Kommentarer i alt: 14 -
| Betting | 09.01.2011 21:48 |
Det er ikke altid man kan bette 20.000kr lige efter man har oprettet en bruger på et betting site, så jeg kunne godt tænke mig at vide om det kan lade sig gøre bare at ringe ind til bookmakkeren og sige "jeg vil gerne bette 20.000kr på den og den osv."
Altså istedet for at bette på hjemmesiden, så ringe derind med beløbet og hvis det kan lade sig gøre, hvordan fungere det så?
Skal de have mit konto nummer igennem tlf og sådan nogle ting?
Tak for svar.
Kasper.
Altså istedet for at bette på hjemmesiden, så ringe derind med beløbet og hvis det kan lade sig gøre, hvordan fungere det så?
Skal de have mit konto nummer igennem tlf og sådan nogle ting?
Tak for svar.
Kasper.
| #1 | 09.01.2011 22:00 |
Prøv start med at se om du kan indsætte pengene først. Men hvorfor bette så meget?
| #2 | 09.01.2011 22:12 |
ang. beløbet var det nu bare et eksempel.
Men jeg kan sagtens sætte penge ind, men kan det lade sig gøre at ringe derind og bette og derefter trækker de beløbet direkte fra ens bank konto og ikke fra betting kontoen?
Men jeg kan sagtens sætte penge ind, men kan det lade sig gøre at ringe derind og bette og derefter trækker de beløbet direkte fra ens bank konto og ikke fra betting kontoen?
| #4 | 10.01.2011 04:01 |
Tak for svaret, den sætning kan jeg bruge til utroligt meget..
Hvorfor overhovedet spilde din tid på sådan en unødvendig post?
Hvorfor overhovedet spilde din tid på sådan en unødvendig post?
| #11 | 10.01.2011 11:52 |
Du har simpelthen tænkt dig ringe ind og sige "Hej jeg vil gerne smide 20k på FCM - FCK, øhh kan du fortælle mig hvad odds på FCK ml er? 1.5 kun.. Når okay hvad med spread? Det var godt nok heller ikke meget.. Hvad med asian?" osv. osv.
Tror du selv de gider at bruge tid på at sidde og fortælle dig hvad odds er på forskellige ting hver gang du vil bette?
Hvis du ikke har tænkt dig det, men bare vil ringe ind og smide 20k uden at vide oddset, ja så henviser jeg til min første kommentar.
Tror du selv de gider at bruge tid på at sidde og fortælle dig hvad odds er på forskellige ting hver gang du vil bette?
Hvis du ikke har tænkt dig det, men bare vil ringe ind og smide 20k uden at vide oddset, ja så henviser jeg til min første kommentar.
| #12 | 10.01.2011 12:54 |
Nu er det sådan at jeg ikke er helt dum mht. odds betting.
Har +37k i de 2år, jeg har bettet, så drop det.
Havde ikke tænkt mig at gøre det på den måde du har sat det op.
Jeg ville gå ind på hjemmesiden og tjekke oddset og derefter ringe ind og sige "jeg vil sætte 20k på FCK til oddset 1.5"
Har +37k i de 2år, jeg har bettet, så drop det.
Havde ikke tænkt mig at gøre det på den måde du har sat det op.
Jeg ville gå ind på hjemmesiden og tjekke oddset og derefter ringe ind og sige "jeg vil sætte 20k på FCK til oddset 1.5"
| #8 | 10.01.2011 08:37 |
Kan ikke se hvorfor du ikke bare prøver først..men du kan da altid prøve og ringe derind :-)
| #5 | 10.01.2011 06:44 |
Tror ikke du kan lave alle din bets via telefon hvis det er det du mener :)
Hvis du ikke kan bette 20k er der nok men grund :P
Hvis du ikke kan bette 20k er der nok men grund :P
| #6 | 10.01.2011 07:53 |
Moneybookers, neteller, netwire og hvad de ellers hedder så kan du godt overføre 20k til din bettingkonto...
| #7 | 10.01.2011 08:00 |
Jeg kan sagtens overføre 20k til et betting site, men ikke altid man kan bette 20k på selve betting siden.
Jeg har bare set på tv at de bare ringer ind og siger"sæt lige 30k på den kamp" osv..
Eller det er måske kun på film det er muligt? :D
Jeg har bare set på tv at de bare ringer ind og siger"sæt lige 30k på den kamp" osv..
Eller det er måske kun på film det er muligt? :D
| #9 | 10.01.2011 09:51 |
Det er som regel i amerikanske film du ser den slags, og det er ulovlige bookmakere, der er i den anden ende. Det er ikke normale betting-sites, de sådan lige ringer til :)
I'm your social worker
| #10 | 10.01.2011 10:42 |
Er det fiktivt? Eller skriver du fordi du gerne vil bette 20k men ikke kan få lov til det? Men ellers skriv til supporten på det bettingsite du benytter. De fleste store sites tager altså ofte imod rigtig store bets...
| #13 | 10.01.2011 13:00 |
Kunne godt finde på at bette 20k, men var mere et eksempel.
Ja, det er det jeg mener, at kun nogle betting sider tager imod så høje beløb, selvom der står noget andet og det er pisse irriterne når man både har lavet bruger og sat penge ind og så får sådan noget at vide "du kan max byde 700kr" ..
Ja, det er det jeg mener, at kun nogle betting sider tager imod så høje beløb, selvom der står noget andet og det er pisse irriterne når man både har lavet bruger og sat penge ind og så får sådan noget at vide "du kan max byde 700kr" ..
Kommentarer i alt: 14 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX