Kommentarer i alt: 29 -
| mx518?? | 06.06.2011 16:17 |
Er der nogen som bruger eller kender til Logitech mx518 musen.
Jeg overvejer og købe den, men er stadig i tvivl, så er der nogen som kan give der forklaring af den?
Jeg overvejer og købe den, men er stadig i tvivl, så er der nogen som kan give der forklaring af den?
| #1 | 06.06.2011 16:31 |
Hvad mener du? Forklaring af hvad? :)
Men find en butik hvor du kan prøve den, og hvis ingen butikker har dem stående så prøv en Logitech G5 som har samme form.
Men find en butik hvor du kan prøve den, og hvis ingen butikker har dem stående så prøv en Logitech G5 som har samme form.
| #2 | 06.06.2011 16:32 |
Vil gerne have en hjælp fra dem som har prøvet den eller har den, inden jeg går ind på nettet og køber den. Om de syntes den er god. Forstår du? :)
| #3 | 06.06.2011 16:41 |
Okay på den måde. Men ja jeg har den og jeg synes den er rigtig god. God form og god sensor(optisk). Det er mit andet valg inden for mus. MSI 3.0 slår den med et par længder da den er ret suveræn i mine øjne men det er jo smag og behag. Men jo jeg tror du bliver glad for mx518 hvis du vælger at købe den. :)
| #6 | 06.06.2011 17:05 |
Var klart den mus jeg spillede bedst med! Og har siden været igennem MX1000, G9, G5, Xai og køre nu med Roccat Kone+. De fleste af efterfølgerene er bedre på papiret, og meget sejere, men jeg har til gengæld aldrig haft flere hjerneblødninger over små indsatsvægte og 200.000 forskellige indstillinger.
Sku' have ventet med cs, til efter den weekend min mx518 crashede :(......
Sku' have ventet med cs, til efter den weekend min mx518 crashede :(......
| #4 | 06.06.2011 16:47 |
Jeg har brugt den meget før, men synes simpelthen at den blev for stor og tung idet jeg satte min sens længere og længere ned :D
Den er super komfortabel, men er designet til at du skal lave det såkaldte "palmgrib", altså hvor hele håndfladen hviler på musen. Hvis du plejer at holde med fingerspidserne, "clawgrib", så vil jeg anbefale at du køber en anden mus.
Den er super komfortabel, men er designet til at du skal lave det såkaldte "palmgrib", altså hvor hele håndfladen hviler på musen. Hvis du plejer at holde med fingerspidserne, "clawgrib", så vil jeg anbefale at du køber en anden mus.
#Clones-Inc » www.Clones-Inc.com
| #29 | 24.06.2011 13:06 |
clawgrip er også bedst for hånden mht. seneskedehindebetændelse (stav).
CAN MY FRIEND FUCK A MIDGET?
| #5 | 06.06.2011 16:47 |
Well, har været glad for mine mx518'er indtil videre. Har haft to nu og inden det en mx510 (samme form). Hvis man kan li' dens form, så er det jo en super god mus.
For mig er det klart den mus der passer bedst til min hånd, men det er jo altid en smagssag.
For mig er det klart den mus der passer bedst til min hånd, men det er jo altid en smagssag.
Tænk, tast, post!
| #7 | 06.06.2011 17:11 |
Elsker at musen netop er formet til hånden og ikke er for lille. Desuden sidder knapperne på lettilgængelige steder og er nemme at indstille til det man behøver :).
Havde også en mx510 før og er også ret sikker på at hvis den her dør skal jeg ha' en mx518 eller en evt. ny storebror. Eneste problem er hvis du har tendens til svedige håndflader, kan den godt finde på at samle snavs.
Havde også en mx510 før og er også ret sikker på at hvis den her dør skal jeg ha' en mx518 eller en evt. ny storebror. Eneste problem er hvis du har tendens til svedige håndflader, kan den godt finde på at samle snavs.
Joaquin_17
| #9 | 06.06.2011 17:31 |
Tag Mx518'eren 100% .. Min gik i stykker efter jeg aner ikk hvor mange år :D (5 eller sådan) og købte så en MSI 3.0 og har aldrig fortrudt noget så meget.. har også ejet en del andre muse, men intet har haft så perfekt en form som mx518eren har.. og 300kr? INTET jo :D
| #11 | 06.06.2011 19:02 |
Tror min er en 7-8 år gammel og jeg bruger den stadig. Havde først denne, så købte jeg en Razer Diamondback og derefter en Roccat Kone (dejlig mus mht. til greb omkring kalorious, men ellers sutter den...), og så er jeg som sagt tilbage til min MX518. Den er godt nok lidt slidt, men det fungerer faktisk meget godt, og så har den en god form til hånden.
| #13 | 11.06.2011 12:19 |
Har aldrig brugt andet. Efter min mening en super mus - mener den vejer mindre end MSI 3.0 så det skal du være forberedt på :)
det var let.
| #16 | 11.06.2011 12:35 |
Det kommer som nævnt tidligere lidt an på dit greb, for mig var mx518 en rigtig god mus, men måden hvorpå jeg holder blev for irriterende for mig, skiftede tilbage til MSI 3.0, for mange år siden.
Men jeg synes helt klart at den er en værdig modstander til MSI 3.0 - og et eller andet sted så kan man ikke vide det før man har prøvet. Så det er nok en fin investering :-)
Men jeg synes helt klart at den er en værdig modstander til MSI 3.0 - og et eller andet sted så kan man ikke vide det før man har prøvet. Så det er nok en fin investering :-)
Edited: 11.06.2011 12:36
toast = 5kr
| #17 | 11.06.2011 12:41 |
Bedste mus til dato hvis du spørger mig.
Bruger en G500 p.t. som har samme form.
Bruger en G500 p.t. som har samme form.
Bevar roen. Støt melis!
| #18 | 11.06.2011 13:19 |
det er stadig den mus der opfører sig bedst ved 1000hz og imho den med bedste ergo.
det eneste der er lidt nedern er den bliver slidt hvor man har sin tommeltot. Men jeg ynder også at holde så stramt om den :O
det eneste der er lidt nedern er den bliver slidt hvor man har sin tommeltot. Men jeg ynder også at holde så stramt om den :O
Velfærd starter ved 100 m/bit
| #19 | 11.06.2011 13:20 |
lidt bonus:
plejer at koste 312 kr i dataworld i roskilde.
har efterhånden købt en del da jeg whiner lidt.
plejer at koste 312 kr i dataworld i roskilde.
har efterhånden købt en del da jeg whiner lidt.
Velfærd starter ved 100 m/bit
| #20 | 11.06.2011 13:31 |
har haft 2 af dem nu.. stadig min yndlings mus!! billig og den bedste jeg har prøvet.. klikket bliver heller aldrig sløvt, ligesom mange muse gør med tiden.
| #21 | 11.06.2011 13:46 |
Har brugt den i lang tid nu, og det er en super mus!
Men et lille tip, installer et program så du kan slå de knapper fra til at sætte sens op og ned !
Kæft jeg har siddet mange gange og rodet rundt, midt i en CS kamp, for at finde den rigtige sens igen :P (Ramte den sikkert ofte, men der kom altid noget psykisk ind i det, da det aldrig følts heeeelt perfekt igen :) )
Men et lille tip, installer et program så du kan slå de knapper fra til at sætte sens op og ned !
Kæft jeg har siddet mange gange og rodet rundt, midt i en CS kamp, for at finde den rigtige sens igen :P (Ramte den sikkert ofte, men der kom altid noget psykisk ind i det, da det aldrig følts heeeelt perfekt igen :) )
| #23 | 11.06.2011 16:13 |
Har efterhånden i løbet af 8års cs brugt omkring fire mx518.. Synes ikke de holder vildt længe, men ville aldrig bruge noget andet.
| #26 | 11.06.2011 16:49 |
2 år pr. mus er sku meget godt :D Hvis du bare spiller et nogenlunde antal timer :)
Tror sjældent en aktiv CS spiller har sin mus mere end 2 år :P
Men hvad er det gået i stykker ved dine?
Den eneste fejl jeg har haft på min, er at der er en løs forbindelse et sted i ledningen, og hvis jeg kommer til at flå lidt for meget i musen kan den gå ud et splitsekund, ellers vil jeg mene at knapper osv fungere perfekt, og har vel brugt min i omkring to år også.
Sammenlignet med MSI 3.0, hvor rullehjul dør konstant, knapperne blive slidte (alt bliver jo nærmest slidt ned, hvorimod min MX518 stadig ser ud som ny! ) er det jo en meget holdbar mus :)
Tror sjældent en aktiv CS spiller har sin mus mere end 2 år :P
Men hvad er det gået i stykker ved dine?
Den eneste fejl jeg har haft på min, er at der er en løs forbindelse et sted i ledningen, og hvis jeg kommer til at flå lidt for meget i musen kan den gå ud et splitsekund, ellers vil jeg mene at knapper osv fungere perfekt, og har vel brugt min i omkring to år også.
Sammenlignet med MSI 3.0, hvor rullehjul dør konstant, knapperne blive slidte (alt bliver jo nærmest slidt ned, hvorimod min MX518 stadig ser ud som ny! ) er det jo en meget holdbar mus :)
| #24 | 11.06.2011 16:21 |
Har haft min mx518 i omkring et år, vil jeg tro. Den er sgu udmærket, dejlig form, og passer godt i hånden. Den koster jo heller ikke meget i dag.
Edited: 11.06.2011 16:22
Kommentarer i alt: 29 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY