| Michael Jackson er død | 26.06.2009 00:05 |
http://www.bt.dk/kendte/michael-jackson-er-doed
http://x17online.com/celebrities/michael_jackson...
Jeg er helt mundlam lige nu... =\
Edited: 26.06.2009 00:07
http://x17online.com/celebrities/michael_jackson...
Jeg er helt mundlam lige nu... =\
Edited: 26.06.2009 00:07
| #660 | 26.06.2009 21:02 |
Mandens musik var fantastisk. Han er et rent musik geni, meget sørgeligt at han er død. Men man må vidst også indrømme han ikke var hel "normal".
Men hans musik lever vidre that's for sure.
Btw, I england har ALLLLLLLE radio stations spillet Michael Jackson 70% af tiden i dag. Det sygt nok faktisk
But, RIP Michael Jackson
Men hans musik lever vidre that's for sure.
Btw, I england har ALLLLLLLE radio stations spillet Michael Jackson 70% af tiden i dag. Det sygt nok faktisk
But, RIP Michael Jackson
There can be only one
| #670 | 26.06.2009 21:27 |
Jeg tror at MJ's død er et mediestunt, og så genopstår han til sine koncerter. Men hvis ikke, så et kæmpe R.I.P herfra. Hans musik er fantastisk.
Different day, same shit..
| #686 | 26.06.2009 22:05 |
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/articl...
Hvis du kalder det mediestunt, så ved jeg ikke hvad... Man kan ikke andet end at knibe en tåre her.
Hvis du kalder det mediestunt, så ved jeg ikke hvad... Man kan ikke andet end at knibe en tåre her.
| #697 | 26.06.2009 22:55 |
Den video havde jeg ikke lige set, så trækker min kommentar tilbage.. Fandt også denne sang lavet af nogle af de store kunstnerer indenfor rap/r&b til Michael Jackson: http://www.youtube.com/watch?v=1odmGAsOGYA. De er fandme hurtige..
Different day, same shit..
| #682 | 26.06.2009 21:47 |
musikken var god, men manden michael jackson har jeg slet ingen respekt for og vil ikke komme til at savne ham. Funny folk giver ham så mange probs når man tænker på alt det lort han har lavet med mindreårige børn hvor det bestemt er velkendt han har betalt familier milioner for at tie. Og hvad med dengang han holdte hans barn ud over en balkon var da helt forrykt. Nu da jeg selv er blevet far ser jeg nok nu på ham med helt andre øjne end de fleste.
PS. Hvordan var det nu lige han blev hvid? fik han en sygedom eller tog han nogle piller eller whatever til at blive hvid?
PS. Hvordan var det nu lige han blev hvid? fik han en sygedom eller tog han nogle piller eller whatever til at blive hvid?
| #683 | 26.06.2009 21:51 |
Han led af vitiligo, og valgte i sidste ende at få intaget en insprøjtning(tror jeg det var), så han blev 100% hvid på hele kroppen, fremfor at være 50/50 af hver farve.
| #687 | 26.06.2009 22:16 |
Hvorfor skulle han ikke have "probs"? Han er den mest solgte kunster nogensinde, som var ved at skulle lave det mest indgivende enkelt show nogensinde.
MJ er jo betegnelsen på stort og succes.
Og det kan man godt synes selv om man er forælder....
MJ er jo betegnelsen på stort og succes.
Og det kan man godt synes selv om man er forælder....
Hed det før niarn rappede!
| #707 | 26.06.2009 23:14 |
læste du slet ikke det jeg skrev? Så du mener fordi han er været så succesfuld i musikbranchen skal man bare glemme alt det shit han har lavet med mindreårige børn?
| #712 | 26.06.2009 23:23 |
Har han nu også lavet noget med de børn?
Se det nu fra et psykologisk punkt. Han har ikke fået noget somhelst der hedder kærlighed eller tryghed fra barndommen, når man ikke får det, ved man ikke hvordan man skal give det til andre, men alligevel var han så fyldt med kærlighed at han prøvede at gøre det bedste.
Han har sovet i seng med nogle mindre børn. Gør du ikke også det med din søn? jo.. Han ved ikke bedre, så han ser bare hvad gode forældre gør, og han prøver at vise de børn kærlighed og det gør han ved at gøre som gode forældre ville have gjort, og det blev udnyttet af usle mennesker der var misundelige og ville tjene penge på hans mangel på kærlighed.
Se det nu fra et psykologisk punkt. Han har ikke fået noget somhelst der hedder kærlighed eller tryghed fra barndommen, når man ikke får det, ved man ikke hvordan man skal give det til andre, men alligevel var han så fyldt med kærlighed at han prøvede at gøre det bedste.
Han har sovet i seng med nogle mindre børn. Gør du ikke også det med din søn? jo.. Han ved ikke bedre, så han ser bare hvad gode forældre gør, og han prøver at vise de børn kærlighed og det gør han ved at gøre som gode forældre ville have gjort, og det blev udnyttet af usle mennesker der var misundelige og ville tjene penge på hans mangel på kærlighed.
| #973 | 28.06.2009 18:52 |
han blev frifundet? Havde jeg et barn, som var blevet misbrugt, så ville jeg sætte pengene i anden række og tænke på at få ham der havde misbrugt barnet sat bag træmmer. Problemet er at, dem der har anklaget MJ for pædofili, de har sat pengene i første række og tænkt på hvor mange penge de kunne sagsøge ham for.. Det virker for mig lidt underligt? Jeg tror ikke på at han har misbrugt nogen! desuden blev han også frifundet, og jeg tror på retssystemet fordi, der er brugt uendeligt mange resourcer på at få opklaret de sager og ikke i nogen af dem er MJ blevet kendt skyldig.
OK
| #711 | 26.06.2009 23:20 |
Sørgeligt at du bare køber de usle folks historier og tror 100% på dem.
Og du kan ikke lige give en mand der gav over 300 milliarder til velgørenhed, byggede et tivoli med gratis adgang for alle, så at alle familien kunne få den kærlighed og tryghed han aldrig fik, uden at forlange så meget som 1 kr for det? En mand der havde en ufattelig hård barndom, men som alligevel klarede sig igennem, og blev et kæmpe håb og inspiration for mange millioner mennesker, både folk med hård barndom, men også folk med en normal barndom. Ham kan du ikke lige give nogle probs..?
Sørgeligt at du bare blindt tror på det du hører fra de usle mennesker de udnytter hans mangel på tryghed og kærlighed i barndommen til at tjene nemme penge.
Og du kan ikke lige give en mand der gav over 300 milliarder til velgørenhed, byggede et tivoli med gratis adgang for alle, så at alle familien kunne få den kærlighed og tryghed han aldrig fik, uden at forlange så meget som 1 kr for det? En mand der havde en ufattelig hård barndom, men som alligevel klarede sig igennem, og blev et kæmpe håb og inspiration for mange millioner mennesker, både folk med hård barndom, men også folk med en normal barndom. Ham kan du ikke lige give nogle probs..?
Sørgeligt at du bare blindt tror på det du hører fra de usle mennesker de udnytter hans mangel på tryghed og kærlighed i barndommen til at tjene nemme penge.
| #718 | 26.06.2009 23:38 |
300 milliarder :D? Det vil jeg ærlig talt gerne se en kilde på - det lyder fuldstændigt urealistisk.
www.satanioN.dk/CS
| #720 | 26.06.2009 23:43 |
Tja nu har jeg ikke lige nogle links, men de har sagt det i flere tv shows om man i dag. det er selvfølgelig et ca tal, men det er der omkring.
Han lavede et magasin engang som han tjente over 100 milliarder på, og alle de penge blev givet til velgørenhed.
Han lavede et magasin engang som han tjente over 100 milliarder på, og alle de penge blev givet til velgørenhed.
| #726 | 26.06.2009 23:49 |
"Sørgeligt at du bare køber de usle folks historier og tror 100% på dem."
Dejligt at se du selv har styr på factsne... Har du nogen anelse om hvor hjernedødt mange penge 300 milliarder er? Ifølge wikipedia har han tjent ~500 mio. dollars (2.6 mia. DKK) på "his solo recordings and music videos, revenue from concerts and endorsements".
Men ja okay, han fixede lige 100 milliarder på ét magasin...
Dejligt at se du selv har styr på factsne... Har du nogen anelse om hvor hjernedødt mange penge 300 milliarder er? Ifølge wikipedia har han tjent ~500 mio. dollars (2.6 mia. DKK) på "his solo recordings and music videos, revenue from concerts and endorsements".
Men ja okay, han fixede lige 100 milliarder på ét magasin...
www.satanioN.dk/CS
| #730 | 27.06.2009 00:03 |
Jamen sig det til alle de programmer der har sagt det i løbet af dagen?
Men du kan da selv tænke lidt over, hvor mange koncerter han gav, hvor mange penge tror du lige han tjente på det i alt? Hans pepsi reklamer, fik han nok heller ikke for lidt for. Reklame penge generelt. Opras tv show, med 100 millioner seere world wide, nok heller ikke noget de gav så lidt for at få ham med i.
osv osv.
Men du kan da selv tænke lidt over, hvor mange koncerter han gav, hvor mange penge tror du lige han tjente på det i alt? Hans pepsi reklamer, fik han nok heller ikke for lidt for. Reklame penge generelt. Opras tv show, med 100 millioner seere world wide, nok heller ikke noget de gav så lidt for at få ham med i.
osv osv.
| #734 | 27.06.2009 00:10 |
Du kunne jo evt. tænke dig lidt om, manden har selvfølgelig ikke været i nærheden af at tjene 300 milliarder... Se evt. #729 - det er da lidt sjovt at de siger 300 millioner og at du siger 300 milliarder :)
Edited: 27.06.2009 00:11
www.satanioN.dk/CS
| #735 | 27.06.2009 00:10 |
Og 2,6 milliarder kan jeg da slet ikke få til at passe.
Han solgte 100 millioner plader bare af albummet thriller, og han fik vel ca 150 kr pr. plade.
100.000.000x150=15 milliarder så vidt jeg kan regne ud.
Han solgte 100 millioner plader bare af albummet thriller, og han fik vel ca 150 kr pr. plade.
100.000.000x150=15 milliarder så vidt jeg kan regne ud.
| #737 | 27.06.2009 00:12 |
Ja, han fik 150 kr pr. album..... Hvilken verden lever du i :D?
www.satanioN.dk/CS
| #740 | 27.06.2009 00:13 |
Jamen hva snakker du om? der var ikke noget der hed download dengang, og et album kostede 150 kr.?
| #743 | 27.06.2009 00:16 |
Ja, for det koster jo ikke noget at få en CD ud i butikkerne, det sker bare helt gratis - og så tjener de fleste pladeselskaber forresten heller ikke nogen penge...
Edited: 27.06.2009 00:19
www.satanioN.dk/CS
| #744 | 27.06.2009 00:17 |
jamen jeg har taget fejl, det er 300 millioner dollars, hvor meget det er må du så selv regne ud.
| #745 | 27.06.2009 00:20 |
Det er ikke i nærheden af 300 milliarder danske kroner, men det var da godt at vi fik det på plads :)
www.satanioN.dk/CS
| #746 | 27.06.2009 00:21 |
Nej det er ca 3 milliarder, og jeg har taget fejl. Var bare sikker på de have sagt 300 milliarder i tv, men jeg har åbenbart fået blandet nogen tal, og milliarder/millioner sammen.
| #785 | 27.06.2009 15:22 |
Kan huske at Aqua engang fortalte at de fik ca. 5-6 kr. pr. album til dem selv.
Love United! Hate Glazer!
| #893 | 27.06.2009 22:05 |
750 millioner plader, men omkostninger er der og Warren Buffet hverdens rigeste mand har blot 65. milliarder dollars, MJ kan umuligt havde været rigere og han har kun haft top formue på 2.6 milliarder der varer jo til 2600 millioner dollars
edit: men ja du kom i nærheden af 15 milliarder danske kroner, men han har givet 300 mill. dollars i velgørenhed.
edit: men ja du kom i nærheden af 15 milliarder danske kroner, men han har givet 300 mill. dollars i velgørenhed.
Edited: 27.06.2009 22:05
| #725 | 26.06.2009 23:48 |
vil tro det er 300 milioner, tror ikke lige han er klar over ´hvor mange penge 300miliarder egentligt er ;)
| #729 | 27.06.2009 00:03 |
så lige det her klip på youtube hvor der bliver nævnt han gav væk 300 millioner $ til velgørenhed
http://www.youtube.com/watch?v=14i4Lmv1i4g&feature=PlayList&p=6934C6F7BC137D8F&index=58
http://www.youtube.com/watch?v=14i4Lmv1i4g&feature=PlayList&p=6934C6F7BC137D8F&index=58
| #738 | 27.06.2009 00:12 |
Hmm, kan godt være jeg tager fejl så..
Edited: 27.06.2009 00:14
| #747 | 27.06.2009 00:25 |
nedgør dig skam heller ikke, deler bare ikke samme meníng som dig hvilket jeg vel har lov til.
| #750 | 27.06.2009 00:33 |
Okay det virkede bare somom du gjorde grin af mig, men det vil jeg da undskylde, hvis ikke det var tilfældet.
Men jeg synes du skal læse lidt om sagen med han var anklaget for pædofili. Det hele vidner imod en grisk familie der havde planlagt at snyde jackson meget nøje :)
De sagde at drengen var syg af kræft og hans største drøm var at bo med jackson i noget tid. Det gav han dem så lov til, og så var det at de anklagede ham for alt det de nu gjorde. Familien var tidligere fundet skyldig i at bedrage andre mennesker for penge.
Efter denne sag, kom der mange andre ukendte mennesker frem og sagde han også havde misbrugt dem og forlangte erstatning.
Jeg synes ikke der er nogen tvivl om griske mennesker der var villige til at ødelægge mandens liv for at få nemme penge.
Men jeg synes du skal læse lidt om sagen med han var anklaget for pædofili. Det hele vidner imod en grisk familie der havde planlagt at snyde jackson meget nøje :)
De sagde at drengen var syg af kræft og hans største drøm var at bo med jackson i noget tid. Det gav han dem så lov til, og så var det at de anklagede ham for alt det de nu gjorde. Familien var tidligere fundet skyldig i at bedrage andre mennesker for penge.
Efter denne sag, kom der mange andre ukendte mennesker frem og sagde han også havde misbrugt dem og forlangte erstatning.
Jeg synes ikke der er nogen tvivl om griske mennesker der var villige til at ødelægge mandens liv for at få nemme penge.
| #721 | 26.06.2009 23:44 |
Nu er det jo meget velkendt at han aldrig er blevet straffet fordi han har givet flere milioner væk for at tie folk fra at sige sandheden.
Ja han lod så flere fattige og hjemløse børn sove i sin egen seng i Neverland, hmm siger jeg bare.
Manen var jo physisk syg hvem holder lige sit lille barn udover en balkon i strækt arm?
Ja han var blandt de allerstørste i musikbranchen gennem tiderne og han har også hjulpet mange børn og familier som du selv siger, men jeg ser bare også en anden mand bag hans maske!
Ja han lod så flere fattige og hjemløse børn sove i sin egen seng i Neverland, hmm siger jeg bare.
Manen var jo physisk syg hvem holder lige sit lille barn udover en balkon i strækt arm?
Ja han var blandt de allerstørste i musikbranchen gennem tiderne og han har også hjulpet mange børn og familier som du selv siger, men jeg ser bare også en anden mand bag hans maske!
| #723 | 26.06.2009 23:46 |
Ja han var psykisk syg, men hvorfor mon? Hele verden vendte sig imod ham da han var længest nede.
Og det med de millioner han har givet væk er jo pure opspind. Og det med børnene har jeg forklaret.
Tror ikke en meter på han har gjort noget ved de børn, andet end at forsøge at give dem kærlighed. Overvej nu, hvor mange penge de har tjent på at fortælle de historier om MJ og de børn..
Og det med de millioner han har givet væk er jo pure opspind. Og det med børnene har jeg forklaret.
Tror ikke en meter på han har gjort noget ved de børn, andet end at forsøge at give dem kærlighed. Overvej nu, hvor mange penge de har tjent på at fortælle de historier om MJ og de børn..
| #733 | 27.06.2009 00:07 |
Og for lige at forklare dig hele sagen med pædofili.
Det hele startede med at en dreng ligepludseligt sagde at MJ havde voldtaget ham. Drengen havde detaljer om præcist hvad der var sket på hvilke hoteller, for flere måneder i streg. Så afpressede drengens far MJ for 30 millioner, for ikke at sige noget. Men det nægtede han, og så gik faren offentligt med det, og efter der kom der flere og flere sager. Desuden var drengen dødeligt syg af kræft, og han kom fra en fattig familie, og det ville kræve mange penge, hvis de skulle have noget håb om at drengen overlevede.
Der er flere ting i det lille udsnit der der vidner mod at det var falsk. Hvordan kan en lille dreng huske hvad der præcist er sket på hvilke hoteller flere måneder i træk? Og hvorfor er det at en far åbenbart er ligeglad med sin dreng, men hvis han får 30 millioner siger han ikke noget? Tror jeg nok næppe er rigtigt. Hvis ens søn var blevet misbrugt tror jeg ikke man bare ville lade manden slippe.
Og det med de skulle bruge penge for at drengen ville overleve, kan du så selv regne ud.
Det hele startede med at en dreng ligepludseligt sagde at MJ havde voldtaget ham. Drengen havde detaljer om præcist hvad der var sket på hvilke hoteller, for flere måneder i streg. Så afpressede drengens far MJ for 30 millioner, for ikke at sige noget. Men det nægtede han, og så gik faren offentligt med det, og efter der kom der flere og flere sager. Desuden var drengen dødeligt syg af kræft, og han kom fra en fattig familie, og det ville kræve mange penge, hvis de skulle have noget håb om at drengen overlevede.
Der er flere ting i det lille udsnit der der vidner mod at det var falsk. Hvordan kan en lille dreng huske hvad der præcist er sket på hvilke hoteller flere måneder i træk? Og hvorfor er det at en far åbenbart er ligeglad med sin dreng, men hvis han får 30 millioner siger han ikke noget? Tror jeg nok næppe er rigtigt. Hvis ens søn var blevet misbrugt tror jeg ikke man bare ville lade manden slippe.
Og det med de skulle bruge penge for at drengen ville overleve, kan du så selv regne ud.
Edited: 27.06.2009 00:20
| #755 | 27.06.2009 00:47 |
...........................
det var så en side at se det fra, men den andene kan jeg allerede hører på dig du har nægtet nogensinde kunne være eksiteret..
tænk nu lige på der er ingen tvivl om MJ er dybt sindsyg oven i knoppen, taget i betragtning af alt hvad han har været igennem..
Ikke at jeg siger han har gjort det, men tror mere på det end det andet du vil have ham der til at tro på :)
det var så en side at se det fra, men den andene kan jeg allerede hører på dig du har nægtet nogensinde kunne være eksiteret..
tænk nu lige på der er ingen tvivl om MJ er dybt sindsyg oven i knoppen, taget i betragtning af alt hvad han har været igennem..
Ikke at jeg siger han har gjort det, men tror mere på det end det andet du vil have ham der til at tro på :)
Ude godt, nettet bedst :D
| #760 | 27.06.2009 00:59 |
Ja han er komplet sindssyg, og derfor et let mål for folk der vil snyde andre.
Jeg har ikke nægtet en anden side, jeg har sat mig, synes jeg selv, godt ind i det, og læst en masse om det, og jeg troede også han var skyldig i starten. Men efter at have læst og set hvordan det hele er foregået, er jeg slet ikke i tvivl om det var griske mennesker, der udvalgte en sindsforvirret mand som sit mål.
Som sagt, så er det sjældent dumme mennesker der prøver på sådan noget der, og det er klart at han har været et nemt mål for dem, netop fordi han var sindssyg, og derfor planter de netop tvivl i både dig og mig, fordi man tænker, ja han kunne egentligt godt have gjort det.
Ja selvfølgelig er tvivlen der, men jeg tror ikke på han kunne finde på det, og jeg er sikker på han var udsat for nogle usle mennesker der er villige til at ødelægge andres liv for at få penge.
Jeg har ikke nægtet en anden side, jeg har sat mig, synes jeg selv, godt ind i det, og læst en masse om det, og jeg troede også han var skyldig i starten. Men efter at have læst og set hvordan det hele er foregået, er jeg slet ikke i tvivl om det var griske mennesker, der udvalgte en sindsforvirret mand som sit mål.
Som sagt, så er det sjældent dumme mennesker der prøver på sådan noget der, og det er klart at han har været et nemt mål for dem, netop fordi han var sindssyg, og derfor planter de netop tvivl i både dig og mig, fordi man tænker, ja han kunne egentligt godt have gjort det.
Ja selvfølgelig er tvivlen der, men jeg tror ikke på han kunne finde på det, og jeg er sikker på han var udsat for nogle usle mennesker der er villige til at ødelægge andres liv for at få penge.
| #762 | 27.06.2009 01:02 |
Grunden til at de netop sagsøger Michael Jackson, er at han er nemt mål. Han har været igennem så mange skandaler, og eftersom op til flere begyndte at melde ham for pædofili, begyndte folk at stå i kø for at gøre det, da det rent faktisk så ud til, at han ville tabe sagen. Men de beviser anklagerne havde, stank langt væk af "hej-du-er-kendt-lad-mig-sagsøge-dig-og-blive-rig", da anklagerne rent faktisk selv valgte at stoppe sagen, og ikke bygge videre på den, imens MJ stadigvæk var åben.
| #920 | 27.06.2009 23:27 |
Situationen med hans barn (tror det hedder Blanket) der blev holdt udover balkonen er helt forrykt - enig. Det burde aldrig have fundet sted.
Men så vidt jeg er informeret har du ikke ret i alt hvad du siger. Michael Jackson har ikke på noget tidspunkt forgrebet sig på børn - dette er han blevet pure frifundet for. Problemet ligger derimod i 2 ting: 1, bliver man beskyldt for pædofili/overgreb på børn, så er man vel nærmest dømt uden nødvendigvis at være skyldig. Anklagen i sig selv er nok til at gøre en skyldig i offentlighedens, mediernes og de almindelige menneskers øjne. 2 er at så vidt jeg har læst mig til og hørt i forskellige programmer der har kørt på de forskellige kanaler de sidste dage, så betalte han ikke nogen for at tie. Han betalte for at indgå et forlig med dem der lagde sag an mod ham, og der er meget stor forskel på de ting.
Blev der lavet en retssag kunne han se frem til et langt større bødeforlæg en det han gav (kender ikke beløbet) for forliget. Det interessante er derimod at familien der lagde sag an mod ham valgte at indgå forlig, og ikke føre sagen i retten.
Men så vidt jeg er informeret har du ikke ret i alt hvad du siger. Michael Jackson har ikke på noget tidspunkt forgrebet sig på børn - dette er han blevet pure frifundet for. Problemet ligger derimod i 2 ting: 1, bliver man beskyldt for pædofili/overgreb på børn, så er man vel nærmest dømt uden nødvendigvis at være skyldig. Anklagen i sig selv er nok til at gøre en skyldig i offentlighedens, mediernes og de almindelige menneskers øjne. 2 er at så vidt jeg har læst mig til og hørt i forskellige programmer der har kørt på de forskellige kanaler de sidste dage, så betalte han ikke nogen for at tie. Han betalte for at indgå et forlig med dem der lagde sag an mod ham, og der er meget stor forskel på de ting.
Blev der lavet en retssag kunne han se frem til et langt større bødeforlæg en det han gav (kender ikke beløbet) for forliget. Det interessante er derimod at familien der lagde sag an mod ham valgte at indgå forlig, og ikke føre sagen i retten.
| #772 | 27.06.2009 12:36 |
Hallo my name is Andy
| #784 | 27.06.2009 15:17 |
Love United! Hate Glazer!
| #794 | 27.06.2009 16:23 |
http://www.youtube.com/watch?v=_Bf6AST5Itw&e...
- Det siger alt. Michael Jackson - du vil altid være den største :).
- Det siger alt. Michael Jackson - du vil altid være den største :).
AC/DC i Parken d. 19 Juni
| #797 | 27.06.2009 17:25 |
Tror ikke nogle af de andre som lever nu til dags, vil komme til at blive så stor som han har været..
R.I.P MJ - KING OF POP
R.I.P MJ - KING OF POP
| #798 | 27.06.2009 17:26 |
Paul McCartney og Ringo Starr skal du nu ikke liiiige sådan glemme :)
It smells like bacon?
| #799 | 27.06.2009 17:29 |
aaah ja.. det sku rigtigt nok mate. Men MJ er sku en liga højere end dem, imo ;)
| #802 | 27.06.2009 17:41 |
De kan ikke sammenlignes :) Mere simpelt kan det ikke siges. Du kan heller ikke sammenligne MJ på Elvis f.eks.
Forskellige tider, forskellige æraer. Du har jo fx ikke levet da the Beatles var på deres højeste, eller da Elvis lærte hele verden at rocknrolle - jo MJ er stor, men vil ikke mene han er større end Elvis, Beatles, Mozart.
Alle som en er kommet med en helt ny stil, stile der imo ikke kan sammenlignes - man kunne også snakke om folk som Grandmaster Flash der var en af de banebrydende mennesker til at starte hiphop. Selvom han dog ikke liiige er så kendt :)
Forskellige tider, forskellige æraer. Du har jo fx ikke levet da the Beatles var på deres højeste, eller da Elvis lærte hele verden at rocknrolle - jo MJ er stor, men vil ikke mene han er større end Elvis, Beatles, Mozart.
Alle som en er kommet med en helt ny stil, stile der imo ikke kan sammenlignes - man kunne også snakke om folk som Grandmaster Flash der var en af de banebrydende mennesker til at starte hiphop. Selvom han dog ikke liiige er så kendt :)
It smells like bacon?
| #813 | 27.06.2009 18:10 |
Vil nu mene at MJ er mindst lige så stor som Beatles, Elvis, Mozart, de er alle legender. Og de vil blive nævnt mange generetioner frem :)
| #808 | 27.06.2009 17:52 |
Tja - det er vel lidt som man ser på det, men nu er de to jo de eneste nulevende fra the Beatles. Så selvom McCartney altid har været større end Ringo, så fortjener han sku den samme respekt - bare for at have været én af de 4 i the Beatles :))))
It smells like bacon?
| #827 | 27.06.2009 18:39 |
Denne her debat er så usaglig, og så smagsløs at det er til at brække sig over.
Personligt synes jeg hans musik er guld værd. Dertil skal siges at det self. er sørgeligt han er død, men det er ikke sådan noget jeg skænker mere end et par tanker og så er det dét.
Det jeg brækker mig over er at folk kan gøre grin af det, og nogle endda fremhæve at han bare er et menneske ligesom alle andre der dør hver dag, og hvorfor det her er noget specielt.
I kan jo spørge alle dem der var samlet på rådhuspladsen, eller alle dem der har støttet ham ved alle de retssager der har været.
Eller hvad med alle dem som har haft plakater hængende af ham hele deres barndom, og stod og moonwalkede hjemme i stuen, nogle af dem har med garanti underholdt jer ved en eller flere koncerter f.eks.
Manden var og er sikkert stadig et ikon for mange mennesker, og de sørger vel ikke for sjovs skyld? De sørger fordi han betød noget for dem.
Og for jer der ikke bryder sig om ham. Hvorfor skal i blande jer i hvad andre synes? Jeg tør vædde med hvis et af jeres idoler døde, at i sikkert ikke ville have det super godt med at folk hånede ham/hende. Det mindste man kan gøre er da bare at vise en smule respekt, for det manden har gjort, og så lad det være ved det.
RIP
Personligt synes jeg hans musik er guld værd. Dertil skal siges at det self. er sørgeligt han er død, men det er ikke sådan noget jeg skænker mere end et par tanker og så er det dét.
Det jeg brækker mig over er at folk kan gøre grin af det, og nogle endda fremhæve at han bare er et menneske ligesom alle andre der dør hver dag, og hvorfor det her er noget specielt.
I kan jo spørge alle dem der var samlet på rådhuspladsen, eller alle dem der har støttet ham ved alle de retssager der har været.
Eller hvad med alle dem som har haft plakater hængende af ham hele deres barndom, og stod og moonwalkede hjemme i stuen, nogle af dem har med garanti underholdt jer ved en eller flere koncerter f.eks.
Manden var og er sikkert stadig et ikon for mange mennesker, og de sørger vel ikke for sjovs skyld? De sørger fordi han betød noget for dem.
Og for jer der ikke bryder sig om ham. Hvorfor skal i blande jer i hvad andre synes? Jeg tør vædde med hvis et af jeres idoler døde, at i sikkert ikke ville have det super godt med at folk hånede ham/hende. Det mindste man kan gøre er da bare at vise en smule respekt, for det manden har gjort, og så lad det være ved det.
RIP
Perfect By Nature
| #881 | 27.06.2009 21:07 |
Som sagt, hans live er intet mere værd end et hvilket som helst andet menneskeliv. Ja, det synd, men sådan er det sgu da engang i mellem.
Synes der skal mere fokus på problemerne i Iran hvor folk også dagligt mister livet, end alt den mediedækning omkring en skide wannabe-whiteboi som har lavet en omgang god musik.
Synes der skal mere fokus på problemerne i Iran hvor folk også dagligt mister livet, end alt den mediedækning omkring en skide wannabe-whiteboi som har lavet en omgang god musik.
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
| #1050 | 29.06.2009 13:03 |
rent kuntnerisk kan der sgu nævnes mange. Fx kunstmalere, men også musikere som fx Mozart.
+ michael jackson sang playback + den eneste plade han selv producerede/skrev alene var lort
+ michael jackson sang playback + den eneste plade han selv producerede/skrev alene var lort
Edited: 29.06.2009 14:07
1407 UI UI!!!
| #1154 | 09.07.2009 02:34 |
"MJ Er nok den største legende nogensinde mht. hans kunst."
Så begynder du at sidde og snakke om kunstmalere.. Det er jo bare til grin..
Og din sidste linje i den kommentar understreger da virkelig bare din totale dumhed. Vi diskuterer ikke, hvorvidt MJ skrev/producerede/sang godt musik. Vi diskuterer heller ikke om MJ var en venlig person, om du kan lide ham, eller om han havde sex med små drenge.
Vi diskuterer, om MJ var den største legende nogensinde indenfor popmusik. Og det var han. Lige meget hvad man så synes om ham og hans musik, må man sgu erkende, at han var den største.
Så begynder du at sidde og snakke om kunstmalere.. Det er jo bare til grin..
Og din sidste linje i den kommentar understreger da virkelig bare din totale dumhed. Vi diskuterer ikke, hvorvidt MJ skrev/producerede/sang godt musik. Vi diskuterer heller ikke om MJ var en venlig person, om du kan lide ham, eller om han havde sex med små drenge.
Vi diskuterer, om MJ var den største legende nogensinde indenfor popmusik. Og det var han. Lige meget hvad man så synes om ham og hans musik, må man sgu erkende, at han var den største.
| #1156 | 09.07.2009 12:36 |
MJ Er nok den største legende nogensinde mht. hans kunst.
Ikke mig der nævner begrebet kunst, kunst er mange ting. Hvis man skal tage hans sætning 100% som den står, så var han den største mht. HANS kunst
men så er jeg også den største mht. til min kunst.. lol
Ikke mig der nævner begrebet kunst, kunst er mange ting. Hvis man skal tage hans sætning 100% som den står, så var han den største mht. HANS kunst
men så er jeg også den største mht. til min kunst.. lol
1407 UI UI!!!
| #1065 | 29.06.2009 16:32 |
Elvis / The Beatles / Mozart / Bethoven
Edited: 29.06.2009 16:32
It smells like bacon?
| #1153 | 09.07.2009 02:30 |
Det er vist mest et spørgsmål om hvad man definerer som "hans (MJ's) kunst". Jeg vil sige at det er pop musik, og ikke musik generelt. Det er da klart, at Mozart eller Bethoven er større legender indenfor klassisk musik, end MJ er. Men det er ikke sådan jeg tolker WINTHER's kommentar - han skriver jo "MJ Er nok den største legende nogensinde mht. hans kunst.".
Vi kan vel for fanden blive enige om, at MJ er den største legende indenfor pop musik nogensinde? Om man så kan lide ham som person eller lide hans musik er en helt anden diskussion, og ret irrelevant ;)
Vi kan vel for fanden blive enige om, at MJ er den største legende indenfor pop musik nogensinde? Om man så kan lide ham som person eller lide hans musik er en helt anden diskussion, og ret irrelevant ;)
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX