikke forstå hvorfor alle har så travlt med at fortælle hvad de her 2 knægte kan og ikke kan.

Lad dem dog være i fred, og lad dem søge det de vil.

Kan fandme godt forstå at cs scenen går i stå. For der bliver jo IKKE gjort plads til unge knægte som disse 2 her..

Måske mener DU/I ikke de kan spille DEL... Who the fuck cares hvad DU/I tror... Kan sgu ikke forstå folk altid skal angribe andre her inde..

Folk tuder buuuhuu det slut med cs det går ned og kommer aldrig tilbage.. Nej sikkert ikke hvis den her barnlige tone over for ens medmennesker forsætter. Tag dog for fanden og smid disse person hetz på hylden og gør noget for at scenen kan forsætte og ikke bare gå i glemme bogen.. Dag for dag ødelægges det mere og mere.. I hvert fald hvis det forsætter sådan her.

Så held og lykke med at finde et hold som i kan deltage i DEL med.. Og lad jer ikke gå ned over folk kaster med mudder og flasher E-Penis her inde...
Only god can judge me...osv

#96 19.03.2012 22:16
Skulle til at skrive en opsang, men vil blot læne mig op af denne her.

Jeg må igen henlede folks opmærksomhed på http://xplayn.com/forum/topic/120009

#98 20.03.2012 10:42
Hvorfor svare du mig med den'?

#99 20.03.2012 10:55
Det var i forlængelse af hvad du skrev. Det skriver jeg jo sådan set også :)

#100 20.03.2012 18:11
Oooh mybad hehe... Men godt med lidt støtte :D
#75 17.03.2012 11:54
Folk burde sgu tage sig sammen.

Held og lykke til jer - håber i finder nogle at spille. :>
You are the sum of your actions
#79 17.03.2012 23:16
Nu har der været en del debat her inde omkring Dollers niveau.
Nogen mener han kan spille del, andre mener det modsatte.

Jeg har ageret manager for en af dollers tidligere hold, bestående af 5 decent spillere. Problemet på holdet var hverken samarbejde, eller aim. Problemet på det hold var at de ikke kunne tåle hinandens kritik, og var nogle dårlige tabere.

i skriver Dolleris er en allaround spiller, og kan også fungere som tacleader. Han er meget ambitiøs og har tiden + lysten til at nå hans mål. Han er en spiller som kan holde hovedet koldt og tage de nødvendige frags, hvis det er ved at brænde på. Han har mange år på bagen og forstår spillet.
allaround, det er misvisende, fordi det er doller ikke, han er hverken tac leader materiale eller awp spiller. ambitiøs, doller var en mest ambitiøse og valgte at aflyse aftalte pracs for at tage til fest. Lysten til fester var større end til cs. Holder hovedet koldt, ikke hvis holdet taber 8 runder, doller tilter mere end nogen anden. Doller tager ikke nogen nødvendige frags når i møder modgang. Han har mange år og forstår spillet er korrekt. Når alt det så er sagt, så er doller en god spiller i medgang, han rammer fint i medgang, og holder humøret højt i medgang.

#89 18.03.2012 16:59
Det med modgang har du 100% ret i. :)
h1ZZARN

#97 19.03.2012 23:33
Nu ved jeg ikke hvilket hold du snakker om, hvem de andre spillere var og hvornår det overhovedet har været.

Jeg har spillet med Doller det sidste stykke tid, og han har været en fin Tac Leader og en fin AWP spiller. Så han må tydeligvis have udviklet sig.

Jeg vil godt påpege vores alder igen, hvor jeg på 19 og Doller på 17, ikke har nogen ambition om at smide hele vores socialliv væk på CS fredag og lørdag aften/nat. Derfor ser vi også gerne, at vi kan finde nogle folk i vores egen aldersgruppe, da det vil fungere bedst.

Kommentarer i alt: 108   -  
Side:: [1] 2

Deltag i debatten!

For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).

Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic