| Sommertøj | 15.03.2011 12:57 |
Halløj!
Først og fremmest vil jeg gerne sige at jeg godt ved at der er tonsvis af topics med samme emne, men da det er et nyt år, og fordi at folk skifter mening hele tiden, så vil jeg hellere lave et nyt topic end at sidde og lede i de gamle :-)..
Men! Nu begynder der at komme plus grader, solskin og skyfrie himler igen, så jeg skal snart have fat i noget sommertøj! Når jeg siger sommertøj, tænker jeg på Knickers, short, t-shirts og andet sommerrelateret tøj..
Jeg har i forvejen næsten kun Humör knickers, og dem vil jeg gerne have byttet ud, da de ikke falder i min stil længere, så jeg er frisk på en masse bud med tøj der evt. kunne erstatte det!
Først og fremmest vil jeg gerne sige at jeg godt ved at der er tonsvis af topics med samme emne, men da det er et nyt år, og fordi at folk skifter mening hele tiden, så vil jeg hellere lave et nyt topic end at sidde og lede i de gamle :-)..
Men! Nu begynder der at komme plus grader, solskin og skyfrie himler igen, så jeg skal snart have fat i noget sommertøj! Når jeg siger sommertøj, tænker jeg på Knickers, short, t-shirts og andet sommerrelateret tøj..
Jeg har i forvejen næsten kun Humör knickers, og dem vil jeg gerne have byttet ud, da de ikke falder i min stil længere, så jeg er frisk på en masse bud med tøj der evt. kunne erstatte det!
| #1 | 15.03.2011 14:43 |
Når du nu skriver Humör ikke er din stil længere, var det så ikke en idé at skrive, hvilken slags tøj du så går i, så du rent faktisk kunne få nogle råd til noget som kunne klæde dig..? Eller skal det bare være revl og krat af alt mulig andet :D?
On topic = W I F E B E A T E R S <333
On topic = W I F E B E A T E R S <333
Edited: 17.03.2011 15:12
Bevar roen. Støt melis!
| #2 | 15.03.2011 15:04 |
Er åben for alt andet :-D..
Har en meget bred tøj smag, der er ikke noget specielt jeg finder interessant, da jeg er meget åben for alt muligt nyt ;-)
Har en meget bred tøj smag, der er ikke noget specielt jeg finder interessant, da jeg er meget åben for alt muligt nyt ;-)
| #4 | 15.03.2011 15:26 |
http://www.asos.com/Asos/Asos-Dogs-In-Suits-Crew...
Synes sgu den er fed :)
Synes sgu den er fed :)
| #5 | 15.03.2011 15:26 |
Gabba knickers. De koster så også en del, men er ret fede. Har selv 2 par.
http://www.smartguy.dk/toej/Light_bluewash_Gabba...
Ellers går du aldrig helt galt i byen med Billabong badeshorts :P
http://www.smartguy.dk/brands/billabong#currentC...
http://www.smartguy.dk/toej/Light_bluewash_Gabba...
Ellers går du aldrig helt galt i byen med Billabong badeshorts :P
http://www.smartguy.dk/brands/billabong#currentC...
No shit sherlock
| #6 | 15.03.2011 15:30 |
Billabong is so last year!
Det her bliver snart et hit igen:
http://store.speedo.com/webapp/wcs/stores/servle...
Det her bliver snart et hit igen:
http://store.speedo.com/webapp/wcs/stores/servle...
Ovenstående skal tages seriøst
| #8 | 15.03.2011 15:37 |
750,- er da ikke så galt igen :-) De er ret cool synes jeg.
Bevar roen. Støt melis!
| #9 | 15.03.2011 15:39 |
Kiggede heller ikke på nuværende pris derinde. Gav vist 900 for et par inde på strøget i sommers :|
No shit sherlock
| #10 | 15.03.2011 15:40 |
Ja oaky, så begynder det at blive halvpebret :P
Bevar roen. Støt melis!
| #216 | 23.03.2011 08:01 |
Man skal jo sætte grænsen ét sted :-)
Bevar roen. Støt melis!
| #217 | 23.03.2011 08:15 |
Hvis man vil give 750 kroner for et par bukser, så synes jeg også 900 kroner kan gå an. Men det er jo hver sin holdning :P
RIP 1.6
| #218 | 23.03.2011 08:38 |
Det vil jeg da også gerne selv, men skriver også blot, at det er der mni grænse går fra normal pris til halvpebret ;) Der er også forskel på dette, og ubetaleligt
Bevar roen. Støt melis!
| #11 | 15.03.2011 15:45 |
Glæder mig så meget til sommeren kommer! Shorts > Jeans
Jeg synes basket shorts er rigtig gode om sommeren, og har selv flere par, dog med lommer til pung osv.
Jeg synes basket shorts er rigtig gode om sommeren, og har selv flere par, dog med lommer til pung osv.
| #111 | 16.03.2011 16:21 |
Noget man kan lokke dig til at smide et link til? :)
Do you like fishsticks?
| #114 | 16.03.2011 17:29 |
Det var nogle jeg købte i en butik i USA, Champion.
Det er basket shorts, bare i lidt tyndere stof også med lommer i siderne.
Det er basket shorts, bare i lidt tyndere stof også med lommer i siderne.
| #115 | 16.03.2011 17:32 |
Nå okay. Du har ikke en side du kan anbefale, hvor de har nogle? Har nemlig overvejet at anskaffe mig nogle.
Do you like fishsticks?
| #116 | 16.03.2011 17:36 |
Nej har desværre ikke fundet en endnu, men jeg kigger efter en, da jeg skal have mig nogle flere til sommer. Skal nok skrive en besked hvis jeg finder noget :-)
| #12 | 15.03.2011 15:50 |
Shorts: http://www.asos.com/Asos-Black/Asos-Black-Paperb...
T-shirt: http://www.asos.com/Asos-Black/Asos-Black-Banana...
Alle damer = lavet!
T-shirt: http://www.asos.com/Asos-Black/Asos-Black-Banana...
Alle damer = lavet!
Helt sikkert der
| #18 | 15.03.2011 16:54 |
Det gør det da i hvert fald! Hvad med dig? Spiller du stadig, eller koncentrerer du dig om hvilket tøj du skal have til sommer, så du kan score ladies? ;)
| #21 | 15.03.2011 16:57 |
Haha det går sgu helt cool. Sådan 50% DotA og 50% sommertøj-scouting :D
Helt sikkert der
| #128 | 17.03.2011 14:15 |
Jeg må nok indrømme at jeg slacker, men i stedet kunne du jo kigge på http://www.asos.com jævnligt da der bliver opdateret med nye items dagligt ;)
Helt sikkert der
| #143 | 17.03.2011 15:46 |
Det fornemmede jeg efterhånden, men det er hårdt arbejde at se drop-dead godt ud :D
Helt sikkert der
| #188 | 22.03.2011 17:14 |
yes.. kender du andre sider?? asos er den eneste jeg lige kender med noget lidt specielt tøj som andre ikk går i ;o)
| #189 | 22.03.2011 17:27 |
Du kan prøve http://www.zara.com, det er meget den samme stil med billigt tøj pga. deres eget navn, men med en del fedt i blandt :)
Dog synes jeg at asos har et langt større udvalg og er generelt federe. Desværre kender jeg ikke flere sider selv :)
Dog synes jeg at asos har et langt større udvalg og er generelt federe. Desværre kender jeg ikke flere sider selv :)
Helt sikkert der
| #191 | 22.03.2011 17:49 |
Jeg har ingen anelse for at være ærlig, jeg har ikke købt derfra endnu :/
Men jeg vil gætte på noget H&M lignende kvalitet pga. priserne og fordi måden de brander på er ret ens :)
Men jeg vil gætte på noget H&M lignende kvalitet pga. priserne og fordi måden de brander på er ret ens :)
Helt sikkert der
| #19 | 15.03.2011 16:56 |
Gal jeg er blevet for gammel når de 16 årige synes det der er fedt......!
:(?
| #22 | 15.03.2011 16:58 |
Nu ser jeg ikke mange 16årige der synes det er fedt, i min optik er det stadig humör-målgruppen, så jeg tror lige du skal uddybe lidt :)
Helt sikkert der
| #37 | 15.03.2011 17:50 |
Eftersom den overordnede titel for topicet her nærmest står overskrevet med humör og dets lige, så havde en idé om at der udelukkende ville blive linket .... ikke-min-stil-indenfor-tøj-tøj. Men de shorts der er rent faktisk ret fine.
| #40 | 15.03.2011 17:58 |
Jeg havde lidt samme ide, og da folk begyndte at smide gabba og billabong shorts i topic, måtte jeg lige gribe ind og med mit bud på noget mere moderne og som du siger, fint tøj :D
Helt sikkert der
| #42 | 15.03.2011 18:10 |
Det er cool! Det er ærgerligt de kun findes i Khaki (eller er det mig der er tosse til at finde rundt på Asos?). Sort havde været lige i øjet! Og det på trods af at der er generel konsensus om at denne sommer skal stå i farvernes tegn, mweh ^^
| #46 | 15.03.2011 18:41 |
Jeg synes foråret har stået meget i de mere nedtonede farver (sort, hvid, grå, sand, khaki osv) og helt ærligt synes jeg det er ret fedt. Til sommer vil jeg nok foretrække de lysere farver, men stadig ikke for meget skrigende farve som de mere poppede folk gør sig i :)
Helt sikkert der
| #73 | 15.03.2011 21:23 |
Når du nu er så smart kan du jo lige fortælle mig hvad der er moderne.
Helt sikkert der
| #105 | 16.03.2011 15:01 |
Kan du ikk se det er vildt uhandy at have de shorts på når snøren lige går i kæden på Jog'en.
Kolde øl &lange lem.Skål for FDM
| #109 | 16.03.2011 15:57 |
Jo jeg kan godt følge dig der, det er vel derfor humör kan overleve med deres design, folk der bærer dem har ikke problemer med at gå i dem da de altid sidder på en scooter
Helt sikkert der
| #110 | 16.03.2011 16:19 |
Og hvis man er bange for mudder på det nederste af bukserne. Så kan man evt. putte dem ned i strømperne ;)
Kolde øl &lange lem.Skål for FDM
| #78 | 15.03.2011 21:59 |
Det ligner sådan nogle 'trolde-bukser' som de gik i, i den der tegneserie med lilleskid, der gik da jeg var barn. :-)
| #82 | 15.03.2011 23:37 |
Jeg er ikke meget for at indrømme det, men med det outfit kunne det nok næsten lade sig gøre
Helt sikkert der
| #101 | 16.03.2011 14:27 |
Jeg er skam 100% seriøs, jeg synes det outfit er genialt :)
Helt sikkert der
| #120 | 16.03.2011 20:59 |
tænkte også om det var en stor fed joke, fordi det var vildt grimt ... Men ja hver sin smag :D
| #129 | 17.03.2011 14:20 |
Hvis du synes det er så grimt, hvad mener du så er et fedt outfit :)?
Ingen offense!
Ingen offense!
Helt sikkert der
| #133 | 17.03.2011 14:54 |
Altså no offense her, men når jeg nu kigger på den der t-shirt f.eks. det første jeg tænker er det er noget en pige ville gå med hvis den var mere nedringet. Derud over syntes jeg virkelig den ser kikset ud ligesom ham personen der har den på.
Hvis vi går videre til shortsne, det første er de der folder oppe i toppen rundt i kanten, wtf skal til det for? Også er der jo self den lange snor der bare ser dumt ud. Og ja det ser bare kikset ud som ham på billedet også.
Jeg kan bare ikke se det sæt sammen for mig, syntes det vil blive en weird blanding, og det ser bare generelt dumt ud inde i mit hoved.
Tror også det sådan han har det d:
Hvis vi går videre til shortsne, det første er de der folder oppe i toppen rundt i kanten, wtf skal til det for? Også er der jo self den lange snor der bare ser dumt ud. Og ja det ser bare kikset ud som ham på billedet også.
Jeg kan bare ikke se det sæt sammen for mig, syntes det vil blive en weird blanding, og det ser bare generelt dumt ud inde i mit hoved.
Tror også det sådan han har det d:
| #135 | 17.03.2011 15:09 |
Well jeg bad ikke om en uddybning da jeg ærligt talt ikke kan bruge din mening til det store :)
Men når du nu stiller en masse spørgsmål til det outfit kan jeg blot svare med et ord: mode :)
Men når du nu stiller en masse spørgsmål til det outfit kan jeg blot svare med et ord: mode :)
Helt sikkert der
| #137 | 17.03.2011 15:18 |
er helt enig i det simonzo lige skrev.
modeshows f.eks, er jo også direkte grimt tøj de folk går rundt i, så forstår ikke hvorfor du skal føle dig helt hævet over at du går i det folk fra modeshows går i.
pelle pelle, rocawear, nike, ecko united, twoangle: T-shirt (hold dig fra g-star, humör osv)
Levi's, carhatt og andre ukendte mærker: Shorts (basketshorts er også nice at have på - Hold dig fra g-star)
Nike air, airmax: sko (generelt hold dig fra converse, g-star osv)
Dette er selvfølgelig ikke ensbetydende med at de mærker jeg nævner, har shorts som alle er fede, det kan godt være der kun er 2 par der er fede f.eks.
modeshows f.eks, er jo også direkte grimt tøj de folk går rundt i, så forstår ikke hvorfor du skal føle dig helt hævet over at du går i det folk fra modeshows går i.
pelle pelle, rocawear, nike, ecko united, twoangle: T-shirt (hold dig fra g-star, humör osv)
Levi's, carhatt og andre ukendte mærker: Shorts (basketshorts er også nice at have på - Hold dig fra g-star)
Nike air, airmax: sko (generelt hold dig fra converse, g-star osv)
Dette er selvfølgelig ikke ensbetydende med at de mærker jeg nævner, har shorts som alle er fede, det kan godt være der kun er 2 par der er fede f.eks.
| #138 | 17.03.2011 15:24 |
Jeg føler mig skam ikke hævet over nogle, jeg spurgte bare hvad du betragtede som fedt tøj da du tydeligvis ikke har samme smag som mig :)
Desuden er jeg enig at utroligt meget tøj der bliver vist på de store modeshows er utroligt alternativt og ikke noget jeg kunne finde på at gå i.
Jeg går skam heller ikke rundt i en masse modetøj, jeg kan bare godt lide tøj der er lidt mere alternativt og anderledes end det alle andre går i, det er så kedeligt at ligne alle andre jo :)
Jeg er også helt enig i at man skal holde sig langt fra g-star, humör, björkvin osv. men ingen converse sko? Arrrh et par all-stars fungerer sgu til alle outfits :D
Desuden er jeg enig at utroligt meget tøj der bliver vist på de store modeshows er utroligt alternativt og ikke noget jeg kunne finde på at gå i.
Jeg går skam heller ikke rundt i en masse modetøj, jeg kan bare godt lide tøj der er lidt mere alternativt og anderledes end det alle andre går i, det er så kedeligt at ligne alle andre jo :)
Jeg er også helt enig i at man skal holde sig langt fra g-star, humör, björkvin osv. men ingen converse sko? Arrrh et par all-stars fungerer sgu til alle outfits :D
Helt sikkert der
| #140 | 17.03.2011 15:28 |
Så bare lige din kommentar til simonzo, så tænkte jeg du sad lidt højt på tronen, men det tager jeg så i mig igen ;)
Aaarh, der var engang jeg gerne ville have et par converse, det er vist nok en 3 år siden og jeg fik dem ikke engang, gudskelov. Nah jeg synes bare _fede_ hvide sko, passer til alt tøj & sommeren selvfølgelig ;) Har ellers et par Adidas i sort med de 3 hvide striber der, liggende i æsken fra julegave.. Ved ikke hvad jeg skal gøre med dem, da byttefristen er udløbet :(
Aaarh, der var engang jeg gerne ville have et par converse, det er vist nok en 3 år siden og jeg fik dem ikke engang, gudskelov. Nah jeg synes bare _fede_ hvide sko, passer til alt tøj & sommeren selvfølgelig ;) Har ellers et par Adidas i sort med de 3 hvide striber der, liggende i æsken fra julegave.. Ved ikke hvad jeg skal gøre med dem, da byttefristen er udløbet :(
| #13 | 15.03.2011 15:53 |
Generelt rigtig korte shorts, ala ralphs badeshorts.
Derudover shorts med det velkendte "smøg op", evt, navy + kaki + et par denim, fyr nogle Vans Zapato til og en løs fed tshirt og lidt tilbehør (oversize halskæde / armbånd / fedt ur).
- og intet humör, aldrig.
Derudover shorts med det velkendte "smøg op", evt, navy + kaki + et par denim, fyr nogle Vans Zapato til og en løs fed tshirt og lidt tilbehør (oversize halskæde / armbånd / fedt ur).
- og intet humör, aldrig.
Alle dage er en fredag!
| #14 | 15.03.2011 16:47 |
Da dette topic handler om sommertøj, så håber jeg det er okay jeg lige selv søger noget herinde.
Jeg leder efter nogle tanktops der er store og løse. De skal være oversize, og gerne løse omkring armen.
Jeg håber det er nok forklaring, og at der er nogen af jer der kan hjælpe mig, da jeg endnu ikke har været i stand til at finde det jeg leder efter. :) Tak på forhånd!
Jeg leder efter nogle tanktops der er store og løse. De skal være oversize, og gerne løse omkring armen.
Jeg håber det er nok forklaring, og at der er nogen af jer der kan hjælpe mig, da jeg endnu ikke har været i stand til at finde det jeg leder efter. :) Tak på forhånd!
| #20 | 15.03.2011 16:56 |
Like this perhaps :)?
http://www.asos.com/Asos/Asos-Victoire-Print-Ves...
http://www.asos.com/Asos/Asos-Victoire-Print-Ves...
Helt sikkert der
| #23 | 15.03.2011 17:00 |
Liiiige præcis! Thank you :)
Du må jo bare sige til, hvis vi skal have et game en dag :p
Du må jo bare sige til, hvis vi skal have et game en dag :p
| #35 | 15.03.2011 17:42 |
Vil håbe du har en højde og vægt der gør du ikke kommer til at se en kende for spinkel ud når du trækker i sådan en sag..
| #45 | 15.03.2011 18:28 |
tænkte præcist det samme.. tror virkelig man kan komme til at se lille ud i sådan en..
Edited: 15.03.2011 18:29
\o/
| #53 | 15.03.2011 19:28 |
Jeg er langt fra nogen stor type, men den er kun til stranden osv. Jeg synes ikke selv, at det gør noget hvis ens tøj er ret oversize, og slet ikke om sommeren efter man har været ved stranden hele dagen. Har heller ikke det store problem med at se lille ud, det er jeg efterhånden vant til :)
| #85 | 16.03.2011 00:04 |
Okay, til stranden eller noget street basket kan jeg godt se meningen. Forestillede mig umiddelbart en tur på strøget i den, og tænkte nej nej nej :D
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY