Kommentarer i alt: 4 -
| Kickstart mit CSS eventyr! | 11.07.2010 12:17 |
Hej alle
Jeg vil igen til at spille en smule css. Jeg har tidligere spillet det i en periode, men det var selvfølgelig før den nye update.
Det jeg gerne vil have jeres hjælp til er filer som cfg, autoexe osv. som giver mig bedst mulig fps uden og gøre spille mega grimt selvfølgelig :)
Jeg har hørt noget omkring det nye scoreboard. Kan man gøre noget der?
Disse ranks og achievements man bliver tildelt.. dem kan man da ikke fjerne personligt? Har det ikke noget og gøre med serveren man spiller på?
Håber I vil hjælpe en knap så garvet css spiller på vej :)
På forhånd tak.
Jeg vil igen til at spille en smule css. Jeg har tidligere spillet det i en periode, men det var selvfølgelig før den nye update.
Det jeg gerne vil have jeres hjælp til er filer som cfg, autoexe osv. som giver mig bedst mulig fps uden og gøre spille mega grimt selvfølgelig :)
Jeg har hørt noget omkring det nye scoreboard. Kan man gøre noget der?
Disse ranks og achievements man bliver tildelt.. dem kan man da ikke fjerne personligt? Har det ikke noget og gøre med serveren man spiller på?
Håber I vil hjælpe en knap så garvet css spiller på vej :)
På forhånd tak.
Real Madrid fan for life...
| #2 | 11.07.2010 17:47 |
| #3 | 11.07.2010 18:04 |
Det kigger jeg lige på. Prøver mig lidt frem, synes dog de har nogle underlige settings :) fps_max "0" er i min verden ikke så fedt? :D
Real Madrid fan for life...
Kommentarer i alt: 4 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

exOn vs.
SK vs.
menace
Lions
EG
TyLoo