| Tøj, Tøj, og mere tøj | 12.04.2010 12:30 |
Jeg har over en længere periode fået sparret en masse penge om, det er blevet til ca. 10.000 kr, som jeg nu har fundet ud af hvad skal bruges til -
Jeg har kigget lidt i klædeskabet, og der trænger ærlig talt til lidt fornyelse hele vejen igennem - Med dette budget burde det være en smal sag, at gå ud og købe stort ind, men sådan er det pt. ikke for mig, for aner slet ikke hvad jeg vil have.
Det her I kommer ind i billedet - Ting jeg godt kan lide, er en amerikansk/engelsk stil - enten pop stilen, men kan da også være mere klassisk.
ud over tøj, har jeg også et gavekort til 1500 kr til matas, - parfumer har jeg nok af, så søger nok mere nogle creamer og andet wellness til kroppen - Jeg føler mig rimelig gay, hvis jeg skal stå og spørge en ekspedient til råds osv. så derfor spørger jeg jer herinde -
Jeg har kigget lidt i klædeskabet, og der trænger ærlig talt til lidt fornyelse hele vejen igennem - Med dette budget burde det være en smal sag, at gå ud og købe stort ind, men sådan er det pt. ikke for mig, for aner slet ikke hvad jeg vil have.
Det her I kommer ind i billedet - Ting jeg godt kan lide, er en amerikansk/engelsk stil - enten pop stilen, men kan da også være mere klassisk.
ud over tøj, har jeg også et gavekort til 1500 kr til matas, - parfumer har jeg nok af, så søger nok mere nogle creamer og andet wellness til kroppen - Jeg føler mig rimelig gay, hvis jeg skal stå og spørge en ekspedient til råds osv. så derfor spørger jeg jer herinde -
| #2 | 12.04.2010 13:45 |
Når du har så mange penge, kan det godt betale sig at købe noget ordenligt tøj. Kvalitet.
Jeg synes du skal tjekke mærker ud som Norse Projects, Acne, Vans, Stussy, Nike, Alife...
Du kan tjekke http://www.norsestore.com/, http://caliroots.com/ og http://ideologyboutique.co.uk/index.php ud.
Jeg synes du skal tjekke mærker ud som Norse Projects, Acne, Vans, Stussy, Nike, Alife...
Du kan tjekke http://www.norsestore.com/, http://caliroots.com/ og http://ideologyboutique.co.uk/index.php ud.
God's Son.
| #43 | 12.04.2010 21:07 |
Så lidt, håber det kunne bruges ;)
Jeg glemte helt at nævne mærket Wood-Wood, som er PISSE fedt - det skal du uden tvivl tjekke ud for. http://woodwood.dk/collections, dér!
Jeg glemte helt at nævne mærket Wood-Wood, som er PISSE fedt - det skal du uden tvivl tjekke ud for. http://woodwood.dk/collections, dér!
God's Son.
| #192 | 16.04.2010 17:36 |
http://gearcrave.com/wp-content/uploads/2008/05/...
http://likecool.com/Style/Apparel/Wood%20Wood%20...
http://2.bp.blogspot.com/_Uq6QYIUKGMM/R_hrLYieHE...
Ja for søren, WoodWood ser forfærdeligt ud. Gu gør det ej, det er stilet af helvedes til, og har kæmpe succes nationalt såvel som internationalt.
http://likecool.com/Style/Apparel/Wood%20Wood%20...
http://2.bp.blogspot.com/_Uq6QYIUKGMM/R_hrLYieHE...
Ja for søren, WoodWood ser forfærdeligt ud. Gu gør det ej, det er stilet af helvedes til, og har kæmpe succes nationalt såvel som internationalt.
God's Son.
| #204 | 18.04.2010 10:50 |
Det er da bedøvende ligemeget om det er en kæmpe succes nationalt eller internationalt. Det var da latterligt at flætte det ind i din ellers velovervejet kommentar.
Føj hvor er det grimt.
Føj hvor er det grimt.
| #207 | 18.04.2010 16:42 |
Det er da bestemt ikke ligemeget, det betyder da at folk kan lide det.
God's Son.
| #216 | 20.04.2010 07:54 |
Muligvis. Men jeg er dog glad for mærket ikke har større succes herhjemme. Det er noget af det grimmeste jeg længe har set.
| #217 | 20.04.2010 08:30 |
Øøøøøh.... Du aner ikke hvad du snakker om, gør du? Det har jo netop succes herhjemme.
God's Son.
| #218 | 20.04.2010 15:32 |
Ja, måske i Kbh. Men vil du definerer det som en succes? Fair nok.
Taget fra en anden bruger:
Wood wood er og har altid været "Kejserens nye klæder".
Deres kommercielle markedsføring har ramt den målgruppe, som var intensionen - og de smarte københavnske drenge med gennemsigtige raybanbriller, uden styrke, og spraglede kasketter har ædt det råt.
Hvis man vil være Københavner cool er det sikkert fedt. Det siger mig intet, og mærket i sig selv er overvurderet.
Taget fra en anden bruger:
Wood wood er og har altid været "Kejserens nye klæder".
Deres kommercielle markedsføring har ramt den målgruppe, som var intensionen - og de smarte københavnske drenge med gennemsigtige raybanbriller, uden styrke, og spraglede kasketter har ædt det råt.
Hvis man vil være Københavner cool er det sikkert fedt. Det siger mig intet, og mærket i sig selv er overvurderet.
| #219 | 21.04.2010 15:27 |
Nej, ikke kun i København. Naturligvis ser du oftere de smarte københavnske drenge gå med det, da Wood Wood har en butik liggende i Krystalgade. Men faktum er at det har bredt sig ud over Danmark, og flere og flere går med deres tøj.
Jeg bor i Aalborg og jeg ser det tit. Det kan muligvis have noget at gøre med de steder jeg hænger ud/koncerter etc., da folk for det meste er lidt mere modebevist end så mange andre steder - intet ondt ment i det.
Faktum er bare at det i 2002 startede ud som et undergrunds mærke, ingen kendte til det, de producerede kun deres egne tees; nu ser du det over det hele. En relativt stor butik i København og to butikker i Tyskland, i henholdsvis Berlin og Wien. Desuden ligger flere internetbutikker også inde med deres tøj.
Selvfølgelig har du ret i at tøjet rammer forskellige mål- og aldersgrupper, men c'mon, hvilke mærker gør ikke det? Eller hvad gør ikke det? Musik, computere, mobiltelefoner og jeg kunne blive ved.
Jeg bor i Aalborg og jeg ser det tit. Det kan muligvis have noget at gøre med de steder jeg hænger ud/koncerter etc., da folk for det meste er lidt mere modebevist end så mange andre steder - intet ondt ment i det.
Faktum er bare at det i 2002 startede ud som et undergrunds mærke, ingen kendte til det, de producerede kun deres egne tees; nu ser du det over det hele. En relativt stor butik i København og to butikker i Tyskland, i henholdsvis Berlin og Wien. Desuden ligger flere internetbutikker også inde med deres tøj.
Selvfølgelig har du ret i at tøjet rammer forskellige mål- og aldersgrupper, men c'mon, hvilke mærker gør ikke det? Eller hvad gør ikke det? Musik, computere, mobiltelefoner og jeg kunne blive ved.
God's Son.
| #236 | 24.06.2010 16:01 |
Ikke for at være flabet eller noget, men Wien ligger altså i Østrig :).
| #285 | 18.08.2010 23:16 |
Tror ikke engang en junkie der forvekslede trøjen med crack ville hive en woodwood trøje med hjem.
| #4 | 12.04.2010 13:56 |
Ikke fordi at dine links ikke er gode, men synes tit du glemmer at nævne http://www.streetmachine.dk, virkelig meget svedigt kluns derinde. Desuden er det bestemt også værd at checke Obey og Penfield ud, samt Clae's nye sneaks :-)!
| #44 | 12.04.2010 21:15 |
Shit. Jeg kender ikke streetmachine, men aight. Det virker umiddelbart lidt som en blanding af streetammo(ikke godt ment) - dog virker streetmachine lidt mere stilet.
Til gengæld har du ret i, at Obey ej er til at forglemme. Obey er dope af helvedes til; dog synes jeg bare ikke det passer ind i netop det tøj han søger.
Til gengæld har du ret i, at Obey ej er til at forglemme. Obey er dope af helvedes til; dog synes jeg bare ikke det passer ind i netop det tøj han søger.
God's Son.
| #54 | 12.04.2010 21:36 |
Synes slet ikke det minder om streetammo, minder i LANGT højere grad om Norse (butikkerne ligger stort set op ad hinanden og det er de samme mennesker som står i dem) :)
| #62 | 12.04.2010 21:53 |
No problem, underligt den minder dig om streetammo, mener da ikke de forhandler de samme mærker :)
| #64 | 12.04.2010 22:09 |
Well, de har lidt af det samme (det som de fleste butikker efterhånden har). Jeg mindes bare at have været inde på streetmachine før, og jeg huskede det som sådan noget Pa:Nuu, Humör shit. :)
God's Son.
| #45 | 12.04.2010 21:16 |
Skinny jeans er vejen frem, hvad enten man vil eller ej. Men fair nok hvis du hellere vil gå rundt i store 2sone bukser og tro det er stilet og cool. ;)
God's Son.
| #50 | 12.04.2010 21:31 |
Er du dum? Jeg skriver netop NO skinnys, altså at jeg ikke kunne finde nogen. Jeg elsker skinnys og hvis du tager et kig på mit profil billede ville du vide det. Men okay, mr. fordom.
| #59 | 12.04.2010 21:42 |
Nej, jeg giver ham skam bare råd. Desuden kan du, hvis du gider, læse at det var en misforståelse. Han ville åbenbart gerne have tights - det forstod jeg bare ikke ud fra hans comment.
Hvad tror du helt præcist du er?
Hvad tror du helt præcist du er?
God's Son.
| #61 | 12.04.2010 21:49 |
Intet forstår bare ikke, hvordan du kan sige: "Men fair nok hvis du hellere vil gå rundt i store 2sone bukser og tro det er stilet og cool. ;)"
Folk må sgu da selv bestemme, hvad de går I? Og jeg hader generelt folk som siger sådan noget for det kan det sagtens være. Altså, hvem er du der -tror- og ved om det er stilet og "cool".
Btw er det tøj du går i, slet ikke tæt på hiphop stilen.
Folk må sgu da selv bestemme, hvad de går I? Og jeg hader generelt folk som siger sådan noget for det kan det sagtens være. Altså, hvem er du der -tror- og ved om det er stilet og "cool".
Btw er det tøj du går i, slet ikke tæt på hiphop stilen.
Edited: 12.04.2010 21:50
PAKISTANI MILITANT
| #63 | 12.04.2010 22:07 |
SELVFØLGELIG må han selv bestemme hvad han går rundt i, har jeg sagt andet på noget tidspunkt? Jeg ytrer min mening. Først troede jeg, at han mente, at han ikke ville have skinny jeans, fordi han skrev "no skinnys ;(" - som nej tak til dem. Så det var en misforståelse, da jeg senere fandt ud af han ville have skinny jeans, men bare ikke kunne finde nogle på de links jeg postede.
Aight, nu til min stil. Hvornår har jeg nogensinde sagt jeg går i hiphop tøj? Jeg gætter på du ikke engang ved hvad fanden hæphåp er. Hør her makker, jeg går i Cheap Monday, Obey, LRG, WoodWood, BBC, Ice Cream, Norse Peojects, Mighty Health, Insight51, Stussy, Nike, Alife, Adidas, Vans, WonHundreds, Acne, KR3W, Supra og jeg kunne blive ved. Desuden har jeg diverse tees som med artister, blandt andet Malk de Koijn og Organiseret Riminalitet.
Aight, nu til min stil. Hvornår har jeg nogensinde sagt jeg går i hiphop tøj? Jeg gætter på du ikke engang ved hvad fanden hæphåp er. Hør her makker, jeg går i Cheap Monday, Obey, LRG, WoodWood, BBC, Ice Cream, Norse Peojects, Mighty Health, Insight51, Stussy, Nike, Alife, Adidas, Vans, WonHundreds, Acne, KR3W, Supra og jeg kunne blive ved. Desuden har jeg diverse tees som med artister, blandt andet Malk de Koijn og Organiseret Riminalitet.
God's Son.
| #65 | 12.04.2010 22:12 |
Hvad vil du frem til? Jeg ved stort set alt om hiphop. Alle de mærker du nævner er jo ikke hiphop? Det er´, hvad jeg kalder amerikansk POP. De mærker du nævner er meget mere "glamuorøse" end normalt hiphop det er, hvad folk kalder for "den nye hiphop generations stil". DET ER POP. Udover LRG. Adidas er så noget andet.
Nej du har ikke sagt noget andet, og du har heller ikke sagt du går i hiphop* og ikke hæphåp. Fair, at du ytrer din mening, har jeg heller ikke sagt du ikke må.
Nej du har ikke sagt noget andet, og du har heller ikke sagt du går i hiphop* og ikke hæphåp. Fair, at du ytrer din mening, har jeg heller ikke sagt du ikke må.
Edited: 12.04.2010 22:17
PAKISTANI MILITANT
| #66 | 12.04.2010 22:15 |
Du er kraftedme dummere end snot, undskyld jeg siger det. Du kender ikke halvdelen af de mærker jeg nævner, vel? Størstedelen af dem er skatemærker, da jeg skater en del.
Forklar mig så, min 15årige ven, hvad ved du om mode? Hvad ved du om hiphop, og mest af alt, hvilket tøj mener du er hiphop?
Forklar mig så, min 15årige ven, hvad ved du om mode? Hvad ved du om hiphop, og mest af alt, hvilket tøj mener du er hiphop?
God's Son.
| #67 | 12.04.2010 22:19 |
Jeg ser ingen grund til at forklare dig noget som helst ud over at trykke på "ignore" knappen, da det er dig der er den snotdumme her min 19-årige ven ;-).
Godt så. Det er stadig ikke hiphop mærker, har heller ikke sagt jeg ved en skid om skate. Og jo jeg kender mærkerne, du må hygge dig :-).
Godt så. Det er stadig ikke hiphop mærker, har heller ikke sagt jeg ved en skid om skate. Og jo jeg kender mærkerne, du må hygge dig :-).
PAKISTANI MILITANT
| #69 | 12.04.2010 22:22 |
Jeg vil da selv mene jeg er rimelig hiphop eftersom jeg har en stor kærlighed til rap og også selv laver det. Derudover skal det siges at det rager mig en papand hvad mærke mit tøj er. At være hiphopper er ikke defineret ud fra hvad tøj du går i.
| #100 | 13.04.2010 16:33 |
Lækkert du lige vælger at starte diskussionen for så ikke at komme med noget konstruktivt når det endelig er... hahahah
skate away :)>-|o
| #113 | 13.04.2010 17:36 |
Dreadlocks ikke nødvendigvis, baggy all round, halskæder, store "hoodies", ecko, rocawear, akademiks, red monkey, karl kani, g-unit, sean john, apple bottom jeans, phat pharm, lrg, new era, pelle pelle, two angle, south pole, sir benni miles, timberland, dickies, enyce, hustler, konvict, ruff ryder, street swag og self mange andet som jeg ikke lige kan komme i tanke på.
at jeg gider bruge min tid på det.. :). Håber det forklarede "nok", dårlig forklaring af tøjstil, men ja det burde du selv vide, ellers kan du jo bare søge under mærkerne så kan du se, hvordan tøjet/caps/sko ser ud ;-)
at jeg gider bruge min tid på det.. :). Håber det forklarede "nok", dårlig forklaring af tøjstil, men ja det burde du selv vide, ellers kan du jo bare søge under mærkerne så kan du se, hvordan tøjet/caps/sko ser ud ;-)
PAKISTANI MILITANT
| #121 | 13.04.2010 18:12 |
Nej, det er ikke hiphop. Du burde
1) stoppe med at lytte til elendigt pismusik hvor kunstnerne laver deres eget tøj for at tjene penge
eller
2) begynde at gå til koncerter og se hvad fanden folk har på.
1) stoppe med at lytte til elendigt pismusik hvor kunstnerne laver deres eget tøj for at tjene penge
eller
2) begynde at gå til koncerter og se hvad fanden folk har på.
Still not loving police.
| #122 | 13.04.2010 18:25 |
Hhahaahahahaha du er da for dum! Sig mig lige er du fuldkommen idiot? Er det ikke hiphop stil? HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Bare, fordi der er nogle rappere eller what so ever, der har lavet sit eget mærke er det så ikke hiphop? hahahaha, jeg må lé.
Smut en tur til USA, og se, hvad folk har på. For det er jo der Hiphoppen blev født. Har allerede været, der så behøver det ikke hyg dig :-). Smut forbi harlem & black wall, og se om jeg ikke har ret :-).
E: kom til at melde for spam.
Definér det elendige pismusik jeg hører så.
Smut en tur til USA, og se, hvad folk har på. For det er jo der Hiphoppen blev født. Har allerede været, der så behøver det ikke hyg dig :-). Smut forbi harlem & black wall, og se om jeg ikke har ret :-).
E: kom til at melde for spam.
Definér det elendige pismusik jeg hører så.
Edited: 13.04.2010 18:42
PAKISTANI MILITANT
| #125 | 13.04.2010 19:20 |
Du har aldrig nogensinde bevæger dig rundt på habile rapclubs, hvis du mener det er det der, som er det dominerende i hiphopmiljøet - og så er det sagt mildt.
Jeg kunne ikke være mere ligeglad hvad en eller anden 15årig fgt synes bare er det "for fedeste streetkluns" - Faktum er at hiphop, idag, er meget mere stilet end det meste andet.
Jeg gætter på det du hører er entenpiselendigt dansk "undergrundsrap" eller Lil wayne eller andre talentløse idioter der mener at "Southern Crunk bare er straight out of VA".
pses.
Jeg kunne ikke være mere ligeglad hvad en eller anden 15årig fgt synes bare er det "for fedeste streetkluns" - Faktum er at hiphop, idag, er meget mere stilet end det meste andet.
Jeg gætter på det du hører er entenpiselendigt dansk "undergrundsrap" eller Lil wayne eller andre talentløse idioter der mener at "Southern Crunk bare er straight out of VA".
pses.
Still not loving police.
| #131 | 13.04.2010 20:01 |
Ej du er da dum. Tag nu et smut over atlanten.
Du har ret det er mere stilet end, hvad jeg beskriver. Med mærker som ecko osv. Dog synes jeg mere stilen som fx lidt ala kanye, er for "poppet" og jayz, hvilket jeg ikke synes man kan kalde hiphop, eller på en måde jo, men der er ikke meget hiphop over hans generelle tøj stil.
Hører ikke dansk rap forhelved, det er det værste og bøsset på hele jorden. Hører næsten ikke lil wayne, synes generelt han er lort, men af og til er der nogle "okay" sange.
De to sidste er noget random pis.
Du har ret det er mere stilet end, hvad jeg beskriver. Med mærker som ecko osv. Dog synes jeg mere stilen som fx lidt ala kanye, er for "poppet" og jayz, hvilket jeg ikke synes man kan kalde hiphop, eller på en måde jo, men der er ikke meget hiphop over hans generelle tøj stil.
Hører ikke dansk rap forhelved, det er det værste og bøsset på hele jorden. Hører næsten ikke lil wayne, synes generelt han er lort, men af og til er der nogle "okay" sange.
De to sidste er noget random pis.
Edited: 13.04.2010 20:42
PAKISTANI MILITANT
| #168 | 15.04.2010 16:15 |
Du siger at dansk rap er bøsset og det værste? men derimod siger du at lil wayne har lavet nogle få gode sange? Du har tydeligvis ingen forstand på rap når du siger sådan. Der er MASSER rigtig godt dansk rap derude. At du ikke kan finde det, eller måske ikke kan forstå det, gør det absolut ikke dårligt.
| #246 | 05.07.2010 00:14 |
Hvad fanden høre du så? super-thug-gangster lort eller hvad?
Hiphop er ikke en stil, det er en attitude...
Hiphop er ikke en stil, det er en attitude...
Still not loving police.
| #166 | 15.04.2010 16:02 |
Hey hey.. dansk undergrundsrap er absolut ikke elendigt :( Du har dog ret i det med tøjet. Hiphop er absolut ikke definieret af hvad tøj man går i. Jeg går i alt lige fra noname ting, pelle pelle, carhartt, Joker, LRG til Disney t-shirts.. Og jeg vil da selv mene jeg er rimelig hiphop :)
Edited: 15.04.2010 16:05
| #167 | 15.04.2010 16:10 |
Så jeg er ikke hiphop, fordi jeg også godt kan lide at gå i alle mulige random mærker som man ikke kender noget til? ting der f.eks. kan være købt i et supermarked (ja de har faktisk noget fedt nogle gange:P).. Jeg går da også i Joker og disney t-shirts (<3 på dem).
Hiphop er ikke defineret ud fra tøj. Dem der går i det du nævner er tit dem der er mindst hiphop af hiphoppere :)
Hiphop er ikke defineret ud fra tøj. Dem der går i det du nævner er tit dem der er mindst hiphop af hiphoppere :)
| #180 | 15.04.2010 22:04 |
Jeg har læst den. Jeg synes bare du modsiger det du skrev, i dine indlæg her.
| #148 | 14.04.2010 00:03 |
Hiphop har intet med stil eller tøjmærker at gøre.
Too Much Pork For Just 1 Fork, l
| #250 | 05.07.2010 00:51 |
Cheap Monday - De er nice til piger fordi de sidder så stramt og pigerne får den bedste røv i dem. Men hvis du vil sparke en ung knægt i dem, så beder han sgu selv om at få et par på hovedet inde i byen.
Derudover er Acne et voldsomt fed mærke, derudover holder jeg mig også til Tiger of Swe, og jeg står ved din side hvad angår Wood Wood, synes også det er super tjekket ;-)
Derudover er Acne et voldsomt fed mærke, derudover holder jeg mig også til Tiger of Swe, og jeg står ved din side hvad angår Wood Wood, synes også det er super tjekket ;-)
| #271 | 08.07.2010 12:30 |
Siger du, og har linket til http://2.bp.blogspot.com/_Uq6QYIUKGMM/R_hrLYieHE... lige ovenfor.
| #5 | 12.04.2010 14:26 |
Du har vist 10905kr (;D)
Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med amerikansk osv. men jeg har lige købt mig sådan et par bukser her og kan kun sige de er mega sweet ;)
http://www.streetman.dk/shop/s2one-shugi-sweatpa...
Nu ved jeg ikke lige hvad du mener med amerikansk osv. men jeg har lige købt mig sådan et par bukser her og kan kun sige de er mega sweet ;)
http://www.streetman.dk/shop/s2one-shugi-sweatpa...
Do not! Do it!
| #6 | 12.04.2010 14:31 |
til at have på om søndagen, når du har tømmermænd, eller hvordan?
\o/
| #24 | 12.04.2010 16:59 |
Okay.. Synes jeg så på ingen måde er fedt, tværtimod..
Men at have sådan nogle til at slappe af i derhjemme, har jeg også..
Ahh, så lige din alder.. Så giver det noget mere mening for mig.. (har en lillebror i ca samme alder som også har været ude i noget af det der...)
Men at have sådan nogle til at slappe af i derhjemme, har jeg også..
Ahh, så lige din alder.. Så giver det noget mere mening for mig.. (har en lillebror i ca samme alder som også har været ude i noget af det der...)
Edited: 12.04.2010 16:59
\o/
| #31 | 12.04.2010 18:17 |
Ahh, så lige din alder.. Så giver det noget mere mening for mig.. (har en lillebror i ca samme alder som også har været ude i noget af det der...) - Hvad fanden er det helt præcist du hentyder til? Er det en speciel slags bukser for folk der er "langt ude", eller hvad?
Do not! Do it!
| #33 | 12.04.2010 18:51 |
Han mener nok at en på 25-30 år nok ikke ville gå i sådan nogle bukser du linker til skal du se :)
I like it natural, no need for c
| #34 | 12.04.2010 18:56 |
Det skal du slet ikke sige :) Jeg ser rigtig mange rende rundt i "den slags" bukser :)
Do not! Do it!
| #35 | 12.04.2010 18:58 |
Ja, og vi tænker alle sammen vores, når vi ser det.
en god cigar gør tanken klar
| #40 | 12.04.2010 21:02 |
Altså jeg synes skam det er nogle fede bukser :) Tag ikke fejl af det.. Men du ser ikke en murer rende rundt i sådan nogle bukser der :) Eller en som sidder på et kontor.
I like it natural, no need for c
| #37 | 12.04.2010 20:00 |
Boris said it.. Du vil aldrig se en på 20+ tage sådan nogle bukser på i skole, i hvert fald ikke for at se godt/smart ud..
\o/
| #99 | 13.04.2010 16:33 |
Haha, nej ingen over tyve går da i sweatpants, det må du endeligt ikke tro :-)
| #119 | 13.04.2010 17:57 |
Nu er det heldigvis ikke fordi det er valget af bukser der afgører om du ser godt ud eller ej... Og hvis du vil påstå ingen i sweatpants ser godt ud, så tror jeg helt seriøst der er noget galt med dit syn :-)
| #144 | 13.04.2010 22:51 |
Det kan godt være, men du ser stadig ingen på 20+ rende rundt med dem for at se smarte ud..
\o/
| #149 | 14.04.2010 01:19 |
Det kommer da helt an på hvilken stil man har. Man kan sagtens se stilet ud i et par sweatpants! :)
Different day, same shit..
| #156 | 14.04.2010 16:21 |
Underligt at starte ud med en sådan påstand, for så at slutte diskussion af med at sige det er en smagssag, men nok om det
| #158 | 14.04.2010 17:50 |
Jamen du har åbenbart et andet syn på det, af hvilken grund ved jeg ikke.. Så gider ikke diskutere det.. Jeg holder ved min påstand, men gider ikke spilde mere tid på dig..
\o/
| #8 | 12.04.2010 14:35 |
Fuck de ser fede ud, og bare at chille i :D
Edited: 12.04.2010 16:38
rofl dinmor
| #10 | 12.04.2010 15:00 |
har nu aldrig fattet meningen med jogging-bukser, som skal være fede? joggingtøj er og bliver nederen og bumset :)
wowduerepic
| #11 | 12.04.2010 15:01 |
Der er meget forskel på "jogging-tøj" og streetwear/sweatpants. Og hvordan kan du beskrive jogging-tøj som "bumset" ^^
Jeg synes sådan nogle loose sweatpants er nice :)
Jeg synes sådan nogle loose sweatpants er nice :)
Do not! Do it!
| #13 | 12.04.2010 15:03 |
jaja selvfølgelig er de dejlige osv. "street wear" er nok bare ikke lige min stil. Synes mest det henvender sig til folk som kører scooter og ryger tjald :) sådan er det hvertfald her i Horsens. Alle bumserne render i sådan noget crap.
wowduerepic
| #46 | 12.04.2010 21:16 |
Please lad være med at blande tøj og tjald sammen, da det overhovedet ikke har noget med hinanden at gøre.
God's Son.
| #16 | 12.04.2010 15:20 |
Må altså se mig enig med dreden, det virker helt mærkeligt at gå i sådan nogle løse jogging bukser sådan generelt. Jeg har nogle, men det er til når jeg er hjemme og jeg ved jeg bare kan lade det hænge fordi jeg ikke skal noget :P. Link gerne til nogle fede skinny jeans eller nogle tynde sommer jakker, det ville hjælpe :) Skal også have brugt nogle penge :P
| #53 | 12.04.2010 21:36 |
Forringer sædkvaliteten, no thx!
Edited: 12.04.2010 21:36
Do not! Do it!
| #20 | 12.04.2010 16:03 |
tight jeans er jo fucking nice og så med nogle all-stars sko og en tynd sommerjakke :D
wowduerepic
| #98 | 13.04.2010 16:25 |
S4Y WH4T?!
| #230 | 23.06.2010 21:14 |
kan godt være det lidt gammel en tråd, men fuck de er nice de bukser :D men fås de kun i xxl ?? :(
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ZeroE vs.
NE
Lions
RCTIC vs.