Kommentarer i alt: 36 -
| whanexe / eNy søger team - Prøver igen.,. | 10.04.2011 15:04 |
Hej XplayN! :)
Info omkring mig:
- Jeg er 16 år ( blev det i marts )
- Jeg har gamet cs siden jeg var 9 ( 7 år )
- Jeg er meget social, sviner ikke folk til uden god grund, og laver en del sjov og hygge, udenfor pcw'erne.
Info omkring mig ingame:
- Jeg ser ikke mig selv som AWP Mand, men kan dog godt spille med den, eftersom jeg har spillet i flere claner hvor jeg blev nødt til det.
- Jeg har et rimeligt godt aim, og vil sige i skal game nogle pcw'er med mig inden jeg kan sige hva div. jeg ligger til.
- Jeg foretrækker IKKE at være caller, eftersom jeg bliver meget sur hvis folk så bailer / misser tac..
- Jeg kan pracc alle hverdage og weekend - skal godtnok til badminton kl. 17:00 - 19:00 hver Onsdag.
- Jeg kan game til kl. 22:00 - 22:30 i hverdagene, og ser gerne at der bliver pracc'et hver dag folk kan.
- Jeg gamer meget seriøst, og tager spiller seriøst.
Krav til clan:
- I skal være mellem 14 og 18 år.
- I skal være omkring mit skill ( jeg vil sige 2. div slap, men se mig game før i bedømmer mig )
- I skal helst have gamet sammen lidt tid, eftersom jeg indordner mig meget hurtigt efter jeres game.
- I skal være aktive - gerne hver dag.
- I skal være modne - ikke små børn der sidder og råber og skriger hvis i failer!
- Jeg ser gerne at i også er fra jylland / fyn, men kbh er også iorden :b
Mvh
Daniel ' whanexe ' Østergaard.
Info omkring mig:
- Jeg er 16 år ( blev det i marts )
- Jeg har gamet cs siden jeg var 9 ( 7 år )
- Jeg er meget social, sviner ikke folk til uden god grund, og laver en del sjov og hygge, udenfor pcw'erne.
Info omkring mig ingame:
- Jeg ser ikke mig selv som AWP Mand, men kan dog godt spille med den, eftersom jeg har spillet i flere claner hvor jeg blev nødt til det.
- Jeg har et rimeligt godt aim, og vil sige i skal game nogle pcw'er med mig inden jeg kan sige hva div. jeg ligger til.
- Jeg foretrækker IKKE at være caller, eftersom jeg bliver meget sur hvis folk så bailer / misser tac..
- Jeg kan pracc alle hverdage og weekend - skal godtnok til badminton kl. 17:00 - 19:00 hver Onsdag.
- Jeg kan game til kl. 22:00 - 22:30 i hverdagene, og ser gerne at der bliver pracc'et hver dag folk kan.
- Jeg gamer meget seriøst, og tager spiller seriøst.
Krav til clan:
- I skal være mellem 14 og 18 år.
- I skal være omkring mit skill ( jeg vil sige 2. div slap, men se mig game før i bedømmer mig )
- I skal helst have gamet sammen lidt tid, eftersom jeg indordner mig meget hurtigt efter jeres game.
- I skal være aktive - gerne hver dag.
- I skal være modne - ikke små børn der sidder og råber og skriger hvis i failer!
- Jeg ser gerne at i også er fra jylland / fyn, men kbh er også iorden :b
Mvh
Daniel ' whanexe ' Østergaard.
EXTREAME CHEAT ENGINE
| #16 | 17.04.2011 15:59 |
Fair nok du prøver igen, har bare lige ét spørgsmål. I den anden skriver du, at du SKAL være awpmand, ellers er det bare no go. Nu skriver du: "Jeg ser ikke mig selv som AWP Mand, men kan dog godt spille med den, eftersom jeg har spillet i flere claner hvor jeg blev nødt til det."
- Hvordan hænger det sammen?
Men anyway, held og lykke med at finde noget.
- Hvordan hænger det sammen?
Men anyway, held og lykke med at finde noget.
Fun, fun, fun, fun.
| #17 | 17.04.2011 20:49 |
Ham her kan jeg STÆRKT fraråde...
Har efaring med at denne spiller lyver op til flere gange overfor sine medspillere
eksempler:
Giver falsk identitet, antager identitet af en kendt spiller
Lyver om ting som (at "Zonic"-mTw skullle være han onkel
Har eksempelvis et screenshot af en diskusion imellem denne spiller og en anden mate kaldet zenton, hvor zenton giver screenshot af en samtale, og når eNy så skriver hvad "zenton" skulle have skrevet til ham igennem chat, er der helt klart "pyntet" på den.
Har mange flere eksempler
DENNE SPILLER ER IKKE TIL AT STOLE PÅ
Har efaring med at denne spiller lyver op til flere gange overfor sine medspillere
eksempler:
Giver falsk identitet, antager identitet af en kendt spiller
Lyver om ting som (at "Zonic"-mTw skullle være han onkel
Har eksempelvis et screenshot af en diskusion imellem denne spiller og en anden mate kaldet zenton, hvor zenton giver screenshot af en samtale, og når eNy så skriver hvad "zenton" skulle have skrevet til ham igennem chat, er der helt klart "pyntet" på den.
Har mange flere eksempler
DENNE SPILLER ER IKKE TIL AT STOLE PÅ
| #19 | 20.04.2011 12:11 |
han har udgivet sig for at være mig overfor flere :D godt nok er jeg ikke ligefrem kendt... men WTF
Plz? try to aim at me?
| #22 | 20.04.2011 13:00 |
Held og lykke, men hvorfor er overskriften whanexe/eNy, rigtige eNy er jo stoppet?
KTHXBAI - Haters gonna hate
| #23 | 22.04.2011 16:59 |
mmmm tror at det er fordi han ikke rigtig kan finde rundt navne/vac bannede acc's mere?
Hvad jeg lige kan huske hed han zpek som har denne acc. :
http://steamcommunity.com/id/zpekcontrol1
Og så ud af nowhere dukker ham her whan.exe op ( som igen søger nyt team :S ). Og bang, så var der lige 2 ansøgninger, den her og den her -> http://xplayn.com/forum/?topicId=118788&foru...
Og nærmest før jeg har kunne nå at smide den her post, er hans nye acc. blevet vacbanned igen :). Det er jo for vildt!!
http://steamcommunity.com/profiles/7656119803786...
Men ellers er det faktisk herlig læsning.. :)
"Skill : Kan jeg ikke sige / jeg vil sige 2. div slap, men se mig game"
"Fav. Wep: AWP ! ( Kun en clan hvor jeg er awp spiller / Jeg ser ikke mig selv som AWP Mand"
GG zpek
Hvad jeg lige kan huske hed han zpek som har denne acc. :
http://steamcommunity.com/id/zpekcontrol1
Og så ud af nowhere dukker ham her whan.exe op ( som igen søger nyt team :S ). Og bang, så var der lige 2 ansøgninger, den her og den her -> http://xplayn.com/forum/?topicId=118788&foru...
Og nærmest før jeg har kunne nå at smide den her post, er hans nye acc. blevet vacbanned igen :). Det er jo for vildt!!
http://steamcommunity.com/profiles/7656119803786...
Men ellers er det faktisk herlig læsning.. :)
"Skill : Kan jeg ikke sige / jeg vil sige 2. div slap, men se mig game"
"Fav. Wep: AWP ! ( Kun en clan hvor jeg er awp spiller / Jeg ser ikke mig selv som AWP Mand"
GG zpek
| #33 | 20.06.2012 17:06 |
Nå, hej drake, eller er det malango, eller er det zpek, eller er det whanexe? Du har flere gange påstået at du er en person, som du ikke er, og du vil ikke indrømme tingene. Det er efterhånden sørgeligt.
Den her log blev alligevel nødvendig:
16:32:26 » <drakew0w> han har taget mig for snyd før
16:32:29 » <drakew0w> pÃ¥ ffa
16:32:31 » <drakew0w> :D
16:32:35 » <drakew0w> 6 mdr siden i think.
16:32:43 » <drakew0w> Ville prøve det til LAN med Dash,wezx og 4 andre
Den her log blev alligevel nødvendig:
16:32:26 » <drakew0w> han har taget mig for snyd før
16:32:29 » <drakew0w> pÃ¥ ffa
16:32:31 » <drakew0w> :D
16:32:35 » <drakew0w> 6 mdr siden i think.
16:32:43 » <drakew0w> Ville prøve det til LAN med Dash,wezx og 4 andre
FOREVER MACHO!
| #35 | 20.06.2012 19:48 |
ej okay, hvorfor var det på forsiden :(
edit: troede han havde oprettet et nyt igen.
edit: troede han havde oprettet et nyt igen.
Edited: 20.06.2012 19:49
FOREVER MACHO!
Kommentarer i alt: 36 -

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.