Kommentarer i alt: 33 -
| zibron^ Søger! | 20.10.2011 16:46 |
Hej Xplayn.
Som overskriften lyder søger jeg et hold.
Jeg har delt det op i 5 punkter ;)
1. Info om mig uden for spillet.
- Jeg hedder Søren (Geertsen), er 16 år gammel og har i sinde om at finde et godt hold. Lige p.t. går jeg på HTX i Roskilde på første år. Jeg spiller også fodbold, hvilket jeg gør 3 gange ugentligt.
2. Info indenfor spillet.
- Jeg spiller under navnet (zibron^), som jeg har spillet under i nogen år. Jeg har holdt en del pause, men jeg vil super gerne tilbage til cs verdenen igen. Jeg spillede før i tiden med AWP, men jeg syntes at mine evner nutildags ligger til de sprayene maskiner.
Kort sagt kan jeg spille med alle våben. Jeg er frisk på at pracce alle dage, ikke ment med at vi "skal" gøre det, men bare en to gange om ugen.
3. Krav
- Det jeg egentlig søger efter er nogen fede gutter som har tiden og lysten til at spille. I skal allesammen være + 16 år, da det er sjovere at spille med modne spillere. I skal være klar på turneringer, og andre former for udfordringer.
4. Ambitioner
- Kort sagt vil jeg egentlig gerne nå så langt som overhoved muligt!
Jeg vil gerne selv ligge et stort arbejde ind for at nå det mulige mål. Lige p.t. vil jeg gerne spille noget slap eller andre former turneringer.
5. Kontakt
- I kan enten kontakt mig via:
* Dette forum oplæg
* Steam account (Mikkel95thiel)
* PM mig :)
Som overskriften lyder søger jeg et hold.
Jeg har delt det op i 5 punkter ;)
1. Info om mig uden for spillet.
- Jeg hedder Søren (Geertsen), er 16 år gammel og har i sinde om at finde et godt hold. Lige p.t. går jeg på HTX i Roskilde på første år. Jeg spiller også fodbold, hvilket jeg gør 3 gange ugentligt.
2. Info indenfor spillet.
- Jeg spiller under navnet (zibron^), som jeg har spillet under i nogen år. Jeg har holdt en del pause, men jeg vil super gerne tilbage til cs verdenen igen. Jeg spillede før i tiden med AWP, men jeg syntes at mine evner nutildags ligger til de sprayene maskiner.
Kort sagt kan jeg spille med alle våben. Jeg er frisk på at pracce alle dage, ikke ment med at vi "skal" gøre det, men bare en to gange om ugen.
3. Krav
- Det jeg egentlig søger efter er nogen fede gutter som har tiden og lysten til at spille. I skal allesammen være + 16 år, da det er sjovere at spille med modne spillere. I skal være klar på turneringer, og andre former for udfordringer.
4. Ambitioner
- Kort sagt vil jeg egentlig gerne nå så langt som overhoved muligt!
Jeg vil gerne selv ligge et stort arbejde ind for at nå det mulige mål. Lige p.t. vil jeg gerne spille noget slap eller andre former turneringer.
5. Kontakt
- I kan enten kontakt mig via:
* Dette forum oplæg
* Steam account (Mikkel95thiel)
* PM mig :)
LND.Oplish
| #4 | 20.10.2011 22:18 |
Held og lykke Søren, du rammer og har IQ'en på det rette sted.
Prøv ham af i vil ikke blive skuffede =)
Prøv ham af i vil ikke blive skuffede =)
Lindholt her!
Kommentarer i alt: 33 -

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba