| Fakenick? hva gør man og hva er jeres holdning? | 26.02.2007 18:00 |
Hva gør man når nogle bruger ens navn?
Jeg sidder og er forviret som mange andre nok også er. Når man er 3 der kalder sig det samme. Vi er 3 på irc og den danske cs sene der kalder sig "Lind"
Jeg sidder og følger mig provokert da jeg har været på irc og cs senen siden beta 5.1 hvor jeg har kaldt mig lind. Mange af mine mates forvæksler mig med de 2 andre der kalder sig det samme.
Grunder til mit nick her på xplayn er linderen er fordi efter en pasue irc e-sport på ca ½ år havde jeg glemt mit pw her ind til. Men hva ville i gøre hvis i stod i mit sted? Og hvem ser i som den "rigtige lind"?
Hvordan ville i selv havde det hvis det vare jeres nick alle bare kaldte sig? eller synes i min holdning og frustration er latterlig?
Håber i kan give mig nolge et bedre indblik i hvordan i ville forholde jer til den situation som jeg sidder i...
Hilsen Lind
Qnet #kyrogaming
Jeg sidder og er forviret som mange andre nok også er. Når man er 3 der kalder sig det samme. Vi er 3 på irc og den danske cs sene der kalder sig "Lind"
Jeg sidder og følger mig provokert da jeg har været på irc og cs senen siden beta 5.1 hvor jeg har kaldt mig lind. Mange af mine mates forvæksler mig med de 2 andre der kalder sig det samme.
Grunder til mit nick her på xplayn er linderen er fordi efter en pasue irc e-sport på ca ½ år havde jeg glemt mit pw her ind til. Men hva ville i gøre hvis i stod i mit sted? Og hvem ser i som den "rigtige lind"?
Hvordan ville i selv havde det hvis det vare jeres nick alle bare kaldte sig? eller synes i min holdning og frustration er latterlig?
Håber i kan give mig nolge et bedre indblik i hvordan i ville forholde jer til den situation som jeg sidder i...
Hilsen Lind
Qnet #kyrogaming
| #34 | 26.02.2007 18:46 |
Du har heddet det længst, derfor har du retten til det, og længere er den ikke.
- At de to andre personer måske hedder det til efternavn, kan ikke give dem retten til at kalde sig det ingame, IRC etc. Det er det samme som at forfalske ID eller at udgive sig for en anden.
- Man opbygger en ny identitet i det man begynder at game og det er en verden uden for den virkelige ( Det er selvfølgelig den samme verden, men at de to skal skilles ad) du hed det først derfor er din nye identitet "Lind" (At du så hedder det til efternavn, er jo bare et "sammentræf") Derfor er det din identitet og ikke deres.
De udgiver sig for at være dig, og det skal du selvfølgelig ikke finde dig i. Du bliver nødt til at forklare dem hvor destruerende deres handling er overfor den identitet du udgiver dig for at være når du spiller.
- At de to andre personer måske hedder det til efternavn, kan ikke give dem retten til at kalde sig det ingame, IRC etc. Det er det samme som at forfalske ID eller at udgive sig for en anden.
- Man opbygger en ny identitet i det man begynder at game og det er en verden uden for den virkelige ( Det er selvfølgelig den samme verden, men at de to skal skilles ad) du hed det først derfor er din nye identitet "Lind" (At du så hedder det til efternavn, er jo bare et "sammentræf") Derfor er det din identitet og ikke deres.
De udgiver sig for at være dig, og det skal du selvfølgelig ikke finde dig i. Du bliver nødt til at forklare dem hvor destruerende deres handling er overfor den identitet du udgiver dig for at være når du spiller.
| #67 | 26.02.2007 19:32 |
Det er altid godt at håbe. - Bare skidt når det ikke lige går som man forventer.
| #260 | 27.02.2007 18:56 |
hvordan kan du sammenligne det med at forfalske ID? Det er nok det dummeste, jeg nogensinde har hørt:| Det kan ikke undgås, at folk har samme efternavn eller ved en tilfældighed kalder sig det samme.. Du er direkte idiotisk at høre på- undskyld mig!
| #262 | 27.02.2007 19:15 |
Undskyld mig, men hvis jeg nu kaldte mig hee haa dum eller hvad du hedder ?, ville du ikke være træt af at have en dobbeltgænger så ?? hvis han måske spillede meget dårligere end dig?
At de hedder det samme i den uuh så store virkelige verden, er da bedøvende ligegyldigt, det har intet med gamet at gøre som jeg siger, hvis du nu bare læste det!. Host! (De to ting skal adskilles) Den rigtige Lind er den som kaldte sig det først, efter min mening. Den anden er den falske Lind ergo spiller han under et fakenick, deraf Falsk ID.
Min mening er af den at, der ikke skal være to identiter med samme navn ved samme spil. Det er der sku for mange valgmuligheder af navne til. Fætter heemaatus.
Prøv at smile og starte med at tale pænt så når vi sku alle lidt længere.
At de hedder det samme i den uuh så store virkelige verden, er da bedøvende ligegyldigt, det har intet med gamet at gøre som jeg siger, hvis du nu bare læste det!. Host! (De to ting skal adskilles) Den rigtige Lind er den som kaldte sig det først, efter min mening. Den anden er den falske Lind ergo spiller han under et fakenick, deraf Falsk ID.
Min mening er af den at, der ikke skal være to identiter med samme navn ved samme spil. Det er der sku for mange valgmuligheder af navne til. Fætter heemaatus.
Prøv at smile og starte med at tale pænt så når vi sku alle lidt længere.
| #288 | 27.02.2007 21:10 |
Jamen det du siger, er simpelthen så åndsvagt... Lind er et efternavn og at der er flere, som kalder sig sit efternavn i spillet, kan vel ikke betegnes som "at stjæle".. Eller? - Nu er situationen den, at 1000 andre hedder heeman eller heman, da det jo er ret originalt eftersom det er en gammel tegnefilms figur, men ærlig talt, kan jeg ikke være mere ligeglad. Om en anden person er dårligere end mig, er sgu da pisse ligegyldigt, de folk der kender mig, ved hvordan jeg spiller og ved hvem jeg er. Hvis du er i klan, ved folk jo også hvordan du spiller.... Jeg er ikke sur, men jeg synes ærligt talt, at det er for latterligt at gå op i, om der er flere med samme nick som dig- forfanden da, kom over det!
| #96 | 26.02.2007 20:37 |
Hahaha, jeg håber så sandelig også dit indlæg er bidende sarkastisk :)
Have a good time, all the time.
| #106 | 26.02.2007 21:09 |
Det er jo som man tager det, man må vel selv vælge hvorledes man tolker :P
| #119 | 26.02.2007 22:30 |
Træk den i land, det havde jeg også gjort hvis jeg havde lukket sådan noget pis ud, LOL :D
|
| #135 | 26.02.2007 23:02 |
Ligner det jeg trækker i land ?? - Du må have brug for noget af al det hjælp, der er så meget af i den her verden nu om dage. q
Syntes bare ikke man skal hedde det samme, og at ham der havde navnet først har retten til det.
Det sjaw hva! lal lal lal.
Syntes bare ikke man skal hedde det samme, og at ham der havde navnet først har retten til det.
Det sjaw hva! lal lal lal.
| #234 | 27.02.2007 15:38 |
Jeg hedder Mikkel, omg alle dem der har heddet det før jeg kom til, fuuuck de må slå mig ned :(
er faktisk alment dannet
| #237 | 27.02.2007 15:47 |
Hvorfor tænker du i voldelige baner? - underlig tendens du har? - Men kært nok.
| #238 | 27.02.2007 15:51 |
Ironi! Men fair. Glemte den famøse ":D" smiley?
Desuden kunne jeg godt tænke mig, at have uddybet "underlig tendens du har?" - hvor har jeg mere gjort det?
Desuden kunne jeg godt tænke mig, at have uddybet "underlig tendens du har?" - hvor har jeg mere gjort det?
er faktisk alment dannet
| #239 | 27.02.2007 16:00 |
Tolker nu bare på dig, som værende grundlæggende i din tankegang, eftersom du henviser så pænt til vold (nu godt nok ironisk) så trækker det tilbage skatter :D
| #266 | 27.02.2007 19:44 |
helt seriøst........ det var godt nok en stor bunke lort at lukke ud... ja undskyld udtrykket....
suk....
| #291 | 27.02.2007 21:21 |
Det kommer vel an på hvordan man er? og hvordan man har det med det?? - Har selv heddet mit nick i lang tid og jeg ville ikke være specielt glad hvis andre hed det samme. Det er da pisse nederen. Egentlig bare det. Er det også noget lort at lukke ud? Har bare prøvet at forklare hvorfor jeg ville føle det var nederen.
Det håber jeg virkelig du kan forstå? Eller vil du gøre lorten større? end den er?
Det håber jeg virkelig du kan forstå? Eller vil du gøre lorten større? end den er?
| #301 | 27.02.2007 23:26 |
altså i mine øjne har det her intet med at berøve ID samt at du ikke har ophavsret på dit nick, det kan du aldrig få eller begrunde at du skal have
A: Jeg har heddet det her nick i 99 år
B: ja det har jeg også....
konklusion.... to stædige børn holder på deres og hvad fører det egentlig til ? absolut ingen ting i mine øjne, man kan ikke eje et nick og det er ord mod ord om hvor længe man har haft nicket, samt alle da skal have ret til at kalde sig sit efternavn hvis de vil det.
A: Jeg har heddet det her nick i 99 år
B: ja det har jeg også....
konklusion.... to stædige børn holder på deres og hvad fører det egentlig til ? absolut ingen ting i mine øjne, man kan ikke eje et nick og det er ord mod ord om hvor længe man har haft nicket, samt alle da skal have ret til at kalde sig sit efternavn hvis de vil det.
suk....
| #310 | 28.02.2007 00:37 |
jeg er skam enig med dig i det med efternavnet, bruger det egentligt som eksempel, altså Lind. - tænker mere på de sjældnere nicks, eller de nicks, der ikke lige kmr af et efternavn. Hedder da selv mit efternavn en gang imellem. Men syntes nu stadig at det er nederen hvis nogen hedder det samme som en selv. (Det syntes jeg ikke er ligegyldigt :) )
Ved godt min første kommentar virker lidt åndssvag, ja, men det er også mere princippet i det :) da jeg faktisk ikke syntes man skal hedde det samme og at det er nederen hvis det sker, prøvede bare at forklare hvorfor.
men folk gør sig jo bare smarte på andres bekostning har jeg da erfaret herfra :D
istedet burde man som aristoles sagde: af sine venner lærer den vise meget. (venner: folk på xpn) og tale fornuftigt om tingene istedet for at bare at skrive at kommentaren er en bunke lort. skriv hvorfor istedet ? :D
Ved godt min første kommentar virker lidt åndssvag, ja, men det er også mere princippet i det :) da jeg faktisk ikke syntes man skal hedde det samme og at det er nederen hvis det sker, prøvede bare at forklare hvorfor.
men folk gør sig jo bare smarte på andres bekostning har jeg da erfaret herfra :D
istedet burde man som aristoles sagde: af sine venner lærer den vise meget. (venner: folk på xpn) og tale fornuftigt om tingene istedet for at bare at skrive at kommentaren er en bunke lort. skriv hvorfor istedet ? :D
| #319 | 28.02.2007 07:26 |
det er normalt også min første reaktion, men blev lidt overrasket over det du skrev :/
suk....
| #311 | 28.02.2007 00:43 |
Ja se det er virkelig et godt spørgsmål.
- Hvad tror du selv ?? skal nok svare om det er rigtigt eller forkert, og er næsten sikker på at det er forkert :) - Så er der sku quiz igang :P
- Hvad tror du selv ?? skal nok svare om det er rigtigt eller forkert, og er næsten sikker på at det er forkert :) - Så er der sku quiz igang :P
| #313 | 28.02.2007 00:59 |
min pointe er bare, at der er en SLÅENDE lighed mellem dit nick og det kæmpe firma Danfoss..
| #336 | 28.02.2007 15:17 |
Du har fuldstændigt ret :) - Dengang jeg startede kom en af mine venner og sagde du skal sku hedde Danfozz og Vupti der var den :D Hans far havde Danfoss som konkurent dengang. Hed noget så grimt som Gumpe før han frelste mig :P
| #349 | 28.02.2007 17:35 |
Ville du så kunne forstå, hvis Danfoss følte sig stødt over dit nick? :)
| #353 | 28.02.2007 18:28 |
Nope. Det ville jeg sku ikke lige umiddelbart. - Det er heller ikke det samme nick anyway, men tæt på.
Forstår ikke lige hvor du vil hen med det nu ??
Help me out here.
Forstår ikke lige hvor du vil hen med det nu ??
Help me out here.
| #354 | 28.02.2007 19:35 |
Fordi det støder dig, at man tager navne andre steder fra. Men okay, du har så byttet de to S'er ud med Z'er.
Men ville det støde dig, hvis der var en anden der kaldte sig Danfoz, hvilket jo heller ikke helt præcist er det samme nick som dit, men nemt kan forveksles..
Men ville det støde dig, hvis der var en anden der kaldte sig Danfoz, hvilket jo heller ikke helt præcist er det samme nick som dit, men nemt kan forveksles..
| #271 | 27.02.2007 20:14 |
http://www.afroromance.com/members/danfozz.htm
amagawd du fakenicker skynd dig at skifte !!!!
amagawd du fakenicker skynd dig at skifte !!!!
''Paper is fine, nerf rock''
| #292 | 27.02.2007 21:25 |
læs #262
3 afsnit.
Desuden hed jeg det før giraffen der. og så har du fundet en kærlighedssite for homoer? eller hvad?? Noget du tit dyrker?
Hedder du også Wiiiiihhhniiieee der ??
3 afsnit.
Desuden hed jeg det før giraffen der. og så har du fundet en kærlighedssite for homoer? eller hvad?? Noget du tit dyrker?
Hedder du også Wiiiiihhhniiieee der ??
| #295 | 27.02.2007 22:16 |
nope han hed det før dig, så pm en admin om nick skifte asap.
Du kan jo ikke selv tolerer det.
Du kan jo ikke selv tolerer det.
''Paper is fine, nerf rock''
| #36 | 26.02.2007 18:47 |
Der er ikke så forbandet meget at gøre ved det. Man kan ikke tvinge folk til, at skifte nick men at de selv ikke kan indse det er fucked up at immitere andre folks nick er bare latterligt.
Jeg har selv set mange med mit nick i forskellige variationer som f.eks trust1, thrust, trustlol osv osv osv og det er pisse træls i længden men sådan er det vel nu bare engang. Folk har ikke nok hjerneceller til selv, at finde på noget og så er det vel bare lettere at tage andres nick :)
Jeg har selv set mange med mit nick i forskellige variationer som f.eks trust1, thrust, trustlol osv osv osv og det er pisse træls i længden men sådan er det vel nu bare engang. Folk har ikke nok hjerneceller til selv, at finde på noget og så er det vel bare lettere at tage andres nick :)
You can't iceskate up hill.
| #166 | 27.02.2007 00:09 |
Nu går jeg stærkt udfra, at du laver lidt ironi her, men hvis det ikke er tilfældet så tillader jeg mig lige at kaste op. :-)
"Jeg hed det først", medmindre du kan dokumentere det udsagn så er dit lille argument allerede faldet til jorden.
"De kan bare finde på noget andet", her kommer Terkil I Knibe ind i billedet og kan kom faktisk med et skidt godt citat: "Hvad med dig selv?"
Forsat god aften.
"Jeg hed det først", medmindre du kan dokumentere det udsagn så er dit lille argument allerede faldet til jorden.
"De kan bare finde på noget andet", her kommer Terkil I Knibe ind i billedet og kan kom faktisk med et skidt godt citat: "Hvad med dig selv?"
Forsat god aften.
| #272 | 27.02.2007 20:16 |
Jeg mente intet, af det jeg skrev, ironisk.
Det handler ikke om, at kunne dokumentere for den tid man har haft sit nick eller skulle føre beviser for, at man rent faktisk var den første til at hedde det. Det handler om, at personer bliver kendet (ikke kendte i den forstand, at de bliver betragtet som celebs) under et nick og der derfor burde være forbehold over for det nick.
Bræk dig alt det du vil :)
Det handler ikke om, at kunne dokumentere for den tid man har haft sit nick eller skulle føre beviser for, at man rent faktisk var den første til at hedde det. Det handler om, at personer bliver kendet (ikke kendte i den forstand, at de bliver betragtet som celebs) under et nick og der derfor burde være forbehold over for det nick.
Bræk dig alt det du vil :)
| #275 | 27.02.2007 20:19 |
Handler om at blive kendt under et nick... arh ja, hvordan kunne jeg glemme den. Det er vist så subjektivt og dårligt argumenteret som noget kan være. De andres m8s vil f.eks. mene, at deres mate er mere kendt end dig, så vil du være dommeren der siger: "Jeg er den meste kendte trust, derfor burde jeg have navnet"?
| #278 | 27.02.2007 20:23 |
Præcist derfor bruger jeg ikke mere tid på det her emne end at jeg lige nu har tilkendegivet min personlige mening omkring emnet. Jeg sidder ikke og skriver private beskeder til folk hvori jeg pointerer, at jeg har brugt det her nick i flere år osv.
Hvornår vil du så mene et nick er "taget" i den forstand hvor du mener folk skulle holde fingrene fra det? Ville du synes det var fedt at se folk der kaldte sig KINGKAT og Drolly i topclaner m.m?
:)
Hvornår vil du så mene et nick er "taget" i den forstand hvor du mener folk skulle holde fingrene fra det? Ville du synes det var fedt at se folk der kaldte sig KINGKAT og Drolly i topclaner m.m?
:)
| #279 | 27.02.2007 20:31 |
Hvis du spørger mig kan folk hedde, hvad de vil, jeg er 140% ligeglad. Og nej det ville ikke påvirke mig på nogen måde hvis andre hed Drolly eller KingKat. Jeg har altid sagt: "det er et computer spil" og den kommentar holder jeg mig stadig til.
Jeg har da også gennem tiden mødt andre der hedder thazud (eller for at være helt præcis har jeg mødt to) og de har dog været alt for debile til at kunne finde ud af at skrive i say, så jeg har ikke kunne skrive: "we have the same nick ZOMG!!!".
Men jeg vil nu aldrig mene, at der er et såkaldt nicksteal, medmindre folk gør det mere eller mindre bevidst. Her taler jeg om, hvis nogle pludselig opretter en klan der hedder mousesports og rent faktisk er seriøse med det - situationen er så det, at jeg bare ville finde det komisk.
Trust er jo heller ikke ligefrem et orginalt navn, så hvis du har noget imod andre har samme navn som dig, kan jeg ikke rigtig forstå, hvorfor du hedder det. :-)
Jeg har da også gennem tiden mødt andre der hedder thazud (eller for at være helt præcis har jeg mødt to) og de har dog været alt for debile til at kunne finde ud af at skrive i say, så jeg har ikke kunne skrive: "we have the same nick ZOMG!!!".
Men jeg vil nu aldrig mene, at der er et såkaldt nicksteal, medmindre folk gør det mere eller mindre bevidst. Her taler jeg om, hvis nogle pludselig opretter en klan der hedder mousesports og rent faktisk er seriøse med det - situationen er så det, at jeg bare ville finde det komisk.
Trust er jo heller ikke ligefrem et orginalt navn, så hvis du har noget imod andre har samme navn som dig, kan jeg ikke rigtig forstå, hvorfor du hedder det. :-)
| #280 | 27.02.2007 20:39 |
Vi slutter diskussionen her. Eftersom du giver stærkt udtryk for hvor pisse ligeglad du rent faktisk er angående det her emne så giver det ikke videre meget mening, at fortsætte diskussionen.
Det der dog undrer mig lidt er, at du skriver begge to, der havde identiske nicks som dig, var debile så jeg går ud fra du har haft kontakt med begge to. Hvis jeg selv skal komme med et kvalificeret bud så ville jeg skyde på, at du tog kontakt til dem for at få dem til at skifte nicks. Det virker ikke just som om, at det lykkedes for dig at få dem til det og det er vel nok grunden for, at du, den dag i dag, er rimeligt ligeglad med det her emne.
Ingen grund til at fortsætte, jeg har tilkendegivet min mening og du har tilkendegivet din.
Jeg fortsætter i dit spor; Fortsat god aften.
Det der dog undrer mig lidt er, at du skriver begge to, der havde identiske nicks som dig, var debile så jeg går ud fra du har haft kontakt med begge to. Hvis jeg selv skal komme med et kvalificeret bud så ville jeg skyde på, at du tog kontakt til dem for at få dem til at skifte nicks. Det virker ikke just som om, at det lykkedes for dig at få dem til det og det er vel nok grunden for, at du, den dag i dag, er rimeligt ligeglad med det her emne.
Ingen grund til at fortsætte, jeg har tilkendegivet min mening og du har tilkendegivet din.
Jeg fortsætter i dit spor; Fortsat god aften.
| #282 | 27.02.2007 20:43 |
Not even close. :-)
Det jeg mente med debil var, at de var debile til spillet og forstod ikke rigtig, hvordan man skrev i say og det fremgik også tydligt af deres spillestil, at de ikke har prøvet spillet i mere end en uge eller to. Det eneste jeg ville med dem var at sige: "w00t we got the same nick" og så se en reaktion fra dem. Jeg har altid været 140% ligeglad i og med mit eget nick stort set er stjålet fra Warcraft3 (Kel'Thuzad) - ps jeg gjorde det for 5 år siden, så intet moralsk fis tak. :-)
Det jeg mente med debil var, at de var debile til spillet og forstod ikke rigtig, hvordan man skrev i say og det fremgik også tydligt af deres spillestil, at de ikke har prøvet spillet i mere end en uge eller to. Det eneste jeg ville med dem var at sige: "w00t we got the same nick" og så se en reaktion fra dem. Jeg har altid været 140% ligeglad i og med mit eget nick stort set er stjålet fra Warcraft3 (Kel'Thuzad) - ps jeg gjorde det for 5 år siden, så intet moralsk fis tak. :-)
| #198 | 27.02.2007 10:40 |
En lille sidebemærkning: thrust og trust er to meget forskellige ord.
eπc
| #276 | 27.02.2007 20:19 |
Det handler jo lige præcist ikke om betydningen af to ord mester. Det drejer sig om imitationen af nicks der ligger op af hinanden.
Tillad mig at give et andet eksempel der ikke burde forvirre dig;
NituZ -> nitruz
Comprende? >_<
NituZ -> nitruz
Comprende? >_<
| #284 | 27.02.2007 20:54 |
Og det er da ikke at efterligne nogetsomhelst hvis man vælger thrust pga. betydningen. Så jo det handler i alle højeste grad om betydningen... mester.
Capice? >_<
Capice? >_<
eπc
| #285 | 27.02.2007 20:56 |
Hvis du har så svært ved at forstå hvad det er jeg mener så har jeg overvurderet din kapacitet.
Jeg beklager >_<
Jeg beklager >_<
Edited: 27.02.2007 20:59
| #293 | 27.02.2007 21:59 |
Du er da nok det største hul jeg længe har set her på sitet... o m f g
eπc
| #294 | 27.02.2007 22:04 |
Det er faktisk meget sjovt, jeg havde samme tanke om dig. Det var en lidt anden metafor men resultatet er nogenlunde det samme.
| #298 | 27.02.2007 23:09 |
Kan du virkelig ikke se at det ikke er at efterligne hvis jeg vælger at kalde mig thrust pga. ordets betydning og ikke fordi nogen anden hedder trust?
eπc
| #308 | 27.02.2007 23:47 |
Det kræver ikke en person, der er optaget i mensa for at regne ud, hvad det egentligt er jeg mener, Onkel_Fodsved.
Jeg giver dig endnu et eksempel, dog et eksempel hvor det oprindelige nick og det immiterende nick ikke har nogen betydning, igen fordi folk ofte vælger nicks uden mening men bare ord eller navne fra andre ting de synes er cool.
Hvis en person kaldte sig for MoNoS, Drallyk eller KingKat, så vil du ikke mene, at de navne decideret klæber sig op ad MoNo, Drally og KongKat? Forstå mig nu ret, jeg hænger mig ikke i ordenes betydning men selve udseende/stavemåden af nicket.
Jeg forstår udemærket godt, at thrust og trust er 2 vidt forskellige ting, men hvis din hjerne ikke kan kapere, at der for mig i de 2 ord kun er et H til forskel i selve stavemåden, så har vi to ingen grund til at fortsætte den her diskussion.
Tag det nu med et smil for det gør jeg og hvis du fortsat synes jeg er en kraftidiot så smid mig dog på ignore og lad os få det overstået. :)
Jeg giver dig endnu et eksempel, dog et eksempel hvor det oprindelige nick og det immiterende nick ikke har nogen betydning, igen fordi folk ofte vælger nicks uden mening men bare ord eller navne fra andre ting de synes er cool.
Hvis en person kaldte sig for MoNoS, Drallyk eller KingKat, så vil du ikke mene, at de navne decideret klæber sig op ad MoNo, Drally og KongKat? Forstå mig nu ret, jeg hænger mig ikke i ordenes betydning men selve udseende/stavemåden af nicket.
Jeg forstår udemærket godt, at thrust og trust er 2 vidt forskellige ting, men hvis din hjerne ikke kan kapere, at der for mig i de 2 ord kun er et H til forskel i selve stavemåden, så har vi to ingen grund til at fortsætte den her diskussion.
Tag det nu med et smil for det gør jeg og hvis du fortsat synes jeg er en kraftidiot så smid mig dog på ignore og lad os få det overstået. :)
Edited: 28.02.2007 16:27
| #318 | 28.02.2007 07:22 |
Kan du ikke komme med et svar på mit spørgsmål i det mindste i stedet for at snakke udenom?
Ja eller nej. Kom så - det kan da ikke være så svært.
Ja eller nej. Kom så - det kan da ikke være så svært.
eπc
| #333 | 28.02.2007 14:56 |
trust;
Jeg har selv set mange med mit nick i forskellige variationer som f.eks trust1, thrust, trustlol osv osv osv og det er pisse træls i længden men sådan er det vel nu bare engang.
Onkel_Fodsved;
trust;
Det handler jo lige præcist ikke om betydningen af to ord mester. Det drejer sig om imitationen af nicks der ligger op af hinanden.
NituZ -> nitruz
Onkel_Fodsved;
Hvad betyder de ord?
Hvis du ikke forstod hvad det var jeg mente mht. til kapacitet så har jeg nu gravet et par sætninger frem som vi hver især har skrevet, som burde hjælpe dig med bedre at forstå hvad en person med en større kapacitet selv kan regne ud.
Hvis du fortsat ikke forstår hvad det er jeg mener så lad være med at skrive mere til mig. Jeg spilder tiden på dig.
Jeg har selv set mange med mit nick i forskellige variationer som f.eks trust1, thrust, trustlol osv osv osv og det er pisse træls i længden men sådan er det vel nu bare engang.
Onkel_Fodsved;
trust;
NituZ -> nitruz
Onkel_Fodsved;
Hvad betyder de ord?
Hvis du ikke forstod hvad det var jeg mente mht. til kapacitet så har jeg nu gravet et par sætninger frem som vi hver især har skrevet, som burde hjælpe dig med bedre at forstå hvad en person med en større kapacitet selv kan regne ud.
Hvis du fortsat ikke forstår hvad det er jeg mener så lad være med at skrive mere til mig. Jeg spilder tiden på dig.
| #376 | 01.03.2007 13:53 |
Yeah, betragt denne som den endelige for du er hermed på ignore :)
| #242 | 27.02.2007 16:07 |
fordi alle dem som hedder det samme som dig har stjålet det fra dig? det kan jo være de selv fandt på det, det jo hva der sker
Jeg er forholdsvis BLANK
| #277 | 27.02.2007 20:20 |
Jeg synes da også nitruz er et ganske originalt nick men hvis du sammenligner det med NituZ hvad giver det dig så?
Det er ikke så forbandet svært, at forstå hvad det er jeg mener. Brug nu lige mere end 10 sekunder på at danne dig en mening her, ihvertfald inden du replyer :)
Det er ikke så forbandet svært, at forstå hvad det er jeg mener. Brug nu lige mere end 10 sekunder på at danne dig en mening her, ihvertfald inden du replyer :)
| #296 | 27.02.2007 22:21 |
Der er lige nu 140.000 der spiller counterstrike.
Hvor uheldigt der lige er en mere som har ratme dit nick :-0!!!
Hvor uheldigt der lige er en mere som har ratme dit nick :-0!!!
Mad?
| #309 | 27.02.2007 23:49 |
Og du mener ikke de 140.000 mand har intelligens nok til, at finde på et nick selv? :p
| #340 | 28.02.2007 15:56 |
Spørgsmålet er jo om de selv har fundet på det eller tager det pga. en anden har det og de gerne vil imitere den person. Det er da skudt helt ved siden af at gå efter folk der tilfældigvis har valgt samme nick som andre uden at gøre det med den hensigt.
eπc
| #38 | 26.02.2007 18:50 |
Kan du ikke være lige glad?? :D
Ham Lind på IRC, som du snakker om, tror jeg er min mate ;D Han kaldte sig faktisk noget andet til SHGopen 07 fordi der er så mange som hedder lind.. ;D Men altså han hedder jo også Lind til efternavn.. :D
Efter have set den IRC log.. Har jeg mistet respekten for dig.. Synes det er helt i hampen! Du er seriøst langt ud :DDD
Altså jeg ville da være så lige glad, hvis der er en anden som kaldte sig klimoX... Fordi jeg kan jo ikke gøre noget ved det.. :D Og hvad skulle jeg gøre ved det? Han kalder sig bare klimoX.. :D
( Overvejer sq at skifte nick til Lind (:D) )
Ham Lind på IRC, som du snakker om, tror jeg er min mate ;D Han kaldte sig faktisk noget andet til SHGopen 07 fordi der er så mange som hedder lind.. ;D Men altså han hedder jo også Lind til efternavn.. :D
Efter have set den IRC log.. Har jeg mistet respekten for dig.. Synes det er helt i hampen! Du er seriøst langt ud :DDD
Altså jeg ville da være så lige glad, hvis der er en anden som kaldte sig klimoX... Fordi jeg kan jo ikke gøre noget ved det.. :D Og hvad skulle jeg gøre ved det? Han kalder sig bare klimoX.. :D
( Overvejer sq at skifte nick til Lind (:D) )
:D
| #137 | 26.02.2007 23:04 |
Du tror simpelthen han er din mate? Du er ikke helt sikker, eller hvordan? :D
Mad_Lee is not gonna be pleased!
| #159 | 26.02.2007 23:47 |
Han kan jo heller ikke finde rundt i det da vi så vidt jeg ved er MINDST 3 der hedder Lind på irc og xplayn :s
| #223 | 27.02.2007 14:24 |
Som Lind siger/skriver (Min mate) så er der jo flere som heddder Lind, så kunne jo godt være han snakkede om en anden Lind, men ikke ham.. Men det tror jeg ikke.. :D
HVis du forstår ;)))
HVis du forstår ;)))
:D
| #42 | 26.02.2007 18:53 |
Hold da op, der skal ikke meget til for at folk føler sig stødt. :) Det er jo når alt kommer til alt bare et computerspil, og det der med at "det er en anden verden", det kan du godt pakke sammen med, det er jo bare et efternavn. Har du aldrig heddet dit efternavn mens du har gamet? Synes det er tyndt og latterligt at folk føler sig ramt over noget så ubetydeligt.
| #47 | 26.02.2007 18:56 |
Jeg har sku ikke oplevet endnu, en kalder sig Censored ud over mig... lige ud over ham/hende som ikke kan lide mig, som kalder sig Censorederfed her på sitet
Your argument is invalid
| #48 | 26.02.2007 18:57 |
bliv et ikon, markér dig på scenen, så bliver du aldrig forvekslet. længere er den ikke
|
| #56 | 26.02.2007 19:13 |
Jeg ville føle mig beæret, hvis folk begyndte at kalde sig for Faderskibet :D
|
| #57 | 26.02.2007 19:14 |
Imo er der ikke det vilde at gøre ved det, og desuden syntes jeg heller ikke man skal gøre noget ved det.
Umiddelbart kan jeg kun se det som et kæmpe minus, at kalde sig sit efternavn ingame, da der er vildt mange der hedder det samme til efternavn. Ved det prøver jeg også at sige, at man ikke kan tvinge folk til at kalde sig noget andet ingame, som Lind, hvis det fx er deres efternavn.
Men kan godt forstå dig i, at det må være træls, at der er flere med samme nick. :)
Umiddelbart kan jeg kun se det som et kæmpe minus, at kalde sig sit efternavn ingame, da der er vildt mange der hedder det samme til efternavn. Ved det prøver jeg også at sige, at man ikke kan tvinge folk til at kalde sig noget andet ingame, som Lind, hvis det fx er deres efternavn.
Men kan godt forstå dig i, at det må være træls, at der er flere med samme nick. :)
No Keyboard Detected - Press F1
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ESC vs.
Western
NaVI
Wizards
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba