Glemt kodeord
Husk Opret profil

Fransk sejr i Seattle

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2007-10-08 02:08
Kategori: WCG 2007 (Global)

 

 

 

Ikke så meget snak, mere kampreferat og det får i sågar også af en speciel de_dust2 kamp:

 

emuLate starter med at gå mod B på dust2 og møder et headshot men får hævnet perfekt og sikrer dem en 2on1 som de vinder sikkert mod Sunde. Derefter vinder de nemt de to efterfølgende runder for at løbe mod trappen hvor zonic starter med at få et frag. Det er alt der sker da emuLate piller de 5 NoA spillere en efter på en overbevisende sikker måde. 4-0 og NoA sparer igen på ny hvor de for 3. eco i streg må se sig løbet over af et rygende varmt fransk hold. Endnu en køberunde og NoA formår med åbningskills fra hpx og ave gjorde runden nem, presset var på emuLate da tiden var knap. NoA vinder runden sikkert, hvilket dog ikke var starten på en streak fra danskernes side. NoA taber næste runde da emuLate igen får åbnet perfekt, men runden efter får NoA hævnet igen med super sikkert men aggresivt Counter-Terrorist spil. 6-2 til de franske superaimere og endnu en køberunde for begge hold da emuLate har massere af penge. Samtlige runder er spændende og denne runde blev endnu en af dem. En sikker indtagelse af A får mJe til at stå i en 1on3 situation som han næsten vinder. 7-2 og emuLate bevæger sig hen mod en rigtig pæn halvleg. For 4. gang må NoA spare og for 4. gang bliver danskerne løbet over. Nede med 2-8 og NoA satser med at købe og samtidig placere samtlige mænd i A. Rigtigt læst af de franske spillere går de ind i B og NoA vælger ikke at gå efter den. 9-2 blev hurtigt til 10-2 og NoA ser ud til at få en svær opgave ved halvlegsskiftet. Denne runde åbner hpx med et solidt AWM-kill hvilket baner vejen for endnu en vunden runde hvor ave sikrer sig at skyde sidste mand så der kan defuses. 10-3 og NoA satser nu igen ved at gå aggresivt på franskmændene for første gang med våben, hvilket tager frømændene på sengen og 4. runde kom i hus. Sidste runde, våben igen over hele linien ender i en 3on2 situation i emuLates favør og den tager de sikkert og giver sig selv en solid 11-4 føring ved halvlegen.

 

Efter sideskift laver NoA et B-split i første runde og bliver løbet over af emuLate. Det er ikke sjovt at løbe ind i solidt aim og der var intet at gøre. Første sparerunde bliver samme scenario, samme sted og 2-0 til emuLate der nu kun mangler 3 runder for at vinde finalen vinder næste runde super sikkert og fra nu af er det kritiske runder for NoA hver eneste gang og det bliver også ekstra kritisk da hpx, Sunde og mJe bliver ødelagt af de franske superaimere. Det ender i en 1on2 hvor ave har tralvt med at nå at plante men når ikke op i sitet. Det betyder emuLate nu kun er en runde væk fra sejren og der er frustrationer i NoA-lejren. Der går 20 sekunder og pludselig er NoA i en 2on5 situation og der går yderligere 20 sekunder hvor ave og hpx intet kunne gøre for at forhindre emuLate i at vinde WCG 2007.

 

Hold 1

 

Hold 2

1. map

2. map

Resultat

NoA

vs.

emuLate

11-16

4-16

0-2

 

Altså er emuLate vinderene af de 55.000$ der følger med titlen og den superflotte pokal. Der var ikke mange der regnede med at de kom så langt, men ikke desto mindre fortjener de sejren. NoA har endnu en gang vist sublimt spil internationalt og det er absolut fortjent de løber med 2. pladsen og de 25.000$ der følger med.

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 291   -  
Side:: [1] 2 3

#1 08.10.2007 02:09
Der er vidst ikke andet at sigde end Emulate bare var bedre :)
 
#259 08.10.2007 18:42
Nej man kan ik sige andet, de spillede et fantastisk lan derover og viser virkelig de vil være med i toppen, også går jeg ud fra NoA simpelthen ikke ramte dagen mod dem.
 
#267 08.10.2007 19:54
Tror ikke rigtigt det har noget med om NoA ramte dagen, de har jo klaret sig godt.

Men mod emulate synes jeg bare det så ud som om at de bare var en tand bedre, at de laver nogle lucky rounds hvor NoA satser et sted og går den modsatte vej er hvad det er :)
 
#274 08.10.2007 21:33
ja sådan er CS nu engang, men stadig det har meget og sige om man lige har dagen eller ej, ved godt de har spillet rigtig godt. Men man kan også køre træt i det ved at spille for meget ?

Men er totalt enig i at eMu spillede helt fantastisk.
#2 08.10.2007 02:09
Skuffende af NoA ! :(
DOTDOTKILL
 
#17 08.10.2007 02:10
enig keld. enig :(
no_user
 
#22 08.10.2007 02:11
Hvorfor sparer NoA, da de var 5 mod 5 efter emL havde plantet i b ? :/
DOTDOTKILL
 
#30 08.10.2007 02:12
hvertfald ikke særlig smart.
men det var mega svært at finde rundt i imo.
kvaliteten var ikke god. Så mistede tolmodigheden.

savnede good hltv.
no_user
 
#37 08.10.2007 02:14
Ye en hltv havde været nice :D

Men noa spillede ik optimalt og emulate havde timingen i orden ! :(
DOTDOTKILL
 
#40 08.10.2007 02:15
so true.
det var galt nok på kort.

men en dårlig finale ikke pga emulate vandt.
men fordi der ingen spænding var i den.
no_user
 
#47 08.10.2007 02:16
true

Burde sku være godt i seng før, så jeg fik et par ekstra timers søvn :D
DOTDOTKILL
 
#59 08.10.2007 02:19
hehe, er arbejdsløs indtil imorgen kl 22.00.
så har jeg endelig fået nyt arbejde.
no_user
 
#172 08.10.2007 12:30
Du har ret .. emulate satsede på de rigtige tidspunkter :)

Men de vandt og det er det der tæller :/ NoA vinder næste gang :)
Surt at hedde Kurt
 
#184 08.10.2007 13:20
Nemlig ;) thumbs up for emulate, det var deres kamp.. De fik jo noa til at ligne.. ja jeg ved ik hvad :D
DOTDOTKILL
 
#82 08.10.2007 02:59
Da de alle var helt oppe i A, og hvis de havde kørt på den var der stadig 5 emuLate-spillere til at holde B - og bomben havde tikket rimelig hurtigt.
I'm about to double up!
 
#180 08.10.2007 13:18
Det er svært at komme ind så, ja .. Men synes bare ik, at man skal spare hvis hele holdet stadig er levende :( Ingen spænding i kampen overhovedet
DOTDOTKILL
 
#219 08.10.2007 14:51
¨Ja det er nemt at være bagklog, ikke ?
no_user
 
#243 08.10.2007 16:35
Haha, hvad snakker du om?

Nu har jeg ikke set/fulgt med i kampen, men der bliver spurgt HVORFOR de gjorde det, og letaka giver blot forklaringen. Han gør sig ikke klog på, om de skulle have gjort noget andet....
Mad_Lee is not gonna be pleased!
 
#254 08.10.2007 18:06
tror bare jeg lader dig tænke lidt over din kommentar.
I'm about to double up!
 
#275 08.10.2007 21:36
Jeg undskylder, min kommentar var ikke henvendt til dig (ramte forkert svar knap)
no_user
 
#94 08.10.2007 04:08
de er nødtil at satse.
 
#182 08.10.2007 13:19
fordi det stort set er umuligt at komme ind i B når T er 5 mand tilbage
 
#187 08.10.2007 13:23
Synes bare det virker rimelig nederen, at de er 5 mod 5 og så bliver der plantet, og så flygter de bare :(
DOTDOTKILL
 
#188 08.10.2007 13:25
tjaa men hvis man har statistik på det. f.eks. ud af de sidste 100 gange T er kommet med 5 mand ind i B. har de vundet fx 5 runder. så kan det jo ikke rigtig betale sig :)
 
#189 08.10.2007 13:27
Kan der ogs være noget om, men når noa er så meget bagud, må de vel næsten gå efter at satse ville jeg så mene

Men det kan vi jo blive ved med at snakke om :D
DOTDOTKILL
 
#194 08.10.2007 13:53
Ja gå efter at satse på næste runde i stedet for højst sandsyneligt at tabe den også, hvis nu de satser at gå efter defuse, i runden vi snakker om nu.
Jeg hader intolerance!
 
#196 08.10.2007 14:05
Forstår godt hvad i mener, men synes bare det virker svanset at spare når ingen fra noa er døde
DOTDOTKILL
 
#201 08.10.2007 14:14
Kan godt være du synes det ville være sejere at køre en rambo og indtage hele pisset alligevel. Selvfølgelig ville det være det. Men det ville ikke ske. De ville blive mejet ned og alligevel ikke nå at defuse hvis det skulle gå nogenlunde godt og så tabe det hele på gulvet. De spiller for at vinde, og vi ville i stedet sidde nu og snakke om hvor urutineret og dumt det var af NoA, at storme sitet og miste våben på det, havdet det været det de gjorde igår.
Jeg hader intolerance!
 
#214 08.10.2007 14:36
Måske.. Måske ikke :)

Det er ik umuligt at komme ind, og ved godt at det er rimelig svært.. Men sad bare med (?) da jeg så de sparede, da de alle var levende endnu :( Ingen spænding eller noget i kampen
DOTDOTKILL
 
#34 08.10.2007 02:13
En anden plads er skuffende til wcg ???...nu må du liiiiggee hjælpe mig lidt inden jeg kaster op...
 
#44 08.10.2007 02:15
Siger ik at en 2.plads er skuffende, synes bare det er skuffende at de taber så overlegent til emulate..
DOTDOTKILL
 
#50 08.10.2007 02:17
Kunne jo vel være at det var skuffende at NOA blev rullet så meget.

men btw, kommer gerne med en spand og en klud så du kan tører brækket op.
no_user
 
#52 08.10.2007 02:17
Helt enig! Emulate spillede godt, og NoA gjorde det flot overall! Synd de ikke vinder finalen, men sådan går det!
gg emulate.
 
#74 08.10.2007 02:47
Nej det man kaster op over, er dine evne til at gøre en sætning så grim som du gjorde der, er det er jo åbenlyst at personen mener denne kamp, ikke deres placering overall.
One might say im from another wo
 
#279 09.10.2007 11:41
okay godt gået svenne
 
#282 09.10.2007 15:35
Jamen det er da pinligt at en mand på 29 ikke kan udtrykke sig som han burde :)
One might say im from another wo
 
#190 08.10.2007 13:30
Haha NuGi :D brækker du dig på de små XplayN t33N1eZZ!

Mega skuffende af NoA! Vidste du godt at "NoA" står for No Aim ;D
hvidmagnum ?
 
#152 08.10.2007 10:18
Synes det var fedt de overhovedt kom så langt :d
no_user
 
#183 08.10.2007 13:20
Selvfølgelig rigtig nok, men er bare skuffet over, at de taber til et hold som emulate, da jeg klart mener at noa er bedre end det hold :)
DOTDOTKILL
 
#251 08.10.2007 17:49
Men det er de åbenbart ikke. Tror ikke de nogensinde har vundet over det franske hold. Alle troede de var bedre, men to tabte kampe til dem ved samme event siger noget andet. Jeg var så skuffet og irriteret igår over at jeg blev oppe for at følge dem - men har vendt den rundt: Ingen er nok mere skuffede end NoA selv. De havde også regnet med en sejr i den finale.
Kender i salt?
 
#253 08.10.2007 18:01
De har tabt to gange til dem i den samme weekend på samme map.. Det var jo på dust2, at emulate slog dem, så forstod heller ik helt hvorfor de valgte det map igen..

Men indrømmer da gerne, at emulate var bedre på dagen, ja..
Men på længere sigt, er noa bedre. Fordi emulate vinder over dem en enkelt gang, gør dem ik til et bedre hold
DOTDOTKILL
 
#262 08.10.2007 18:59
Emulate har vundet over dem de seneste 4 opgør. 2 af de opgør var tætte. I finalen her blev NoA ødelagt. Var en skam at se på. Jeg er bare nødt til at sige til mig selv: De er ikke bedre. Det vil være for sygt at påstå, at NoA er et klart bedre hold. Tror jeg enhver franskmand vil være enig i. :)
Kender i salt?
 
#266 08.10.2007 19:43
I mine øjne er noa et bedre hold end emulate, basta :D
DOTDOTKILL
 
#198 08.10.2007 14:10
Pinligt næsten. Aldrig bliver chancen større for at vinde.
 
#213 08.10.2007 14:34
De vinder næste gang! og 25.000$ er vel okay, som et lille plaster på såret :D
DOTDOTKILL
#3 08.10.2007 02:09
gg.... aldrig set et hold i en finale blive owned så meget.
har aldrig skrevet noget seriøst
 
#15 08.10.2007 02:10
mouz 16 - 2 coL

CPL Spain, se dét var rape :D
Still not loving police.
 
#97 08.10.2007 05:59
coL blev vidst også revet rundt 16-2 eller 1, til WEG finalen mod wNv :P
PIMPDADDY Inc.
#4 08.10.2007 02:09
Synes ikke der er andet at sige end at emulate læste, timede og udspillede noa som de skulle for at vinde. Nu tror jeg, og det er ikke for at tage noget af sejren fra emulate, at noa har fokuseret mere på at kunne spille op mod hold som pgs, fnatic, roccat, mibr osv. hvorimod emulate tidligt i turneringen har sat sig op til at møde noa og derfor var bedre forberedt. Det kan man jo så kun tage hatten af for.

Edited: 08.10.2007 02:11
bedre end mange, ringere end få
#5 08.10.2007 02:09
Emulate var sgu bedst. Men fuck live stream! De der kommentatorer er så belastende at hører på!

Kom igen NoA!
KETAMIN ER BARE DEJLIGT!
Atno - 5*
 
#72 08.10.2007 02:43
Slet ikke! Det er dét der er nice ved stream, smeagol ftw.!
Smag kan ikke diskuteres
Kaze - 8D
 
#86 08.10.2007 03:07
De er da bedre end de fodboldkommentatorere vi har i Danmark :-)?
You look like I need a drink
 
#98 08.10.2007 06:24
Så mute dem :)
Still not loving police.
 
#127 08.10.2007 08:08
Livestream er fedt, men det er lidt skidt at man ikke selv havde mulighed for at vælge til finalen. Hver sin smag :)
#6 08.10.2007 02:09
xplayn før mym.. sover enrique?! :D
Men alligvel!
 
#7 08.10.2007 02:10
teth is back, inz go home!
 
#12 08.10.2007 02:10
g00d 2 seE
Men alligvel!
 
#140 08.10.2007 08:55
AGREE x 60!!
ja
Sch
 
#141 08.10.2007 09:10
Jaer Mathias :D:D
 
#202 08.10.2007 14:18
YEAH :_D
ja
Sch
 
#221 08.10.2007 14:58
Hvad mener du med din signaturlinie?! :D:D