Kommentarer i alt: 34 -
| Lige startet igen, server, RAF? | 19.12.2011 15:24 |
Davs, da jeg lige så småt er begyndt på wow igen, og har købt nyt account, søger jeg nogle at spille med.
Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvilke realms i spiller på, og hvad i synes om det.
Personligt, har jeg tænkt på at lave en human rogue på Ravencrest, da jeg har læst og hørt dvs steder, at det er en god server at placere sig på som alliance.
Der næst vil jeg også benytte lejligheden, til at søge nogle at RAF med, da jeg vil være glad for at kunne få den bonus xp man for ud af det. Jeg har lige fået ferie idag, så har massere af tid til at game :)
På forhånd tak og god jul :)
Edited: 19.12.2011 15:24
Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvilke realms i spiller på, og hvad i synes om det.
Personligt, har jeg tænkt på at lave en human rogue på Ravencrest, da jeg har læst og hørt dvs steder, at det er en god server at placere sig på som alliance.
Der næst vil jeg også benytte lejligheden, til at søge nogle at RAF med, da jeg vil være glad for at kunne få den bonus xp man for ud af det. Jeg har lige fået ferie idag, så har massere af tid til at game :)
På forhånd tak og god jul :)
Edited: 19.12.2011 15:24
It's True.
| #1 | 19.12.2011 15:30 |
kan kun anbefale ravencrest, ikke kun fordi den en meget kendt dansk server, men også fordi der er gang i den på ally siden.
har både været på silvermoon og frostmane og der sket slet ikk det samme som på ravencrest.
gl.
har både været på silvermoon og frostmane og der sket slet ikk det samme som på ravencrest.
gl.
| #3 | 19.12.2011 15:36 |
Tror slet ikke du går galt i byen med Ravencrest. Aktivt, populated og massere af danskere som kRYL også skriver.
Spiller dog selv på Kor'gall som horde.
Spiller dog selv på Kor'gall som horde.
Capt. Obvious to the rescue!
| #21 | 19.12.2011 19:48 |
Har selv spillet flere år på Kor'gall, både alliance og horde, så jeg er lidt nysgerrig :)
idle #horsie
| #22 | 19.12.2011 20:05 |
Er kun for nyligt flyttet derover og har endda fået mig et nyt navn til min karakter. Så du kender den ikke.
| #24 | 19.12.2011 23:20 |
Allright, sker der for du egentligt ikke bare siger navnet? :D
idle #horsie
| #27 | 20.12.2011 01:20 |
Hvordan er det på horde siden? Spiller selv på kor'gall (dog som alliance igen efter et års tid som horde) Og alliance siden er så død...
Er det sådan på horde også? Vores bedste guild på realm (loot FTW) migratede lige inden patch til ravencrest, og det har tilsyndeladende skræmt folk længere væk på alliance siden :/
Er det sådan på horde også? Vores bedste guild på realm (loot FTW) migratede lige inden patch til ravencrest, og det har tilsyndeladende skræmt folk længere væk på alliance siden :/
et bQvlet aRMshow i måzN-
| #28 | 20.12.2011 07:59 |
Det er ganske udemærket på horde-siden.
Alt er dog relativt, så hvis du sammenligner med Ravencrest Alliance, er det en anden snak. Men synes generelt der er godt gang i tradechannel, massere af DS pugs og en masse RBG/Arena spillere. Så jeg er godt tilfreds med serveren.
Alt er dog relativt, så hvis du sammenligner med Ravencrest Alliance, er det en anden snak. Men synes generelt der er godt gang i tradechannel, massere af DS pugs og en masse RBG/Arena spillere. Så jeg er godt tilfreds med serveren.
| #30 | 20.12.2011 11:12 |
Ja okay, Så har den ikke rigtigt ændret sig siden jeg forlod horde siden. Kan så fortælle dig at alliance siden er død. Du skal være heldig hvis der bliver skrevet i tradechat hver. 3 minut... :/
et bQvlet aRMshow i måzN-
| #6 | 19.12.2011 15:57 |
Jeg spiller også selv på Ravencrest, godt nok på horde siden. Men det er en glimrende server, muligvis den bedste server eu hvis du tænker på progress :-)
Af hvad jeg har hørt skulle horde siden være lidt mere 'voksen', selvfølgelig med få undtagelser, der vil jo altid være retards. Hvor imod ally siden måske er lidt mere aktiv grundet flere spillere, men samtidig skulle der også være rigtig mange idioter, sikkert igen fordi der er flere spillere. Jeg tror ratio på Ravencrest er 0:40 (Horde) - 1.00 (Ally).
Af hvad jeg har hørt skulle horde siden være lidt mere 'voksen', selvfølgelig med få undtagelser, der vil jo altid være retards. Hvor imod ally siden måske er lidt mere aktiv grundet flere spillere, men samtidig skulle der også være rigtig mange idioter, sikkert igen fordi der er flere spillere. Jeg tror ratio på Ravencrest er 0:40 (Horde) - 1.00 (Ally).
Death cannot kill your name!
| #14 | 19.12.2011 18:26 |
Overvejer også at starte op på wow igen efter 1½ års fravær. Hvis du mangler en at lvl med, så bare skriv, med mindire du har mates der hjælper dig igennem.
Hvad vil det sige at RAF med nogle ?, Har jeg ikke hørt om før :p.
Hvad vil det sige at RAF med nogle ?, Har jeg ikke hørt om før :p.
| #15 | 19.12.2011 18:29 |
RAF = Refer A Friend, det betyder at du invitere folk til spillet, og dermed for en bonus, hvor ved når i leveler sammen for i 300% xp ekstra til lvl 80. og nogle andre bonus som 30 days play time og 2 personers mount.
It's True.
| #20 | 19.12.2011 19:04 |
Læner det sig ikke op af et ban, hvis man er uheldig? Tænker at det måske ikke så tosset igen, at gøre folket herinde opmærksomme på det, hvis de skulle gå og lege med tanken :)
| #29 | 20.12.2011 11:04 |
Du kan ikke få et ban for at "flytte" til et andet land jo? Problemet er hvis du mister login oplysninger eller bliver key-logget, kan du ikke bevise med en pas kopi, at du er den rette ejer af den account.
:)
| #34 | 29.12.2011 06:21 |
Spiller på shadowsong som Horde, der er desværre ikke så skide meget gang i den.. Tilgengæld er der sygt fest på alliance siden, og er da også igang med at levele en alliance bare for spas og løjer ;)
http://www.wowprogress.com/character/eu/shadowso...
http://www.wowprogress.com/character/eu/shadowso...
Edited: 29.12.2011 06:21
Kommentarer i alt: 34 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba