Kommentarer i alt: 48 -
| GeekX.Net udvider med BNC. | 20.03.2010 16:00 |
Okay, dette er ikke noget stort produkt, men efter flere henvendelser har jeg valgt at også tilbyde BNC, i stedet for "kun" Mumble-servers og webhosting.
Se mere på http://geekx.net/free-hosting
Vær' venlig at læse regler mm. inden du ansøger. Dette spare os begge to for spildt tid!
Ellers HF!
Edited: 23.03.2010 22:09
Se mere på http://geekx.net/free-hosting
Vær' venlig at læse regler mm. inden du ansøger. Dette spare os begge to for spildt tid!
Ellers HF!
Edited: 23.03.2010 22:09
www.GeekX.Net - Mumble, BNC og E
| #1 | 20.03.2010 16:23 |
Jeres mumble servere er topnice, så mon ikke også BNC'erne er det ? :D gi' en! :)
Jeg _ER_ dum....
| #2 | 20.03.2010 16:34 |
Simpelthen så nice..
Kan du ikke forklare mig hvordan det kan løbe rundt?
Kan du ikke forklare mig hvordan det kan løbe rundt?
| #5 | 20.03.2010 16:56 |
GeekX.Net løber ikke rundt. Det er betalt af egen lomme.
Af den simple årsag det udvider min linux viden, og jeg godt kan lide at arbejde med serveren. Så i stedet for at have en server stående og hoste en masse for nul mennesker, hvorfor så ikke dele lidt ud af godterne.
Af den simple årsag det udvider min linux viden, og jeg godt kan lide at arbejde med serveren. Så i stedet for at have en server stående og hoste en masse for nul mennesker, hvorfor så ikke dele lidt ud af godterne.
| #6 | 20.03.2010 17:10 |
kunne godt tænke mig en bnc :D men har aldrig haft en så ved ikke hvordan det funger :) kunne være nice med noget hjælp .
Er det noget du tilbyder os :_D ?
Er det noget du tilbyder os :_D ?
| #8 | 20.03.2010 17:19 |
orly ?
jeg har skam læst det , men like 800 gange nemmere at få en venlig sjæl til at sætte en igang.
jeg har skam læst det , men like 800 gange nemmere at få en venlig sjæl til at sætte en igang.
| #10 | 20.03.2010 17:31 |
Som der står på siden, er BNC her i starten ikke til folk der aldrig har haft det før. Da det giver en del bøvl.
Der vil dog måske blive åbnet for dette senere..
Men som elf sagde.. læs hele siden igennem, der finder du dine svar.
Der vil dog måske blive åbnet for dette senere..
Men som elf sagde.. læs hele siden igennem, der finder du dine svar.
| #11 | 20.03.2010 18:07 |
som jeg skriver så siger jeg jeg godt kunnne tænke mig en bnc :D og eftersom du har erfaring med det kunne det jo godt tænkes du kunne hjælpe :D men fair :D
| #12 | 20.03.2010 18:16 |
Det er easy one mate.
Du skal bare lave dit id osv om til det du nu får kaldt din bnc. ;-) Og så i stedet for at logge på Quakenet, så logger du på ip\port som du får til bnc'en :D
Du skal bare lave dit id osv om til det du nu får kaldt din bnc. ;-) Og så i stedet for at logge på Quakenet, så logger du på ip\port som du får til bnc'en :D
powered by din far
| #18 | 21.03.2010 10:57 |
det er jo ik gratis..... de vil have du skal være på deres channel, og derved koster det prisen af idle "deal"
BILKA - Billigt Importeret Lort
| #19 | 21.03.2010 12:06 |
Så vidt jeg ved er det faktisk et krav fra QuakeNet når de udbyder trust, at alle brugerne skal være på en channel.
Men derudover er det jo ikke ligefrem fordi pengene strømmer ind fordi der er et par brugere på ens channel.
Men derudover er det jo ikke ligefrem fordi pengene strømmer ind fordi der er et par brugere på ens channel.
#Clones-Inc » www.Clones-Inc.com
| #20 | 21.03.2010 13:45 |
nej men du skal gøre noget for at få den og derved er den ik gratis... og mener du det skal du lige pusse dine briller og kigge lidt bedre efter xD
| #23 | 21.03.2010 14:18 |
Så skal du måske lige redefinere din opfattelse af ordet gratis.
Køb to, få den tredje gratis. Få et gratis juletræ hvis du handler i IKEA. Brugt barnevogn kan afhentes gratis.
De tre ovenstående eksempler er efter din opfattelse ikke gratis, fordi man skal gøre noget først?
I de fleste tilfælde betyder gratis, at det koster 0 kr.
Køb to, få den tredje gratis. Få et gratis juletræ hvis du handler i IKEA. Brugt barnevogn kan afhentes gratis.
De tre ovenstående eksempler er efter din opfattelse ikke gratis, fordi man skal gøre noget først?
I de fleste tilfælde betyder gratis, at det koster 0 kr.
| #24 | 21.03.2010 14:31 |
okay den er IKKE gratis så længe du skal gøre noget for den.... jo den er gratis ved den ikke koster penge men pr. defination er den IKKE gratis fordi du skal gøre dem en tjeneste for at få den ;)
| #25 | 21.03.2010 15:15 |
Pr. definition betyder "gratis" at det ikke koster noget, er udenberegning, er vederlagsfrit.
At man skal hente det i butikken eller puste en ballon op for at få varen, gør det det ikke mindre gratis.
At man skal hente det i butikken eller puste en ballon op for at få varen, gør det det ikke mindre gratis.
| #26 | 21.03.2010 15:38 |
Han har alligevel fat i noget.
Jeg var serviceguide for DSB, hvor der i kampagnen kun stod at man "kvit og frit kunne tage sin cykel med i toget". Vi fik fortalt, at de ikke måtte skrive gratis, fordi det krævede at man købte billet til sig selv.
Jeg var serviceguide for DSB, hvor der i kampagnen kun stod at man "kvit og frit kunne tage sin cykel med i toget". Vi fik fortalt, at de ikke måtte skrive gratis, fordi det krævede at man købte billet til sig selv.
HEHE. nej
| #27 | 21.03.2010 15:39 |
ja du har ret i det skal koste noget.... men du betaler jo ved at du SKAL idle på deres channel.... hvis du omsætter din tid du bruger til penge ville du jo ende med at skulle betale en formue for det... ;)
| #28 | 21.03.2010 15:42 |
Nu fisker du vist lidt hva?
Desuden bruger du jo ikke tid på at idle. Idle er engelsk og betyder man er passiv.
Desuden bruger du jo ikke tid på at idle. Idle er engelsk og betyder man er passiv.
| #30 | 21.03.2010 15:43 |
ja men så snart du er på bruger du jo din tid på det ? kan godt mærke på det du skriver at du godt kan følge hvad jeg mener med det :)
| #31 | 21.03.2010 15:46 |
Du bruger jo ikke tid på at idle. Din bruger er til stede på kanalen, men du bruger jo 1 sekund på at gå ind på kanalen og blive der.
Hvis jeg fortæller dig at du kan hente en gratis radiator hjemme hos mig, er den stadig gratis, selvom du skal bruge tid på at køre ud og hente den.
Hvis jeg fortæller dig at du kan hente en gratis radiator hjemme hos mig, er den stadig gratis, selvom du skal bruge tid på at køre ud og hente den.
| #32 | 21.03.2010 15:58 |
så er den essentielt ik helt gratis... kan godt være jeg ik skal gi penge for dem på det ene plan men på det andet plan skal jeg gi penge for at transportere den hjem til mig :)
| #35 | 22.03.2010 13:28 |
Du har seriøst et forkert syn på tingene, hvis du mener at blot det at yde noget for en ting du får foræret, gør at den ikke er gratis.
Selvfølgelig er den da gratis, om du så skulle køre jorden rundt. Der er forskel på omkostningsfrit og gratis.
Selvfølgelig er den da gratis, om du så skulle køre jorden rundt. Der er forskel på omkostningsfrit og gratis.
Still not loving police.
| #44 | 22.03.2010 15:13 |
det jeg vil frem til er at den ting man "får" der ik er gratis når man skal gøre ham/dem en tjeneste før, under og efter man har "fået" tingen
f.eks. : hvis jeg siger du kan få et tv af mig gratis hvis du lige gør mig en tjeneste først, mens du får tvet og efter du har fået tv'et vil du så kalde det gratis ? :)
f.eks. : hvis jeg siger du kan få et tv af mig gratis hvis du lige gør mig en tjeneste først, mens du får tvet og efter du har fået tv'et vil du så kalde det gratis ? :)
| #39 | 22.03.2010 14:14 |
Det koster også penge at købe en computer, at få adgang til internettet mv.
Den BNC må jo koste en bondegård i dine øjne :\
Den BNC må jo koste en bondegård i dine øjne :\
Fortsat god dag :)
| #46 | 22.03.2010 15:54 |
Hvis jeg skal være ærlig er jeg lidt ligeglad med idlers.. Grunden til jeg gør dette er at jeg skal kunne se hvis folk spammer amsg og bliver killed o.lign.
Kan ikke holde styr på folk ellers :) Så det er bare for at sikre folk der ikke laver rav i den bliver glined, pga. folk der mener de skal /amsg søger kamp hver 2. min.
Kan ikke holde styr på folk ellers :) Så det er bare for at sikre folk der ikke laver rav i den bliver glined, pga. folk der mener de skal /amsg søger kamp hver 2. min.
| #41 | 22.03.2010 14:47 |
Kører du det hele hjemmefra? - hvis ja, hvilket net har du? Eftersom jeg så længere oppe at dine servere kører topnice.
- Kunne måske godt selv tænke mig at lege lidt med hosting af div. server.
EDIT: Læste lidt videre på din side og fandt dette The server is in Frankfurt, Germany.
Men hvilket net står den så på?
- Kunne måske godt selv tænke mig at lege lidt med hosting af div. server.
EDIT: Læste lidt videre på din side og fandt dette The server is in Frankfurt, Germany.
Men hvilket net står den så på?
Edited: 22.03.2010 14:49
jeg holder lan
Kommentarer i alt: 48 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ZeroE vs.
NE
Lions
RCTIC vs.