Kommentarer i alt: 48 -
| D2 ladder reset | 28.09.2011 22:15 |
Nogen der er klar på at starte her efter ladder reset, som jeg har forstået er her d. 28 sep 2011.
MSG!!!!!!!!!
MSG!!!!!!!!!
| #2 | 28.09.2011 23:13 |
yeee, som jeg lige hurtigt har læst mig til, er ikke sikker overhovedet
| #10 | 29.09.2011 09:05 |
Ikke helt. Der er både noget der hedder "ladder characters", og så er der normale characters. Ladder har flere muligheder, og der er items der kun dropper i ladder spil. Når ladder resetter bliver alle characters lavet om til "normale" igen, som betyder du skal starte en ny ladder character for at få adgang til de ekstra ting :) Der er teknisk set ingen der tvinger dig til det.
Prying open my third eye.
| #6 | 29.09.2011 00:30 |
Desværre forsinket :\ Havde ellers set frem til reset, men skidt pyt - må hygge mig lidt videre på ecscnl : )
| #8 | 29.09.2011 07:34 |
Hvad er der så specielt ved en reset? Må da være ret træls for dem der har arbejdet længe på at få sine chars op :p
Men jeg har overvejet at reinstall det faktisk, på trods af den grimme grafik, så det kunne da være et godt tidspunkt.. :b
Men jeg har overvejet at reinstall det faktisk, på trods af den grimme grafik, så det kunne da være et godt tidspunkt.. :b
RAP is the poetry of the streets
| #13 | 24.10.2011 10:41 |
Det er i morgen der er ladder reset, nogen der er klar på at game, helst være meget aktive :)
| #14 | 24.10.2011 13:08 |
Jeg starter nok en lille mand - men det bliver classic softcore :)
~
| #16 | 24.10.2011 14:24 |
Jeg tænker på bare at level classic softcore med sorc :D er det dumt, eller hvad gør i diablo-PROZ???
| #17 | 24.10.2011 14:46 |
ingen ide, første gang jeg starter i starten af reset, men kunne da forestille mig at sorc ville være ideelt :)
| #18 | 24.10.2011 15:18 |
Alle starter med sorcs (dvs. 90% eller tæt derved). Grunden dertil er hurtigt at komme igang med MF.
Jeg har spillet d2 hvert reset siden 1.09. Kun 1-2 gange har jeg startet med sorc. Det betyder absolut intet. Du kan evt. vælge en mindre spillet class som fx necro, druid eller assa hvis du gerne vil ligge rigtig godt placeret på deres ladders.
Husk dog på, folk direkte forventer at du teleporter for dem hvis du spiller sorc.
Personligt foretrækker jeg at lave en char med mere survivability. I sær hvis jeg spiller hardcore. I starten af en ladder har man (sjovt nok) ikke noget godt gear, og dør derfor nemt hvis man spiller en sorc fx.
Kan stærkt anbefale en elemental druid eller javazone. Disse er både sjove og utroligt powerful når du får gearet dem.
Jeg har spillet d2 hvert reset siden 1.09. Kun 1-2 gange har jeg startet med sorc. Det betyder absolut intet. Du kan evt. vælge en mindre spillet class som fx necro, druid eller assa hvis du gerne vil ligge rigtig godt placeret på deres ladders.
Husk dog på, folk direkte forventer at du teleporter for dem hvis du spiller sorc.
Personligt foretrækker jeg at lave en char med mere survivability. I sær hvis jeg spiller hardcore. I starten af en ladder har man (sjovt nok) ikke noget godt gear, og dør derfor nemt hvis man spiller en sorc fx.
Kan stærkt anbefale en elemental druid eller javazone. Disse er både sjove og utroligt powerful når du får gearet dem.
| #20 | 24.10.2011 15:35 |
Fordi MF er overrated. Du får rigeligt med gear fra baalruns hvis du er bare lidt hurtig med musen.
| #27 | 25.10.2011 14:05 |
Mener ikke Blizzard har givet noget officielt tidspunkt. De har sagt, at de forventer serverne er nede i 6. timer når de resetter. Flere på D2 forums regner med, at serverne er klar kl 6. EST.
Mit bud er at det sker sent i eftermiddag eller aften.
Blue post:
Just a ladder reset information update:
Once maintenance and the ladder reset have been completed on October 25, we will make an announcement one hour in advance of when the realms will become available. Stay tuned for details!
Mit bud er at det sker sent i eftermiddag eller aften.
Blue post:
Just a ladder reset information update:
Once maintenance and the ladder reset have been completed on October 25, we will make an announcement one hour in advance of when the realms will become available. Stay tuned for details!
Edited: 25.10.2011 14:07
| #32 | 25.10.2011 15:21 |
Hvor kommer opdateringerne ang reset?
Ps. de siger inde i spillet at de resetter det on the MORNING of 25. oct
Ps. de siger inde i spillet at de resetter det on the MORNING of 25. oct
Edited: 25.10.2011 15:23
| #34 | 25.10.2011 15:53 |
Amerikansk tid, EST. Plus de 6 timers downtime. Klokken er lige omkring 9. i EST lige nu, tror jeg. Altså, stadig morgen. Hvis reset kommer kl 10 + 6 timers downtime, så er serverne klar kl. 23 CET (dansk tid).
Det hele er spekulation og gæt, bortset fra hvad klokken er lige nu :>
Det hele er spekulation og gæt, bortset fra hvad klokken er lige nu :>
| #29 | 25.10.2011 14:22 |
Rigeligt med gear til hvad? Du SKAL mf hvis du vil duellere og også hvis du skal uberrunne medmindre du er absurd heldig under baal runs.
| #30 | 25.10.2011 14:48 |
Nu har jeg spillet d2 siden 1.07. Vil mene at mine mangeårige erfaringer gælder bare en lille smule når jeg udtaler mig.
Desuden behøver du ikke super godt gear til at "uberrunne". Det rigtige build, fx smiter med bare decent set/uniques er tilstrækkeligt.
Hvis du vil duellere kan du heller ikke bruge MF til noget. Så skal du ind over d2jsp, ellers har du ingen chance, med mindre du er absolut overdrevet absurd heldig med dit MF.
MF er fint, men det er overrated. Lav baalruns og vær hurtig med musen, så skal du nok få decent loot imens du leveler.
Desuden behøver du ikke super godt gear til at "uberrunne". Det rigtige build, fx smiter med bare decent set/uniques er tilstrækkeligt.
Hvis du vil duellere kan du heller ikke bruge MF til noget. Så skal du ind over d2jsp, ellers har du ingen chance, med mindre du er absolut overdrevet absurd heldig med dit MF.
MF er fint, men det er overrated. Lav baalruns og vær hurtig med musen, så skal du nok få decent loot imens du leveler.
| #35 | 25.10.2011 15:55 |
man kan sagtens duel uden d2jsp hjælp hvis det blot er ladder, og særligt i starten af at reset.
og ja, man kan uber med en smiter uden specielt godt gear.. som man stadig skal arbejde en del for at få på et standard baal run og særligt uden pickit er det umuligt hvis du kører bot-baals.
generelt, hvis man vil uber runne på hvilken som helst karakter skal du mf. vil gerne se dig geare alt andet end en pally til ubers blot ved baalruns.
forresten har jeg spillet d2 on/off siden det det kom i butikkerne. ikke at det betyder en skid, da man kan samle alt viden om spillet på en måned hvis man spiller/læser meget.
og ja, man kan uber med en smiter uden specielt godt gear.. som man stadig skal arbejde en del for at få på et standard baal run og særligt uden pickit er det umuligt hvis du kører bot-baals.
generelt, hvis man vil uber runne på hvilken som helst karakter skal du mf. vil gerne se dig geare alt andet end en pally til ubers blot ved baalruns.
forresten har jeg spillet d2 on/off siden det det kom i butikkerne. ikke at det betyder en skid, da man kan samle alt viden om spillet på en måned hvis man spiller/læser meget.
| #36 | 25.10.2011 16:05 |
"man kan sagtens duel uden d2jsp hjælp hvis det blot er ladder"
Ja, der er ingen tvivl om hvorvidt du kan duel. Det er heller ingen tvivl om, at du bliver slagtet af folk der køber gear med Fg.
"særligt uden pickit er det umuligt hvis du kører bot-baals."
Ingen kører "bot-baals" i starten af et reset. Bots skal leveles før de kan blive... bots. Ligeledes er det en nødvendighed at nogle ber/jahs dropper før der kan laves/sælges enigmaer og whatnot disse bots skal bruge for at virke.
MF er overrated, ikke dårligt... overrated.
Ja, der er ingen tvivl om hvorvidt du kan duel. Det er heller ingen tvivl om, at du bliver slagtet af folk der køber gear med Fg.
"særligt uden pickit er det umuligt hvis du kører bot-baals."
Ingen kører "bot-baals" i starten af et reset. Bots skal leveles før de kan blive... bots. Ligeledes er det en nødvendighed at nogle ber/jahs dropper før der kan laves/sælges enigmaer og whatnot disse bots skal bruge for at virke.
MF er overrated, ikke dårligt... overrated.
| #45 | 26.10.2011 00:45 |
Jeg regner også med at starte lidt op igen SCL. Skal godt nok i seng nu, så starter først fra i morgen ^^
Do you like fishsticks?
Kommentarer i alt: 48 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

CPHW vs.
n!
NiP vs.
Virtus vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba