Kommentarer i alt: 13 -
| USB lydkort driller! | 20.03.2010 21:17 |
Hej alle.
Jeg har et kæmpe problem som jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med. Mit usb lydkort (icemat) crasher rimelig ofte. Jeg kan sidde og spille og så pludselig går lyden i et sekund, hvorefter den fucker helt op og jeg bliver derfor nødt til at hive usb stikket ud og sætte det i igen, før lyden igen virker. Dette sker så igen efter nogle minutter/timer/dage. Jeg har prøvet alt jeg kunne komme i tanke om (installeret forskellige drivere osv.).
Hvis nogen af jer har været ude for det samme, eller har en idé om hvad det kan være, må i meget gerne lige smide en besked :).
Jeg har et kæmpe problem som jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med. Mit usb lydkort (icemat) crasher rimelig ofte. Jeg kan sidde og spille og så pludselig går lyden i et sekund, hvorefter den fucker helt op og jeg bliver derfor nødt til at hive usb stikket ud og sætte det i igen, før lyden igen virker. Dette sker så igen efter nogle minutter/timer/dage. Jeg har prøvet alt jeg kunne komme i tanke om (installeret forskellige drivere osv.).
Hvis nogen af jer har været ude for det samme, eller har en idé om hvad det kan være, må i meget gerne lige smide en besked :).
| #2 | 20.03.2010 21:38 |
Har også et steelseries usblydkort, nogle gange crasher det også, bare hvor miccen bugger så den røde lampe der viser: Mute, muter miccen :s
Do not! Do it!
| #3 | 20.03.2010 21:40 |
ye gør mit også nogle gange. Det værste er dog at lyden crasher. Bliver nødt til at lukke cs + mumble/vt ned for derefter at hive stikket ind og ud igen.
Og det sker kun i den port hvor lydkortet er i, der er ingen problemer med hverken keyboard eller mus.
Og det sker kun i den port hvor lydkortet er i, der er ingen problemer med hverken keyboard eller mus.
| #4 | 20.03.2010 21:43 |
Mit problem er dog at den så ikke virker i samme port igen,men crasher ikke, og har kun 1port tilbage nu! :D Så derefter må jeg finde en løsning til at erase driverne på usbportene eller lign :s
Do not! Do it!
| #5 | 20.03.2010 21:47 |
Haha :D. Mit virkede også kun i en port før i tiden, ved ikke hvorfor det "virker" i alle nu. Men altså, jeg tænkte lidt på om det måske kunne skyldes at driveren til bundkortet måske er forkert eller noget i den dur? :s
| #6 | 20.03.2010 21:51 |
Kan det ikke, tror bare det er et fuckd lydkort, bruger normalt bare selv std. jackstikkene til lyd, men låner en shuttle pt, hvor der er så meget støj på bundkortet at det ikke kan lade sig gøre i std. Så må jeg nøjes med usb :)=
Do not! Do it!
| #8 | 20.03.2010 22:26 |
Det gjorde mit også en del en over gang. Gjorde intet specielt og siden har jeg ikke set skyggen til problemet. :-)
Play hard go RETARD! :D
| #11 | 21.03.2010 03:49 |
Der er ikke noget du kan gøre ved det for at løse det permanent. :).
Du kan skifte USB-porten så driverne installeres igen, men problemet vil vende tilbage på et tidspunkt.
Du kan skifte USB-porten så driverne installeres igen, men problemet vil vende tilbage på et tidspunkt.
De fede må svede, de tynde må dø
Kommentarer i alt: 13 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY