Kommentarer i alt: 38 -
| frisure. | 20.07.2010 15:46 |
jeg har længe gået og overvejet at få en ny frisure. Jeg er aldrig blevet klippet på salon da min stedmor er frisør men hun ikke rigtig klipper unge, og derfor ikke rigtig har kunne klippe noget jeg har kunnet lide indtil nu.
Mit problem er også lidt, jeg er ved at få nogle ret høje tindinger samt mit hår ikke er ret tykt, hvilket begrænser det lidt.
Er der nogen derude der sidder/sad med samme problem og har fået sig nogle fede frisurer ud af det på trods af det er lidt sværere mht tindingerne og tykkelsen.
Mit problem er også lidt, jeg er ved at få nogle ret høje tindinger samt mit hår ikke er ret tykt, hvilket begrænser det lidt.
Er der nogen derude der sidder/sad med samme problem og har fået sig nogle fede frisurer ud af det på trods af det er lidt sværere mht tindingerne og tykkelsen.
amen det så godt spillé!
| #1 | 20.07.2010 23:23 |
Er det ikke bare at finde en fed frits på google? Også spørge din mor om hun ikke kan klippe det.
fÅåårk det er varmt!
| #4 | 21.07.2010 00:44 |
Ja det har jeg da læst?! Bare fordi hun ikke klipper unge normalt, eller har gjort det længe via. arbejde, betyder det jo ikke at hun ikke kan det teknisk vel. Desuden vil jeg tro at det er relativt nemt at klippe unge i hvert fald fyre. Da det som regel er noget med kort i siderne, lidt bag garn.
Men 1 point skal du da have for at være en smartass. Desuden nævner han ikke om han nu skal klippes i salon, eller om han skal klippes af mor igen. Det kan jo være hun ikke klipper det nok fordi ikke ved hvad unge vil have nu om dage, eller hvad ved jeg.
Men 1 point skal du da have for at være en smartass. Desuden nævner han ikke om han nu skal klippes i salon, eller om han skal klippes af mor igen. Det kan jo være hun ikke klipper det nok fordi ikke ved hvad unge vil have nu om dage, eller hvad ved jeg.
fÅåårk det er varmt!
| #14 | 21.07.2010 09:40 |
Du tager fuldstændig fejl :) ..
At klippe en fyr teknisk er langt langt svære end en pige. Har altid fået afvide da jeg tog mit grundforløb på Frisørskolen.
At klippe en fyr teknisk er langt langt svære end en pige. Har altid fået afvide da jeg tog mit grundforløb på Frisørskolen.
| #3 | 21.07.2010 00:04 |
Fyr op for trimmeren.
Har selv ret høje tindinger, men har dog ret så tykt hår, så der bliver bare fyret op for "jeg er lige stået op"-frisuren.
Men hvor tyndt er håret, nærmer det sig Norsk hentehaar?
Har selv ret høje tindinger, men har dog ret så tykt hår, så der bliver bare fyret op for "jeg er lige stået op"-frisuren.
Men hvor tyndt er håret, nærmer det sig Norsk hentehaar?
Jeg kan alle tricks i CS!
| #5 | 21.07.2010 00:53 |
Hvis det var sagen ville jeg nok lade mig kronrage!
et bQvlet aRMshow i måzN-
| #8 | 21.07.2010 01:12 |
trimmeren (4-5mm)er vejen frem, og så er det perfekt nu her det er varmt, giv det en chance her i det varme vejr, det vokser ud anyways :D
| #20 | 21.07.2010 12:26 |
jeg har overvejet det mange gange, men jeg er fandme bange for jeg ligner noget der er løgn bagefter :D
amen det så godt spillé!
| #21 | 21.07.2010 12:54 |
var jeg også første gang, men på den anden side, det vil altid gro ud igen (det går forholdsvis stærkt så intet at være bange for der, og i sidste ende endte det med at ligne noget jeg rent faktisk godt kunne lide så har nu holdt mig til trimmeren siden 16års alderen ;)
| #26 | 21.07.2010 16:04 |
trimmeren er nice nok, især når det er varmt, for mig er 4mm nok lige i overkanten. plejer at kunne lide mit hår ved 1cm så kan man også sætte det og sådan. men smag og behag, prøv dig frem.. og jeg har et forholdsvist rundt hovede, kan godt ligge et billede op af hvor grim jeg var med 3mm :D men så er det jo heller ikke slemmere.
Plz? try to aim at me?
| #10 | 21.07.2010 01:34 |
Har en mate i samme sitiuation som dig, som laver tintin hår, hvilket ligner shit og han brokker sig over dårlig hår-dag hverdag :)
Men han syntes selv han ligner en brian med karseklippet hår..
Lytter lige med her.
Men han syntes selv han ligner en brian med karseklippet hår..
Lytter lige med her.
| #15 | 21.07.2010 10:50 |
| #19 | 21.07.2010 11:43 |
Tykt hår og så vil du gå efter en frisure som breum? Gl :-)
Jeg har swag mayn!!
| #22 | 21.07.2010 13:04 |
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs24... Standard og fed frisure
| #27 | 21.07.2010 16:04 |
det var min mor også vild med da jeg var 4 :/
Plz? try to aim at me?
| #31 | 21.07.2010 18:52 |
Lad dit hår gro langt og få samme frisure som Arkin.
http://xplayn.com//community//images/14/14084_fu...
http://xplayn.com//community//images/14/14084_fu...
var din mund unge kriger.
Kommentarer i alt: 38 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

exOn vs.
SK vs.
menace
Lions
EG
TyLoo