Glemt kodeord
Husk Opret profil

NoA og mouz inviteret

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2007-09-22 00:37
Kategori: Diverse

 

 

 

I går ramte nyheden om SK Gamings store fødselsdagsfest forsiden her på XplayN.com, hvori starz berettede om, at den hæderkronede organisation ville feje deres tiår ved at holde et LAN-arrangement med inviterede tophold og spillere i denne weekend.

 

Straks fra start blev verdensetteren, PGSPokerStrategy.com, præsenteret som den ene af tre gæster til Counter-Strike 1.6 turneringen, og tidligere på aftenen kom turen så til Team NoA og mousesports, der begge blev budt velkommen til festarrangementet i tyske Køln, hvor det hele startede for 10 år siden.

 

Da det jo er en fødselsdagsfest, og det hele handler om fest og ballade, er

seriøsiteten gemt lidt væk under gavepapiret. Derfor bliver turneringen et herligt gensyn med CO-reglerne (Charges Only), som er et levn fra de gode gamle dage, dengang hvor der var Morten Koch idylliske tilstande på scenen.

 

Nok om oldtiden, tidsskemaet for turneringen ser ud som følger:

 

Lørdag d. 22/9

Tid

Hold 1

 

Hold 2

Map

Broadcast

21:00

SK

vs.

mouz

TBA

HLTV.org

22:30

PGS

vs.

NoA

TBA

HLTV.org

Søndag d. 23/9

Tid

Hold 1

 

Hold 2

Map

Broadcast

16:00

SK

vs.

PGS

TBA

HLTV.org

17:00

NoA

vs.

mouz

TBA

HLTV.org

18:00

PGS

vs.

mouz

TBA

HLTV.org

19:00

SK

vs.

NoA

TBA

HLTV.org

 

Og så til den lidt mere triste del. Grundet familiære gøremål er spillere,

fisker og striker forhindret i at spille for "hjemmeholdet", som endnu ikke har annonceret deres erstatninger. Team NoA, som i øvrigt spiller hjemmefra, er ifølge SK Gaming i en lignende situation, og spiller derfor lørdagskampen med en stand-in. Meget mere om det senere.

 

 

Link:

SK Gaming

 

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 123   -  
Side:: [1] 2

#1 22.09.2007 00:36
NoA står som et tysk hold @ Søndag :) Men gl til noa
no_user
#2 22.09.2007 00:37
fed nok.. blir nice at se ;P go noa.. hehe.
www.secondgeneration.dk
#3 22.09.2007 00:37
lol nice håber noa vinder :D
new born
#4 22.09.2007 00:37
Nice.. Håber i gør en god figur der oppe drenge :) GL!
 
#10 22.09.2007 00:40
"Team NoA, som i øvrigt spiller hjemmefra"

Hvor oppe?
Get your act straight!
 
#70 22.09.2007 02:30
Den havde jeg ikke luret :)
 
#71 22.09.2007 02:40
haha det er ogsaa fuldstandigt ligemeget. Det er bare en blanding af at alle andre er saa gode til at fluekneppe at jeg syntes det var min tur, og af ren kedsomhed :D
Get your act straight!
 
#75 22.09.2007 03:15
Hehe.. Skam helt iorden :)
 
#91 22.09.2007 10:38
mere flueknepperi: köln ligger "dernede" :-)
Energy's printer har den VILDE
 
#96 22.09.2007 12:20
Jamen hurra :( Troede det var Sverige!!!
 
#113 22.09.2007 21:14
du er jo helt tabt :D
jeg er sgu ret sej
#5 22.09.2007 00:38
Hvad er det for nogle regler de der CO-regler?
GL til NoA!
This is bat country!
 
#8 22.09.2007 00:39
Hvis man f.eks spiller CO20, så spiller man alle de runder man kan nå inden der er gået 20minutter. Mener det er sådan det er :)
no_user
 
#12 22.09.2007 00:40
Kun de runder du faar som teorister taeller. Du spiller 20 minutter paa hver side.
Get your act straight!
 
#25 22.09.2007 01:03
Forkert, kun de runder som angribende hold tæller... cs_maps er derfor spilbare. CO står for Charge Only. Men ellers har du fat i det rigtige i at man spiller på tid.
'\_______/' - Karbad
 
#31 22.09.2007 01:09
Jeg ved godt hvad du mener. Men det blev accepteret laenge tilbage at det var de maps man spillede. Derfor at jeg skriver T runders gaelder og ikke CTs. Endividere er der ikke mange herinde der overhovedet skaenker cs maps en tanke. Saa det er lidt underordnet. Men jeg ser din pointe.
Get your act straight!
 
#56 22.09.2007 02:01
Der er sq heller ikke mange herinde der skænker 4on4 en tanke....
www.satanioN.dk/CS
 
#60 22.09.2007 02:14
Haha ja okay, der har du selvfolgelig en god pointe :D
Get your act straight!
 
#13 22.09.2007 00:40
Nice!
Det er da nogen fede regler :P
This is bat country!
 
#14 22.09.2007 00:41
CO Regler er mest kendt for at man spiller 20 minutter paa hver side. 4on4 og det er kun de runder du faar som teorister som taeller.
Get your act straight!
 
#15 22.09.2007 00:45
Arh, okay. Nice.
Tak :)
This is bat country!
 
#26 22.09.2007 01:03
4on4?
'\_______/' - Karbad
 
#30 22.09.2007 01:09
Hva faen, er du kommet tilbage? :)
hpx
 
#34 22.09.2007 01:10
:) ja da jeg har nu hele tiden været her, men er lidt mere aktiv igen.
'\_______/' - Karbad
 
#33 22.09.2007 01:10
CO regler blev foedt da man spillede 4on4. 4on4 og CO regler er synonymt.
Get your act straight!
 
#36 22.09.2007 01:14
:) det tror jeg du skal undersøge én gang til.
CO er som MR fuldstændigt frit om du vil spille 4on4 eller 2on2 eller 5on5.

CO er IKKE ensbetydene med at der skal spilles 4on4.
'\_______/' - Karbad
 
#37 22.09.2007 01:15
Der er ingen officielle regler til CS. Som jeg ved er der endnu ikke noget i cs der er synonyment med DBU eller Fifa osv.

Saa jo CO regler er synonymt med 4on4, at der saa er andre der valgte senere at spille 5on5, og at det saa udviklede sig til MR12 og MR15 er noget helt andet. Men de to er stadigvaek synonymt medmindre du finder en organisation der har alle officielle regler skrevet ned og fastlagt :)


Der er heller intet sted der staar at man ikke maa spille MR15 6on6 eller 10on10 hvis det er. Det er op til den enkelte turnering.

Edited: 22.09.2007 01:17
Get your act straight!
 
#38 22.09.2007 01:18
Ok nu var det ikke for at starte en diskution med dig men blot for at oplyse dig om at du tager fejl. Det gør du i øvrigt stadig. :)
'\_______/' - Karbad
 
#39 22.09.2007 01:20
Du tager fejl :)

Historisk set er det korrekt medmindre du vil det eller ej.
Get your act straight!
 
#40 22.09.2007 01:22
Ej ok nu stopper du godt nok læs lige igen hvad du selv skriver, og slå så op i en synonym ordbog og forstå hvad du skriver.
'\_______/' - Karbad
 
#41 22.09.2007 01:24
Jeg har ingen dansk ordbog, det eneste dansk jeg faar ind i loebet af min dag er XpN. Jeg har ikke boet i Danmark i over 3 aar. At ordet saa er forkert brugt er jeg egentligt lidt ligeglad med. Hvis du nu faar et kick ud af at fluekneppe lidt er det jo bare godt.
Get your act straight!
 
#42 22.09.2007 01:25
Helt seriøst jeg tror du er træt
'\_______/' - Karbad
 
#43 22.09.2007 01:27
Jeg er ikke traet. Jeg har ikke boet i Danmark 3 aar. Hvis du mener at mit dansk er ringe, skulle du tage at ringe til min kusine i Texas.

At jeg glemmer nogle danske ord, og misbruger (?) andre er egentligt ikke noget der bringer mit pis i kog.
Get your act straight!
 
#44 22.09.2007 01:29
suk
'\_______/' - Karbad
 
#46 22.09.2007 01:31
Du sukker af mig, fordi du ikke er tilfreds med mit dansk?

Du er jo utrolig tolerant. Det naeste bliver vel at du gaar ind og sviner en indvandrer fordi hans dansk ikke leve op til dit?

Du er en soergelig person.
Get your act straight!
 
#49 22.09.2007 01:39
Ok hvor er du godt nok langt ude. Jeg er da ret ligeglad med dit sprog der er faktisk ikke ret meget der rager mig mindre.

Du starter med at skrive at 4on4 er det samme som CO-regler og jeg retter dig ved at sige at det slet ikke har noget at gøre med hvor mange man er på hver side når man spiller CO.

Du skriver så til mig at det er ligegyldigt om man spiller 10on10 eller 6on6 (hvilket netop var min pointe). Jeg kan slet ikke se hvad det egentlig er du vil sige, da du modsiger dig selv.

MIN pointe var at 4on4 IKKE er synonymt med CO-regler da man nemt kan spille CO i både 2on2, 4on4 og 5on5. Og når nu du ikke har en ordbog kan jeg fortælle dig at synonym betyder "Termer med samme betydning"

og du behøver ikke gøre dig selv mere til grin ved at svare yderligere.
'\_______/' - Karbad
 
#51 22.09.2007 01:46
Det er jo fint. Men du hentydede stadig til mit sprog tidligere.

Jeg skriver ikke CO er det samme som 4on4, jeg skriver at CO regler er "mest" kendt for 4on4 osv... Godt nok er mit dansk ikke paa toppen, men jeg ved nu godt hvad "mest" hentyder til.

Paa davaerende tidspunkt var det normalt at du i ligaer, til lans og til events spillede 4on4, og at der som sideturneringer var 2on2.

I og med at jeg modsiger mig selv, beviser jeg netop ogsaa min pointe.

Jeg kunne saette det samme ind som slutkommentar hvis det var det, men jeg lader dig beholde titlen som idiot. Da jeg simpelthen ikke gider at en normal diskussion skal foere til en latterlig e-fight.Om hvem der er sejest pga. de kan svine hinanden mere end den anden. Det maa da du kunne se.

Hvorfor er der ingen online der kan holde en diskussion ren? hvorfor skal der altid vaere en idiot der tror de er lidt bedre ved at svine den anden lidt? Jeg forstaar det ikke, har du et svar maaske?

Edited: 22.09.2007 01:47
Get your act straight!
 
#52 22.09.2007 01:48
Næ men nu er det ligefør du går hen og bliver sød :)
'\_______/' - Karbad
 
#87 22.09.2007 10:13
Han mener nok bare at CO hænger sammen med 4on4 som mr15 med 5on5 og svenskere med snus... :-)
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#89 22.09.2007 10:33
Det er en smule svært lige at se hvad han mener, men jeg tror det er hvad han mener, og det er så ikke rigtigt. :)

Stort set alle officielle kampe blev spillet som 5on5.
'\_______/' - Karbad
 
#98 22.09.2007 12:43
Vigtigt lige at få hevet svenskerne med ind i det hele :D
IRL < URL
 
#101 22.09.2007 15:54
Man skal da udnytte enhver given chance for at svine de blå-gule sataner!! :) Så du ikke hvordan Zlatan slog Grønkjær i ryggen med en knytnæve? For slet ikke at tale om hvor tit vi taber til dem i CS!!
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#110 22.09.2007 19:40
True True :)
IRL < URL
 
#109 22.09.2007 18:57
Han skriver jo bare, at ordet CO og 4on4 dengang hang sammen - ligesom mr15 hænger sammen med 5on5 (og 2on2) i dag. Yderligere skriver han at man sagtens kan spille 5on5 med CO-regler ligesom man kan spille 6on6 med mr15, hvis det er det man vil.

Giv nu manden en chance altså.
spis ild
 
#114 22.09.2007 21:18
han modsiger sig selv :)?
jeg er sgu ret sej
 
#115 22.09.2007 21:40
Nej :) Han siger bare, at man sagtens kan spille 5on5 med CO-regler, men at man forbinder det med 4on4. Det er i hvert fald det, han mener :)
spis ild
 
#121 23.09.2007 11:46
ja det kan jeg godt læse mig frem til :) bare lidt dårligt formuleret så :D
jeg er sgu ret sej
 
#123 23.09.2007 19:18
Hehe, ja lidt :)
spis ild
 
#58 22.09.2007 02:08
I CS-LEAGUE som vist var lige da CO kom frem spillede vi sgu 5on5 i en standard cw. Forstår ikke du mener det er 4on4 som var standard.
Ka du så forstå det marianna!
 
#62 22.09.2007 02:17
Dengang skiftet kom til CO, spillede vi sku 5on5 hvis det var muligt, spillede også mange gathers dengang, også 5on5.

Dog var det meget mere normalt (end i dag) at folk spillede 3on3 eller 4on4 da det mere var selve kampen end formatet (træningen i 5on5) der betød noget.
 
#104 22.09.2007 16:24
Back in the days da jeg spillede, og der blev spillet CO, der spillede vi nu også 5on5.. Jeg ved ikke helt hvor du har det 4on4 fra. :)
www.gamemadness.hestesider.dk
#6 22.09.2007 00:38
Uha :D

Lad os håbe NoA kan gå hele vejen :>
831
dnL- - Thy
#7 22.09.2007 00:38
sært fnatic ik fik invite, men nice noa
Men alligvel!
 
#9 22.09.2007 00:39
Det kunne jo f.eks være, at fnatic ikke kunne deltage :)
no_user