Kommentarer i alt: 38 -
| Explicit Gaming leder efter spillere | 23.01.2012 19:23 |
Som overskriften forklarede så pænt forklarede det hele, så leder Explicit Gaming efter flere spillere til vores StarCraft II afdeling.
Vi leder primært efter danske spillere, men det kan tænkes at vi udvider vores horisont til de nordiske lande i fremtiden.
Hvad kan vi så tilbyde dig?
En stærk organisation/forening (Vi hører ind under Viborg Electronic Sports)
Et sted at være (red. mumble) sammen med de andre fra Explicit.
Socialt fællesskab, med fokus på at vi skal hygge os sammen.
Solidt management.
Hvad forventes af mig?
Du er som minimum 15 år.
En god forståelse af spillet eller lysten til at lære endnu mere om det.
Det forventes ikke, du er online hver eneste dag eller spiller i diamond. Flere af vores medlemmer chiller bare rundt på mumble sommetider eller bruger tiden på bronze, og det er du selvfølgelig også være velkommen til. :)
Det her går ud på at vi skal have det sjovt sammen og hen af vejen forbedre vores spil i StarCraft II når muligheden er der :)
Lyder det som noget for dig, så er du velkommen til at kontakte mig for yderligere informationer.
Skype : js.pazia (Skriv helst at du har set tråden her, så jeg ved hvorfor du har tilføjet mig :)
Ingame : ZykerPazia.109
- En Taro Adun!
Vi leder primært efter danske spillere, men det kan tænkes at vi udvider vores horisont til de nordiske lande i fremtiden.
Hvad kan vi så tilbyde dig?
En stærk organisation/forening (Vi hører ind under Viborg Electronic Sports)
Et sted at være (red. mumble) sammen med de andre fra Explicit.
Socialt fællesskab, med fokus på at vi skal hygge os sammen.
Solidt management.
Hvad forventes af mig?
Du er som minimum 15 år.
En god forståelse af spillet eller lysten til at lære endnu mere om det.
Det forventes ikke, du er online hver eneste dag eller spiller i diamond. Flere af vores medlemmer chiller bare rundt på mumble sommetider eller bruger tiden på bronze, og det er du selvfølgelig også være velkommen til. :)
Det her går ud på at vi skal have det sjovt sammen og hen af vejen forbedre vores spil i StarCraft II når muligheden er der :)
Lyder det som noget for dig, så er du velkommen til at kontakte mig for yderligere informationer.
Skype : js.pazia (Skriv helst at du har set tråden her, så jeg ved hvorfor du har tilføjet mig :)
Ingame : ZykerPazia.109
- En Taro Adun!
| #2 | 24.01.2012 12:30 |
Fin ansøgning og fint formuleret, held og lykke med det :)
Det irriterer mig dog grænseløst, at du skriver "red." - enten har du ikke forstået, at det er noget redaktionen går ind og tilføjer i en skribents artikel, ellers vil du bare være smart. Men det er nok bare mig, der er smålig :D
Det irriterer mig dog grænseløst, at du skriver "red." - enten har du ikke forstået, at det er noget redaktionen går ind og tilføjer i en skribents artikel, ellers vil du bare være smart. Men det er nok bare mig, der er smålig :D
Roll it up, take a hit...
| #15 | 28.01.2012 21:01 |
Det er en rimelig udbredt misforståelse, når det man egentlig mener er (læs: <tekst>) el.lign..
True story!
| #12 | 24.01.2012 21:27 |
Er der mulighed for at træne mod hinanden?
Kolde øl &lange lem.Skål for FDM
| #14 | 28.01.2012 18:40 |
Har addet dig ingame =) hedder suloLARSMUR. Gold league terran/plat zerg =)
hvis du synes?
| #17 | 28.01.2012 22:56 |
Hej lemur.
Husk at nævne din character code. Ellers bliver det svært at finde dig, medmindre du sidder og nørder på DK-kanalen i spillet :D
Husk at nævne din character code. Ellers bliver det svært at finde dig, medmindre du sidder og nørder på DK-kanalen i spillet :D
| #22 | 30.01.2012 22:20 |
Lyder sgu hyggeligt.. Bare en skam, at man finder spillet for frustrerende og skræmmende til, at man overhovedet kan få det åbnet. ):
Jeg er wild.
| #23 | 30.01.2012 22:48 |
Crevil, det er bare med at komme igang :)
Kan trøste med at vi har flere personer som netop er startet med at spille. Så dem kan du vel nok rykke lidt rundt, og få selvtilliden op at køre :D
Håber at høre nærmere fra dig
Kan trøste med at vi har flere personer som netop er startet med at spille. Så dem kan du vel nok rykke lidt rundt, og få selvtilliden op at køre :D
Håber at høre nærmere fra dig
| #24 | 30.01.2012 22:54 |
Det lyder sgu godt!
Jeg vil da helt sikkert tage tilbuddet til en stærk overvejelse, da jeg de sidste mange dage har fumlet med, om jeg skal starte eller ej. Har man nogle at hygge game med, er det jo altid det sjovere! :)
Jeg vil da helt sikkert tage tilbuddet til en stærk overvejelse, da jeg de sidste mange dage har fumlet med, om jeg skal starte eller ej. Har man nogle at hygge game med, er det jo altid det sjovere! :)
Jeg er wild.
| #25 | 30.01.2012 23:14 |
Netop. Ellers spiller vi bare sammen, hvor jeg er Zerg. Så skal du nok få noget at grine af. Hold kæft, jeg hader den race :)
Ser ikke frem til HotS :D
Ser ikke frem til HotS :D
| #26 | 30.01.2012 23:22 |
Haha, jeg har det helt omvendt. Kunne ikke rigtig forstille mig spille andet end Zerg, da jeg bare elsker den race! :D
Glæder mig dog til, at se hvordan HotS bliver mht. de nye units, balance osv. :)
Glæder mig dog til, at se hvordan HotS bliver mht. de nye units, balance osv. :)
Jeg er wild.
| #33 | 08.07.2012 22:13 |
Viborg-Vipers leder også efter en/flere professionelle spillere som skal være med til at bære fanen ved kommende lan events i Danmark. Lyder det som noget for dig og er du seriøst nok bedes du kontakte JenSen for mere information.
Steam: jensen605
Steam: jensen605
| #35 | 08.07.2012 22:52 |
Har I midler til at smide et hold til GameGune i Spanien, allerede den 25 Juli? Med alt betalt?
Dette er ikke for sjov.
Dette er ikke for sjov.
Trollololololo
Kommentarer i alt: 38 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX