Kommentarer i alt: 31 -
| #5 | 14.06.2010 16:27 |
Jeg ville helt klart tage et kig på den nye iPhone 4G som udkommer d. 24 Juni i Danmark.
Jeg har skrevet et par blogs omkring iPhone 3GS som du er velkommen til at kigge lidt på.
Jeg har ikke fortrudt mit køb af en iPhone, det er simpelthen en fantastisk telefon som samler mange ting i en!
Men tjek det ud! (;
Jeg har skrevet et par blogs omkring iPhone 3GS som du er velkommen til at kigge lidt på.
Jeg har ikke fortrudt mit køb af en iPhone, det er simpelthen en fantastisk telefon som samler mange ting i en!
Men tjek det ud! (;
| #10 | 24.06.2010 11:22 |
Ja, Apple.com.
Der kan du se den.
Udkommer d. 24 juli i Danmark hvis alt går godt.
Der kan du se den.
Udkommer d. 24 juli i Danmark hvis alt går godt.
| #7 | 24.06.2010 10:44 |
Som de andre siger .. der kan ikke være nogen tvivl i disse dage .. iphone4 bliver hittet jo når den udkommer, så klart den telefon alle folk vil tjekke ud .. jeg er også en af de første der står i kø for at købe den når den kommer .. UDEN TVIVL :)
| #16 | 24.06.2010 11:33 |
Det siger alle.. Altså at de er de første i køen.. Tror alle har fået samme besked :)
Jeg er OK wild
| #19 | 24.06.2010 13:03 |
Nu siger du du er samsung mand.. Så skal du da helt klart have fat i den nye Samsung Galaxy S.. iPhone er legetøj ved siden af den.. Og så kører den jo Android OS :D
http://www.youtube.com/watch?v=Ce_oEzSosic
http://www.youtube.com/watch?v=Ce_oEzSosic
Edited: 24.06.2010 13:03
| #21 | 24.06.2010 13:51 |
Spørgsmålet er, hvad er overlegent ved iPhone?
'cause life aint no video game
| #28 | 24.06.2010 16:58 |
Nu er iPhone jo bare en kedelig telefon generelt. Hardware mæssigt kommer den med samme specs som andre producenter kom med for 4 måneder siden.
Super AMOLED skærm.
4" display.
helt sikkert godt kamera som der generelt er i samsung telefoner.
bluetooth 3.0 (mener der er 2.1 i iphone?).
FLASH!!!.
Mulighed for udvidelse af memory med microSD kort.
Swype text input.
FM Radio
DivX/XviD understøttelse.
Mener desuden også at galaxy S har mere ram end iphone 4 har?
Og som Bllets fint pointeret, så er der intet overlegent ved i iPhone :P
Super AMOLED skærm.
4" display.
helt sikkert godt kamera som der generelt er i samsung telefoner.
bluetooth 3.0 (mener der er 2.1 i iphone?).
FLASH!!!.
Mulighed for udvidelse af memory med microSD kort.
Swype text input.
FM Radio
DivX/XviD understøttelse.
Mener desuden også at galaxy S har mere ram end iphone 4 har?
Og som Bllets fint pointeret, så er der intet overlegent ved i iPhone :P
Edited: 24.06.2010 16:59
| #29 | 24.06.2010 17:15 |
Jeg vil anbefale en HTC Legend. Jeg har selv forgængeren, og det er nogle lækre telefoner.
Folk med en anden religiøs overbevisning vil nok anbefale iPhone 4G. Hvis den tiltaler dig mere, skal du lige holde øje med om Apple for fikset deres groteske signal problemer på den.
Jeg gider ikke gå ind i en kæmpe Apple vs Android diskussion her, men min anbefaling falder ihvertfald klart på Android.
Folk med en anden religiøs overbevisning vil nok anbefale iPhone 4G. Hvis den tiltaler dig mere, skal du lige holde øje med om Apple for fikset deres groteske signal problemer på den.
Jeg gider ikke gå ind i en kæmpe Apple vs Android diskussion her, men min anbefaling falder ihvertfald klart på Android.
There's no place like mine.
Kommentarer i alt: 31 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ESC vs.
Western
NaVI
Wizards
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba