Kommentarer i alt: 63 -
| Medal of Honor Beta! | 03.10.2010 13:23 |
Jeg ved der sidder mange CoD fans derude, men fra i morgen der har alle chancen for at prøve Medal of Honor betaen. Den varer indtil d. 7 oct. Det er open beta, så man skal ikke have pre-purchased for at prøve betaen. Jeg ville sådan set bare dele det med jer da jeg selv ved hvordan det er at gå glip af sådan noget.
Betaen ligger klar i jeres spil bibliotek , så det er bare igang med at installere! :)
Edited: 03.10.2010 22:49
Betaen ligger klar i jeres spil bibliotek , så det er bare igang med at installere! :)
Edited: 03.10.2010 22:49
| #1 | 03.10.2010 15:01 |
Bliver fedt at se hvor meget bedre det er, for deres første beta stank godt nok..
| #2 | 03.10.2010 15:19 |
Ja jeg har planer om at købe Black Ops og ikke Medal of Honor men hvis det er godt, så kunne det godt være at jeg køber det. Jeg fik heller ikke prøvet den første beta, selvom jeg fik adgang, så jeg ville lige sikre mig at ingen gik glip af det her når det nu er helt gratis. :)
| #3 | 03.10.2010 15:23 |
Signed, altid sjovt at se om det er ngoet for en :D
Alt overstående er rigtigt
| #5 | 03.10.2010 18:25 |
Ja, men det ser dog ikke ud til at der er ret mange med samme holdning som dig :D Xplayn er nok fyldt med CoD fans. ^^
Edited: 03.10.2010 18:25
| #6 | 03.10.2010 19:38 |
Kom til at melde dig for spam.
Traileren ser da for fed ud!
http://www.youtube.com/watch?v=6v6lKPY1gAM
Traileren ser da for fed ud!
http://www.youtube.com/watch?v=6v6lKPY1gAM
| #7 | 03.10.2010 19:56 |
Jeg regner med at det er singleplayer delen man ser i videoen. Men det ser ihvertfald sprødt ud. Hvis det viser sig at multiplayer delen er ligeså lovende, så glæder jeg mig satme. Ellers så har man Black Ops til at trøste sig med. Jeg er dog selv i tvivl om hvad jeg skal glæde mig mest til, for jeg synes konceptet i multiplayer i MoH virker gennemtænkt. :)
| #10 | 03.10.2010 23:15 |
Hvordan virker konceptet gennemtænkt iforhold til CoD-serien? Udfra det jeg har læst/spillet virker det jo bare som en CoD-klon med lidt Battlefield inspiration.
www.satanioN.dk/CS
| #11 | 03.10.2010 23:30 |
Jeg har ikke så meget styr på CoD, så jeg ved ikke om det er kopieret. Men så længe det er godt, så er det vel lidt ligegyldigt? :)
Men bare det at man har fjernet M-COM stations, og istedet skal man arbejde sammen for at beskytte et område for at cleare det. Det er det der tiltager mig. Gal det har pisset mig af mange gange at en sniper kan sidder flere hundrede meter væk og skyde en person som skal til at defuse fordi vægene er smadret. Og snipers bliver endda belønnet med mortar strike som ikke gør disse ting nemmere.
Edit' Ups! Det er selvfølgelig BFBC2 jeg snakker om :D
Men bare det at man har fjernet M-COM stations, og istedet skal man arbejde sammen for at beskytte et område for at cleare det. Det er det der tiltager mig. Gal det har pisset mig af mange gange at en sniper kan sidder flere hundrede meter væk og skyde en person som skal til at defuse fordi vægene er smadret. Og snipers bliver endda belønnet med mortar strike som ikke gør disse ting nemmere.
Edit' Ups! Det er selvfølgelig BFBC2 jeg snakker om :D
Edited: 03.10.2010 23:33
| #12 | 03.10.2010 23:32 |
Spillede pre-order beta'en for noget tid siden og der må jeg ærligt indrømme at det var noget af det dårligste jeg længe har prøvet indenfor FPS multiplayer. Tvivler på de har ændret på basics siden da, så det er umiddelbart ikke et spil jeg kommer til at bruge tid på ihvertfald.
Kan slet ikke se hvad spillet tilbyder af nye ting, slet ikke iforhold til Black Ops.
Kan slet ikke se hvad spillet tilbyder af nye ting, slet ikke iforhold til Black Ops.
www.satanioN.dk/CS
| #13 | 03.10.2010 23:38 |
Det er også forståeligt. Men som jeg skrev i #9, så skal skylden nok lægges på at det var en tidlig beta og tingene har ændret sig meget siden. Det bliver jo snart released og de har jo god erfaring fra BFBC2, så hvorfor skulle de ligepludselig kokse i den nu? :) Det er bare det jeg tænker.
| #14 | 03.10.2010 23:45 |
De har i mine øjne kokset i den med BC2, jeg orker personligt ikke at spille det mere og kender flere med samme holdning :<
www.satanioN.dk/CS
| #8 | 03.10.2010 20:47 |
Som Danielsan siger, har det bare af at være meget bedre end den første beta.
Movement var håbløst og recoil er set bedre i Quakeserien.
Movement var håbløst og recoil er set bedre i Quakeserien.
I just fluffed my Garfield..
| #16 | 04.10.2010 01:05 |
Jeg går ned hvis der kommer endnu et spil i den genre ud, med intet rekyl på våben, som f.eks CoD MW serien. Mage til newbie spil der bliver spyttet ud på samlebånd nutildags skal man satme lede længe efter.
Og for guds skyld, lad nu kniven være er våben for sig selv. Der er intet ydmygende i at blive knifet i MW serien, pga kniven er ligefrem overpowered, og nærkampe afgøres med hvem der kan trykke E først.
Udover det skal de stoppe med at ændre på FoV'en. Sidde og spille MW2 på PC, det sejler jo rundt når man er inde i en bygning. Nærmest ligesom at sidde og spille CS med Augen zoomet ind hele tiden. Fedt.
Og for guds skyld, lad nu kniven være er våben for sig selv. Der er intet ydmygende i at blive knifet i MW serien, pga kniven er ligefrem overpowered, og nærkampe afgøres med hvem der kan trykke E først.
Udover det skal de stoppe med at ændre på FoV'en. Sidde og spille MW2 på PC, det sejler jo rundt når man er inde i en bygning. Nærmest ligesom at sidde og spille CS med Augen zoomet ind hele tiden. Fedt.
Edited: 04.10.2010 01:10
| #17 | 04.10.2010 20:00 |
Nu har jeg prøvet det, og jeg kan da ihvertfald med sikkerhed sige jeg skal stene det her spil rigtig meget mens der er open beta :D
| #18 | 04.10.2010 20:11 |
Haha ja det er sjovt nok :D Men der måtte gerne have været flere baner. Det er ret stenern i længden.
Og jeg savner noget recoil :/
Og jeg savner noget recoil :/
Edited: 04.10.2010 21:56
| #21 | 05.10.2010 19:00 |
Det tror jeg. Jeg har ikke prøvet CoD endnu, med ud fra videoer på youtube der ligner det meget af det samme. Der er meget lidt recoil og det er forudsigeligt. Man kan endda løbe sidelæns og stadig owne en modstander rimelig nemt. Alt for noobie venligt i mine øjne :/
Jeg kan bedre lide BC2 på det punkt.
Edit' Man kan sige at det handler mere om at se modstanderen inden han ser dig. Men der er det så andre skills der bliver brugt der. Så ærgeligt.
Jeg kan bedre lide BC2 på det punkt.
Edit' Man kan sige at det handler mere om at se modstanderen inden han ser dig. Men der er det så andre skills der bliver brugt der. Så ærgeligt.
Edited: 05.10.2010 19:07
| #22 | 05.10.2010 19:07 |
så er det ligsom cod spillene (:
du kan se det her http://www.youtube.com/watch?v=aY8PWsXmSUU
det ligner hvertfald det samme (: synes der er mange spil der er gået den vej mhv. recoil.
du kan se det her http://www.youtube.com/watch?v=aY8PWsXmSUU
det ligner hvertfald det samme (: synes der er mange spil der er gået den vej mhv. recoil.
JEG ER SMART!
| #24 | 05.10.2010 19:19 |
Ja der er satme ikke meget recoil over det der. Men de sælger vel spillene bedre på den måde. :|
| #28 | 05.10.2010 19:59 |
Når der ingen recoil er, er det bare andre aspekter af spillet man skal lære til fulde for at blive god. Så at kalde det newbievenligt er jo helt hen i vejret :)
| #33 | 05.10.2010 20:41 |
Nej, det er det da ikke? Det er 100 gange lettere at samle et spil som Medal of Honor op fordi alle og enhver med bare lidt forstand på FPS spil kan finde ud af at holde knappen i bund. Et spil som CS kræver faktisk lidt mere, men det er jo klart at de laver det så newbievenligt, 95% af deres købere er stinke newbs der ikke ved hvad de laver.
www.satanioN.dk/CS
| #35 | 05.10.2010 20:46 |
Det vil jeg ikke mene. :)
Man skal ikke rigtig bruge kræfter og hjerne på hvordan man skal styre sit aim. Man skal bare sigte og så holde i bund. Det er vel noget som gør det meget nemmere for folk som ikke har spillet FPS spil så meget før. Overblik og bestemthed er dog noget som man ikke kan gøre noobie venligt, men når aimet ikke kræver ret meget øvelse, så kommer alt andet meget hurtigere.
Fx. så tager det forholdsvis langt tid at toppe sit niveau i CS fremfor disse spil, pga. den måde man skal håndtere recoil før alt andet.
Der er dog mange situationer hvor man har brug for mere end disse skills, men det er primært individuelle skills der betyder mest jo.
Eller hvis vi snakker forbi hinanden, så må du lige give et hint. :)
Man skal ikke rigtig bruge kræfter og hjerne på hvordan man skal styre sit aim. Man skal bare sigte og så holde i bund. Det er vel noget som gør det meget nemmere for folk som ikke har spillet FPS spil så meget før. Overblik og bestemthed er dog noget som man ikke kan gøre noobie venligt, men når aimet ikke kræver ret meget øvelse, så kommer alt andet meget hurtigere.
Fx. så tager det forholdsvis langt tid at toppe sit niveau i CS fremfor disse spil, pga. den måde man skal håndtere recoil før alt andet.
Der er dog mange situationer hvor man har brug for mere end disse skills, men det er primært individuelle skills der betyder mest jo.
Eller hvis vi snakker forbi hinanden, så må du lige give et hint. :)
| #40 | 05.10.2010 21:23 |
Jeg benægter ikke at det er lettere at aimie i MoH end f.eks CS fordi det er det. Men det er ens for alle, og for at blive bedre end de andre skal man så blive bedre til ingame IQ, stå de rigtige steder osv osv.
| #41 | 05.10.2010 21:38 |
Jaja det ved jeg skam godt. :)
Men fordelingen af sværhedsgraden er spredt mere ud, så fordelene går i højere grad til nybegynderen end for den øvede. Man kan kalde det et kommunistisk spil, selvom det lyder underligt. Altså det kan næsten ikke betale sig at øve sig mere. De vil derfor sælge bedre end hvis det var mere konkurrence præget. Sådan føles det også når man spiller det, efter min mening. Men vi har jo alle forskellige holdninger. :)
Men fordelingen af sværhedsgraden er spredt mere ud, så fordelene går i højere grad til nybegynderen end for den øvede. Man kan kalde det et kommunistisk spil, selvom det lyder underligt. Altså det kan næsten ikke betale sig at øve sig mere. De vil derfor sælge bedre end hvis det var mere konkurrence præget. Sådan føles det også når man spiller det, efter min mening. Men vi har jo alle forskellige holdninger. :)
| #19 | 04.10.2010 21:29 |
Har lige hentet det, tjekker det ud senere :)
Ez is not fanny!
| #23 | 05.10.2010 19:07 |
Nogen der kan fortælle mig om det er ventetiden værd og hvilke systemkrav spillet har? :)
Edited: 05.10.2010 19:08
wat teh fuk?!
| #25 | 05.10.2010 19:48 |
requirements http://news.bigdownload.com/2010/09/25/medal-of-...
det andet kan jeg ikke fortælle da mit grafikkort bugger i det :/ får alle mulige farver og der går sådan nogen tygge streger fra mændne.. så det er uspilleligt for mig :D
det andet kan jeg ikke fortælle da mit grafikkort bugger i det :/ får alle mulige farver og der går sådan nogen tygge streger fra mændne.. så det er uspilleligt for mig :D
JEG ER SMART!
| #26 | 05.10.2010 19:48 |
Tja jeg ved det ikke... det er faktisk sjovt nok men bliver ALT for hurtigt ensformigt, hvilket godt kan have noget at gøre med der kun er 2 maps... men dno....
Og så virker det som et spil der ikke har et strejf af taktik over sig, det handler bare om at løbe hurtigst og skyde rundt. :/
Men udover det, er det et fint ffa spil.
Og så virker det som et spil der ikke har et strejf af taktik over sig, det handler bare om at løbe hurtigst og skyde rundt. :/
Men udover det, er det et fint ffa spil.
tzar er dejlig
| #27 | 05.10.2010 19:52 |
Jeg vil helt klart sige nej, det er en dårlig Call of Duty klon der utroligt hurtigt bliver ensformig og kedelig. Har prøvet både pre-order og open beta og jeg kommer helt sikkert til at vælge Black Ops fremfor det her, det er helt sikkert.
Men det gode er jo at du kan prøve det fuldt ud gratis, nu hvor der er open beta :)
Men det gode er jo at du kan prøve det fuldt ud gratis, nu hvor der er open beta :)
Edited: 05.10.2010 19:52
www.satanioN.dk/CS
| #31 | 05.10.2010 20:10 |
Jeg tænkte på... Hvor stor er forskellen lige på Black ops og call of duty? Det er vel begge to stort set MW2 med nye features og achievements begge to... Er der noget anderledes ved gameplayet som man burde vide noget om? Jeg har set trailer for begge spil, og de ligner jo stort set hinanden på en prik.
Så hvad er det der gør at black ops skulle blive så meget bedre end CoD?
Så hvad er det der gør at black ops skulle blive så meget bedre end CoD?
tzar er dejlig
| #32 | 05.10.2010 20:39 |
Gameplayet er umiddelbart præcist det samme, dog har de fjernet nogle irriterende ting som death streaks, stopping power/juggernaut, onemanarmy og commando - som jeg iøvrigt gerne vil komme mere ind på, men det er dybest set bare newbievenlige ting og det er ret positivt at de er fjernet.
Derudover så er dedicated servere tilbage, så det er ihvertfald et stort plus iforhold til Modern Warfare 2. Jeg er ikke i tvivl om at jeg nok skal blive træt af det på et tidspunkt, men mon ikke der går 200-300 timer ingame :)?
Derudover så er dedicated servere tilbage, så det er ihvertfald et stort plus iforhold til Modern Warfare 2. Jeg er ikke i tvivl om at jeg nok skal blive træt af det på et tidspunkt, men mon ikke der går 200-300 timer ingame :)?
www.satanioN.dk/CS
| #34 | 05.10.2010 20:43 |
Nu går jeg udfra du snakker om MW2 og Black Ops... Men hvad er forskellen lige på Black Ops og MoH? Så vidt jeg ved er der ikke death streaks i moh og der er også dedicated servere i MoH.
Edit: Okay fail... jeg skrev call of duty tidligere, jeg mente selvfølgelig MoH! (Altså i forrige indlæg:D)
Edit: Okay fail... jeg skrev call of duty tidligere, jeg mente selvfølgelig MoH! (Altså i forrige indlæg:D)
Edited: 05.10.2010 20:44
tzar er dejlig
| #36 | 05.10.2010 20:53 |
Haha okay, fair nok. Well, i mine øjne er kvaliteten af CoD serien bare meget højere - for mig ligner MoH en dårlig version af Call of Duty 4. Om det er fordi jeg har spillet CoD serien forholdsvist meget skal jeg ikke kunne sige, men havde f.eks ingen problemer med at gå over til Bad Company 2. Alt fra grafikken, til models, til menuerne, til recoil (som jeg synes er endnu mindre end i CoD) irriterer mig ret meget.
www.satanioN.dk/CS
| #42 | 05.10.2010 22:07 |
Installerede det - Åbnede spillet - Fandt ud af det var ligesom Battlefield - Døde efter 5 sekunder - Lukkede spillet ned - Slettede 'local content'
GG
GG
| #48 | 05.10.2010 23:31 |
Det er overhovedet ikke ligesom Battlefield...
www.satanioN.dk/CS
| #49 | 06.10.2010 00:58 |
Kan utroligt godt lide lydene, hvilket nok helt klart også er spillets stærke side. Det føles bare meget mere somom man rent faktisk befinder sig i en krigszone, fremfor f.eks mw2 hvor folk bare render forvirret rundt over det hele i alle game modes udover snd.
Udover det føles spillet ret meget som BC2. Spillet er meget sjovt, men der skal mere til før jeg køber det. Spillede BC2 i en uge før jeg blev træt af det, det er absolut ikke dårligt, men i den her tid og alder skal der altså bare mere til for at fange en, og igen er det et totalt noob spil hvor der intet rekyl er.
Tror squ aldrig vi får et ordenligt alternativt til CS, med semi realistisk rekyl, og tempofyldt gameplay. Hvis et spil har realistisk rekyl er det somregel også røv langsomt.
Udover det føles spillet ret meget som BC2. Spillet er meget sjovt, men der skal mere til før jeg køber det. Spillede BC2 i en uge før jeg blev træt af det, det er absolut ikke dårligt, men i den her tid og alder skal der altså bare mere til for at fange en, og igen er det et totalt noob spil hvor der intet rekyl er.
Tror squ aldrig vi får et ordenligt alternativt til CS, med semi realistisk rekyl, og tempofyldt gameplay. Hvis et spil har realistisk rekyl er det somregel også røv langsomt.
Edited: 06.10.2010 01:01
| #55 | 06.10.2010 14:58 |
Og det ved du efter at have skudt med en ak47 eller hva? :D
Tror sq ikk den er sådan lige til at holde, dog aner jeg det ikk :P
Tror sq ikk den er sådan lige til at holde, dog aner jeg det ikk :P
| #56 | 06.10.2010 14:59 |
Nej, men hvis du nu ser ud fra det synspunkt, at du får træning i at holde dit våben i militæret/specialregimentet, whatever, så tror jeg sagtens du kan holde et våben med nogenlunde rekyl, så det ikke FLYVER op.
n1 patværk
| #58 | 06.10.2010 15:07 |
Du kan ikke holde rekylet nede og samtidig ramme så godt som i CS.
Dette gælder både m16, m1, ak og famas for den sags skyld. Jeg har selv prøvet m16 og m1, og snakket med både Franskmænd og nogle andre som bruger henholdvis famas og ak.
Du kan sagtens lave byild, men at holde den i bund på auto kræver famne teknik, ikke nok med den flyver op efter de første 3-5 skud, men den går også til siden samtidig.
Dette gælder både m16, m1, ak og famas for den sags skyld. Jeg har selv prøvet m16 og m1, og snakket med både Franskmænd og nogle andre som bruger henholdvis famas og ak.
Du kan sagtens lave byild, men at holde den i bund på auto kræver famne teknik, ikke nok med den flyver op efter de første 3-5 skud, men den går også til siden samtidig.
| #51 | 06.10.2010 09:24 |
Jeg spillede det nogle timer igår.
I starten var jeg rimelig pissed, men det var fordi jeg startede på en server hvor alle var level 7, som vist er rimelig højt. Så der spawnede man, og døde efter 5 sec, som real heaton.mp3 skriver.
Her efter fandt jeg en standard server, og spillede der med en mate, og så begyndte det faktisk at blive lidt sjovt.
Det skal lige siges at jeg aldrig fik købt MW2 desværre, men tror det bliver Black Ops frem for MoH.
I starten var jeg rimelig pissed, men det var fordi jeg startede på en server hvor alle var level 7, som vist er rimelig højt. Så der spawnede man, og døde efter 5 sec, som real heaton.mp3 skriver.
Her efter fandt jeg en standard server, og spillede der med en mate, og så begyndte det faktisk at blive lidt sjovt.
Det skal lige siges at jeg aldrig fik købt MW2 desværre, men tror det bliver Black Ops frem for MoH.
jeg holder lan
| #57 | 06.10.2010 15:03 |
Om du er level 1 eller 7 giver dig faktisk ikke den store fordel. Det Du får en ting så som lyddæmper der fjerne din muzzle, men du mister fx range på det. Så om det er en fordel, ja det det jo.
| #54 | 06.10.2010 14:52 |
gal jeg synes godt nok det spil er dårligt... for det første kan man ikke strafe mens man løber (!!!!). for det andet føles ens character somom han vejer 500kg synes jeg.. og så er der endnu mindre rekyl end MW2 :S
dont eat yellow snow
Kommentarer i alt: 63 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX