Kommentarer i alt: 55 -
| NY SÆSON! www.lolleague.dk tilmelding til runde #1! | 18.11.2011 13:01 |
Besøg vores nye hjemmeside, som også har et hav af nyheder og vores stille opbyggende community!
http://lolleague.dk
Vi er klar med vores første runde af den nye sæson! Så det er med stor glæde at vi kan sparke op for tilmeldingen til en forhåbentlig endnu bedre turnering, end vi tidligere har set!
Vi håber også at kunne samle endnu flere hold til turneringen end vi tidligere har set, da vi gerne se endnu flere danske lol hold deltage i vores turnering, og vi kan aldrig blive for mange i dette community.
Med Riot’s nye opdatering omkring draft mode, har det også gjort det hele meget mere simpelt for de deltagende hold i vores turnering. Så husk at læse vores regler igennem inden i signer op.
Informationer omkring runde #1!
Dato: 28/11/2011 & 1/12/2011
Tidspunkt:
Check in: 18:50-19:00
Kamp tidspunkt:19:00 – 23:00 ca.
Turneringsstruktur: BO1, Dobbelt elimination (Upper & Lower bracket).
Platform: Nordic-East Server!
Præmie: Ranking points.(kvalificering til finaler kræver placering i top 8)
Notice: Nye regler er indført omkring pick og bans. (Vi bruger lol’s eget draft mode med 6 bans)
Tilmelding: Via vores forum tråd eller mail
tilmelding@lolleague.dk
http://lolleague.dk/forum/?mingleforumaction=vie...
http://lolleague.dk
Vi er klar med vores første runde af den nye sæson! Så det er med stor glæde at vi kan sparke op for tilmeldingen til en forhåbentlig endnu bedre turnering, end vi tidligere har set!
Vi håber også at kunne samle endnu flere hold til turneringen end vi tidligere har set, da vi gerne se endnu flere danske lol hold deltage i vores turnering, og vi kan aldrig blive for mange i dette community.
Med Riot’s nye opdatering omkring draft mode, har det også gjort det hele meget mere simpelt for de deltagende hold i vores turnering. Så husk at læse vores regler igennem inden i signer op.
Informationer omkring runde #1!
Dato: 28/11/2011 & 1/12/2011
Tidspunkt:
Check in: 18:50-19:00
Kamp tidspunkt:19:00 – 23:00 ca.
Turneringsstruktur: BO1, Dobbelt elimination (Upper & Lower bracket).
Platform: Nordic-East Server!
Præmie: Ranking points.(kvalificering til finaler kræver placering i top 8)
Notice: Nye regler er indført omkring pick og bans. (Vi bruger lol’s eget draft mode med 6 bans)
Tilmelding: Via vores forum tråd eller mail
tilmelding@lolleague.dk
http://lolleague.dk/forum/?mingleforumaction=vie...
| #1 | 18.11.2011 21:09 |
east servere... siger lidt det hele =)
men håber i da får en masse kampe og ikke 50% FF :/
men håber i da får en masse kampe og ikke 50% FF :/
Velfærd starter ved 100 m/bit
| #36 | 19.11.2011 18:54 |
Ved ikke helt hvad east har at skulle gøre med turneringens seriøsitet ? :S Som du hentyder til det, vi bruger east da det er stedet med flest konkurrence deltagende hold. (13 hold til go4lol på east, mod kun 7 på west forrige weekend).
Men kan også sige at vi afholder en TEST west turnering d. 5/12 hvor et stort nok antal tilmeldinger vil gøre at west turneringer vil blive en del af vores struktur.
Men kan også sige at vi afholder en TEST west turnering d. 5/12 hvor et stort nok antal tilmeldinger vil gøre at west turneringer vil blive en del af vores struktur.
| #41 | 19.11.2011 19:11 |
cmon dude, see the facts. der er jo INGEN gode teams på east serveren, det så broken altså. hvorfor tror du alle flytter til west som hold, af dem der bare er en smule over det normale niveau er flyttet.
| #42 | 19.11.2011 19:24 |
Ja altså der er klart flere gode hold på west, kan man også godt se idag hvor de har spillet finale kval til kiev, men alligevel havde vi to danske hold som sluttede top 12 af alle hold fra europa.
Ser man på træning er der klart bedre hold at træne mod på west, men hvis man ser på hvordan man lettest kommer med til de helt store turneringer, er east jo klart hurtigst og lettest p.t. da der jo ikke bliver gjort forskel på west og east ved alle de store konkurrencer, hvor begge platforme får præcis de samme antal spots.
Men det er jo KOMPLET underordnet for hvor vi afholder en turnering? Vi afholder der hvor der er flest hold, og p.t. er der internationalt ca. dobbelt så mange på east som west, og det siger vel det hele ?
Ser man på træning er der klart bedre hold at træne mod på west, men hvis man ser på hvordan man lettest kommer med til de helt store turneringer, er east jo klart hurtigst og lettest p.t. da der jo ikke bliver gjort forskel på west og east ved alle de store konkurrencer, hvor begge platforme får præcis de samme antal spots.
Men det er jo KOMPLET underordnet for hvor vi afholder en turnering? Vi afholder der hvor der er flest hold, og p.t. er der internationalt ca. dobbelt så mange på east som west, og det siger vel det hele ?
| #2 | 18.11.2011 21:18 |
Husk at skrive hvad dit topic omhandler en anden gang btw :)
LOL:
HON:
DOTA:
like that =)
LOL:
HON:
DOTA:
like that =)
| #3 | 18.11.2011 21:28 |
Du kan ikke se det har med LoL at gøre når der står www.lolleague.dk i overskriften?
Positivt menneske fra i dag! :)>
| #4 | 18.11.2011 21:32 |
det er jo fordi du ikke kan se det ude på siden, der står bare ny season...
derfor :)
derfor :)
| #5 | 18.11.2011 21:36 |
Hvis man ikke kan se hele overskriften holder man jo bare musen over, og så kan du sagtens se at det er en tråd om LoL.
e: Havde der ikke stået "www.lolleague.dk" i overskriften havde jeg dog givet dig helt ret, da jeg også selv er træt af ikke at vide hvad et topic handler om før man klikker ind og læser det hele. Jeg synes bare ikke klagen er berettiget i dette tilfælde.
e: Havde der ikke stået "www.lolleague.dk" i overskriften havde jeg dog givet dig helt ret, da jeg også selv er træt af ikke at vide hvad et topic handler om før man klikker ind og læser det hele. Jeg synes bare ikke klagen er berettiget i dette tilfælde.
Edited: 18.11.2011 21:37
| #7 | 18.11.2011 21:42 |
Det er jo ligegyldigt, om der er mange russere, når det er en dansk turnering.
| #8 | 18.11.2011 22:00 |
Mange danskere skifter netop fra East til West for at undgå russere, så helt ligegyldigt er det ikke
| #12 | 18.11.2011 23:38 |
Ej nu må du satme da holde op. Selvfølgelig er det relevant. Der er fyldt med russere/nederen typer på east, derfor skifter mange danskere til west for at undgå disse personer. Nu skyder jeg bare nogle random tal ud, men hvis 75% af danske spillere spiller på west-serveren og kun 25% spiller på east, så er det da selvfølgelig relevant for en dansk turnering da der derfor er større chance for at ramme et højere antal tilmeldte til deres turneringer, hvis de afholdte noget for west.
| #15 | 19.11.2011 00:04 |
Som du selv siger, du skyder med random tal. Kom med nogle faktiske tal, så vil jeg overveje om det er relevant eller ej.
| #16 | 19.11.2011 00:24 |
Jeg behøver ikke faktiske tal for at komme med en pointe.
| #23 | 19.11.2011 04:03 |
Forstår dig udemærket godt, men hvis det bare er noget du fyrer afsted uden der er hold i det, så kan man vel ikke bruge det til specielt meget?
Ham der LEGENDEN
| #24 | 19.11.2011 05:16 |
Nu var det som sagt bare for at skære min pointe ud i pap, da han ikke lod til at forstå den. Han kender heller ikke til fakta, men kan åbenbart alligevel påstå der er flest danskere på east, så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor jeg behøver komme med konkrete tal for at bevise min pointe?
| #21 | 19.11.2011 03:09 |
Sidste søndag D13-11-11
Der deltog der 13 Danske hold på euen og 7 Danske hold på euw i Go4LoL esl. Så dine facts ang 75% og 25% hænger ikke helt sammen.
Der deltog der 13 Danske hold på euen og 7 Danske hold på euw i Go4LoL esl. Så dine facts ang 75% og 25% hænger ikke helt sammen.
| #29 | 19.11.2011 16:15 |
Det her ikke relevance for turneringen som sådan udover at der måske er flere på den anden server, men der er vel andre turneringer derover?
- mener bare at når man er i en turnering er modstander jo forudbestemt, så du risikere jo ikke russere, så derfor er de vel irrelevante?
- mener bare at når man er i en turnering er modstander jo forudbestemt, så du risikere jo ikke russere, så derfor er de vel irrelevante?
| #10 | 18.11.2011 22:47 |
Man må da gå udfra der kun er danskere med i en dansk turnering og det foregår vel på en custom server, så de undgåes helt. Men det er rigtigt der er mange som flytter for, at undgå at komme i solo que med dem, men i forhold til turneringen er det vel irrelevant? :-)
| #37 | 19.11.2011 18:55 |
Alle dem der siger at der er for mange "russere" på east, er i de fleste tilfælde også "bare" personer som alligevel kun solo'er og alligevel ikke deltager på et hold, og til konkurrencer, så derfor east indtil videre, da der er langt flere stabile hold fremfor west i øjeblikket.
| #11 | 18.11.2011 23:16 |
Gl boys, i gør det sku godt med jeres turnering og håber i kommer til kiev med cu i morgen-.-
| #39 | 19.11.2011 18:56 |
Mange tak! Vi arbejder også konstant på at gøre mere og mere for siden, samt de deltagende hold :)
| #19 | 19.11.2011 00:38 |
Nederen at det foregår på Nordic-East. Jeg troede at størstedelen af alle Danskere var flyttet til west :S
OK
| #38 | 19.11.2011 18:56 |
Nej main delen af danske hold er stadigvæk east, men kan godt tænkes at alle solo heltene er flyttet til west for at kunne blame de andre på engelsk og få respons ;)
| #43 | 19.11.2011 20:20 |
Det virker bare underligt. Alle dem jeg spiller med og har spillet med er flyttet til west. Men du må jo have set nogle statistikker siden du kan slynge sådan en bemærkning ud :-)
OK
| #44 | 19.11.2011 20:27 |
Ja vi bruger blot den største internationale turnering, som referance. p.t. er der ca. dobbelt så mange danske hold på east som west, samt alle de store danske lans har også afholdt deres turneringer på east, så p.t. er east stadigvæk nr. hvad angår etablerede danske hold.
Men tror dog at west er mere og mere på vej frem med danske hold også, så også derfor vi afholder en TEST turnering for west om ca. 14 dage :)
Men tror dog at west er mere og mere på vej frem med danske hold også, så også derfor vi afholder en TEST turnering for west om ca. 14 dage :)
| #26 | 19.11.2011 07:51 |
men så lad mig spørge til admin af denne tråd: kommer der så en efterfølgende cup på WEST eller afholder i kun på EAST? :)
| #34 | 19.11.2011 18:51 |
Jeg kan så fortælle jer alle at vi laver en TEST turnering på west d. 5/12 ;) Så alle dem der mener at største delen af folk er på west skal blot gøre sig klar til at tilmelde sig den turnering når den bliver postet. For skulle det danske folk helt have forladt east for west, kan det være vi rykker vores main også eller blot kører to turneringer. Så med nok opbakning for west bliver det en del af vores turneringsstruktur :)
| #32 | 19.11.2011 18:33 |
Husk at skrive LoL: først, når du laver et topic om LoL :)
meh
| #47 | 20.11.2011 16:24 |
Skod det er East. Langt de fleste "gode" danskere er alligevel flyttet til West, men da fint hvis i stadig kan få nogle hold til at deltage :)
| #49 | 21.11.2011 18:08 |
hmm, hvis vi ser på rent dansk hold, og ikke tager wickd, froggen og nogle enkle andre med, så er det stadigvæk east der har det bedste 100 % danske hold. Men med alt den opbakning der er herinde, håber vi da at se et overraskende højt tilmeldingsantal til vores west turnering her om 14 dage fra idag. :)
| #52 | 21.11.2011 19:11 |
Der er ingen gode rene-danske hold på east da ingen gode spillere spiller der :) Håber da, at vi kan få tilmeldt os til den turnering på west!
| #53 | 23.11.2011 17:47 |
Altså nu ved jeg ikke hvilket niveau du selv spiller på.
Men altså er ret sikker på at Team LLeague gerne tager udfordringer op mod dit hold, hvis du mener de ikke er særlig gode, de ligger da hvertfald med rating på 2000 og nicodd med den bedste solo rating på hele east(2181) ;)
De er 100 % rent hold, og de er p.t. det bedste hold overhovedet på east. Vil hvertfald ikke sige at de ligefrem er dårlige.
Men ja vi håber da at se rigtig mange hold til vores west turnering, og at alt snakken herinde ikke blot er kold luft ;)
Men altså er ret sikker på at Team LLeague gerne tager udfordringer op mod dit hold, hvis du mener de ikke er særlig gode, de ligger da hvertfald med rating på 2000 og nicodd med den bedste solo rating på hele east(2181) ;)
De er 100 % rent hold, og de er p.t. det bedste hold overhovedet på east. Vil hvertfald ikke sige at de ligefrem er dårlige.
Men ja vi håber da at se rigtig mange hold til vores west turnering, og at alt snakken herinde ikke blot er kold luft ;)
| #55 | 23.11.2011 21:50 |
Undrede mig også over hvor de var henne, men de er så stadigvæk på east, sikke en fejl :)
EDIT: Udover det kan man ikke sammenligne WEST og EAST. Det er helt væk.
WEST: Fra rank 1 (2271) til 25 (2103).
EAST: Fra rank 1 (2182) til 25 (1980).
- Der er kæmpe forskel, og hvad nummer var det lige Nicodd blev i Solo Q i sidste sæson? 50?
Derudover nævn mig 2 spillere fra top50 på EAST, som var i top100 i sidste season?
Hvis du har 1700 på West har du jo næsten 2000 på East, det simpelthen til grin. Derudover siger jeg ikke, at jeg hverken selv er god og/eller at Nicodd er dårlig :)
Messi vs. Ronaldo? Nej det kan ikke sammenlignes.
EDIT: Udover det kan man ikke sammenligne WEST og EAST. Det er helt væk.
WEST: Fra rank 1 (2271) til 25 (2103).
EAST: Fra rank 1 (2182) til 25 (1980).
- Der er kæmpe forskel, og hvad nummer var det lige Nicodd blev i Solo Q i sidste sæson? 50?
Derudover nævn mig 2 spillere fra top50 på EAST, som var i top100 i sidste season?
Hvis du har 1700 på West har du jo næsten 2000 på East, det simpelthen til grin. Derudover siger jeg ikke, at jeg hverken selv er god og/eller at Nicodd er dårlig :)
Messi vs. Ronaldo? Nej det kan ikke sammenlignes.
Edited: 24.11.2011 15:37
| #50 | 21.11.2011 18:08 |
14 dage, så afholder vi en test turnering for west for at se hvor stort tilmeldingen er fra west siden :)
Kommentarer i alt: 55 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX