Kommentarer i alt: 9 -
| Google Chrome fucker? | 20.03.2011 17:46 |
Hey derude [X]Playn´ers
Som overskriften antyder, fucker mit Google Chrome. Når jeg åbner Google Chrome venter jeg i 100 år på at bare Google.com skal dukke op, men så kommer der bare sådan en "Følgende side(r) svarer ikke. Du kan afvente svar fra dem eller afslutte dem". Når jeg så trykker vent og igen har ventet 100 år sker det samme.
Jeg har prøvet div. Ting som at reinstallere Chrome, installere nogle Java updates, og flashplayer updates.
Men nu har jeg simpelt hen ingen idé om hvordan jeg skal få det til at kører igen ? Jeg kan sige at det virkede i forgårs.
Tak på forhånd MVH Rocc.
Som overskriften antyder, fucker mit Google Chrome. Når jeg åbner Google Chrome venter jeg i 100 år på at bare Google.com skal dukke op, men så kommer der bare sådan en "Følgende side(r) svarer ikke. Du kan afvente svar fra dem eller afslutte dem". Når jeg så trykker vent og igen har ventet 100 år sker det samme.
Jeg har prøvet div. Ting som at reinstallere Chrome, installere nogle Java updates, og flashplayer updates.
Men nu har jeg simpelt hen ingen idé om hvordan jeg skal få det til at kører igen ? Jeg kan sige at det virkede i forgårs.
Tak på forhånd MVH Rocc.
| #3 | 20.03.2011 18:07 |
Firefox virker ja, Men det eneste IE jeg kan kører er " Internet Explorer(64 bit) det normale lukker bare ned med det samme hvis jeg prøver at launche det. Ehm, Ccleaner er det free, kan du evt. smide link ?
Kommentarer i alt: 9 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba