| Dit nick? | 17.06.2008 17:21 |
Bare af sådan ren nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan i er kommet på jeres nick?
Jeg fandt mit engang, på en latterlig måde hvor jeg hele tiden kom til at skrive moyten istedet for morten når jeg skrev venlig hilsen eller lign. og så valgte jeg bare det.
Hvad med jeres?
Jeg fandt mit engang, på en latterlig måde hvor jeg hele tiden kom til at skrive moyten istedet for morten når jeg skrev venlig hilsen eller lign. og så valgte jeg bare det.
Hvad med jeres?
| #272 | 22.06.2008 19:08 |
Jeg er faktisk ikke helt sikker, men det jeg kan huske er bare at en dag.. så var det der bare :D
var din mund unge kriger.
| #281 | 22.06.2008 20:04 |
Min første clan hed "Disney^crew|", og så skulle vi alle have en disneyfigurs navn.. Jeg valgte så Herkules, men da det var moderne med "x" og "z" satte jeg et "z" ind i stedet for "s".. Så så jeg "The One And Only HeatoN" filmen, og så at hans sidste bogstav var stort, så lavede jeg også lige mit stort ;)
Undercover pro cs-gamer ^^
| #285 | 22.06.2008 20:46 |
Alicante, by i spanien :D
Var på ferie med kp, og indtil da kunne jeg ikk beslutte mig for nicket.
Var på ferie med kp, og indtil da kunne jeg ikk beslutte mig for nicket.
Edited: 22.06.2008 20:47
AWPGUD PÅ HØJESTE PLAN
| #286 | 22.06.2008 21:01 |
karstn kommer ulogisk nok fra Carsten.
Til et LAN for længe siden, råbte en på en, der hed Carsten. Lidt efter stikker en fyr op, der ser åndsvagt grinern ud, havde tykke briller på og ekstremt fedtet hår..
Hvorfor navnet er uden "e" ved jeg ikke, hvorfor jeg kom på, men det er ærlig talt lidt grimt :P
Til et LAN for længe siden, råbte en på en, der hed Carsten. Lidt efter stikker en fyr op, der ser åndsvagt grinern ud, havde tykke briller på og ekstremt fedtet hår..
Hvorfor navnet er uden "e" ved jeg ikke, hvorfor jeg kom på, men det er ærlig talt lidt grimt :P
| #292 | 22.06.2008 22:22 |
Startede ud med InsaNe som nick. Senere da jeg følte mig kendt, lavede jeg en pop udgave af den ene stavelse i famous :)
Fisklar fiskarl
| #297 | 23.06.2008 00:05 |
Startede med at hedder spx, da jeg startede på cs. Så fandt jeg ud af, at der var en pro-spiller der hed det. Så sad mig og en kammerat og undrede os over, hvad jeg så skulle hedde. Han kom så på spinix, som jeg nu hedder. I stedet for i'et, valgte jeg bare et 1-tal for at det skulle være med fancy :D.
Det sjove er faktisk, at spx har gjort det lige omvendt af mig ;D. Han hed sphinix eller sådan noget, til at starte med :P.
Det sjove er faktisk, at spx har gjort det lige omvendt af mig ;D. Han hed sphinix eller sådan noget, til at starte med :P.
Edited: 23.06.2008 00:05
SmileymandeN!! :D
| #299 | 23.06.2008 00:33 |
Mit starter fra en gymnasietime i 7. klasse hvor en fatsvag lærer ikke fattede at udtale mit navn, først sagde han Steven, så stevan og til sidst fattede han det. Jeg var fan af bandet Static X på tidspunktet og først blev det så til STEVAN_X, så STEVAN-X, så Stevan-X, så StevanX, og nu Stevanx. :D
| #300 | 23.06.2008 01:59 |
Startede som Horsepower dunno why :S ??
rendte så over i hesten - horses - Hesteh - hestelem ??
som regel hestelem der bliver brugt pt
rendte så over i hesten - horses - Hesteh - hestelem ??
som regel hestelem der bliver brugt pt
Edited: 23.06.2008 02:00
Din mor er en mand
| #310 | 24.06.2008 00:10 |
jamen det ene skal jo passe til det andet :D
bliver kaldt hest irl, så nok lidt der den ligger :D
bliver kaldt hest irl, så nok lidt der den ligger :D
Din mor er en mand
| #313 | 24.06.2008 00:20 |
det så langt tilbage at jeg dårligt husker det :P
men det var vist noget med min lillesøster gik til ridning da hun var lille og alt det pjat.. så var der nogen der sys det var sjovt at kalde hende hest.. derefter blev det til åhhhhh se der hestens storebror, siden har hest bare hængt ved :D
men det var vist noget med min lillesøster gik til ridning da hun var lille og alt det pjat.. så var der nogen der sys det var sjovt at kalde hende hest.. derefter blev det til åhhhhh se der hestens storebror, siden har hest bare hængt ved :D
Din mor er en mand
| #318 | 24.06.2008 01:28 |
jeg slog i keyboardet som alle andre vel gjorde :-)))
Jeg er meget irl :--))
| #321 | 24.06.2008 03:12 |
m00xie, B|eND, PhrOzeR, FilteN, VildFilteN, ufted, m00xie, moksie - garanteret flere nicks..
lever som var det sidste dag...
| #331 | 24.06.2008 21:21 |
Udtalelsen fra m00xie og så havde jeg lyst til lidt forandring, hedder det stadig til tider ... og nu er desværre også en der har valgt at kalde sig moxxieren.. :S
lever som var det sidste dag...
| #332 | 25.06.2008 01:19 |
Så en der hed "ProvoN-" i en cs movie hvor han fyrede den, så kaldte jeg mig i starten pvn, men det var for grimt. Så hed min mate: pR0T0N så tænkte jeg "wOw", så skiftede jeg bare til ptn :-)!
Har heddet:
Ajunix
Jumper
Har heddet:
Ajunix
Jumper
ॐ
| #333 | 25.06.2008 01:22 |
har heddet så meget :)
Men jeg så bare ordet Cardian i en bog, og tænkte "Det må jeg bare hedde" - som taget direkte fra en bog.. hehe
Men jeg så bare ordet Cardian i en bog, og tænkte "Det må jeg bare hedde" - som taget direkte fra en bog.. hehe
| #342 | 25.06.2008 15:37 |
Har altid heddet Asher, dog ændret det et par gange som ASHer, asheR osv osv.
Jeg er altid blevet kaldt det, men jeg har fået nedern på, at jeg er med i bibelen :(
http://en.wikipedia.org/wiki/Asher
:(
Jeg er altid blevet kaldt det, men jeg har fået nedern på, at jeg er med i bibelen :(
http://en.wikipedia.org/wiki/Asher
:(
Jeg synes også du er sød :)
| #347 | 26.06.2008 10:55 |
Starede med panda, fordi jeg lige have set en billed af en panda eller noget hurra :P holdte cirka 4 måneder eller noget
skiftede der efter til SmQr fordi vi havde historie og så lærte vi noget at smør blev opfundet i danmark
så tog jeg det, da det var dansk :D har heddet det i cirka 3½ år nu
skiftede der efter til SmQr fordi vi havde historie og så lærte vi noget at smør blev opfundet i danmark
så tog jeg det, da det var dansk :D har heddet det i cirka 3½ år nu
Stavefejl er gratis :)
| #348 | 26.06.2008 11:00 |
har senere så fundet ud af at der er en eller anden tard som også hedder det i cz
Stavefejl er gratis :)
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY