Kommentarer i alt: 106 -
Side:: [1] 2
| Hvilke sport følger du med i? | 01.07.2011 19:10 |
Sad faktisk bare at tænkte over at jeg aldrig rigtig har fuldt specielt meget med i sport indtil her for nyligt og synes egentligt jeg interesserer og følger rimeligt meget sport efterhånden, begynder at have mine personlige favoritter, og ærke fjender i diverse sporter.
Så tænkte bare på hvad i sådan følger med i - jeg forventer sådan set ikke en begrundelse da jeg egentligt bare er interesseret i et indblik i hvad folk følger med i, og om jeg egentligt selv er så mærkelig igen?
Jamen jeg ser for det meste kun "store" kampe i de fleste sporter, da jeg ellers foretrækker at spille selv.
Men jeg har da taget mig selv i at se landskampe med det danske håndbold, og fodboldlandshold.
Ellers følger jeg faktisk RIGTIGT meget med i cykelsporten og har altid lidt været forelsket i tour de france, men er først begyndt at følge ydeligere med fra sidste år.
Ellers følger jeg med i herre tennis, og finder sporten fed når Roger Federer, Nadal, og Djokovic spiller. Djokovic er nok min personlige favorit.
Ellers kan jeg også sagens finde på at se champions league finalen, eller hvis et dansk hold spiller som fck.
Skulle ikke overraske jeg skulle begynde at følge mere med i fodbold, eller anden sport. Synes f.eks AG København projektet er spændende set med danske øjne.
Et overblik
1.Cykelsport
2.Tennis
3.Fodbold
4.Håndbold
Hvad med jer? og rigtig go' weekend :)
Så tænkte bare på hvad i sådan følger med i - jeg forventer sådan set ikke en begrundelse da jeg egentligt bare er interesseret i et indblik i hvad folk følger med i, og om jeg egentligt selv er så mærkelig igen?
Jamen jeg ser for det meste kun "store" kampe i de fleste sporter, da jeg ellers foretrækker at spille selv.
Men jeg har da taget mig selv i at se landskampe med det danske håndbold, og fodboldlandshold.
Ellers følger jeg faktisk RIGTIGT meget med i cykelsporten og har altid lidt været forelsket i tour de france, men er først begyndt at følge ydeligere med fra sidste år.
Ellers følger jeg med i herre tennis, og finder sporten fed når Roger Federer, Nadal, og Djokovic spiller. Djokovic er nok min personlige favorit.
Ellers kan jeg også sagens finde på at se champions league finalen, eller hvis et dansk hold spiller som fck.
Skulle ikke overraske jeg skulle begynde at følge mere med i fodbold, eller anden sport. Synes f.eks AG København projektet er spændende set med danske øjne.
Et overblik
1.Cykelsport
2.Tennis
3.Fodbold
4.Håndbold
Hvad med jer? og rigtig go' weekend :)
Just fooling around
| #7 | 01.07.2011 19:42 |
Fodbold (Arsenal, FCK, Barcelona.)
Tennis (Wozniacki)
NFL (Atlanta Falcons)
NBA (Oklahoma Thunders)
Cykling (Saxo Bank Sun-Gard)
Atletik (Usain Bolt, Tyson Gay)
Tennis (Wozniacki)
NFL (Atlanta Falcons)
NBA (Oklahoma Thunders)
Cykling (Saxo Bank Sun-Gard)
Atletik (Usain Bolt, Tyson Gay)
| #24 | 01.07.2011 20:22 |
Holder med Oklahoma eftersom jeg boede i Oklahoma da jeg var udvekslingsstudent. ;) Ellers er Mavericks også en af de store favoritter grundet det også er en sydstat og fået set mange af deres kampe under mit udvekslingsophold, og så er Nowitzki bare for vild :D Men Bulls, fy føj - never ever!
| #45 | 02.07.2011 00:07 |
Dirky er for vild haha. Men drenge hold øje med Sacramento Kings den her sæson, jeg lover jer i vil blive overrasket ;)
fortsætter med at flæk fortænder
| #14 | 01.07.2011 19:54 |
Bred vifte der.
Hvad er din holdning til wozniacki. Jeg deler lidt samme holdning som diverse eksperter der ikke mener hun har nogen form for stærke kort på hånden. Hun returnere en masse, og går lidt "turtle-mode". Men ikke engang det virker for hende. Synes hun er en lidt kedelig spiller.
Men hvad siger du :)
Hvad er din holdning til wozniacki. Jeg deler lidt samme holdning som diverse eksperter der ikke mener hun har nogen form for stærke kort på hånden. Hun returnere en masse, og går lidt "turtle-mode". Men ikke engang det virker for hende. Synes hun er en lidt kedelig spiller.
Men hvad siger du :)
Just fooling around
| #23 | 01.07.2011 20:19 |
Ser mest af alt hendes kampe pga. hendes danske afgrøder :)
Men må se mig enige i kritikken der har været over hendes spil her i Wimbledon; Hun er ikke offensiv nok fremme ved nettet, ser hende altid tilbage ved baglinien.
Men må se mig enige i kritikken der har været over hendes spil her i Wimbledon; Hun er ikke offensiv nok fremme ved nettet, ser hende altid tilbage ved baglinien.
| #22 | 01.07.2011 20:07 |
Ikke noget fast, men lidt freestyle skiing/snowboarding kan jeg nu altid se :)
Helt sikkert der
| #25 | 01.07.2011 20:25 |
Basket (NBA, Boston Celtics)
Fodbold (AC Milan, Premier League)
Cykelløb (Tour de France)
Vil hellere se maling tørre end at se håndbold.
Fodbold (AC Milan, Premier League)
Cykelløb (Tour de France)
Vil hellere se maling tørre end at se håndbold.
Da Derp Dee Derp Da Teetley Derp
| #74 | 02.07.2011 14:54 |
"Hellere se maling tørre end at se håndbold"
Men alligevel ser du cykling? :D
Synes selv håndbold er en forfærdelig kedeligt sport, men cykling er fandeme ikke meget bedre :D.
Men alligevel ser du cykling? :D
Synes selv håndbold er en forfærdelig kedeligt sport, men cykling er fandeme ikke meget bedre :D.
| #28 | 01.07.2011 20:37 |
NFL
Fodbold (La Liga, Superligaen)
Cykling
Formel 1
Golf
International Le Mans Cup
Fodbold (La Liga, Superligaen)
Cykling
Formel 1
Golf
International Le Mans Cup
Speak in perfect silence
| #44 | 02.07.2011 00:05 |
Fodbold - (Brøndby, Liverpool, Danmark)
NFL - (New Orleans Saints)
Cykling - (Tour de France)
Tennis - (Jo Wilfred Tsonga)
Basketball - (L.A Lakers, Kobe Bryant, D. Howard, Rondo kunne blive ved <3)
NFL - (New Orleans Saints)
Cykling - (Tour de France)
Tennis - (Jo Wilfred Tsonga)
Basketball - (L.A Lakers, Kobe Bryant, D. Howard, Rondo kunne blive ved <3)
fortsætter med at flæk fortænder
| #47 | 02.07.2011 00:09 |
Kan du lide Tsonga og Lakers??
Du er mærkelig.. :-DD
Rafael Nadal og Chicago Bulls <3
Du er mærkelig.. :-DD
Rafael Nadal og Chicago Bulls <3
KTHXBAI - Haters gonna hate
| #50 | 02.07.2011 00:25 |
Fodbold
Amerikansk fodbold.
Er de 2 jeg følger klart mest med i, ser alle kampe jeg kan komme afsted og går generelt meget op i det :)
Amerikansk Ishockey følger jeg også semi meget med i, det kommer dog på rigtig dårlige tidspunkter alle dage i ugen så det er svært som dansker at følge voldsomt meget med i.
Der udover ser jeg Tour de france, noget tennis og håndbold og skisport når der er noget af det hvor de laver tricks :)
Amerikansk fodbold.
Er de 2 jeg følger klart mest med i, ser alle kampe jeg kan komme afsted og går generelt meget op i det :)
Amerikansk Ishockey følger jeg også semi meget med i, det kommer dog på rigtig dårlige tidspunkter alle dage i ugen så det er svært som dansker at følge voldsomt meget med i.
Der udover ser jeg Tour de france, noget tennis og håndbold og skisport når der er noget af det hvor de laver tricks :)
| #67 | 02.07.2011 14:24 |
Det næsten umuligt at følge med i NHL uden at fucke sin døgnrytme op :(
| #69 | 02.07.2011 14:39 |
Ja desværre :S der er jo satme kampe hver dag og de tidligste starter ofte først kl 1, så det er ikke nemt. Ser det også kun engang imellem i weekenderne og hvis man har en fridag eller noget. Det pisse ærgeligt det ikke er nemt at følge med i.
| #52 | 02.07.2011 09:12 |
Fodbold:
La Liga - Real Madrid, Barcelona
Premier League - Man U, Chelsea, Arsenal
Superligaen - Lyngby
Basket:
NBA - Miami Heat, Chicago Bulls
Cykling:
Tour de France
Golf:
Alle masters
Tennnis:
Alle majors
La Liga - Real Madrid, Barcelona
Premier League - Man U, Chelsea, Arsenal
Superligaen - Lyngby
Basket:
NBA - Miami Heat, Chicago Bulls
Cykling:
Tour de France
Golf:
Alle masters
Tennnis:
Alle majors
| #70 | 02.07.2011 14:40 |
Haha du er da ellers rimelig sikker på "dit hold" vinder i fodbold hvert år hva..
| #76 | 02.07.2011 15:47 |
Det er jo ikke "mine hold"... Det er bare de hold jeg gider se spille.. Og ja, Lyngby må være en sikker vinder!
Som du kan se er det ikke meget Superliga jeg ser, da niveauet bare generelt stinker og en hel kamp generelt bare er langtrukken fodbold.
Sjovt nok er det de vindende hold der spiller bedst, så hvorfor er det ikke de kampe man skulle se?
Som du kan se er det ikke meget Superliga jeg ser, da niveauet bare generelt stinker og en hel kamp generelt bare er langtrukken fodbold.
Sjovt nok er det de vindende hold der spiller bedst, så hvorfor er det ikke de kampe man skulle se?
| #53 | 02.07.2011 09:12 |
eSport
Følger lidt med i:
Cykling
Badminton
Ville egentlig gerne se noget mere:
Basketball (amerikansk)
Ishockey
Og ser da også de større kampe i fodbold.
Følger lidt med i:
Cykling
Badminton
Ville egentlig gerne se noget mere:
Basketball (amerikansk)
Ishockey
Og ser da også de større kampe i fodbold.
Keine Experimente!
| #61 | 02.07.2011 13:08 |
Fodbold er næsten kun det, som kan fange min fulde opmærksomhed!
Edited: 08.07.2011 14:48
| #68 | 02.07.2011 14:34 |
Der er alligevel mange tennisfans :D
Jeg følger selv med i:
1. Fodbold, PL, superligaen, og bundesligaen. (<3FCK)
2. NFL, er helt tosset med sporten og kulturen omkring. Og holder selvfølgelig med Steelers!
3. Ishockey, dansk, amerikansk, svensk, og finsk, ser ikke så meget, mest dansk og amerikansk, men følger en del med i resultaterne.
4. Esport (CS)
Kan da også sagtens finde tid til at se lidt dame beachvolley også :D
Jeg følger selv med i:
1. Fodbold, PL, superligaen, og bundesligaen. (<3FCK)
2. NFL, er helt tosset med sporten og kulturen omkring. Og holder selvfølgelig med Steelers!
3. Ishockey, dansk, amerikansk, svensk, og finsk, ser ikke så meget, mest dansk og amerikansk, men følger en del med i resultaterne.
4. Esport (CS)
Kan da også sagtens finde tid til at se lidt dame beachvolley også :D
Edited: 02.07.2011 14:48
| #71 | 02.07.2011 14:42 |
Yndlings:
1. Fodbold
2. Tennis
3. Ishockey (NHL)
Sport der, efter min mening, gerne måtte tages af TV-programmet:
1. Cykling
2. Håndbold
3. Formel 1/Le Mans
1. Fodbold
2. Tennis
3. Ishockey (NHL)
Sport der, efter min mening, gerne måtte tages af TV-programmet:
1. Cykling
2. Håndbold
3. Formel 1/Le Mans
| #73 | 02.07.2011 14:53 |
Følger med i
1. fodbold til jeg dør - specielt engelsk (Liverpool) og dansk + spansk.
ellers er min generelle interesse for sport stor, dog gider jeg ikke følge med i fx. cykling 100% et helt år, selvom jeg sidder klistret til fjernsynet når der er tour de france. Samme med super bowl, EM / VM i håndbold , wimbledon tennis etc.:)
1. fodbold til jeg dør - specielt engelsk (Liverpool) og dansk + spansk.
ellers er min generelle interesse for sport stor, dog gider jeg ikke følge med i fx. cykling 100% et helt år, selvom jeg sidder klistret til fjernsynet når der er tour de france. Samme med super bowl, EM / VM i håndbold , wimbledon tennis etc.:)
| #78 | 02.07.2011 17:55 |
Fodbold (Alle ligaer stortset, fordi jeg oddser) : )
JEG ELSKER MUNKEN (L)
| #79 | 02.07.2011 17:57 |
Absolut ingen sport...touren er super nice, men udover det er det kun når mine venner og jeg oddser 20 kroner på en eller anden fodboldkamp hvor ingen rigtigt kender de to hold, og man så bare ser det for spændingens skyld.
| #84 | 03.07.2011 00:18 |
Fodbold (Premier League, La Liga, Bundesligaen, Champions League, Serie A, Europa League og Superligaen)
Tennis (Grand slams)
Badminton (Super Serie turneringerne + VM, OL osv.)
Ishockey (NHL og AL-bank ligaen)
Basketball (NBA)
Amerikansk Fodbold (NFL + lidt college bold)
Boksning (De store titel kampe)
Golf (US masters)
Cykling (Touren, Giroen, Vueltaen og efterårs/forårs klassikerne)
Formel 1
Håndbold (Bundesligaen, DK ligaen (har vel ikke fået et nyt navn endnu) og Champions League)
Sportsnørd - har åbenbart ikke andet i min hverdag :(
Tennis (Grand slams)
Badminton (Super Serie turneringerne + VM, OL osv.)
Ishockey (NHL og AL-bank ligaen)
Basketball (NBA)
Amerikansk Fodbold (NFL + lidt college bold)
Boksning (De store titel kampe)
Golf (US masters)
Cykling (Touren, Giroen, Vueltaen og efterårs/forårs klassikerne)
Formel 1
Håndbold (Bundesligaen, DK ligaen (har vel ikke fået et nyt navn endnu) og Champions League)
Sportsnørd - har åbenbart ikke andet i min hverdag :(
| #87 | 03.07.2011 02:03 |
Har 2 sportsgrene foran, alle andre.
Fodbold (Juventus, alle kampe - følger PL på hyggebasis)
Formel1 - så meget som overhovedet muligt.
Tour de france + diverse.
Håndbold (slutrunder)
Tennis
Men især formel1 & fodbold har min fulde interesse. Kæft det nice! :)
NBA & NFL siger mig intet. Men Juventus alene, tager meget af min tid -> så begrænset hvor meget ellers der kan blive tid til på den front. ;o)
Fodbold (Juventus, alle kampe - følger PL på hyggebasis)
Formel1 - så meget som overhovedet muligt.
Tour de france + diverse.
Håndbold (slutrunder)
Tennis
Men især formel1 & fodbold har min fulde interesse. Kæft det nice! :)
NBA & NFL siger mig intet. Men Juventus alene, tager meget af min tid -> så begrænset hvor meget ellers der kan blive tid til på den front. ;o)
Edited: 03.07.2011 02:05
| #100 | 03.07.2011 20:52 |
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at citere Peter fra Morten & Peter:
"JEG ER HELT TOSSET MED SPORT"
Personligt ser jeg det meste af det sport, som jeg kan komme i nærheden af. Lidt underligt måske, men jeg tog mig selv i at sidde og se 4 timers Bowling på eurosport her den anden dag. Jeg sidder stadig og filosoferer over, hvordan dælen jeg kunne ende med at se 4 stive timers bowling. Et af livets mysterier, I guess.
"JEG ER HELT TOSSET MED SPORT"
Personligt ser jeg det meste af det sport, som jeg kan komme i nærheden af. Lidt underligt måske, men jeg tog mig selv i at sidde og se 4 timers Bowling på eurosport her den anden dag. Jeg sidder stadig og filosoferer over, hvordan dælen jeg kunne ende med at se 4 stive timers bowling. Et af livets mysterier, I guess.
Kommentarer i alt: 106 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY