Kommentarer i alt: 62 -
| Rogue Søger pvp mates | 18.07.2010 23:25 |
Hey guys
Jeg leder efter nogle pvp mates..
Spiller selv lige pt Alli på Silvermoon server som ikke er den store pvp server..
spillede med nogle irl mates men de er ligesom gået i stå .
Min rogue:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Si...
Det sidste stykke tid har jeg bare invited random folk til mit 3v3 team og kørt det i stykker fordi jeg skulle spille 10 kampe.
Men leder efter et 3v3 eller 5v5 team. 2v2 er også meget velkommen men vil helst satse på 3v3/5v5 :)
Er villig til at skifte server og faction .
Mit mål er +2200 . Info omkring mig kan ses i min profil. skriv en besked på sitet eller her på forum hvis der er mere i vil vide :)
Er også meget klar på at bygge et hold op som er klar til cata :)
Edited: 18.07.2010 23:27
Jeg leder efter nogle pvp mates..
Spiller selv lige pt Alli på Silvermoon server som ikke er den store pvp server..
spillede med nogle irl mates men de er ligesom gået i stå .
Min rogue:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Si...
Det sidste stykke tid har jeg bare invited random folk til mit 3v3 team og kørt det i stykker fordi jeg skulle spille 10 kampe.
Men leder efter et 3v3 eller 5v5 team. 2v2 er også meget velkommen men vil helst satse på 3v3/5v5 :)
Er villig til at skifte server og faction .
Mit mål er +2200 . Info omkring mig kan ses i min profil. skriv en besked på sitet eller her på forum hvis der er mere i vil vide :)
Er også meget klar på at bygge et hold op som er klar til cata :)
Edited: 18.07.2010 23:27
| #1 | 19.07.2010 01:18 |
Kom over til twisted nether , så skal jeg nok få 2.2k+ me dig i 2's :b
SeS på LAN
| #5 | 19.07.2010 14:09 |
hmm :)
har lige fået tilbud på stormscale hvor jeg skal spille rmp. så skal jeg lige se på :D
har lige fået tilbud på stormscale hvor jeg skal spille rmp. så skal jeg lige se på :D
| #11 | 19.07.2010 16:37 |
Haha spiller horde der :D Har dog både alliance og horde på serveren
DOTDOTKILL
| #34 | 20.07.2010 18:52 |
Booster i 2v2 på Ravencrest (Priest), stopper dog når Catalysm kommer.. Ej kom aldrig over på Ravencrash, en dårligere server skal man lede længe efter :>
| #35 | 20.07.2010 19:19 |
Kom på Bladefist, mangler en rogue til mit 2s team (2100 rating)
Priest & Rogue!
Priest & Rogue!
Jeg har swag mayn!!
| #39 | 23.07.2010 01:30 |
Rimlig aktiv server :)
Par gode guilds, og battle groupen er jo en af de bedste pt..
Par gode guilds, og battle groupen er jo en af de bedste pt..
Jeg har swag mayn!!
| #57 | 01.08.2010 15:48 |
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bl...
Er lige team jumpet, for at hygge spille lidt med en mate :)
Men mit 2100 team bliver holdt af en mate..
Edit:
Battlegroupen er Blackout.
Er lige team jumpet, for at hygge spille lidt med en mate :)
Men mit 2100 team bliver holdt af en mate..
Edit:
Battlegroupen er Blackout.
Edited: 01.08.2010 15:59
Jeg har swag mayn!!
| #55 | 01.08.2010 11:39 |
Hvad hedder du på Bladefist og er du alliance eller horde? :)
Det er overdrevet!!!!
| #37 | 22.07.2010 14:47 |
Hvorfor kan jeg ikke skifte server ? :/
den siger to many attemps.. og har den sagt hele dagen. . :/ ?
den siger to many attemps.. og har den sagt hele dagen. . :/ ?
| #40 | 23.07.2010 12:01 |
Prøv at skriv til blizzard support :)?
Havde engang samme problem, men det gik væk i løbet af dagen...
Havde engang samme problem, men det gik væk i løbet af dagen...
Jeg har swag mayn!!
| #41 | 23.07.2010 17:24 |
må lige se på det. dog har jeg fundet en priest der spiller ret udmærket ... så ham hygger jeg lidt med for tiden. så spare jeg de penge =) !
| #42 | 23.07.2010 18:00 |
Okay :)
GL herfra!
- send en PM over sitet, hvis du nogensinde kommer til at spille på bladefist..
GL herfra!
- send en PM over sitet, hvis du nogensinde kommer til at spille på bladefist..
Jeg har swag mayn!!
| #46 | 31.07.2010 22:25 |
Tak..
nej har jeg desværre ikke. har ikke haft muligheden for det da jeg spillede source istedet.. så ratede jeg på min druid hvor vi tog anub ned.. og siden da har jeg været lidt inaktiv..
har spillet højt plan i cs.. så kan jeg også i wow. og mener selv mine skills er til det =) ! da jeg hurtigt lære.
nej har jeg desværre ikke. har ikke haft muligheden for det da jeg spillede source istedet.. så ratede jeg på min druid hvor vi tog anub ned.. og siden da har jeg været lidt inaktiv..
har spillet højt plan i cs.. så kan jeg også i wow. og mener selv mine skills er til det =) ! da jeg hurtigt lære.
| #48 | 31.07.2010 23:29 |
Der er nu kæmpe forskel på CS og wow :) Men held og lykke.
Nu den her reje min, du!
| #49 | 31.07.2010 23:36 |
Du har spillet source, ja.
Og du kan ikke sammenligne cs og wow...
Og du kan ikke sammenligne cs og wow...
tzar er dejlig
| #51 | 01.08.2010 00:29 |
cs er også source ?
cs = Counter - strike ..
og nej ved det godt . men viser jeg har talent inden for brug af computer og muligvis forstår spillet hurtigere end andre..
har raidet med nogle som har raidet siden lvl 60 og de failer grumt.. så det jeg siger er jeg selv mener jeg har talent nok til at ramme 2.2k og har også slået hold på den rating . :) (flot af mig hva?)
cs = Counter - strike ..
og nej ved det godt . men viser jeg har talent inden for brug af computer og muligvis forstår spillet hurtigere end andre..
har raidet med nogle som har raidet siden lvl 60 og de failer grumt.. så det jeg siger er jeg selv mener jeg har talent nok til at ramme 2.2k og har også slået hold på den rating . :) (flot af mig hva?)
| #58 | 01.08.2010 16:10 |
Nu begynder du at smide PVE ind i det. Alle retards kan blive gode til PVE, det kræver TID og TRÆNING at blive rigtig god til PVP, du skal lære hvad dine modstandere kan, hvornår de gør det, hvorfor de gør det, hvordan du avoider disse ting, osv. :-)
Edited: 01.08.2010 16:20
Nu den her reje min, du!
| #59 | 01.08.2010 16:33 |
ja ja :) ved jeg da godt..
kender godt folks class.. har dog spillet pvp på flere chars end min rogue.
vil mene mit skill lige pt ligger til de 2.2k .. for at ramme 2500 osv tror jeg lige jeg skal lidt mere igang. :)
kender godt folks class.. har dog spillet pvp på flere chars end min rogue.
vil mene mit skill lige pt ligger til de 2.2k .. for at ramme 2500 osv tror jeg lige jeg skal lidt mere igang. :)
| #53 | 01.08.2010 01:24 |
Du bør nok fortælle, at du aldrig har breaket 2k på din rogue. Nu spiller jeg ikke selv rogue, men tror umiddelbart det er nemmere at gå til en combo som Rogue/ret/priest, Spriest/rogue/shaman eller RLS. RMP kræver top klasse spillere for at trives, og selv de har det umiddelbart svært mod de fleste wizzard cleaves og phdk's.
Dog skal du ikke snydes for et held og lykke :).
Dog skal du ikke snydes for et held og lykke :).
yo
| #54 | 01.08.2010 11:24 |
Tak. har spillet RMP op til 1950 ca. tror vi lå lige under.. der slog vi hold på 2.2k
priesten vi spillede med farmede gear fra BG's.. altså furious gear og 232 weap.. han havde aldrig spillet priest før eller pvp.. altid raidet som hunter.. men også derfor jeg linkede min char så folk kunne se min højeste rating osv :)
har fundet et hold nu (resto shammy warrior rogue) og det går da lidt fremaf.. fungere meget godt.. dog vil jeg gerne have byttet den warrior ud med en lock for lidt mere CC :)
og tak for det held og lykke
priesten vi spillede med farmede gear fra BG's.. altså furious gear og 232 weap.. han havde aldrig spillet priest før eller pvp.. altid raidet som hunter.. men også derfor jeg linkede min char så folk kunne se min højeste rating osv :)
har fundet et hold nu (resto shammy warrior rogue) og det går da lidt fremaf.. fungere meget godt.. dog vil jeg gerne have byttet den warrior ud med en lock for lidt mere CC :)
og tak for det held og lykke
Edited: 01.08.2010 11:25
Kommentarer i alt: 62 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

exOn vs.
SK vs.
menace
Lions
EG
TyLoo