Kommentarer i alt: 10 -
| At bygge en hjemmebiograf! | 18.02.2012 18:34 |
Jeg er så heldig at jeg skal til at flytte i en lejlighed hvor jeg har mulighed for at lave et rum, kun med biograf!
Jeg vil derfor have en projektor, og så en 80-100" lærred. Jeg har mulighed for fuld mørklægning osv.
Hvilken projektor vil Xplayn anbefale? Jeg vil gerne have at der er tuner i, og det skal være full HD ! Og prisen gerne så jeg får så meget som muligt for pengene!
Har i nogen erfaringer eller gode modeller i vil anbefale?
Herefter, jeg har en glimrende 7.1 forstærker, som jeg skal have til at køre med. Nogen der kender nogen "gode til prisen" højtalersæt med bass? Skader ikke hvis det er 5.1 sæt.
Edited: 18.02.2012 18:35
Jeg vil derfor have en projektor, og så en 80-100" lærred. Jeg har mulighed for fuld mørklægning osv.
Hvilken projektor vil Xplayn anbefale? Jeg vil gerne have at der er tuner i, og det skal være full HD ! Og prisen gerne så jeg får så meget som muligt for pengene!
Har i nogen erfaringer eller gode modeller i vil anbefale?
Herefter, jeg har en glimrende 7.1 forstærker, som jeg skal have til at køre med. Nogen der kender nogen "gode til prisen" højtalersæt med bass? Skader ikke hvis det er 5.1 sæt.
Edited: 18.02.2012 18:35
| #4 | 18.02.2012 23:44 |
Gå ind på http://recordere.dk og læs/skriv i deres forum.
| #6 | 19.02.2012 00:03 |
Ikke direkte et svar til dig med mere til NaZgul^, men ville gerne lige sige at du skal også passe på med hvad du læser på audiophile fora generelt. Der er en del personer som er lidt skøre i hatten. Fx ting som at kabler gør en forskel. Et tip: så snart du bruger mere end en vis sum er det generelt en god ting at du er overbevist om at det er bedre gennem egne erfaringer istedet for at stole blindt på div fora.
Edited: 19.02.2012 00:03
| #8 | 19.02.2012 13:51 |
Kabler gør en forskel, bare ikke for den gense bruger.
Edited: 19.02.2012 13:52
gogogo
Kommentarer i alt: 10 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX