Kommentarer i alt: 126 -
Side:: [1] 2
| Scroll of Ressurection | 12.03.2012 00:23 |
Hej,
Jeg vil gerne gøre brug af Blizzard's nye opdaterede Scroll of Ressurection, og smide et invite afsted til dig, hvis du har haft en inaktiv account fra før d. 4 Marts 2012.
Jeg har ikke tjekket det endnu, men er ret sikker på, at man kan gøre det selvom det er en dansk account jeg har. Recruit a Friend er stadig ikke muligt, men kan sagtens gå ind på Scroll of Ressurection :)
Send mig en pm med din Battle.NET account mail, så sender jeg dig et invite.
Lige for en god ordens skyld, her er hvad DU får ud af det;
A single character boosted all the way to level 80.
A free upgrade to Cataclysm, regardless of the expansions you already own.
An optional free character move/faction change.
7 free days of game time.
- Jeg får selvfølgelig også noget ud af det, jeg får et spectral flying mount på en valgfri character. Jeg kan sende to invites ud om dagen, så der er nok til alle. For at jeg kan få mit mount dog, kræver at du smider minimum 1 måneds gametime på, men du forpligter dig ikke til det. Hvis du kun vil spille de 7 dage, så gør du bare det. Det er jeg lidt ligeglad med :)
Jeg vil gerne gøre brug af Blizzard's nye opdaterede Scroll of Ressurection, og smide et invite afsted til dig, hvis du har haft en inaktiv account fra før d. 4 Marts 2012.
Jeg har ikke tjekket det endnu, men er ret sikker på, at man kan gøre det selvom det er en dansk account jeg har. Recruit a Friend er stadig ikke muligt, men kan sagtens gå ind på Scroll of Ressurection :)
Send mig en pm med din Battle.NET account mail, så sender jeg dig et invite.
Lige for en god ordens skyld, her er hvad DU får ud af det;
A single character boosted all the way to level 80.
A free upgrade to Cataclysm, regardless of the expansions you already own.
An optional free character move/faction change.
7 free days of game time.
- Jeg får selvfølgelig også noget ud af det, jeg får et spectral flying mount på en valgfri character. Jeg kan sende to invites ud om dagen, så der er nok til alle. For at jeg kan få mit mount dog, kræver at du smider minimum 1 måneds gametime på, men du forpligter dig ikke til det. Hvis du kun vil spille de 7 dage, så gør du bare det. Det er jeg lidt ligeglad med :)
\o_
| #2 | 12.03.2012 08:37 |
Så hvis jeg har en acc. som har været inaktiv i et år ca. og hvor jeg har wotlk, tbc og vanilla så får jeg cata gratis ?
Eixx er i virkeligheden en pige
| #4 | 12.03.2012 09:51 |
Hvad præcist er der i det bost til lvl 80? Bonus XP, går jeg ud fra, men hvor meget? Og har du nogen planer om at lave en ny selv så man kunne queste sammen ?
Edited: 12.03.2012 09:52
RAP is the poetry of the streets
| #5 | 12.03.2012 09:54 |
tror bare du starter i 80 så du kan spille deres nyeste exp.
| #9 | 12.03.2012 16:54 |
Nej. Ifølge Blizzard, så kan du som Dansker ikke bruge Scroll of Ressurection.
To send an invitation an account must be a full active account in good standing. Only residents of the following countries may send a Scroll of Resurrection invitation: Austria, Belgium, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Netherlands, Norway, Portugal, Russian Federation, Spain, Sweden, Ukraine and United Kingdom. Battle.net registration required. Register at www.battle.net at no cost to you.
Taget fra deres Scroll of Ressurection FAQ.
Jeg overvejede nemmelig også at gøre brug af det, men så læste jeg det på deres hjemmeside og blev lidt muggen. Det er jo fuldstændig idiotisk at man ikke må det...
To send an invitation an account must be a full active account in good standing. Only residents of the following countries may send a Scroll of Resurrection invitation: Austria, Belgium, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Netherlands, Norway, Portugal, Russian Federation, Spain, Sweden, Ukraine and United Kingdom. Battle.net registration required. Register at www.battle.net at no cost to you.
Taget fra deres Scroll of Ressurection FAQ.
Jeg overvejede nemmelig også at gøre brug af det, men så læste jeg det på deres hjemmeside og blev lidt muggen. Det er jo fuldstændig idiotisk at man ikke må det...
Edited: 12.03.2012 16:57
| #10 | 12.03.2012 16:57 |
Det har noget at gøre med en lov i danmark om pyramidespil, så vidt jeg husker.
Men har sendt to invites afsted idag, har ikke fået nogen fejlmelding eller lignende
Men har sendt to invites afsted idag, har ikke fået nogen fejlmelding eller lignende
\o_
| #11 | 12.03.2012 17:12 |
Ja, viste godt det var noget med noget pyramide spil. Men det er jo på ingen måde noget dårligt i det? :S Jeg synes det er så latterligt.
Men jeg kan også sende afsted uden fejlmelding. Men det hele foregår sådanset også på battle.net hvor alt det administrative foregår. Og der får du ikke tilladelse til at bruge Scroll of Ressurection.
Denne besked dukker op hvis du går ind på din Scroll of Resurrection siden og trykker på "Recieved Invitations"
http://i.imgur.com/cAYtA.jpg
Men jeg kan også sende afsted uden fejlmelding. Men det hele foregår sådanset også på battle.net hvor alt det administrative foregår. Og der får du ikke tilladelse til at bruge Scroll of Ressurection.
Denne besked dukker op hvis du går ind på din Scroll of Resurrection siden og trykker på "Recieved Invitations"
http://i.imgur.com/cAYtA.jpg
| #71 | 15.03.2012 13:23 |
Hvis du laver en account, eller har en account der står som om du ikke bor i danmark, eller overstående, så kan de ikke gøre noget.
n1 patværk
| #12 | 12.03.2012 18:09 |
Kan man modtage en Scroll of Resurrection, hvis man f.eks. får den sendt af en Englænder?
Edited: 00.00.0000 00:00
| #17 | 12.03.2012 18:34 |
Der står ikke at der er nogle begrænsninger for at kunne modtage SoR i deres FAQ. Så det går jeg udfra at du kan. Men disse krav skal du opfylde:
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have previously subscribed to World of Warcraft for at least 30 days and their account must have become inactive on or before March 4th, 2012.
If your friend's World of Warcraft account has been inactive since December 2009 (or longer), your friend must first associate their World of Warcraft account with a free Battle.net account before they can receive a Scroll of Resurrection. Tell your friend to see our Battle.net Account FAQ for information on creating a Battle.net account and merging their WoW account. After your friend has set up their account, you should be able to send them a Scroll of Resurrection normally.
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have previously subscribed to World of Warcraft for at least 30 days and their account must have become inactive on or before March 4th, 2012.
If your friend's World of Warcraft account has been inactive since December 2009 (or longer), your friend must first associate their World of Warcraft account with a free Battle.net account before they can receive a Scroll of Resurrection. Tell your friend to see our Battle.net Account FAQ for information on creating a Battle.net account and merging their WoW account. After your friend has set up their account, you should be able to send them a Scroll of Resurrection normally.
Edited: 12.03.2012 18:35
| #13 | 12.03.2012 18:27 |
jeg har som dansk account modtaget ressurection
Jeg er en 100% seriøs debatør!
| #15 | 12.03.2012 18:29 |
Ja modtaget ;) Men du kan ikke sende ifølge Blizzard, så danske accounts kan ikke få spectral gryphon mount. Medmindre de lyver. :P
| #50 | 13.03.2012 21:34 |
Det virker fint at sende fra et dansk account. Jeg har gjort det til en fra Belgien.
| #63 | 14.03.2012 01:18 |
Ja det er der vist også mange der har bekræftet. :P
Blizzard skriver dog noget andet i deres Scroll of Resurrection FAQ. Jeg har citeret det i kommentar #9.
Men nu er jeg så interesseret i om man kan få det mount der. Det er der vist ingen der har bekræftet endnu, at man kan som dansker. Hvis man kan det, så giver det jo ingen mening det Blizzard skriver.
Blizzard skriver dog noget andet i deres Scroll of Resurrection FAQ. Jeg har citeret det i kommentar #9.
Men nu er jeg så interesseret i om man kan få det mount der. Det er der vist ingen der har bekræftet endnu, at man kan som dansker. Hvis man kan det, så giver det jo ingen mening det Blizzard skriver.
| #84 | 19.03.2012 15:18 |
Og det sagde bare puff, og så havde du en lvl 80'er?
Icecold sad midt i manden
| #22 | 13.03.2012 03:34 |
Nu har jeg selv lige prøvet det, og har fået en nogenlunde forståelse af hvordan det virker.
Du kan modtage en Scroll of Ressurection, hvis du har et account:
- hvor du ikke har købt cataclysm
- Ikke har spillet på i lang tid - haft det aktiveret i lang tid.
- Ikke er fra Danmark.
Hvis du f.eks. lige er startet med wow igen, som er mit tilfælde - og synes det kunne være meget nice med en free level 80, så er det ikke muligt medmindre at du ikke har spillet på det account i lang tid.
Jeg sad med 2 accounts, og kunne godt modtage Scroll of Ressurection - da jeg så accepterede den, blev det account, hvor jeg ikke havde cataclysm på opgraderet.
Så derfor venner, så er der ingen nogen smart fidus i dette her. Vil i gerne have mountet/gratis level 80, må i ud og støve nogle af de gamle venner op, som har spillet før, eller have ladet jeres account stå inaktiv i et langt stykke tid. Man kan ikke modtage scroll når hvis man har et aktivt account :-)
Du kan modtage en Scroll of Ressurection, hvis du har et account:
- hvor du ikke har købt cataclysm
- Ikke har spillet på i lang tid - haft det aktiveret i lang tid.
- Ikke er fra Danmark.
Hvis du f.eks. lige er startet med wow igen, som er mit tilfælde - og synes det kunne være meget nice med en free level 80, så er det ikke muligt medmindre at du ikke har spillet på det account i lang tid.
Jeg sad med 2 accounts, og kunne godt modtage Scroll of Ressurection - da jeg så accepterede den, blev det account, hvor jeg ikke havde cataclysm på opgraderet.
Så derfor venner, så er der ingen nogen smart fidus i dette her. Vil i gerne have mountet/gratis level 80, må i ud og støve nogle af de gamle venner op, som har spillet før, eller have ladet jeres account stå inaktiv i et langt stykke tid. Man kan ikke modtage scroll når hvis man har et aktivt account :-)
Edited: 13.03.2012 03:40
SmileymandeN!! :D
| #24 | 13.03.2012 08:51 |
Definer venligst "ikke spillet i lang tid"
Få fakta på plads. Scroll of ressurection fungere på ALLE inaktive accounts fra 4 marts og tilbage! (hvilket i min verden ikke er lang tid)
(Kilde:http://www.mmo-champion.com/content/?page=2)
- Udover det, har jeg op til flere mates med danske accounts som har benyttet sig af det. :)
Få fakta på plads. Scroll of ressurection fungere på ALLE inaktive accounts fra 4 marts og tilbage! (hvilket i min verden ikke er lang tid)
(Kilde:http://www.mmo-champion.com/content/?page=2)
- Udover det, har jeg op til flere mates med danske accounts som har benyttet sig af det. :)
Prove it, or it didnt happen!
| #23 | 13.03.2012 08:40 |
Det er en skandale!
- De belønner de iloyale kunder, og skider på de loyale! :)
- De belønner de iloyale kunder, og skider på de loyale! :)
| #33 | 13.03.2012 12:34 |
rettelse: de lokker de tøvende/svigtende potentielle kunder. Og lader de nuværende være!
| #35 | 13.03.2012 12:44 |
Iknow, det hele handler om at tjene flest penge, og det kan man vel ikke bebrejde dem for. Men alligevel, de kunne i det mindste smide et eller andet mount efter de loyale kunder. Ikke at jeg går op i et skide mount, det er bare et princip. - De belønner inaktive, men skider på de aktive.
| #36 | 13.03.2012 12:49 |
Kan godt se hvad du mener :) Men får man ikke også et eller andet af at refer en ven igennem det her projekt? ved det dog ikke.
| #27 | 13.03.2012 10:19 |
Folk må meget gerne sende en scroll til mit inaktive account:
nicolaisebjensen@hotmail.com eller
Ilanie, Auchindoun-EU
Jeg er klar på at level på Auchindoun, skal nok betale glyphs, booste igennem dungeons etc. :)
nicolaisebjensen@hotmail.com eller
Ilanie, Auchindoun-EU
Jeg er klar på at level på Auchindoun, skal nok betale glyphs, booste igennem dungeons etc. :)
Edited: 13.03.2012 10:20
| #28 | 13.03.2012 10:52 |
Eftersom jeg har en dansk account, kan jeg ikke sende invites ud. Det beklager jeg! Tråden kan dog godt holdes kørende for folk der requester invites :) Der sidder måske nogle derude med accounts som ikke er dansk.
\o_
| #32 | 13.03.2012 11:56 |
Jeg fik altså de 7 dage gratis af dig, kan logge ind og det hele. Jeg sagde også ja til at skifte faction og realm, ved ikke om jeg får det også, kan edite om en times tid og se.
edit: okay det gik hurtigt. Men ja, jeg er horde og på din realm nu. feeedt fedt
edit: okay det gik hurtigt. Men ja, jeg er horde og på din realm nu. feeedt fedt
Edited: 13.03.2012 12:01
Hooch is crazy!
| #31 | 13.03.2012 11:35 |
AHH ! Derfor jeg fik sådan en af min mate ! =) hahaha
Synes det var lidt underligt jeg pludselig fik en mail fra blizzard om jeg skulle starte igen..
overvejer lidt at aktiviere den og give ham mine 200k guld, bare fordi han har tænkt på mig :D
Synes det var lidt underligt jeg pludselig fik en mail fra blizzard om jeg skulle starte igen..
overvejer lidt at aktiviere den og give ham mine 200k guld, bare fordi han har tænkt på mig :D
Edited: 13.03.2012 11:38
| #46 | 13.03.2012 21:22 |
Gode gamle druid - Du gik pludselig under jorden da vi spillede :)
| #47 | 13.03.2012 21:25 |
Gik under jorden? Jo en druid. Flyttede til ravencrest. Droppede jo pve fordi folk var for dårlige :)
Spillede rouge druid priest på ravencrest :)
Spillede rouge druid priest på ravencrest :)
| #49 | 13.03.2012 21:31 |
Jeg spillede shadow priest dengang (Ilania), ved skam ikke om du kan huske mig :)
| #82 | 19.03.2012 15:12 |
Sååå kan du godt liiiige give mig noget guld på ravencrest hvis jeg sender dig sådan en :P! ER BROKE pt:!
Preben Kartoffel
| #91 | 19.03.2012 19:12 |
Accept sor og du kan flytte til det realm du får den fra
fu
| #40 | 13.03.2012 16:00 |
Bare lige for at mane rygter til jorden:
Det virker fra dansk til dansk, da jeg selv har aktiveret mit sekundære account. Tilgengæld gik der en hel uge før mailen dukkede op, så det virker altså. Dog intet mount :)
Det virker fra dansk til dansk, da jeg selv har aktiveret mit sekundære account. Tilgengæld gik der en hel uge før mailen dukkede op, så det virker altså. Dog intet mount :)
| #42 | 13.03.2012 17:28 |
Du skal smide en måneds gametime på før man kan få mount, har du gjort det?
\o_
| #55 | 13.03.2012 22:23 |
Nogen der kan smide en afsted til mig - nicho.bc@gmail.com :-) ?
Edited: 13.03.2012 22:23
| #57 | 13.03.2012 22:44 |
Bliver nød til at hører. Kan jeg som har et dansk account godt modtage og bruge Scroll of ressurection?
| #59 | 13.03.2012 23:20 |
Kan du godt, ja. Men der er vidst stadig tvivl om du vil kunne modtage mountet, som er reward for at sende invite ud.
\o_
| #68 | 15.03.2012 01:23 |
Hvis man nu har merged 2 account sammen, og den ene har været frozen længe, kan jeg så godt bruge en scroll of resurrection på den der er frozen?
| #70 | 15.03.2012 12:39 |
Det tror jeg ikke er muligt, da det er på samme battlenet account.
| #78 | 17.03.2012 21:26 |
Er der en som kan sende en til mig, vil jeg blive glad :-)
TDybdal@hotmail.dk
TDybdal@hotmail.dk
| #86 | 19.03.2012 15:25 |
Nogen der gider at sende en min vej?
Thabox@hotmail.com
Tak :)
Thabox@hotmail.com
Tak :)
Edited: 19.03.2012 18:22
Kommentarer i alt: 126 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba