Kommentarer i alt: 110 -
Side:: [1] 2
| Søger team | 26.12.2011 19:31 |
Hey XplayNers!
Jeg sad og kedede mig en dag, og fik lyst til at skrive en ansøgning her inde, da jeg pt. står uden team. Jeg har brugt en del tid på min ansøgning, så jeg vil helst have denne tråd fri fra spam & unødvendigt snak, da det ikke fører til noget godt på længere sigt.
Lad os starte med en indholdsfortegnelse.
#1 Real life
- Hvordan er jeg som person, uden for kampene?
#2 Ambitioner
- Hvor langt vil jeg med cs?
#3 Historie
- Mine tidligere nicks, klaner, samt mine gode/dårlige stunder
#4 Krav til klan
- Alder, niveau, spillere og lignende.
#5 Kontakt
- Hvordan du kan kontakte mig.
--> Real Life
Jeg hedder Daniel Østergaard, er 16 år & går i 10. klasse. Jeg bor i Fredericia, og kan komme til lans stortset i hele Danmark.
Jeg vil selv sige, at jeg er en stille og rolig person, men kan dog godt komme med nogle 'udbrud' en gang i mellem. Forhåbentlig bliver dette bedre, når vi lærer hinanden bedre at kende!
Jeg er altid i godt humør.
--> Ambitioner
Jeg vil meget gerne komme langt med CS. Jeg ser gerne mig selv som en professionel spiller om nogle år, dog ikke et krav at vi kommer så langt sammen.
--> Historie
Jeg har heddet mange forskellige nicks, nogle er whanexe, highpro & dtx.david. Jeg har for nogle år tilbage snydt en hel del, men stoppet med det igen, fordi jeg så mere end bare hygge spil, i CS. Jeg spillede CS:CZ da jeg startede, men skiftede hurtigt til CS 1.6, da der var mere udfordring. Dette var også den tid, at jeg stoppede med at snyde. Jeg har for nogle måneder siden udgivet mig for at være Danny 'zonic' Sørensen's nevø, men dette var en løgn, og det vil jeg gerne undskylde for. Både til jer som jeg har sagt det til, samt til Danny selv. Dette gjorde, at jeg blev meget upopulær, hos de fleste af dem som hørte dette, og det gik jo hurtigt fra person til person.
Jeg har det sidste års tid spillet meget med AWP, og det vil jeg fortsat gerne gøre.
--> Krav til klan
Jeg ser helst, at i bruger Mumble eller TeamSpeak3 server, da der ikke er meget Delay på disse programmer, i forhold til Ventrilo.
Der udover skal i være på cirka samme niveau som mig (2. division SLAP) og kunne finde ud af CS. I skal ikke lame rundt, og være helt hjerneskadede.
I skal bevise i et par kampe, at i udfylder disse tre krav:
1. Modne, ikke råbe og skrige og mindst 15 år gamle.
2. Være defensive i jeres gameplay.
3. Have både Game Server med EAC (EasyAntiCheat) samt Voice Server.
--> Kontakt[italic]
I kan kontakte mig over sitet, eller på steam.
Steam Account Navn: nexzpek
Jeg sad og kedede mig en dag, og fik lyst til at skrive en ansøgning her inde, da jeg pt. står uden team. Jeg har brugt en del tid på min ansøgning, så jeg vil helst have denne tråd fri fra spam & unødvendigt snak, da det ikke fører til noget godt på længere sigt.
Lad os starte med en indholdsfortegnelse.
#1 Real life
- Hvordan er jeg som person, uden for kampene?
#2 Ambitioner
- Hvor langt vil jeg med cs?
#3 Historie
- Mine tidligere nicks, klaner, samt mine gode/dårlige stunder
#4 Krav til klan
- Alder, niveau, spillere og lignende.
#5 Kontakt
- Hvordan du kan kontakte mig.
--> Real Life
Jeg hedder Daniel Østergaard, er 16 år & går i 10. klasse. Jeg bor i Fredericia, og kan komme til lans stortset i hele Danmark.
Jeg vil selv sige, at jeg er en stille og rolig person, men kan dog godt komme med nogle 'udbrud' en gang i mellem. Forhåbentlig bliver dette bedre, når vi lærer hinanden bedre at kende!
Jeg er altid i godt humør.
--> Ambitioner
Jeg vil meget gerne komme langt med CS. Jeg ser gerne mig selv som en professionel spiller om nogle år, dog ikke et krav at vi kommer så langt sammen.
--> Historie
Jeg har heddet mange forskellige nicks, nogle er whanexe, highpro & dtx.david. Jeg har for nogle år tilbage snydt en hel del, men stoppet med det igen, fordi jeg så mere end bare hygge spil, i CS. Jeg spillede CS:CZ da jeg startede, men skiftede hurtigt til CS 1.6, da der var mere udfordring. Dette var også den tid, at jeg stoppede med at snyde. Jeg har for nogle måneder siden udgivet mig for at være Danny 'zonic' Sørensen's nevø, men dette var en løgn, og det vil jeg gerne undskylde for. Både til jer som jeg har sagt det til, samt til Danny selv. Dette gjorde, at jeg blev meget upopulær, hos de fleste af dem som hørte dette, og det gik jo hurtigt fra person til person.
Jeg har det sidste års tid spillet meget med AWP, og det vil jeg fortsat gerne gøre.
--> Krav til klan
Jeg ser helst, at i bruger Mumble eller TeamSpeak3 server, da der ikke er meget Delay på disse programmer, i forhold til Ventrilo.
Der udover skal i være på cirka samme niveau som mig (2. division SLAP) og kunne finde ud af CS. I skal ikke lame rundt, og være helt hjerneskadede.
I skal bevise i et par kampe, at i udfylder disse tre krav:
1. Modne, ikke råbe og skrige og mindst 15 år gamle.
2. Være defensive i jeres gameplay.
3. Have både Game Server med EAC (EasyAntiCheat) samt Voice Server.
--> Kontakt[italic]
I kan kontakte mig over sitet, eller på steam.
Steam Account Navn: nexzpek
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #2 | 26.12.2011 19:38 |
God ansøgning! virkelig, virkelig god ansøgning! Og man kommer længst med ærlighed så du er bare go!
Håber du finder en god klan :D
xDxDxDxDxDxDxDxDxDxD
Håber du finder en god klan :D
xDxDxDxDxDxDxDxDxDxD
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
| #8 | 26.12.2011 23:15 |
Jeg syntes virkelig det er træls at skulle læse det hele i kursiv, lidt mindre brug af, ellers fin ansøgning.
Gl.
Gl.
Kom nu ud af sengen dit pikhoved
| #11 | 27.12.2011 10:24 |
Haha du er den største joke... Manden er jo en troll uden lige. Han havde på et tidspunkt adgang til serverne der bruges inde på pzeliten og pzeliten.2 og valgte af 2 omgange så at lukke server imens de blev brugt til kamp, vi kunne se i loggen at det var fra hans ip den var blevet lukket og stadig ville han ikke indrømme det.
For omkring 4 dage siden logger jeg på playzeek.com hvor jeg er admin, dtxdavid eller highpro skriver jævnligt til mig derinde om jeg ikke er klar på at spille gather med ham og har da også spillet enkelte kampe med ham.
En anden admin skriver til mig og paster en log til mig fra dtxdavid hvori at manden udgiver sig for at være mig (altså admin) deri sviner han den anden admin og truer med at fjerne hans rettigheder hvis han ikke straks fjerner mute eller unbanner hans mate fra systemet og fortæller at han selv har været med til at starte hele systemet op sammen med 2 svenskere...
Jeg vælger at konfrontere dtxdavid med at hvorfor han da vil fake han er mig, men fjols som han er siger han bare, ej det kender jeg intet til, jeg et lige kommet hjem omme fra en mate og det må være en anden...
Sidst da han havde lavet pis med serverne, skrev han også instant over stream friends inden han var banned at det ikke var ham der havde lavet det og han havde været ingame hele tiden selv og havde 2 venner der kunne bekræfte det overhovedet ikke kunne være ham der havde lukket dem...
Det jeg vil frem til er, manden er lystløgner af rang. Ved ikke lige om det giver dig et kick at lave lort i den for andre...
Du skrev også engang at jeg skulle hjælpe med at få dig unbanned første gang pga din far eller mor lige var død og cs var det eneste der holdte dig igang, der talte jeg din sag for de andre, men det var vel også løgn?!
For omkring 4 dage siden logger jeg på playzeek.com hvor jeg er admin, dtxdavid eller highpro skriver jævnligt til mig derinde om jeg ikke er klar på at spille gather med ham og har da også spillet enkelte kampe med ham.
En anden admin skriver til mig og paster en log til mig fra dtxdavid hvori at manden udgiver sig for at være mig (altså admin) deri sviner han den anden admin og truer med at fjerne hans rettigheder hvis han ikke straks fjerner mute eller unbanner hans mate fra systemet og fortæller at han selv har været med til at starte hele systemet op sammen med 2 svenskere...
Jeg vælger at konfrontere dtxdavid med at hvorfor han da vil fake han er mig, men fjols som han er siger han bare, ej det kender jeg intet til, jeg et lige kommet hjem omme fra en mate og det må være en anden...
Sidst da han havde lavet pis med serverne, skrev han også instant over stream friends inden han var banned at det ikke var ham der havde lavet det og han havde været ingame hele tiden selv og havde 2 venner der kunne bekræfte det overhovedet ikke kunne være ham der havde lukket dem...
Det jeg vil frem til er, manden er lystløgner af rang. Ved ikke lige om det giver dig et kick at lave lort i den for andre...
Du skrev også engang at jeg skulle hjælpe med at få dig unbanned første gang pga din far eller mor lige var død og cs var det eneste der holdte dig igang, der talte jeg din sag for de andre, men det var vel også løgn?!
Edited: 27.12.2011 10:27
| #17 | 27.12.2011 16:36 |
At mine forældre er døde, hvor kommer det fra? :)
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #21 | 27.12.2011 23:06 |
Jeg har brugt en del tid på min ansøgning, så jeg vil helst have denne tråd fri fra spam & unødvendigt snak, da det ikke fører til noget godt på længere sigt.
Skal jeg købe et par briller til dig, eller stopper du med dit unødvendige snak nu? :-)
Skal jeg købe et par briller til dig, eller stopper du med dit unødvendige snak nu? :-)
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #23 | 27.12.2011 23:21 |
Det vel ret reelt for kommende "mates" at de ved hvilken kæmpe troll du er/har været..
Og ja tag du at køb dig et par briller, men behold dem selv, for du kan åbenbart ikke læse hvad der bliver skrevet til dig, siden du svarer: "At mine forældre er døde, hvor kommer det fra? :)"
Du er muligvis jordens største taber hvis det Cheaton har skrevet passer :)
Hf i livet!
Og ja tag du at køb dig et par briller, men behold dem selv, for du kan åbenbart ikke læse hvad der bliver skrevet til dig, siden du svarer: "At mine forældre er døde, hvor kommer det fra? :)"
Du er muligvis jordens største taber hvis det Cheaton har skrevet passer :)
Hf i livet!
Edited: 27.12.2011 23:22
| #25 | 28.12.2011 15:10 |
Er du ordblind, siden du ikke fatter en hentydning, at du skal holde dit unødvendige snak / off topic ude af denne post? - Idiot
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #47 | 29.12.2011 02:34 |
Ved du hvad.. Du lyder sku som en fin fyr - men ellers udover det lyder du som en idiot af højeste karat. :-----------------------------------------------------------------) Held og lykke med at finde klan :-------------------------------------------)
det var let.
| #69 | 29.12.2011 20:32 |
Du mener altså at unødvendig snak, altså negative ting omkring dig, ikke burde finde sted? Jeg er ked af det ven, men sådan fungere verdenen sjovt nok ikke. Og som dNg så rigtigt påpeger, at Cheatons post er en korrekt begivenhed, så bliver det super relevant for tråden.
Jeg tror desværre ikke der er nogle, der kan holdes sådan en som dig ud. Jeg er ked af at jeg skal skrive det på den her måde. Men hvis alle ovenstående argumenter er korrekte, håber jeg i al fald, at du ikke er lige så fucked op i det "virkelige" liv. Jeg håber ikke din personlighed er så falsk, og jeg fatter virkelig ikke, hvordan du kan behandle andre mennesker sådan. Bare af at læse noget af det bull-shit du fyrer af, pisser mig rimeligt af. Selv ikke om jeg nogensinde har mødt dig.
Du burde skulle måske til at tage dig lidt sammen kammerat.
Jeg tror desværre ikke der er nogle, der kan holdes sådan en som dig ud. Jeg er ked af at jeg skal skrive det på den her måde. Men hvis alle ovenstående argumenter er korrekte, håber jeg i al fald, at du ikke er lige så fucked op i det "virkelige" liv. Jeg håber ikke din personlighed er så falsk, og jeg fatter virkelig ikke, hvordan du kan behandle andre mennesker sådan. Bare af at læse noget af det bull-shit du fyrer af, pisser mig rimeligt af. Selv ikke om jeg nogensinde har mødt dig.
Du burde skulle måske til at tage dig lidt sammen kammerat.
| #12 | 27.12.2011 10:37 |
Første gang, at man ser lidt ærlighed fra din side af. Nu skal du bare bevise, at du ikke er en idiot længere.
Held og lykke.
Held og lykke.
| #19 | 27.12.2011 22:56 |
Good luck
alle fortjener en ny chance, dog har mit indtryk hellere ikke været prangende :)
men som sagt gl
alle fortjener en ny chance, dog har mit indtryk hellere ikke været prangende :)
men som sagt gl
HVAD KAN DU HVA???
| #22 | 27.12.2011 23:15 |
Er det dig, som udgiver dig for at være Karsten? (Fistabob)
U see this name, you think dirty
| #30 | 28.12.2011 16:00 |
Skal du ikke lige logge på din anden bruger, drake og skrive held og lykke, og længen siden?
Men held og lykke.
Men held og lykke.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
| #31 | 28.12.2011 16:04 |
"Jeg har heddet mange forskellige nicks, nogle er whanexe, highpro & dtx.david. Jeg har for nogle år tilbage snydt en hel del, men stoppet med det igen, fordi jeg så mere end bare hygge spil"
Det du skrev til mig fortæller da noget andet?
16:32:26 » <drakew0w> han har taget mig for snyd fÞr
16:32:29 » <drakew0w> pÃ¥ ffa
16:32:31 » <drakew0w> :D
16:32:35 » <drakew0w> 6 mdr siden i think.
16:32:43 » <drakew0w> Ville prÞve det til LAN med Dash,wezx og 4 andre
Det du skrev til mig fortæller da noget andet?
16:32:26 » <drakew0w> han har taget mig for snyd fÞr
16:32:29 » <drakew0w> pÃ¥ ffa
16:32:31 » <drakew0w> :D
16:32:35 » <drakew0w> 6 mdr siden i think.
16:32:43 » <drakew0w> Ville prÞve det til LAN med Dash,wezx og 4 andre
FOREVER MACHO!
| #32 | 28.12.2011 17:26 |
Jeg har for det første, aldrig været lan med Daniel og kenni & 4 andre..
For det andet hedder jeg drakebOb, og har aldrig heddet drakew0w :-)
For det andet hedder jeg drakebOb, og har aldrig heddet drakew0w :-)
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #36 | 28.12.2011 18:11 |
Selvfølgelig har du da ikke det. Det var din ven så, ikk'?
FOREVER MACHO!
| #38 | 28.12.2011 18:41 |
Sjovt på steam hed du da engang noget ala Drakew0w, men har nok været en mate der har hijacket din computer eller noget... Kom nu bare ud med det hele. Folk kan jo nemt gennemskue dig... Åbenbart flere herinde der har hørt eller oplevet noget dårlig om dig.
| #39 | 28.12.2011 19:22 |
Du skifter også nick 24/7 .. Jeg har dig på friends og jo du hedder drakew0w ingame nogle gange, eller har gjort :)
flabet.. hehe
| #46 | 29.12.2011 02:29 |
Som andre også skriver er du kun 1 gigantisk troll.
Du lyver om alt hvad du foretager dig.
-Dine onkler ejer flere firmaer hvor du har fået nice computere(her i blandt SharkGaming)
-Du er zonic's nevø
-Du har hoppet ud fra et vindue på 3.sal fordi en pige ikke kunne lide dig og påstod du lå på hospitalet og skulle ligge der i lang tid. Dog var du hjemme dagen efter og spillede cs(Dog på et andet steam acc for at vi ikke skulle finde ud af det)
- Ja du sagde at dine forældre var døde og CS var det eneste du havde tilbage.
Kan nævne mange flere ting men vil ikke "spamme" Din ellers gode ansøgning
GL!
Du lyver om alt hvad du foretager dig.
-Dine onkler ejer flere firmaer hvor du har fået nice computere(her i blandt SharkGaming)
-Du er zonic's nevø
-Du har hoppet ud fra et vindue på 3.sal fordi en pige ikke kunne lide dig og påstod du lå på hospitalet og skulle ligge der i lang tid. Dog var du hjemme dagen efter og spillede cs(Dog på et andet steam acc for at vi ikke skulle finde ud af det)
- Ja du sagde at dine forældre var døde og CS var det eneste du havde tilbage.
Kan nævne mange flere ting men vil ikke "spamme" Din ellers gode ansøgning
GL!
Watch out!
| #48 | 29.12.2011 02:35 |
Vil du ikke være sød og fortælle det hele.. Det er jo den sygeste underholdning
det var let.
| #66 | 29.12.2011 20:07 |
Tak fordi du siger min ansøgning er god, selvom det du kmr med der mht. SharkGaming, er noget lort at lukke ud. Jeg kender en der arbejder for sharkgaming, dog ikke i min familie, og jo, jeg kan få rabat på computere & ting :). Og kunne nok også få deres spons på et team uden problemer.
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #76 | 29.12.2011 21:59 |
Det er da ikke noget lort at lukke ud? Du lokkede med sponsorater til et team(hvis jeg lavede med dig) Og du kunne få de sygeste ting?!?!?
Men altså hvis det er så kan en af dine venner vel bekræfte at du ikke har sagt det?
Men altså hvis det er så kan en af dine venner vel bekræfte at du ikke har sagt det?
Watch out!
| #82 | 30.12.2011 03:09 |
Dude, hvis du nu er smart gør du krav på de ting han har lovet.
Ynglings citat " Bordet fanger kammerat ! " - Dernæst Fedt man, spa ! men ved ikke lige hvordan jeg kan finde det relevant :-)
Ynglings citat " Bordet fanger kammerat ! " - Dernæst Fedt man, spa ! men ved ikke lige hvordan jeg kan finde det relevant :-)
| #83 | 30.12.2011 12:31 |
hahahaha, man kan ikke andet end at trække på smilebåndet. :-)
U see this name, you think dirty
| #58 | 29.12.2011 14:40 |
Stor respekt for whanexe!
- gl med ansøgning! :)))))
- gl med ansøgning! :)))))
Edited: 29.12.2011 14:41
www.davidgiang.net
| #61 | 29.12.2011 16:38 |
haha drake du er den største taber nogensinde, fatter ikke du overhovedet gider lave en ansøgning...
CS is my adrenalin!
| #68 | 29.12.2011 20:20 |
Og jeg fatter ikke at du gider at svine en taber til, når du selv er en type som whanexe. Løgner, nederen attitude og en idiot.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
| #62 | 29.12.2011 16:55 |
Også da du ville joine min klan så spørger dig at du skal holde op med at snyde så siger du "jeg har aldrig snydt" okay:)..
| #65 | 29.12.2011 20:06 |
Hahaha, sagde jeg har ikke snydt i et godt stykke tid, ikke præcist hvor lang tid, eller noget lignende. :-) - Det burde zlafE også kunne bekræfte.
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #96 | 30.12.2011 15:23 |
Nope, han skifter bare navn 24/7. Han hed aRDEn for nogle dage siden, nu hedder han noget andet... :-) HF, jeg kender Simon/zlafE, og jeg ved godt han ikke er stoppet :).
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #104 | 30.12.2011 16:01 |
Simon han spiller jo ikke mere?
Kom nu ud af sengen dit pikhoved
| #88 | 30.12.2011 14:30 |
Så er det vidst fastslået, at folk ikke bryder sig om drengen. Flame og irrelevante kommentarer fjernes fremover.
Bevar roen. Støt melis!
| #89 | 30.12.2011 14:32 |
Hvis du er den samme som ham der 'drake' så er du ubetinget den største idiot jeg nogensinde har spillet med. Du er en af de der typer der render hele mappet rundt for dig selv uden at sige et eneste ord - og så endelig når man kører noget sammen og du dør sviner du folk til og whiner, selvom du muligvis er en af de værste spillere jeg nogensinde har set.
Jeg tror (og det skal siges jeg ikke troller her) helt seriøst at du har en eller anden form for mental lidelse, eller også har dine forældre virkelig opdraget dig dårligt, fordi du har ingen social forståelse og har et meget meget MEGET forvrænget bilede af hvor dit skillniveau er.
Jeg vil råde alle der overhovedet overvejer at skrive til ham til at lade være. Jeg skal med glæde joine jeres klan istedet for bare for at i ikke behøver at høre på den kæmpe idiot til 'drake'.
Til dig 'drake' vil jeg ærligt sige at du burde helt seriøst finde et spil der ikke involverer sociale egenskaber eller forståelse for teamplay fordi du forstår det vitterligt ikke og jeg tror aldrig nogensinde du kommer til at forstå det.
Drake start på tetris eller noget. ligende hvor du kun er afhængig af din egen indsats og kun behøver høre på stemmerne i dit hovede og ikke folk på vt.
Held og lykke fremover - Må allah sørge for at din fremtid ikke ligger inden for CS 1.6
Jeg tror (og det skal siges jeg ikke troller her) helt seriøst at du har en eller anden form for mental lidelse, eller også har dine forældre virkelig opdraget dig dårligt, fordi du har ingen social forståelse og har et meget meget MEGET forvrænget bilede af hvor dit skillniveau er.
Jeg vil råde alle der overhovedet overvejer at skrive til ham til at lade være. Jeg skal med glæde joine jeres klan istedet for bare for at i ikke behøver at høre på den kæmpe idiot til 'drake'.
Til dig 'drake' vil jeg ærligt sige at du burde helt seriøst finde et spil der ikke involverer sociale egenskaber eller forståelse for teamplay fordi du forstår det vitterligt ikke og jeg tror aldrig nogensinde du kommer til at forstå det.
Drake start på tetris eller noget. ligende hvor du kun er afhængig af din egen indsats og kun behøver høre på stemmerne i dit hovede og ikke folk på vt.
Held og lykke fremover - Må allah sørge for at din fremtid ikke ligger inden for CS 1.6
det var let.
| #90 | 30.12.2011 14:35 |
Faderskibet jeg skrev min post samtidig med din kommentar - Vil meget gerne have at drake lige får muligheden for at læse det her, da jeg mener det jeg siger dybt alvorligt og gerne lige vil have at han svarer på det.
det var let.
| #97 | 30.12.2011 15:25 |
Har aldrig spillet med dig, så det kan du ikke svare på, samt at jeg spiller for et team nu, så tråden kan godt blive lukket, Thx :-)
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #100 | 30.12.2011 15:31 |
Du spillede med mig på pzeliten.2 - Muligvis kan du ikke huske mig - Men jeg glemmer aldrig dig :-)
det var let.
Kommentarer i alt: 110 -
Side:: [1] 2

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX