Kommentarer i alt: 164 -
Side:: 1 [2]
| Kidd er en joke | 08.01.2012 23:08 |
http://www.dr.dk/dr1/clement_soendag#/27597/00:12 Så var Kidd åbenbart en opdigtet karakter :-)
Spol frem til ca. det 33. minut i det første interview.
Edited: 08.01.2012 23:11
Spol frem til ca. det 33. minut i det første interview.
Edited: 08.01.2012 23:11
YNWA
| #59 | 09.01.2012 13:58 |
Klovn, klovn klovn..... Jeg har hørt nogle af hans sange som i sjov, og fordi at det blev hørt, men ikke fordi jeg har syntes det har været godt. Men syntes godtnok han er for meget, især efter hans tilsvinning af Le Gammeltoft, så røg hvad jeg nu end havde for drengen..
Jeg må godt..
| #74 | 09.01.2012 16:00 |
Så fordi de hater lidt på hinanden, og han så slynger en provokerende kommentar ud, så kan du ikke lide ham længere :D?
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #60 | 09.01.2012 14:02 |
Fandme pinligt de personer herinde. Der har hyldet ham som det nye musikorakel.
Rimsmeden over dem alle!
Suk altså
Rimsmeden over dem alle!
Suk altså
STFU before i break your shitty
| #97 | 09.01.2012 18:12 |
Hahahahaha, jeg tror aldrig nogensinde nogen har udnævnt ham som rimsmeden :)
Positivt menneske fra i dag! :)>
| #62 | 09.01.2012 15:09 |
Se nu bare på "mange makers"... så kan man da snakke om en joke ;)
det handler sådan set bare om at folk synes tracksne er sjove... længere er den ikke
det handler sådan set bare om at folk synes tracksne er sjove... længere er den ikke
dont eat yellow snow
| #64 | 09.01.2012 15:12 |
Til alle de mennesker der sviner ham / ikke forstår ham:
(Nu er det et eksempel fra mit liv, som er lidt anderledes, men);
Jeg blev optaget på flyveskolen i forsvaret med tanke på at blive F-16 pilot / EH-101 pilot: Folks adfærd overfor en ændrer sig: folk man ikke kender har ligepludselig enormt respekt for en uden at kende en. Dem man kender ved hvem man er, men feks i byen, så stoppede jeg til sidst med at fortælle hvad jeg havde gange i, dels fordi at det er de samme spørgsmål alle stiller (:P), men også fordi at de ligepludselig ændrer adfærd. Pigerne tror enten ikke på det, eller bliver totalt hooked på en. Drengene bliver enten flinke og semi underdanig, og nogle ser en som alfa-male og vil måle pik hvert 5 sekund, enten fordi at de er usikre på sig selv eller fordi at de vil vise sig for nogle andre.
Siger ikke at det er det samme, men tror at Kidd har haft det LIDT på samme måde og inde i sig selv sagt til sig selv: "De kender mig ikke, hvorfor opfører de sig sådan?", og inderst inde bare gerne har ville FORTJENE den respekt han fik. Ved at min kammerat som har lavet musikken i 'Viro', har det lidt på samme måde: musikken er skrevet i branderter det meste af det og delvis for at tage pis på folk.(hvis man hører deres tekster afspejler det måske ikke lige en der har studeret medicin i 2 år og er ved at tage en cand.it.) Han har igennem mange år bare fået smidt alt muligt latterligt lort efter sig af fremmede, fordi at de ikke har forstået har bare fordi at han laver noget musik for sjov, er det ikke ensbetydende med at han selv ånder og lever for HVAD der står i teksterne. Man kan åbne sit hjerte eller sin kreativitet, og det er hvad musik går ud på.
(Nu er det et eksempel fra mit liv, som er lidt anderledes, men);
Jeg blev optaget på flyveskolen i forsvaret med tanke på at blive F-16 pilot / EH-101 pilot: Folks adfærd overfor en ændrer sig: folk man ikke kender har ligepludselig enormt respekt for en uden at kende en. Dem man kender ved hvem man er, men feks i byen, så stoppede jeg til sidst med at fortælle hvad jeg havde gange i, dels fordi at det er de samme spørgsmål alle stiller (:P), men også fordi at de ligepludselig ændrer adfærd. Pigerne tror enten ikke på det, eller bliver totalt hooked på en. Drengene bliver enten flinke og semi underdanig, og nogle ser en som alfa-male og vil måle pik hvert 5 sekund, enten fordi at de er usikre på sig selv eller fordi at de vil vise sig for nogle andre.
Siger ikke at det er det samme, men tror at Kidd har haft det LIDT på samme måde og inde i sig selv sagt til sig selv: "De kender mig ikke, hvorfor opfører de sig sådan?", og inderst inde bare gerne har ville FORTJENE den respekt han fik. Ved at min kammerat som har lavet musikken i 'Viro', har det lidt på samme måde: musikken er skrevet i branderter det meste af det og delvis for at tage pis på folk.(hvis man hører deres tekster afspejler det måske ikke lige en der har studeret medicin i 2 år og er ved at tage en cand.it.) Han har igennem mange år bare fået smidt alt muligt latterligt lort efter sig af fremmede, fordi at de ikke har forstået har bare fordi at han laver noget musik for sjov, er det ikke ensbetydende med at han selv ånder og lever for HVAD der står i teksterne. Man kan åbne sit hjerte eller sin kreativitet, og det er hvad musik går ud på.
"I can haz cheezeburgers?"
| #87 | 09.01.2012 17:05 |
Det er ikke så meget KiDD selv jeg ikke bryder mig om.. det er dem der hører hans musik og siger at det er GOD musik jeg ikke kan snuppe.
Cool beans?
| #108 | 09.01.2012 19:53 |
Ja så lad os da endelig kaste al subjektivitet til jorden. Lad os alle gå klædt i sort og hvidt, høre samme musik og kun få brun sovs til vores kartofler.
@CescSzczesny #twitter
| #120 | 09.01.2012 22:14 |
Ja det gør jeg.
Men min pointe gælder nu ikke blot her. Hvis du ikke bryder dig om musikken så lad være med at høre den. Jeg er ikke fan af Metal, og det der hvor de brøler ind i mikrofonen, og derfor hører jeg ikke det. Ved du hvorfor? Fordi jeg ikke synes det er god musik.
Der hvor KIDD har et forspring i forhold til andre kunstnere er, at alle har en mening om ham. Hvad enten om du kommenterer fordi du er jaloux eller blot mener hans musik er dårlig; så lad da for guds skyld andre have en anden holdning end dig.
Men min pointe gælder nu ikke blot her. Hvis du ikke bryder dig om musikken så lad være med at høre den. Jeg er ikke fan af Metal, og det der hvor de brøler ind i mikrofonen, og derfor hører jeg ikke det. Ved du hvorfor? Fordi jeg ikke synes det er god musik.
Der hvor KIDD har et forspring i forhold til andre kunstnere er, at alle har en mening om ham. Hvad enten om du kommenterer fordi du er jaloux eller blot mener hans musik er dårlig; så lad da for guds skyld andre have en anden holdning end dig.
@CescSzczesny #twitter
| #135 | 10.01.2012 16:41 |
"så lad da for guds skyld andre have en anden holdning end dig." Præcis min pointe.. jeg må syntes hvad jeg vil om folk.
Det jeg ikke kan snuppe ved folk, er at de så let lader sig imponere af en der kun er ude på at gøre grin med hvor skeptiske de er over for musikken.
Edit: Da dette er et forum må min mening vel gerne komme til kende, KiDD har været så mega hyped at hvis man bare har antennerne lidt ude kommer du automatisk til at høre hvem han er.
Det jeg ikke kan snuppe ved folk, er at de så let lader sig imponere af en der kun er ude på at gøre grin med hvor skeptiske de er over for musikken.
Edit: Da dette er et forum må min mening vel gerne komme til kende, KiDD har været så mega hyped at hvis man bare har antennerne lidt ude kommer du automatisk til at høre hvem han er.
Edited: 10.01.2012 16:46
Cool beans?
| #137 | 10.01.2012 17:20 |
Lad os nu antage at hans agenda rent faktisk er som han siger i videoen. I så fald fandt du så først ud af det her den anden dag, hvorfor dit postulat omkring; "Det jeg ikke kan snuppe ved folk, er at de så let lader sig imponere af en der kun er ude på at gøre grin med hvor skeptiske de er over for musikken." Ikke holder.
@CescSzczesny #twitter
| #143 | 10.01.2012 21:18 |
Om det har for at gøre dem(folk der kan lide hans musik) til grin eller ej gør ikke hans musik værre/bedre. Derfor syntes jeg stadig "Det jeg ikke kan snuppe ved folk, er at de så let lader sig imponere"
At det så først er her den anden dag han vælger at stå frem kommer i anden række, hvis vi så antager at han taler sandt må dem der kan lade hans musik sku sidde med en mærkelig smag i muden.
At det så først er her den anden dag han vælger at stå frem kommer i anden række, hvis vi så antager at han taler sandt må dem der kan lade hans musik sku sidde med en mærkelig smag i muden.
Cool beans?
| #144 | 11.01.2012 12:06 |
Det er jeg ikke enig i. De personer som følger hans livsstil kan jeg godt se du kan se skævt til. Men de personer der nyder musikken kan i princippet være ligeglade med om det er lavet i sjov eller ej.
@CescSzczesny #twitter
| #156 | 13.01.2012 18:46 |
Jeg er hverken flov over det, eller smider det hovedet på folk. (eneste relavante sammenligning jeg havde), desuden er der ingen damer jeg kan score på sitet, så det er nok begrænset hvad jeg "får ud af det" ;)
Desuden er jeg ikke pilot, jeg har lige så meget uddannelse som en 9-klasses teen i det (på parpiret) ;)
Desuden er jeg ikke pilot, jeg har lige så meget uddannelse som en 9-klasses teen i det (på parpiret) ;)
Edited: 13.01.2012 18:47
| #65 | 09.01.2012 15:41 |
Vi kan også bare forholde os til musikken allesammen. Jeg synes stadigt at hans to EP'er er fængende og sjov festmusik. Kan godt forstå at han måske er kommet til at skabe et monster, han ikke selv længere kan stå indenfor. På den anden side, så kan det her jo bare være endnu et trin på hans meta-stige. Det finder vi ud af når den næste EP dropper og hedder enten "Kidd - Greatest Hits 2012" eller "Nicholas Westwood - Sange Om Melankoli Og Lunken Grød".
Lige meget hvad, så var det forum (Clement Søndag) ikke optimalt for karakteren Kidd. Han fremstod mest af alt som en 22 årig, der blev interviewet af en journalist, med et ry for at være skarp nok til at man let skærer sig. Det er jo ikke underligt i sig selv, men er milevidt fra karakteren Kidd, som vi alle kender ham.
I sidste ende snakker vi (igen) om ham. Kidd 1 - 0 Haters.
Lige meget hvad, så var det forum (Clement Søndag) ikke optimalt for karakteren Kidd. Han fremstod mest af alt som en 22 årig, der blev interviewet af en journalist, med et ry for at være skarp nok til at man let skærer sig. Det er jo ikke underligt i sig selv, men er milevidt fra karakteren Kidd, som vi alle kender ham.
I sidste ende snakker vi (igen) om ham. Kidd 1 - 0 Haters.
Edited: 09.01.2012 15:41
Too-night make me unstop-pa-ble
| #163 | 02.02.2012 14:51 |
Fornuftigt srkevet!
Edited: 02.02.2012 14:52
Bevar roen. Støt melis!
| #83 | 09.01.2012 16:41 |
Har han tyggegummi i munden? Ellers er han da tydeligvis på noget, da hans sved også pagler ned af ham :-)
kunne også være at han bare var nervøs (:D)
Men alt i alt kunne dette være et typisk mediestunt af Kidd, hvor han lige får promoveret sig selv og sin musik og forbereder folk på at der kommer mere, og alt det der som Eazely skrev :-)
kunne også være at han bare var nervøs (:D)
Men alt i alt kunne dette være et typisk mediestunt af Kidd, hvor han lige får promoveret sig selv og sin musik og forbereder folk på at der kommer mere, og alt det der som Eazely skrev :-)
FOREVER MACHO!
| #85 | 09.01.2012 16:42 |
Starter med at lave en plade der hedder "Greatest Hits"
Slutter sit første år på musikscenen, med at lave et comeback..
Hvor er det dumt af KIDD, men kun fedt sagt af Clement :-D.
Jeg synes både KIDD og Clement er irriterende at se/høre på, så kan det godt være Clement er klog, hvorimod KIDD er det modsatte :-)
Slutter sit første år på musikscenen, med at lave et comeback..
Hvor er det dumt af KIDD, men kun fedt sagt af Clement :-D.
Jeg synes både KIDD og Clement er irriterende at se/høre på, så kan det godt være Clement er klog, hvorimod KIDD er det modsatte :-)
fuck google, ask me!
| #89 | 09.01.2012 17:21 |
Haha du forstå vel intet af hvad der foregår? Kan du ikke se selvironien i at han laver en plade der hedder det? Han tager pis på hele musikbranchen! Fed pointe/joke af clement, men på ingen måde en svineren til kidd som også godt kunne se det sjove i hans formulering af det.
Hvis du udfra det dømmer clement klog og Kidd dum, så skal du passe på med at kaste med sten når du bord i et glashus, og det mener jeg VIRKELIG! (endda med caps), sry bro!
Hvis du udfra det dømmer clement klog og Kidd dum, så skal du passe på med at kaste med sten når du bord i et glashus, og det mener jeg VIRKELIG! (endda med caps), sry bro!
| #92 | 09.01.2012 17:37 |
Jeg forstår sagtens hvad der foregår, og kan sagtens se selvironien i det, da han ikke har lavet musik i særligt lang tid :-).
Men hvorfor tager han pis på hele musikbranchen, ved at han vælger, at sige, at han laver "comeback" 3 dage efter han stopper.
Jeg dømmer dem på ingen måde, udfra et 7 minutters interview.
Jeg skriver bare at jeg synes begge personer er irriterende at høre/se på.
Det ikke første gang jeg har set Clement på tv, og udfra det kan jeg konkludere han er klog.
Jeg har set interviews af KIDD og hørt hans musik, og udfra det kan jeg konkludere at han er det modsatte af Clement.
Men hvorfor tager han pis på hele musikbranchen, ved at han vælger, at sige, at han laver "comeback" 3 dage efter han stopper.
Jeg dømmer dem på ingen måde, udfra et 7 minutters interview.
Jeg skriver bare at jeg synes begge personer er irriterende at høre/se på.
Det ikke første gang jeg har set Clement på tv, og udfra det kan jeg konkludere han er klog.
Jeg har set interviews af KIDD og hørt hans musik, og udfra det kan jeg konkludere at han er det modsatte af Clement.
fuck google, ask me!
| #103 | 09.01.2012 19:04 |
Han har lavet musik i flere år, men er først blevet kendt det sidste år.
| #95 | 09.01.2012 17:58 |
I følge en af mine kammerater som kender Kidds manager, er det hele bare fup :)
Han prøver at skabe endnu mere opmærksomhed og tage pis på os "dumme" danskere. Han kommer igen med endnu mere af hans hjernelamme musik som jo lyder af helvedes til, trods det at rigtig mange unge mennesker hører hans musik og skråler med som et galehus. Rigtig mange unge mennesker, kan faktisk godt lide Kidds musik, selvom det er skrevet på 10 minutter. Nu vælger han at få endnu mere opmærksomhed, for så at komme tilbage med noget mere "seriøs" musik, hvilket jeg tvivler på han kan, efter som halvdelen af det han har lavet indtil videre, er det rene tune..
Jeg har personligt selv mødt ham hvor han hverken var skæv eller stiv, og stået og snakket med ham om diverse ting, han virker som en fin fyr, dog små halv retarderet.. men jeg tvivler ikke på, at han kommer tilbage med endnu mere af sit musik inden for det kommende år. så efter min mening, til jer haters aswell, så kommer der endnu mere af hans belortede musik ind i jeres små øregange :)
Han prøver at skabe endnu mere opmærksomhed og tage pis på os "dumme" danskere. Han kommer igen med endnu mere af hans hjernelamme musik som jo lyder af helvedes til, trods det at rigtig mange unge mennesker hører hans musik og skråler med som et galehus. Rigtig mange unge mennesker, kan faktisk godt lide Kidds musik, selvom det er skrevet på 10 minutter. Nu vælger han at få endnu mere opmærksomhed, for så at komme tilbage med noget mere "seriøs" musik, hvilket jeg tvivler på han kan, efter som halvdelen af det han har lavet indtil videre, er det rene tune..
Jeg har personligt selv mødt ham hvor han hverken var skæv eller stiv, og stået og snakket med ham om diverse ting, han virker som en fin fyr, dog små halv retarderet.. men jeg tvivler ikke på, at han kommer tilbage med endnu mere af sit musik inden for det kommende år. så efter min mening, til jer haters aswell, så kommer der endnu mere af hans belortede musik ind i jeres små øregange :)
| #104 | 09.01.2012 19:10 |
Af en eller anden grund tror jeg ikke en meter på at det var troll det hele. Jeg tror blot det er en undskyldning for at komme ud og lave mere seriøst musik. Jeg tror han indså at han ville få det svært ved at skifte image så folk kunne tage ham lidt mere seriøst og han vælger så at bilde os alle ind at det blot var en joke det hele så vi "glemmer" hans gamle jeg og fokusere på det nye når det engang kommer.
Jeg nægter simpelthen at tro at hans mål fra dag ét var at en dag kunne sige til alle det hele var en joke.
Jeg nægter simpelthen at tro at hans mål fra dag ét var at en dag kunne sige til alle det hele var en joke.
| #109 | 09.01.2012 19:56 |
hahaha manden har taget røven på hele den danske musik scene, alt for fedt lavet!
CS is my adrenalin!
| #118 | 09.01.2012 21:33 |
alt han har lavet er jo bare en joke, så ved ikke hvordan du ellers vil fortolke det.
CS is my adrenalin!
| #158 | 18.01.2012 00:55 |
Han siger det er en "joke". Men er det ikke nemmere at lave noget og for at undgå kritik at sit værk, så tilføjer man at dette blot var en joke og det derfor ikke kan bedømmes på lige fod med alt andet?
Ja nogen vil sige "Når jajaja men manden sagde det trololol i en podcast i uge xx før han blev mega famous etc etc". Det betyder intet.
Ja nogen vil sige "Når jajaja men manden sagde det trololol i en podcast i uge xx før han blev mega famous etc etc". Det betyder intet.
| #119 | 09.01.2012 21:39 |
Trods alle de kommentare og spekuleringer om hvor vidt han taler sandt eller falsk i det interview så tror jeg på ham for at være helt ærlig.
Han er ikke andet end en blank gadekiddo der ikke kan rappe, så han valgte det alternative vej at finde opmærksomhed på ved at skabe sig frem til en "troll" personlighed hvilket var en stor succes fordi det desværre sådan verdenen fungere, man kan ikke have opmærksomhed nok hvis man ikke har noget Lady Gaga i sig.
Da han nu er blevet stor, fået for meget opmærksomhed, tilbud, penge.. så er det der det virker stort for sådan en afdanket lille håbløs dreng, at man er nået langt i musik branchen og at det er på tide at stoppe med den falske personlighed, da han ikke kan holde fast i den i en evighed, og folk virkelig er begyndt at tro på det er ham. At få sandheden ud nu er bedre end at gøre det om et par år når han virkelig bliver større og finder sig blandt flere og større artister, så er det dér det bliver stort chok at han kommer med sådan et interview og at han er nød til at holde fast ved Kidd personligheden resten af livet, hvilket kan være hårdt og håbløst.
Han valgte så en anden vej og som han selv sagde "stoppe mens legen er god" hvilket vil sige, at han nu kan skifte tilbage til det personlighed han aldrig blev kendt for fordi han er nået op på det niveau hvor han får det opmærksomhed han har brug for.
Og som Eazely fint fortæller: Det ser ud til at folk og unge nu mere interesseret i hans næste plade efter det her stunt for at se hvad der foregår, om det passer og hvordan hans rigtige personlighed er... hvilket vil give ham flere penge og håb for en fremtid uden at være "troll".
Han er ikke andet end en blank gadekiddo der ikke kan rappe, så han valgte det alternative vej at finde opmærksomhed på ved at skabe sig frem til en "troll" personlighed hvilket var en stor succes fordi det desværre sådan verdenen fungere, man kan ikke have opmærksomhed nok hvis man ikke har noget Lady Gaga i sig.
Da han nu er blevet stor, fået for meget opmærksomhed, tilbud, penge.. så er det der det virker stort for sådan en afdanket lille håbløs dreng, at man er nået langt i musik branchen og at det er på tide at stoppe med den falske personlighed, da han ikke kan holde fast i den i en evighed, og folk virkelig er begyndt at tro på det er ham. At få sandheden ud nu er bedre end at gøre det om et par år når han virkelig bliver større og finder sig blandt flere og større artister, så er det dér det bliver stort chok at han kommer med sådan et interview og at han er nød til at holde fast ved Kidd personligheden resten af livet, hvilket kan være hårdt og håbløst.
Han valgte så en anden vej og som han selv sagde "stoppe mens legen er god" hvilket vil sige, at han nu kan skifte tilbage til det personlighed han aldrig blev kendt for fordi han er nået op på det niveau hvor han får det opmærksomhed han har brug for.
Og som Eazely fint fortæller: Det ser ud til at folk og unge nu mere interesseret i hans næste plade efter det her stunt for at se hvad der foregår, om det passer og hvordan hans rigtige personlighed er... hvilket vil give ham flere penge og håb for en fremtid uden at være "troll".
Edited: 09.01.2012 21:49
Repent! and thou shall be saved.
| #130 | 10.01.2012 14:29 |
http://www.youtube.com/watch?v=xazF8dKaZrM
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
Ved ikke. Men hvis der er så mange der vil se ham, så må han da gøre et eller andet rigtigt.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
Ved ikke. Men hvis der er så mange der vil se ham, så må han da gøre et eller andet rigtigt.
iRl
| #133 | 10.01.2012 16:18 |
Det er en underlig logik, men jaeh. Hvis alle elever i en klasse, pånær en, regner et regnestykke forkert, får de jo ikke ret, bare fordi de alle kommer frem til det samme (forkete) resultat. Er godt klar over præmissen ikke er den samme, og at der ikke er noget 'rigtigt' svar når det kommer til musik. Men, kan du se min pointe? :D
Uanset hvad, han er i hvert fald god til en ting, og det er at skabe opmærksomhed omkring hans person/personlighed.
Uanset hvad, han er i hvert fald god til en ting, og det er at skabe opmærksomhed omkring hans person/personlighed.
Da Derp Dee Derp Da Teetley Derp
| #139 | 10.01.2012 19:21 |
Lige nu takker jeg mig selv for ikke at høre radio, eller have en omgangskreds som hører sådan noget der! ANEDE ikke hvem personen var før jeg ser flere nyheds sites smide diverse artikler op omkring ham. Man bliver da lidt nysgerrig når så mange mennesker hader/elsker en artist, så ind på youtube og finde et nummer med ham, og WOW! Jeg var virkelig forundret over at SÅ mange havde hørt hans musik, for i min optik er det noget af det værste ragelse jeg længe har hørt, men hvis jeg skulle skrive det om ALT det musik jeg ikke kunne lide, så ville jeg ikke lave andet. Der er sikkert også mange der tænker sådan når de hører Skrillex, som jeg er stor tilhænger af, og fred og være med det, alle har deres musiksmag! Jeg forstår bare ikke hvordan det kan skabe SÅ meget debat, og hvorfor folk skal svine det til og hakke ned på andre. Der er mange som har en helt anden musiksmag smag end mig, men derfor sidder jeg da ikke og sviner Kandis, Nik & Jay og Aqua til, bare fordi jeg ikke syntes om det musik de laver. Fuldstændig fjernt for mig, hvorfor man ikke bare lader være med at høre det ? Så er den skid sq da slået:)
Edited: 10.01.2012 19:24
SSDD - Same Shit, Different Day
| #160 | 02.02.2012 12:39 |
Ville godt nok ikke sige, at man på noget tidspunkt ville kunne sammenligne Skrillex med Kidd. Ikke pga. genre forskellen eller hvor de kommer fra. Men, produktionsværdien i det sådan en som Skrillex laver er så meget større, fremfor hvad sådan en som Kidd laver. Hans tekster kan skrives på ingen tid, beatsne er intet specialt osv. Tror aldrig, at man ville lægge så meget produktionsværdi, som der er i Skrillex sange, i en joke. :)
Edited: 02.02.2012 12:40
Jeg er wild.
| #161 | 02.02.2012 14:29 |
Ej, lad være med at fremhæve Skrillexs kompositionsevner, for at understrege andre musikeres mangler.
KIDD: Let tekst med masser af slang --> Effektive, men simple beats --> Humor / Hype.
Skrillex: Build --> Drop --> Robotorgie --> Repeat.
Bevares, det er en smagssag, men ingen af de to er musikalske genier.
KIDD: Let tekst med masser af slang --> Effektive, men simple beats --> Humor / Hype.
Skrillex: Build --> Drop --> Robotorgie --> Repeat.
Bevares, det er en smagssag, men ingen af de to er musikalske genier.
| #162 | 02.02.2012 14:45 |
Har jo på INTET tidspunkt sagt at Skrillex er et musikalsk geni? :D
Jeg er wild.
| #164 | 02.02.2012 15:00 |
Nein, det var mig der sagde at de ikke var det. Det gjorde jeg for at sige at både Kidd og Skrillex er lige letkøbt, teknisk set. Derfor jeg synes det var forkert at sætte Skrillex over Kidd, med mindre man baserer det udelukkende på smag.
| #147 | 11.01.2012 17:44 |
Han virker simpelthen ikke intelligent nok til, at kunne pull it off. Han er ikke specielt velartikuleret, og han formulerer sig som en 13-årig.
Det er bare et fucking pressestunt. Get over it, fanbois.
Det er bare et fucking pressestunt. Get over it, fanbois.
Edited: 19.01.2012 00:35
Bored of cheap and cheerful
Kommentarer i alt: 164 -
Side:: 1 [2]
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

NiP vs.
Wolves
Virtus vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
TCM
eSuba