Kommentarer i alt: 132 -
Side:: [1] 2
| Mænd + Benbarbering = ? | 29.02.2012 19:05 |
Hey svanser og godtfolk (:
Jeg søger pøblens holdning på, hvorvidt det er godt eller dårligt, at trimme urskoven på benene. Det er selvfølgelig ikke, at barbere helt ned til anklerne. Jeg havde en diskussion med en kammerat idag, hans imod mine argumenter, dog med én betingelse.
Man må ikke bruge bøsse-kortet, da det er for let at tage i brug, og ikke dækker over hele holdningen.
Så.. Hvad er jeres holdning?
Jeg søger pøblens holdning på, hvorvidt det er godt eller dårligt, at trimme urskoven på benene. Det er selvfølgelig ikke, at barbere helt ned til anklerne. Jeg havde en diskussion med en kammerat idag, hans imod mine argumenter, dog med én betingelse.
Man må ikke bruge bøsse-kortet, da det er for let at tage i brug, og ikke dækker over hele holdningen.
Så.. Hvad er jeres holdning?
Fordi min percentil er på 99.997
| #1 | 29.02.2012 19:43 |
Det er for kvinder og cykel ryttere...
Min mening er at vi i dagens danmark har glemt hvordan det er at være mand... Det flyder mere og mere sammen med kvindens adfærd.. Nu skal vi vel også snart se en reklame for lip gloss til mænd... Og en mande BH osv osv... Vær nu bare en mand og tag det der følger med i at være mand...Det er lidt hår hist og der.. Intet galt i det..
For mig er det IKKE godkendt at barbere ben.. DETTE ER MIN MENING.... Og ikke for at sætte nogen i bås sammen med mig ;)
http://funny-pictures-blog.com/wp-content/upload...
Min mening er at vi i dagens danmark har glemt hvordan det er at være mand... Det flyder mere og mere sammen med kvindens adfærd.. Nu skal vi vel også snart se en reklame for lip gloss til mænd... Og en mande BH osv osv... Vær nu bare en mand og tag det der følger med i at være mand...Det er lidt hår hist og der.. Intet galt i det..
For mig er det IKKE godkendt at barbere ben.. DETTE ER MIN MENING.... Og ikke for at sætte nogen i bås sammen med mig ;)
http://funny-pictures-blog.com/wp-content/upload...
Edited: 29.02.2012 19:44
Only god can judge me...osv
| #11 | 29.02.2012 21:50 |
Jeg kunne ikke være mere enig! Mænd har ikke brug for at blive mere kvindlige!!!!!!!! :)
SmileymandeN!! :D
| #28 | 01.03.2012 01:36 |
Svømmere må også godt barebere sig overalt, ikke? (pleeeaaase!)
the real d4rkw!ng duck_
| #43 | 01.03.2012 10:00 |
Word! (@ billedet)
Hvor blev the Rat Pack af?
Jeg er normalt meget tolerant, men de der drenge skulle uden tvivl sendes 100 år tilbage i tiden, og hånes for at gøre menneskeheden til grin. No offense, tho.
I øvrigt mener jeg at man helt selv skal finde frem til, om man vil polere sine stænger, eller gro en urskov.
Anders Foghs forfædre syntes sikkert også, det var feminint at rede sig med créme brulée ... I'm just saying.
Hvor blev the Rat Pack af?
Jeg er normalt meget tolerant, men de der drenge skulle uden tvivl sendes 100 år tilbage i tiden, og hånes for at gøre menneskeheden til grin. No offense, tho.
I øvrigt mener jeg at man helt selv skal finde frem til, om man vil polere sine stænger, eller gro en urskov.
Anders Foghs forfædre syntes sikkert også, det var feminint at rede sig med créme brulée ... I'm just saying.
TAR16MARSBARFRADINFARSBAR
| #47 | 01.03.2012 12:02 |
Bare lige for at rette dig lidt, men svømmer barber også sine bene og faktisk alt hår på kroppen undtaget hår på hovedet.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
| #55 | 01.03.2012 14:46 |
Rette mig ??? Skal jeg sidde og nævne alle der barbere håret af ?? For der er satme mange flere end du lige regner med... Hvad med bodybuildere og kunst skøjte løbere osv osv.... Det er vidst ikke noget at komme efter fordi jeg ikke skriver ALLE der barbere sig... Men du fik da et indlæg ud af det.
Only god can judge me...osv
| #59 | 01.03.2012 16:26 |
Årrrrrrrrrrrrh, dem tænkte jeg ikke på :D
Kom bare i tanke om at svømmere også gjorde det :D
Kom bare i tanke om at svømmere også gjorde det :D
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
| #103 | 02.03.2012 08:31 |
Det var det eneste jeg tænkte på efter han skrev lipgloss til mænd :D
ichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichiban
ichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichibanichiban
| #3 | 29.02.2012 19:52 |
Gay..
Det eneste der er lovligt i min verden er hvis du shaver pjorten og generelt er meget behåret opad benene, så shaver du også lårene.. Det andet ser for komisk ud.
Det eneste der er lovligt i min verden er hvis du shaver pjorten og generelt er meget behåret opad benene, så shaver du også lårene.. Det andet ser for komisk ud.
Ovenstående skal tages seriøst
| #17 | 29.02.2012 22:44 |
shaver lårene er i orden, men ikke under knæskallen? Det ville da se ret så komisk ud med en urskov fra under knæskallen og så INTET op ad :D
FOREVER MACHO!
| #4 | 29.02.2012 20:45 |
Jeg synes det er dejligt med glatte ben....
På kvinder, især :))))
På kvinder, især :))))
Edited: 01.03.2012 08:26
Bevar roen. Støt melis!
| #7 | 29.02.2012 21:11 |
shaver du dine ben 1 gang.... skal du gøre det all the time... GOOD LUCK...
mit råd.. lad vær....det er ikke mandigt.. prøv i stedet at gro noget hår på brystet!, selv det er i dagens danmark ikke noget "mænd" vil have...
mit råd.. lad vær....det er ikke mandigt.. prøv i stedet at gro noget hår på brystet!, selv det er i dagens danmark ikke noget "mænd" vil have...
Plz? try to aim at me?
| #122 | 03.03.2012 23:05 |
om andet er jeg mere mand end dig! hår på brystet [X]
Plz? try to aim at me?
| #9 | 29.02.2012 21:42 |
Det er vel alt for omfattende? Jeg har nok Sjællands vildeste hårvækst på benene, så jeg kunne aldrig drømme om at gøre det.
| #16 | 29.02.2012 22:35 |
Det må folk naturligvis selv om, men kender ikke én af hunkøn, der ville tænde på trimning af ben... Måske kender jeg de forkerte... - men næppe.
| #18 | 29.02.2012 22:48 |
nej.
Kan huske da jeg havde et væddemål om at gå i shorts hele vinteren 2010 (ellers var det 09).. det gav en voldsom hårvækst på benene (for at holde varmen gætter jeg på).. men nægtede stadig!
Kan huske da jeg havde et væddemål om at gå i shorts hele vinteren 2010 (ellers var det 09).. det gav en voldsom hårvækst på benene (for at holde varmen gætter jeg på).. men nægtede stadig!
Edited: 29.02.2012 22:59
panda
| #19 | 29.02.2012 22:49 |
Nu jeg heldigvis en der ikke få meget hårvækst på lårene og lår skal ikke shaves! Dog skal pjorten shaves.
Edited: 29.02.2012 22:49
Flame on, motherfucker!
| #61 | 01.03.2012 16:52 |
Det genererer sikkert en masse action, amirite?
I R MOVIE MAKER
| #23 | 01.03.2012 00:36 |
Jeg kan godt lide at vinden blæser på hårene
Your argument is invalid
| #36 | 01.03.2012 08:26 |
Du klipper alligevel bare hul på benene, din n00b :D
Bevar roen. Støt melis!
| #27 | 01.03.2012 01:34 |
Shaver kun det ene ben, for så føles det som at ligge med en pige når jeg skal sove... Tror jeg.
Edited: 01.03.2012 01:37
Vask dine hænder, svin.
| #30 | 01.03.2012 02:37 |
lol xD
Jeg shaver ikke mine ben, for så føles det som at sove med dinmor ;) ved jeg.
Jeg shaver ikke mine ben, for så føles det som at sove med dinmor ;) ved jeg.
| #40 | 01.03.2012 09:13 |
Om 10 år sidder vi sikkert alle sammen og barberer benene...
meh
| #44 | 01.03.2012 11:03 |
Nu er jeg selv jævnt behåret både når det angår ben, arme, mave og bryst. Og selvom jeg i mine yngre dage var umådeligt ked af det og seriøst overvejede om voksning var vejen frem, så er jeg så uendeligt glad for i dag at have hårvækst. Hvor er det bare meget meget mandigt, og no offense til dem der næsten ingen hår har fra naturens side, for det kan man jo ikke selv gøre for. Men jeg synes bare det er så meget mere maskulint med kropsbehåring på mænd. Der bliver selvfølgelig trimmet (dog ikke på benene, det er som om de har haft den samme længde i 6-7 år) men ellers er det bare det.
Men hey, prøv ad også upload et billede. Jeg har så mange gange hørt om cykelryttere og svømmere der har barberet ben, dog uden nogensinde at have set det.
Men hey, prøv ad også upload et billede. Jeg har så mange gange hørt om cykelryttere og svømmere der har barberet ben, dog uden nogensinde at have set det.
| #50 | 01.03.2012 13:22 |
Mænd + Benbarbering = moko_kai
HEHE. Jeg er imod barbering, overalt. Har selv prøvet ved javertussen, men det syntes jeg ikke rigtig om. Hvis det vokser vildt, kan man dog godt trimme det lidt i guess :D
HEHE. Jeg er imod barbering, overalt. Har selv prøvet ved javertussen, men det syntes jeg ikke rigtig om. Hvis det vokser vildt, kan man dog godt trimme det lidt i guess :D
Hooch is crazy!
| #75 | 01.03.2012 18:56 |
Barberer moko_kai da sine ben?
| #51 | 01.03.2012 14:18 |
Nej forhelved da.. Det er ligeså sørgeligt et spørgsmål som dengang, mener det var Lizzard, havde haft en diskussion med en ven som mente at man skulle sidde ned og pisse.. Nej, bare nej :(
jeg er god til at lave ligegyldi
| #71 | 01.03.2012 18:10 |
Hvis jeg er træt og ikke har travlt, kan jeg sagtens finde på bare at smække røven i brættet og sidde ned while imma doing ma thang.
Det nice.
Det nice.
>:]~
| #56 | 01.03.2012 14:47 |
Eneste tilladte sted at barbere sig er i ansigtet, pikken/nosserne og måske lidt hårfjerning på ryggen, hvis man er uheldig og er udstyret med sådan noget. IMO!
Ellers er det et no-go og tvivler på at der er ret mange piger/kvinder i det danske land, som ville tænde på en fyr med barberet ben tbh.
MÆND HAR HÅR, DEAL WITH IT ;)
Ellers er det et no-go og tvivler på at der er ret mange piger/kvinder i det danske land, som ville tænde på en fyr med barberet ben tbh.
MÆND HAR HÅR, DEAL WITH IT ;)
Capt. Obvious to the rescue!
| #57 | 01.03.2012 15:18 |
Det er da lækkert med glatbarberede ben. Især efter et langt varm bad, med skum og lavendelolie, så huden er dejlig blød. Så kan man sidde og hygge sig på badeværelset, med levende lys, mens Sex and the city kører på laptoppen.
Medmindre du selvfølgelig har en pik
Medmindre du selvfølgelig har en pik
| #58 | 01.03.2012 15:18 |
Du siger at man ikke kan bruge Bøsse kortet, men det er jo lidt gay. Det vil svare til at du knepper en i røven og ikke siger det var gay, men finder en anden undskyldning :D Der er bare nogle ting som man ikke skal gøre. :-)
| #78 | 01.03.2012 18:58 |
Hvis du vil være så elskværdig, at læse din egen sætning igen.
Kommentarer i alt: 132 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba