Kommentarer i alt: 32 -
| S: Samsung 2233rz | 22.04.2011 16:07 |
Som overskriften siger sælger jeg min 2233rz
Den har nogle lidt grimme ridser på foden, er derfor villig til at sælge den til 900,-
Skærmen befinder sig i Hobro. Gider ikke at sende den, så fortrækker den bliver afhentet her, da jeg ingen bil har.
Den har nogle lidt grimme ridser på foden, er derfor villig til at sælge den til 900,-
Skærmen befinder sig i Hobro. Gider ikke at sende den, så fortrækker den bliver afhentet her, da jeg ingen bil har.
| #3 | 23.04.2011 18:22 |
http://img809.imageshack.us/i/imag0131v.jpg/
Der er et billede af foden, det er kun på forsiden det er slemt, fordi tasteturet har stået på det.
Der er et billede af foden, det er kun på forsiden det er slemt, fordi tasteturet har stået på det.
| #7 | 23.04.2011 20:48 |
Ja, der er godt nok et stykke fra Esbjerg ;)
-Men kan også godt sende den, jeg betaler bare ikke diverse udgifter ;)
-Men kan også godt sende den, jeg betaler bare ikke diverse udgifter ;)
| #15 | 25.04.2011 17:22 |
Den er ikke solgt, den er købt hos getmore D. 29.Juni 2009.
-Men de er jo desværre gået konkurs.
-Men de er jo desværre gået konkurs.
| #17 | 25.04.2011 17:29 |
Jeg tvivler på du får 900kr for den når der ingen garanti er på den. Der var flere som solgte dem til CPH Games til 7-800,- Så hvis du vil sælge til 750,- så henter jeg den i Hobro..
| #20 | 25.04.2011 18:07 |
Jeg har, som det ser ud lige nu, ingen planer i weekenden så det kunne godt være en mulighed
| #24 | 30.04.2011 10:52 |
Jeg har en aftale med afric at han skal kigge til hobro her i weekenden, men hvis han ikke dukker op, er den stadig til salg.
| #25 | 30.04.2011 16:07 |
Det gør han ikke :-).
Han byder altid på alles ting, men er sikkert aldrig interesseret.
Han brugte meget tid på at byde i en af mine tråde, men da det kom til priv var det ikke lige noget alligevel.
Han bliver ved med at presse dig, så det til sidst ligner han springer fra fordi du ikke går med til det. :)
Som du kan se her:
Først er han klar på de 900 du skriver: "Jeg kunne godt være interesseret i at hente den skærm hos dig.. Er den solgt?"
Men pludselig ikke alligevel: "Jeg tvivler på du får 900kr for den når der ingen garanti er på den. Der var flere som solgte dem til CPH Games til 7-800,- Så hvis du vil sælge til 750,- så henter jeg den i Hobro.."
Det er hans måde at comment-hunte herinde :)
Læg mærke til hvor mange salgstråde han er i :)!
Han byder altid på alles ting, men er sikkert aldrig interesseret.
Han brugte meget tid på at byde i en af mine tråde, men da det kom til priv var det ikke lige noget alligevel.
Han bliver ved med at presse dig, så det til sidst ligner han springer fra fordi du ikke går med til det. :)
Som du kan se her:
Først er han klar på de 900 du skriver: "Jeg kunne godt være interesseret i at hente den skærm hos dig.. Er den solgt?"
Men pludselig ikke alligevel: "Jeg tvivler på du får 900kr for den når der ingen garanti er på den. Der var flere som solgte dem til CPH Games til 7-800,- Så hvis du vil sælge til 750,- så henter jeg den i Hobro.."
Det er hans måde at comment-hunte herinde :)
Læg mærke til hvor mange salgstråde han er i :)!
| #27 | 02.05.2011 23:05 |
Jeg henter den så :)
Desuden har jeg købt en masse ting her, og ja jeg har da budt på mange ting, men jeg vil da ikke byde overpris for noget - og der er mange herinde som i mine øjne tager overpris..
Desuden har jeg købt en masse ting her, og ja jeg har da budt på mange ting, men jeg vil da ikke byde overpris for noget - og der er mange herinde som i mine øjne tager overpris..
| #28 | 02.05.2011 23:39 |
Jaja. Det er skam fint du byder :)
Jeg ved bare at du har budt på noget af mit, og vi var enige om en pris. Så skriver du i priv ahh lige lidt mere ned, ned og ned hele tiden.
Det samme har du gjort ved en af mine mates.
Så fordi jeg har oplevet det 2/2 gange, virker det bare sådan på mig :) Det må du kunne forstå.
Kan godt være jeg tager fejl.
Jeg ved bare at du har budt på noget af mit, og vi var enige om en pris. Så skriver du i priv ahh lige lidt mere ned, ned og ned hele tiden.
Det samme har du gjort ved en af mine mates.
Så fordi jeg har oplevet det 2/2 gange, virker det bare sådan på mig :) Det må du kunne forstå.
Kan godt være jeg tager fejl.
| #29 | 03.05.2011 00:08 |
Det tror jeg at du gør :) Men ja jeg byder da på en masse ting som jeg kunne bruge - men ikke for overpris :)
| #30 | 03.05.2011 14:58 |
Du forstår ikke rigtigt hvad jeg prøver at sige :D
Du byder og skriver du er klar på den og den pris. Hvis sælger så siger det er fint, vil du aldrig give det du bød alligevel. Så prøver du at få ham længere ned. Om det er for at byde uden grund, så sælger til sidst siger nej ikke til den pris, og du kan sige okay snakkes, eller om det er for at købe billige ting ved jeg ikke. Jeg ved bare at jeg var pisse træt af dig, da du fremtrådte i min salgs-tråd.
Du byder og skriver du er klar på den og den pris. Hvis sælger så siger det er fint, vil du aldrig give det du bød alligevel. Så prøver du at få ham længere ned. Om det er for at byde uden grund, så sælger til sidst siger nej ikke til den pris, og du kan sige okay snakkes, eller om det er for at købe billige ting ved jeg ikke. Jeg ved bare at jeg var pisse træt af dig, da du fremtrådte i min salgs-tråd.
Kommentarer i alt: 32 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX