Kommentarer i alt: 65 -
| ArcoN & Makaveli søger hold. | 30.12.2011 02:40 |
Som sagt dette handler om ArcoN og Makaveli, da i også har set på de andre opslag at vi prøvede at starte vores team op. Desværre mislykkes det med trollers som bare vil spilde vores tid. Derfor søger mig og maten en dansk klan. Vi har spillet sammen i nogle måneder og kender hinanden godt og kommer over ens med hinanden ingame. Vi kommer under disse emner:
Privat liv.
Gear.
Ingame.
Krav.
ArcoN:
Privat liv.
Jeg er en 13 årige dreng der bor i Århus, jeg går i folkeskole 7. klasse jeg kommer oprindeligt fra Somalia og er derfor flytning. Jeg valgte at begynde med at spille CS da jeg ikke syntes fodbold var nået for mig eller en anden sport efter mine ulykker. Jeg har masser af tid til CS og det kan sagtens blive til noget stort.
Gear.
Jeg har en MSI 3.0, SteelSeries +QCK Heavy, SteelSeries Siberia V2 og Logitech tastetur.
Ingame.
Jeg er den type der går amok når modstanderne kommer fra alle sider og kan sagtens køre stille roligt og pille et par stykker, jeg kan med AWP men jeg undgår helst den da jeg kun bruger den offensivt. Jeg elsker stortset alle maps og kan dem alle. Jeg er også kreativ, dvs. at jeg sagtens kan køre tacs, men helst undgåes, men til pracc dagene kan jeg finde på dem og ikke køre dem. Da jeg mest er den type der lidt solo'er lidt og spiller bedst alene, men jeg kan sagtens begge dele.
Jeg læser tit modstanderen især hvis jeg dør til ham 2-3 gange som T:)!
Krav.
Jeg forventer at i kan tage pracc seriøst og ikke lame rundt og lytte. Hurtig info og intet whine da det går bedst på den måde, og snakke om tingene og hvad man kan gøre bedre det er den måde man kommer længst på med at rette hinandens fejl og ikke tage det som kritik en en hjælp. I skal heller ikke tænke efter den første tabte kamp, "det her bliver ikke til noget" fordi det gør det, jo længere vi spiller seriøst sammen jo mere lærer vi hinanden bedre at kende. Voice server og war server ville være dejligt :D
Makaveli:
Privat liv.
Jeg er en 15 årige dreng, der bor i København. Går stadig på folkeskole i 9. klasse. Jeg er født og opvokset i Danmark. Mine forældre stammer fra Mellemøsten. Jeg går til motor sport(Motocross) men, banen er under opbygning. Er ude og køre 2 gange om ugen. Vejret bestemmer om vi er ude de 2 dage. Derfor har jeg stadig masser af tid til cs.
Gear.
Jeg har Razer Salmosa - mus og Razer Moray+ - headset.
Computer, Acer Predator G3610, SteelSeries musemåtte og Acer SK-9621 tastetur.
Ingame.
Jeg er en stille og rolig spiller. (Ingen stresset bevægelser eller panik) Jeg kan ramme med alle våben. Jeg kender alle maps. Der er lige 2, jeg skal blive bedre til. (de_mirage og de_forge) Ellers kender jeg alle standard maps. Jeg giver korte infomationer, jeg er en passiv spiller det betyder at jeg både kan spille offensivt og defensivt.
Mit spil skal foregå i samarbejde, det betyder at der skal være kontakt mellem mit hold. Clutch sitiuationer kan jeg godt lide. Mit aim er på samme niveau som, min IQ:)!
Krav.
Ifølge mine krav, vil jeg have at man spiller seriøst under pcw's og cw's. At man hører efter under pracc. Helt ikke være den type der råber og skriger. At man kan være online mindst 3 dage. Du skal gerne have Teamspeak 3 downloaded, da vi bruger Teamspeak 3 fordi der er mindre delay og tydeligere lyd. Du skulle gerne kunne køre på EasyAntiCheat, da dette er den bedste måde at spille på for at undgå snydere.
Kontakt ArcoN på steam: barton1902
Kontakt Makaveli på steam: Containeren1
Kontakt ArcoN på XplayN: ArcoN-
Kontakt Makaveli på XplayN: Makaveli-.-
Stave og grammtiskfejl er gratis! Ret venligst ikke og ingen negative kommentarer.
Tak kære XplayN'erz fordi du ville læse denne ansøgning.
Have a nice day my friend.
Privat liv.
Gear.
Ingame.
Krav.
ArcoN:
Privat liv.
Jeg er en 13 årige dreng der bor i Århus, jeg går i folkeskole 7. klasse jeg kommer oprindeligt fra Somalia og er derfor flytning. Jeg valgte at begynde med at spille CS da jeg ikke syntes fodbold var nået for mig eller en anden sport efter mine ulykker. Jeg har masser af tid til CS og det kan sagtens blive til noget stort.
Gear.
Jeg har en MSI 3.0, SteelSeries +QCK Heavy, SteelSeries Siberia V2 og Logitech tastetur.
Ingame.
Jeg er den type der går amok når modstanderne kommer fra alle sider og kan sagtens køre stille roligt og pille et par stykker, jeg kan med AWP men jeg undgår helst den da jeg kun bruger den offensivt. Jeg elsker stortset alle maps og kan dem alle. Jeg er også kreativ, dvs. at jeg sagtens kan køre tacs, men helst undgåes, men til pracc dagene kan jeg finde på dem og ikke køre dem. Da jeg mest er den type der lidt solo'er lidt og spiller bedst alene, men jeg kan sagtens begge dele.
Jeg læser tit modstanderen især hvis jeg dør til ham 2-3 gange som T:)!
Krav.
Jeg forventer at i kan tage pracc seriøst og ikke lame rundt og lytte. Hurtig info og intet whine da det går bedst på den måde, og snakke om tingene og hvad man kan gøre bedre det er den måde man kommer længst på med at rette hinandens fejl og ikke tage det som kritik en en hjælp. I skal heller ikke tænke efter den første tabte kamp, "det her bliver ikke til noget" fordi det gør det, jo længere vi spiller seriøst sammen jo mere lærer vi hinanden bedre at kende. Voice server og war server ville være dejligt :D
Makaveli:
Privat liv.
Jeg er en 15 årige dreng, der bor i København. Går stadig på folkeskole i 9. klasse. Jeg er født og opvokset i Danmark. Mine forældre stammer fra Mellemøsten. Jeg går til motor sport(Motocross) men, banen er under opbygning. Er ude og køre 2 gange om ugen. Vejret bestemmer om vi er ude de 2 dage. Derfor har jeg stadig masser af tid til cs.
Gear.
Jeg har Razer Salmosa - mus og Razer Moray+ - headset.
Computer, Acer Predator G3610, SteelSeries musemåtte og Acer SK-9621 tastetur.
Ingame.
Jeg er en stille og rolig spiller. (Ingen stresset bevægelser eller panik) Jeg kan ramme med alle våben. Jeg kender alle maps. Der er lige 2, jeg skal blive bedre til. (de_mirage og de_forge) Ellers kender jeg alle standard maps. Jeg giver korte infomationer, jeg er en passiv spiller det betyder at jeg både kan spille offensivt og defensivt.
Mit spil skal foregå i samarbejde, det betyder at der skal være kontakt mellem mit hold. Clutch sitiuationer kan jeg godt lide. Mit aim er på samme niveau som, min IQ:)!
Krav.
Ifølge mine krav, vil jeg have at man spiller seriøst under pcw's og cw's. At man hører efter under pracc. Helt ikke være den type der råber og skriger. At man kan være online mindst 3 dage. Du skal gerne have Teamspeak 3 downloaded, da vi bruger Teamspeak 3 fordi der er mindre delay og tydeligere lyd. Du skulle gerne kunne køre på EasyAntiCheat, da dette er den bedste måde at spille på for at undgå snydere.
Kontakt ArcoN på steam: barton1902
Kontakt Makaveli på steam: Containeren1
Kontakt ArcoN på XplayN: ArcoN-
Kontakt Makaveli på XplayN: Makaveli-.-
Stave og grammtiskfejl er gratis! Ret venligst ikke og ingen negative kommentarer.
Tak kære XplayN'erz fordi du ville læse denne ansøgning.
Have a nice day my friend.
| #3 | 30.12.2011 02:54 |
Fin nok ansøgning.
Men nu er folk lidt ligeglade hvilket gear i bruger, og krav burde i nok bare blive enige om hvad jeres krav er i stedet for at stille det sådan op.
Men held og lykke :)
Men nu er folk lidt ligeglade hvilket gear i bruger, og krav burde i nok bare blive enige om hvad jeres krav er i stedet for at stille det sådan op.
Men held og lykke :)
Ham der LEGENDEN
| #5 | 30.12.2011 03:01 |
Her for nogle minutter siden. Var der en ved navn 'thQ', som skrev "Hvis du ikke havde Razer Salmosa, var jeg frisk"
Der kan du bare se (-:
Der kan du bare se (-:
| #24 | 30.12.2011 09:29 |
Gl drenge.. xplayn har det med at være lidt strenge over for de yngre personer men i skal bare give den gas og fyre nogle skaller :) pas dog på i ikke sigter for højt men lad tingene komme stille og roligt, det er vejen frem.
Jeg er en 100% seriøs debatør!
| #33 | 30.12.2011 11:53 |
Det var dog utroligt. Hvis folk skriver korte ansøgninger bliver de kritiseret for det. Hvis folk skriver for fyldige ansøgninger er det heller ikke godt nok?
Jeg gider ikke se flere kommentarer omkring deres alder, deres gear eller andet irrelevant.
Jeg forstår sgu godt hvorfor det er svært at tiltrække nye folk til scenen, når det er sådan her de bliver behandlet.
Jeg gider ikke se flere kommentarer omkring deres alder, deres gear eller andet irrelevant.
Jeg forstår sgu godt hvorfor det er svært at tiltrække nye folk til scenen, når det er sådan her de bliver behandlet.
| #36 | 30.12.2011 11:58 |
Jeres ansøgning i mine øjne er pinlig, i burde virkelig læse nogle andre ansøgninger herinde. Der er mange ting i kan undvære, og det i skriver er direkte udnødvendigt - Om du er en passiv spiller elller bruger msi 3.0 rager alle herinde så dybt.
Jeg tror ikke i finder noget at all.
Men et Held og Lykke, spil lotto, hf skal i da ikke snydes for.
Edit: Dog synes jeg det er fedt i er nye og i skal jo også lige lærer hvordan sitet fungerer fedt med nye spiller til scenen :)!
Jeg tror ikke i finder noget at all.
Men et Held og Lykke, spil lotto, hf skal i da ikke snydes for.
Edit: Dog synes jeg det er fedt i er nye og i skal jo også lige lærer hvordan sitet fungerer fedt med nye spiller til scenen :)!
Edited: 30.12.2011 11:59
Jeg er en arrogant taber
| #39 | 30.12.2011 14:11 |
Tak alle sammen, fordi i giver os held og lykke. Nu må vi se hvordan det kommer til at gå. Vi glemte faktisk os at vores Gaming-Gear står inde på vores xplayn-profil..
Som ArcoN sagde "Folk går ikke så meget op i skills, men op i alder"
Er du high skilled og 13år. Så hacker du.
Er du low skilled og 13år. Så er du noob.
Som ArcoN sagde "Folk går ikke så meget op i skills, men op i alder"
Er du high skilled og 13år. Så hacker du.
Er du low skilled og 13år. Så er du noob.
| #40 | 30.12.2011 14:37 |
Held og lykke. Jeg håber sku i finder en eller anden form for klan. I skal nok bare regne med at det bliver nogen på ca. jeres egen alder da ældre spillere helst ikke vil spille med 'de helt små' :-)
det var let.
| #41 | 30.12.2011 16:12 |
Hvis i styrer attituden lidt i kampe mod andre, kunne det være folk ville se lidt mere end bare små knægte i jer. Hvis i er meget foran, skriver i tit 'Det er for let' eller 'Modstand tak', det kan pisse mange af, og det er med til at gøre jeres modstandere sure & måske ikke gide at spille mod jer..
Nok om kritik, i spillet fint, intet der :-).
GL Refresh & agmuudo :)
Nok om kritik, i spillet fint, intet der :-).
GL Refresh & agmuudo :)
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #42 | 30.12.2011 16:15 |
Glemte at sige, jeres ansøgning er god, dog burde i bruge lidt bold til jeres navne og overskrifter
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #45 | 30.12.2011 16:26 |
Jeg har ikke været eller er ikke typen der skriver "Fuck i ringe" "Det er kedeligt" "Det er for let" eller skriver "LETLAN:D" som nick...
| #46 | 30.12.2011 16:31 |
Det gør vi aldeles ikke og du er selv ikke "en af de ældre"
du er jo på vores alder så slap lige af med den voksen snak
du er jo på vores alder så slap lige af med den voksen snak
| #47 | 30.12.2011 16:41 |
Måske skulle du slappe af, manden prøver at hjælpe jer.
Jeg er en idiot, lev med det!
| #57 | 30.12.2011 19:36 |
Hvorfor skulle vi have hjælp for en der har Udgivet sig selv for at være zonic's nevø. Han har hacket. haft ca 7 accounts. Sidst vac banned omkring 06/02-2011. DrakeBob/DrakeWow/Hs menisteren/dtx.david/Whanexe/malango og sikkert mange andre nicks.
Den mand kan ikke hjælpe nogen.
Man kan læse alt om hvordan han er og har været. Her :
http://xplayn.com/forum/?topicId=125118
Den mand kan ikke hjælpe nogen.
Man kan læse alt om hvordan han er og har været. Her :
http://xplayn.com/forum/?topicId=125118
Kommentarer i alt: 65 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba