Kommentarer i alt: 51 -
| Steelseries / Razer headsets? | 03.09.2010 10:47 |
Har brug for et nyt headset pga det gamle fatter minus.
Tænker lidt på enten nyt Steel eller Razer men er ikk sikker på hva man evt skulle købe
Tænker lidt på enten nyt Steel eller Razer men er ikk sikker på hva man evt skulle købe
| #5 | 03.09.2010 13:42 |
Altså hvis spørgsmålet er om du skal købe Steelseries eller Razer, så slår Steelseries altså Razer til hver en tid hvis du spørger mig.
toast = 5kr
| #8 | 03.09.2010 17:07 |
Ska bruge den til en gang hardcore CS gaming ihvertfalt og andre Games med hvor du ka spille kampen og alt det halløj (; .. Pris omkring de 5-600
| #12 | 03.09.2010 17:17 |
Bar et godt headset fra intet SS eller Razer :/ bar svært pga der er så mange
| #13 | 03.09.2010 17:21 |
Okay, men det er også lidt svært, hvis det skal koste 500-600 kr.
For http://www.shg.dk/Hovedtelefoner-Headsets/SteelS... koster mere end de 500-600 kr.
Så der er ikke så mange igen.
Men der er også et godt mærke der hedder "Sennheiser".
For http://www.shg.dk/Hovedtelefoner-Headsets/SteelS... koster mere end de 500-600 kr.
Så der er ikke så mange igen.
Men der er også et godt mærke der hedder "Sennheiser".
| #18 | 05.09.2010 13:35 |
steelseries > razer
sennheiser pc350 > steelseries og razer
sennheiser pc350 > steelseries og razer
jus, faktum, konklusion !
| #36 | 07.09.2010 21:48 |
Kan ikke huske hvad navnet er på dem - kaldte dem "krokodillenæb", da jeg lærte det i folkeren. Nu kalder jeg det bare "større end/mindre end/lig"...
EDIT: hvis jeg havde kaldt det en ulighed, så ville han blot være endnu mere forvirret, siden han i første omgang ikke engang fatter symbolikken :)
EDIT: hvis jeg havde kaldt det en ulighed, så ville han blot være endnu mere forvirret, siden han i første omgang ikke engang fatter symbolikken :)
Edited: 08.09.2010 02:42
| #39 | 07.09.2010 23:10 |
Bare fordi de har et rigtigt navn betyder det jo ikke at man skal skrive det sådan. Du skriver jo heller ikke skråstreg eller parentes vel??
| #40 | 10.09.2010 17:35 |
hvis jeg skulle spørger om man havde lært om en ting ville jeg ikke sige.
har du lært om /.
det er jo helt ude i tågen hvis du mener noget andet må du endelig forklare dig...
har du lært om /.
det er jo helt ude i tågen hvis du mener noget andet må du endelig forklare dig...
| #41 | 10.09.2010 18:22 |
Jamen hvorfor dog ikke det? Man siger jo navnet inde i hovedet, og det er langt lettere at skrive det sådan.
| #42 | 10.09.2010 18:37 |
Det kan godt være det er lettere men hvem siger at det er korrekt at skrive "/", og jeg tror nu at det er mere rigtigt at spørgere "ved du hvad en skråstreg er?" end "ved du hvad en / er?" du må vel selv vælge jeg ved bare at du ikke får noget bonus ud af det på gymnasium, og lign. der vil de have du formulere dig rigtigt, men held og lykke med din "lettemetode".
- du har tydeligvis ikke forstand på det du blander dig i..
- du har tydeligvis ikke forstand på det du blander dig i..
| #43 | 10.09.2010 18:42 |
Hvad fanden snakker du om?? Er det her gymnasium? Det her er et fucking internet fora. Der skriver man det sådan. Der skriver man ikke det lange navn når man kan skrive det korte tegn meget hurtigere. Ta' dig nu sammen lidt....
Edited: 10.09.2010 18:43
| #44 | 10.09.2010 18:49 |
Haha, se hvad du skrev "Bare fordi de har et rigtigt navn betyder det jo ikke at man skal skrive det sådan. Du skriver jo heller ikke skråstreg eller parentes vel??"
Jo det gør jeg skam, hvorfor rette folk når du ikke ved hvad du snakker om, du kan jo ikke gå hen og rette ham til noget der er forkert, du er helt væk.
"Det her er et fucking internet fora" så derfor skal du simpelthen blande dig, og sige noget der er forkert, det er et internet fora ja, og jeg skrev min kommentar som provokation mod playmate, da han rettede ham også jeg kunne rette ham på hans eget comment.
Og så komme du og blander dig og siger "fordi det er et internet fora skal man skrive det letteste" tag dig sammen...
Jo det gør jeg skam, hvorfor rette folk når du ikke ved hvad du snakker om, du kan jo ikke gå hen og rette ham til noget der er forkert, du er helt væk.
"Det her er et fucking internet fora" så derfor skal du simpelthen blande dig, og sige noget der er forkert, det er et internet fora ja, og jeg skrev min kommentar som provokation mod playmate, da han rettede ham også jeg kunne rette ham på hans eget comment.
Og så komme du og blander dig og siger "fordi det er et internet fora skal man skrive det letteste" tag dig sammen...
| #45 | 10.09.2010 18:54 |
Du er jo helt blæst knægt. Ved du overhovedet hvad cyberspace er?? Jeg tror nok jeg ved hvad jeg snakker om når jeg siger som jeg gør. Hvorfor du skal blande gymnasium og jeg ved ikke hvad ind i det her, er mig en kæmpe gåde. Det har jo intet med hvad der er rigtigt men hvad der er hurtigst.
Du skriver jo heller ikke "Ohh my god" fordi det mere rigtigt vel? Nej du skriver "Omg", fordi det er meget lettere.
Og derfor skrev jeg netop til dig som jeg gjorde fordi din kommentar var overflødig og latterlig at glo på.
Du skriver jo heller ikke "Ohh my god" fordi det mere rigtigt vel? Nej du skriver "Omg", fordi det er meget lettere.
Og derfor skrev jeg netop til dig som jeg gjorde fordi din kommentar var overflødig og latterlig at glo på.
| #46 | 10.09.2010 19:29 |
læs alle de ting du har skrevet og sæt det sammen, og find den røde tråd, idiot.
| #47 | 10.09.2010 19:37 |
Der er jo akkurat en rød tråd i mine kommentarer. Ligeså snart du bragte gymnasium ind i billede, blev diskussionen ret så overflødig. Tak at være dig. Retard.
| #48 | 10.09.2010 19:41 |
okay, jeg siger det på en anden måde, hvem spørger ligesom det her udover dig
"ved du hvad / er?"
"ved du hvad / er?"
| #49 | 10.09.2010 19:50 |
Ja det gør alle på internettet. Er det første gang du er her eller hvad? Det kan godt være det er korrekt at skrive det i gymnasiet. Men man er nok ret så ligeglad med at skrive det korrekt på et internet fora. Det er jo fyldt til randen med forkortelser. Og hvorfor i al verden skal man skrive det som et langt ord, når det er ret så normalt at bruge tegn i stedet?
| #50 | 10.09.2010 20:19 |
find nogle steder hvor at folk direkte spøger ved du hvad / er. mere end 1..
| #31 | 06.09.2010 09:54 |
Jeg har lige anskaffet mig det nye steelseries full-size v2 - det har seriøst oppet sig siden v1 - kan varmt anbefalde det. :) - Det sidder perfekt, og man kan holde ud af have det på hele dagen, super lyd og fås med surroundsound usp driver
Kommentarer i alt: 51 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba