Kommentarer i alt: 148 -
Side:: 1 [2]
| 20 spørgsmål til professoren | 04.07.2011 01:39 |
Hej :)
Fik dette link af en kammerat, og det er sgu meget sjovt ;))
Som overskriften indikerer, så handler det om den kendte folkeskoleleg, "20 spørgsmål til professoren", bare hvor det er computeren der prøver at gætte hvem du tænker på :)
Det er ikke så svært. Bare følg instruktionerne.
http://www.akinator.mobi/en
Så kunne det jo være sjovt hvis folk skrev hvilken "celebrity" de havde i tankerne, og hvor mange spørgsmål computeren behøvede før den kunne gætte det :) Hvis den da overhovedet kunne det..
HF
Fik dette link af en kammerat, og det er sgu meget sjovt ;))
Som overskriften indikerer, så handler det om den kendte folkeskoleleg, "20 spørgsmål til professoren", bare hvor det er computeren der prøver at gætte hvem du tænker på :)
Det er ikke så svært. Bare følg instruktionerne.
http://www.akinator.mobi/en
Så kunne det jo være sjovt hvis folk skrev hvilken "celebrity" de havde i tankerne, og hvor mange spørgsmål computeren behøvede før den kunne gætte det :) Hvis den da overhovedet kunne det..
HF
That's so not Raven!
| #92 | 04.07.2011 22:35 |
What the... jeg tænkte Allah, og da den havde gættet forkert treogfyrretyvende gang så gik jeg bare 500 internal server error. Måske der er en big man up 'der!
| #98 | 05.07.2011 00:54 |
Hvad er enlig det hurtigste i kan få den til at gætte? Obama på 8 her..
jeg er god til at lave ligegyldi
| #105 | 05.07.2011 18:44 |
17 spørgsmål og den gættede korrekt da jeg tænkte på min mor
19 spørgsmål før den endelig fattede at det var hitler selvom det allerede efter spørgsmål 13 var obvious
Shit... 18 spørgsmål på jenna haze(og tak for et nice billede der kom frem af hende <3 )
19 spørgsmål før den endelig fattede at det var hitler selvom det allerede efter spørgsmål 13 var obvious
Shit... 18 spørgsmål på jenna haze(og tak for et nice billede der kom frem af hende <3 )
Edited: 05.07.2011 18:52
suk....
| #109 | 06.07.2011 15:11 |
Jeg prøvede med Daniel Agger.
Så kommer den med et spørgsmål:
"Is your character Danish?"
Jeg tænker at jeg busted, men så viser den et billede af Messi?
Så kommer den med et spørgsmål:
"Is your character Danish?"
Jeg tænker at jeg busted, men så viser den et billede af Messi?
Flaming^Sku|| WILL BUST YOU
| #119 | 07.07.2011 01:16 |
13 om at finde Egon Olsen
21 om at finde Kim Jung Il
Prøvede mig selv, ved 5. spørgsmål spurgte den om jeg kunne se karakteren i spejlet "Yes", den gættede det først ved spørgsmål 18 :D
Den er sgu ret vild, selvom man vælger forholdsvis ukendte danskere, bliver de ret hurtigt gættet :D
21 om at finde Kim Jung Il
Prøvede mig selv, ved 5. spørgsmål spurgte den om jeg kunne se karakteren i spejlet "Yes", den gættede det først ved spørgsmål 18 :D
Den er sgu ret vild, selvom man vælger forholdsvis ukendte danskere, bliver de ret hurtigt gættet :D
Edited: 07.07.2011 01:25
| #123 | 08.07.2011 07:01 |
Hvor kan i se hvor mange forsøg han bruger? Han brugte satme mange for at finde ud af det var hans mor jeg tænkte på (hun er en milf btw). Han kom endda først med et bud på at det var hans bedstemor(hun er også en milf)
| #136 | 10.07.2011 22:55 |
Jeg prøvede først med Casper Christensen, men så viste den Sidney Lee :P Men gættede dog CC efter 29 spørgsmål.
Og den gættede trace efter 18 :o.
Edit; prøvede lige med Nicolaj Agger. Efter 21 gættede den på Nicki Bille og efter 45 Christian Eriksen også gav den op :D.
Og den gættede trace efter 18 :o.
Edit; prøvede lige med Nicolaj Agger. Efter 21 gættede den på Nicki Bille og efter 45 Christian Eriksen også gav den op :D.
Edited: 10.07.2011 23:01
Arhhh det' duper!
| #139 | 16.07.2011 14:56 |
HAHAHAH tænkte på jesper lange :D så siger den Nicki Bille Nielsen
| #143 | 16.07.2011 18:02 |
Det er jo for sygt det der :D. Fuck jeg hygger mig med det spil :D
Do you like fishsticks?
Kommentarer i alt: 148 -
Side:: 1 [2]
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY