Glemt kodeord
Husk Opret profil

XGP 5 optakt: Gruppe 6

Skribent: chaOz
Tidspunkt: 2007-09-10 21:25
Kategori: DEL 2007

 

 

 

- skrevet af reazon, BoNe og chaOz.

 

Kan ... næsten ... ikke ... mere. Desværre kom starz of diktator online, og det resulterede i de obligatoriske dødstrusler og svinere, så vi blev nødt til at skrive den færdig. Tak for fingerskaderne! Nå, men vi er som sagt nået til allersidste gruppe i rækken - gruppe seks. Der er uden tvivl snak om dynamitgruppen her, og rampelyset er rettet mod Mirror, Infinity, asperity, entrap, madspot og team.cPlus.

 

 

Mirror

 

Det første hold i gruppe 6, er talentholdet mirror. Mirror har været igennem en rivende udvikling, hvilket fik sit gennembrud i weekenden, hvor de, sammen med NoA, var i Holland for at deltage i EuroCup XV-finalen. Mirror endte nummer fire, og kunne hive 5500 kroner med sig hjem.

 

Mirrorholdet har været inde og vende i forskellige organisationer. Det hele startede i SoA, hvor de efter noget tid valgte at forlade organisationen, og starte under navnet Mirror. Lineuppet har dog ændret sig fra dengang, da blandt andet spilleren sunde, er at finde i NoA lige nu, samt wazorN der atter engang er at finde i SoA.

 

Holdet røg derefter i MoD, men dette endte med at være et negativt bekendtskab, da forholdet endte med et regulært sammenbrud, hvor beskyldningerne om mistillid fløj fra side til side. Dette har nu endt med, at Mirror forsøger at skabe deres egen organisation, med Sephcat i spidsen.

XGP mæssigt er holdet i gruppe med en masse nye talenter, så det bliver spændende at se, om de kan vende nedturen de oplevede ved EC i Holland. 

Hey Friis. I er havnet i gruppe6, hvor forskellige talenthold er at finde. Hvad er din umiddelbare vurdering af gruppen?

Hejsa.... Jah altså kender ikke meget til holdene men ved da nogle af spillerne kan præstere ligeså godt som trace på nettet dermed må vi vel være meget bange for at tabe sårh nu må vi se hvordan det kommer til at gå

 

Hvis vi kigger lidt på de andre hold, tror du så der er nogle af dem der kan true jeres plads i elitedivisionen?

Altså nu vil jeg mene at næsten alle hold i gruppen kan true vores plads.. Føler ikke vi er specielt sikre overhoved.. Slet ikke med det spil vi lige har præsteret at vise frem... Men hvis vi for gang i det skal det nok fungere:)

 

Du nævner selv, at jeres spil ikke fungerede optimalt til EC. Føler i jer forbedret efter EC og klar til XGP, eller tager i den på rutinen?

Altså om vi føler os forbedret? Jeg føler os slet ikke forbedret tværtimod.. Vi når ikke rigtigt at pracce op til xgp eller wcg.. Hvilket nok er utroligt kedeligt.. Men vi må jo prøve at spille os selv op enkeltvis for vi sank som et hold i weekenden og vi kan også rejse os som et hold.. Det jeg sikker på kan ske... Så vi må håbe "rutinen" er nok :)

 

 

Vi ser altså holdet mirror, der igen skal vise os det gode spil, efter deres skuffelse til EC, hvor de ikke formåede at hive det, ellers gode spil de normalt viser, frem.

Daniel 'anizz' Aniff

Casper 'caution' Skaaning

Casper 'Lapez' Thunø

Martin 'trace' Bang

Michael 'Friis' Jørgensen

__________________________________________________________________

 

Infinity

 

Turen er kommet til Infinity. De har tidligere gået under navnet Insignificant Gaming, men den organsation valgte tidligere på måneden at dreje nøglen om. Ikke desto mindre er det et Infinity-mandskab der angiveligt hat haft trænet intensivt op til denne event.

 

Holdet behøver som sådan ikke nogen beskrivelse, da de for længst har etableret sig i toppen af dansk Counter-Strike. De har leveret adskillige fine præstationer, og er ufattelig stabile. Deres stabilitet må siges at have båret frugt, hvorfor Infinity nok kunne være en rollemodel for mange af de mindre klaner.

 

Holdet har bevist deres værd nationalt op til flere gange, men til shgOpen #3 satte de en fed streg under, at de bestemt også kan præstere i international sammenhæng. De blev, udover Team NoA, det bedst placerede danske hold - noget de helt sikkert kan være stolte af. Sidenhen er det blevet til optræden til de fleste danske LANs, og hele tiden har de holdt et højt bundniveau.

Hey LEON. I er havnet i gruppe 6, hvor asperity og mirror også er at finde. Hvilke forventninger har du til gruppen?

Hmm, jeg ved ikke helt hvor mange forventninger jeg har til gruppen, men for mit vedkommende passer den mig egentligt okay. Mirror er selvfølgelig gruppens favorit, det kan jeg ikke komme uden om, men jeg regner da stærkt med at vi kan drille. Holdet som sådan har ambitioner om at give den gas, men vores bundniveau er desværre ikke så skide højt endnu, så vi spiller ret ustabilt til tider, selvom vi godt kan præstere overall.

 

Du nævner selv jeres bundniveau er et problem. Er det noget i har arbejdet meget på, eller føler du stadig at i mangler lidt i forberedelsen til XGP?

Vi har faktisk trænet en del, hvilket har været helt fint. Men vores problem ligger i at mig og pynne kommer fra en 2-3 års pause fra seriøs CS, og det kan mærkes. Dog synes jeg det går fremad pracc for pracc og derfor er jeg også forventningsfuld, idet vi faktisk spiller det vi skal. Men åbningen af et hold lige inden eksaminer og sommerferie har betydet at vi først reelt er begyndt at spille intensivt de sidste 2 måneder.

 

Hvis vi sætter lidt fokus på jeres gruppe, hvilke hold tror du så kan komme til at drille jer?

Jeg vil lade den stå lidt for sig selv. Vi skal præstere godt hver gang for at slå de hold i den gruppe, men mit kendskab til scenen er minimalt.

 

Et godt sammenspillet hold, der også har fået trænet meget. Om de kan opretholde deres niveau mod de "mindre" klaner i gruppen, og lade være med at dumme sig, kan kun tiden vise.

Troels 'Zoop' Magnussen

Søren 'PyNNE' Hald

Casper 'Lysmesteren' Lemmer

Mikkel 'equinx' Nielsen

Peter 'LEON' Mønster

__________________________________________________________________

 

asperity

 

Asperity. Et hold der er kendt for at være online, men som alligevel har bevist at de kan være med i toppen. De er godt på vej til at etablere sig selv i toppen af dansk CS, og DEL kan muligvis blive det gennembrud de har manglet så længe.

 

Det har været minimalt med resultater, da holdet blev lavet i anledningen af DEL, derfor kan det være en smule svært at vurdere hvordan de står pt.. Ikke desto mindre er forventningerne til asperity helt enorme, og de skal nok indfri dem, især efter deres tilgang af kehlet, der tilfører holdet den erfaring de andre mangler.

 

Asperity skal dog passe på, for de er som sagt blevet placeret i dynamitpuljen, hvor selv det lavest rangerede seed, Team cPlus, nok skal give dem hård modstand. Også entrap og madspot vil med garanti gøre alt hvad der står i deres magt for at stoppe dem. Om de kan stå for de enorme pres, mange har lagt på deres skuldre grundet deres onlinery, skal blive meget spændende at se.

Hey Messias, eller skulle jeg kalde dig jesus. I er havnet i gruppe med mirror, hvordan vurderer du jeres chancer?

Jeg vurderer at vi kan komme godt fra start, da vores kamp mod mirror ligger til sidst. Jeg regner selv med en anden plads i gruppespillet, og måske drille mirror meget.

 

Hvordan vurderer du jeres chancer i mod mirror? Hvad skal der til for at slå dem?

Selvf at vi alle har de sygeste røde øjne på og rammer dagen. Tacs er self også vigtige og vi ikke fejler individuelt. For mit vedkommende, gælder det nok bare ikkat at blive nerviøs :D

 

Hvordan har i klaret forberedelserne til xgp? Har i fået trænet det hele igennem, eller mangler der stadig at blive rettet noget hist og pist?

I starten da kehlet joinede, skulle han lige lure vores spillestil. Så i starten var der ikke så meget pracc, men i weekenden her har vi fået praccet en hel del! Lørdag fik vi spillet en 6 timer og søndag ca 9 timer. Vi har dog kun lige klaret de gruppebaseret maps, og derfra tager vi dem hen af vejen.

 

 

Endelig et hold der er ærlige omkring mængden af pracc. De er også optimistiske, og forventningerne er enorme. Om VH og co. bliver nervøse får vi at se snart.

Danny 'BERRY' Krüger

Mads 'VH' Andreassen

James 'Jamze' Lin

Emil 'messias' Søndergaard

Nicolai 'kehlet' Kehlet

__________________________________________________________________

 

madspot

 

Toget stopper ved næste station: madspot. De har tidligere gået under navnet dakarma, og har fine resultater i med i kufferten fra tidligere XplayN-turneringer. De var at finde til XGP:Getitgames, og her præsterede de noget det forventede.

 

De overraskede allerede alt og alle i gruppespillet, hvor de meget overraskende overrumplede  custody, og gik videre til kvartfinalen. Her skulle man møde  Richmond, der blev besejret ganske sikkert. Men når man i kvartfinalen støder ind i  Global Gaming, så er der altså ikke meget at stille op, og det faktum stod også malet i madspot-spillerne efter kampen, da de måtte bøje sig i støvet for en overmagt.

 

Siden dengang er to spillere skiftet ud, og  Syndicate og  reality er blevet erstattet af henholdsvis philipgm og savier. Holdet stiller til start med fem velsmurte aim-maskiner, der bestemt ikke skal undervurderes af nogen overhovedet. På trods af deres fine resultater, så er der ikke de store forventninger til holdet, men mon ikke de leverer en pragtpræstation eller tre.

Yo pokieN/philipgm! Nu sker det meget snart! Har I haft forbedelserne i orden?

Forberedelserne har ikke været noget nær optimale. Vi har været ramt af sort uheld i flere tilfælde, hvilket har gjort vi ikke har haft chance for at kunne pracce så meget som vi gerne ville. Mapsne er tilgengæld faldet heldigt ud til vores fordel, vi har ikke fået spillet mange kampe - men de kampe vi har fået spillet har været på netop de 3 maps. :D

 

I er havnet i den absolutte dynamitgruppe, og det ser meget svært ud. Hvordan ser du jeres chancer for videre avancement til DEL?

Vi er havnet en ekstrem farlig gruppe. Infinity, entrap og asperity er allesammen hold som jeg synes vi ligger på niveau med. Det er svært at forklare vores muligheder, da hvis vi ikke får vores spil op overhoved så kan vi sagtens risikere slet ikke at komme med i DEL. Hvis spilder flyder for os kan vi (måske)avancere til 1.division. Jeg tror at 2. divisionen er det mest realistiske bud. :)

 

Hvis tingene nu ikke skulle flaske sig helt, og I ender på femtepladsen, vil du så være meget skuffet over ikke at kunne tage del i DEL?

Jeg vil være skuffet på det led at jeg rigtig gerne vil skulle spille DEL. Gruppen er som nævnt tidligere, rigtig svær, så jeg vil ikke sige at jeg er skuffet over holdets indsats hvis vi ikke advancere til DEL.

 

God dansk forsigtighed omkring holdets chancer, som nok plejer mere i retning af 2. division end 1. Dog har vi set mindre hold slå de store tidligere, hvilket madspot må sætte sin lid til kan ske i denne gruppe.

Søren 'aneee' Runge

Gustav Erik 'savier' Wisti

Lukas 'zarnix' Raabye

Jannick 'dt' Andersen

Philip 'philipgm' Goetz Majgaard

 

__________________________________________________________________

 

entrap

 

Nu er turen kommet til endnu et talenthold, hvis gennemsnitsalder er 15. På trods af deres unge alder har de faktisk været at finde til adskillige turneringer - online såvel som LAN.

 

Deres store gennembrud kom i cPlus' store onlineturnering, hvor de vandt foran hold som  fenomenalJugadores og  ARMY!. Men det er bestemt ikke kun på nettet man har set til disse unge drenge - for de har været at finde til adskillige danske LANs, hvor de til shgOpen #3 leverede en fortrinlig præstation ved at spille 16-14 med inzania og senere hen give adskillige gode hold kamp til stregen.

 

Nøjagtig lige som madspot, så er det her et hold der heller ikke må undervurderes. De har bevist deres værd op til flere gange, og kan de opretholde noget af det spil vi tidligere har set dem levere, så er banen for videre avancement til DEL ryddet.

Yo kuukie. Nu lyder startskuddet til DEL meget snart! Har I haft forberedelserne i orden?

Hej :) Vores forberedelser op til DEL har næsten gået optimalt, bortset fra at vi er nød til at spille standin imorgen, da tech er på ferie. Kampen imorgen er en af de vigtigste i gruppen for os, men vi føler at xabel er den rette til at lukke det hul :)

 

I er placeret i gruppe seks, der uden tvivl må betegnes som dynamitpuljen. Hvordan tror du jeres chancer er for videre avancement til DEL?

Vi har helt klart ambitioner om at nå 1. division, men så skal vi også ramme dagen - især imorgen, hvor vi ikke har det vante lineup med. Alt andet end 1-3 pladsen, vil være skuffende i vores øjne.

 

Hvis tingene ikke helt flasker sig, og I ender på sidstepladsen i gruppen, vil I så være skuffede over ikke at komme med i DEL?

Jeg vil sige at der skal gå meget galt hvis det ender sådan og ja - vi vil være enormt skuffet, men det sker selvfølgelig ikke :)

 

Et hold fyldt med talent og selvtillid, som de to store i gruppen nok bør holde øje med. Om de kan nå 1. division vil kræve en indsats ud over det sædvanlige, men naturligvis er det muligt.

 

Martin 'nissr' Nissen

Lasse 'tech' Jensen

Martin 'kuukie' Helsted

Ole 'covak' Kalsbøll

Søren 'zacke' Kalsbøll

__________________________________________________________________

  

Team.cPlus

 

Allersidste hold i DEL-kvalifikationen er Team.cPlus. Et hold der ikke har fået meget omtale, også på trods af det faktum, at de været at finde på deltagerlisten til et væld af LANs. De har spillet sammen i meget lang tid, og har forholdsvis tit siddet bootcamp, hvorfor man må antage, at det er yderst sammenspillet hold der stiller til start.

 

Hvis vi kigger på deres seneste resultater, så kan det virke en anelse mærkeligt, at holdet ikke har fået mere opmærksomhed. For faktum er, at de har leveret varen, og lidt ekstra, til alle de LANs de har optrådt til. Det er senest gået ud over de deltagende til ZC-LAN og CK-LAN, hvor cPlus begge steder har præsteret godt.

 

Holdet er somsagt utrolig godt velspillet, og det er uden tvivl en force der kan bære dem langt frem. På papiret er det heller ikke et dårligt hold, og kan de få det hele til at gå op i en højere enhed med sammenspil, aim og teamplay - så kan de overraske.

Godaften ZAKIS. Om lidt tager vi hul på DEL! Har I haft forberedelserne i orden?

Vi har forbedret os okay synes jeg. Vi har ikke praccet hver dag, men næsten og vil mene at vi godt kan tage kampen om med nogle af holdene, dog kommer det helt an på hvordan humøret :D

 

I er placeret i gruppe seks, der uden tvivl må betegnes som dynamitpuljen. Hvordan tror du jeres chancer er for videre avancement til DEL?

Jeg håber bestemt på vi viser en god figur og tror da bestemt også på det. Nogle af os har vist store forbedringer på det sidste. Og Mht. vores pulje synes jeg den er helt fair. Der er nogle hold deri som uden tvivl har talent, og hvis vi går ud fra mirror ender som 1er(...), selvom vi går efter pladsen, tror jeg det bliver svært at sige nu hvem der ender som 2. 3. 4. osv.

 

Hvis tingene ikke helt flasker sig, og I ender på sidstepladsen i gruppen, vil I så være skuffede over ikke at komme med i DEL?

Sidste pladsen er slet ikke et emne for os, og hvis det ender sådan må vi vel bare tage den derfra og holde nogle flere bootcamps. Men ja, DEL er bestemt et godt initiativ og vi glæder os til at komme med :)

 

Et tydeligt ambitiøst hold, som mulgivis godt kan gå hen og overraske. I hvert fald er der mange som har en fidus til at holdet kan gå hen og overraske. Vi må se om det kommer til at gå så vel.

 

Thomas 'zakis' Asmussen

Thomas 'Beeck' Beeck

Kenneth 'skunk' Nissen

Kim 'zEzUz' Paulsen

Keld 'brogaard' Brogaard

 

Det var slut på optakten til DEL. Det har været en (hård) fornøjelse at skrive alt dette. Vi håber i har nydt at læse det. Til sidst vil jeg på vegne af hele XplayN ønske alle de deltagende hold held og lykke! 

 

 

Links:

Regelsæt

Gruppespillet

Kamptider

Custodia - FAQ

 

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 168   -  
Side:: [1] 2

#1 10.09.2007 21:32
YES! Så er de færdige..............
Lizzard er gammel.
 
#3 10.09.2007 21:35
Gz!
Toast = 5 kr
 
#98 10.09.2007 23:01
Great love = big struds love!
 
#9 10.09.2007 21:41
godt arbejde, så når kvallen er ovre og der skal laves optakt til sæsonen, sæson efter sæson.. så ved vi hvem der har erfaringen :D
Pyro - KPS
 
#12 10.09.2007 21:43
Jeg valgte at overse din comment.
Lizzard er gammel.
 
#57 10.09.2007 22:07
MUHAHAHA MERE ARBEJDE TIL BONE
Hvem ka'? - nazka :(
 
#129 11.09.2007 07:45
......................................................... :/
Lizzard er gammel.
 
#152 11.09.2007 17:32
synes det er max respekt og håndtegn for jeres engagement her op til DEL, det her DEL har virkelig gjort meget for scenen må jeg sige! keep it up, i har brug for noget ros til tider, og hjer er det så:D
 
#154 11.09.2007 18:19
JEg takker meget. Ros giver virkelig en lyst til at fortsætte.. :)
Lizzard er gammel.
 
#157 11.09.2007 19:01
forståeligt ! men du skal vide jeg taler på en dels vegne når jeg siger, at det her virkelig har reddet scenen! men jeres iver for at bringe dk cs frem igen, både med DEL og xpn :) superb
 
#125 11.09.2007 05:45
Rigtig godt arbejde. Det skal i sku have ros for, det har været god læsning hele vejen igennem :)
#2 10.09.2007 21:35
Fandme en tæt gruppe, hvor alle reelt kan slå alle! Held og lykke pokieN og co.
#4 10.09.2007 21:37
hvem ville ikke gerne være i den gruppe :(

1. mirror
2. infinity
3. asperity
4. entrap
5. madspot
6. cplus
Pyro - KPS
 
#13 10.09.2007 21:44
Mener du det ? :)
YeaLeMMeR100
 
#16 10.09.2007 21:46
ja, jeg tror på jer
Pyro - KPS
 
#20 10.09.2007 21:51
Det er nok den sværeste gruppe af alle, de bedste hold fra lag 3, 4, 5 GG :///
YeaLeMMeR100
 
#64 10.09.2007 22:10
Tro nu lidt på jer selv altså! Får da lang skuffe af at se på det der....

Tro kan flytte bjerge 0_x

Edited: 10.09.2007 22:10
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#113 10.09.2007 23:44
Vil nu umiddelbart sige at LJ (GIAL) er bedre end asperity, men det er en utroligt svær gruppe :s
www.satanioN.dk/CS
 
#114 10.09.2007 23:46
Ville nu personligt hellere have LJ end asp :)
YeaLeMMeR100
 
#116 10.09.2007 23:47
Ikke med anticheat :)
www.satanioN.dk/CS
 
#136 11.09.2007 14:16
præcis :P
------------------
 
#118 10.09.2007 23:49
og 6 faktisk :D
Clint
 
#122 11.09.2007 00:27
tvivlsomt
 
#127 11.09.2007 07:39
hvis du siger at lassur er det bedste i lag 6 brækker jeg mig :D
Clint
 
#134 11.09.2007 10:42
Vil mene et hold som masterpiece må være det bedste i lag 6 :)
Hav en god dag ... et andet sted
dNg - view
 
#135 11.09.2007 14:09
ahh imo nej :) kan godt være de har fået nye tiltag osv. og de sidder og fører sig frem men det eneste map de imo har spillet godt på var cbble og det kan man sq ikke bruge til så meget :)
Clint
 
#137 11.09.2007 14:30
Hver sin mening :).. Sys bar stadigvæk masterpiece er det stærkeste team i 6. lag.. Men hvem ser du ellers over?
Hav en god dag ... et andet sted
dNg - view
 
#146 11.09.2007 16:45
hvad tænker du på ? jeg ser kun cplus over hvis det er det du mener, og nu var min udtalelse om lassur godtnok lidt lam, men det var mere fordi det var ham ovenover der lige præcis skrev. For har intet indblik i hvor godt i spiller :)
Clint
 
#158 11.09.2007 19:05
Jamen tænkte på hvem du så ser som bedste i lag 6 da :)
Hav en god dag ... et andet sted
dNg - view
 
#159 11.09.2007 19:10
jamen det mener jeg helt klart cPluS er :)
Clint
 
#141 11.09.2007 16:21
hvor ser du vi fører os frem henne kunne jge da godt tænke mig at se ?
 
#145 11.09.2007 16:44
i fører jer hele tiden frem så snart der er en ros til et hold i lige har slået eller spillet godt mod. Dette synes jeg er utroligt lamt :)
Clint
 
#147 11.09.2007 17:11
hvor? det har vi netop ikke gjordt..
 
#148 11.09.2007 17:14
så siger jeg HLV lad os få jeres 4 lag bla bla. i er platte imo. zz
Clint
 
#149 11.09.2007 17:20
sidder du også og skriver til alle andre der er utilfredse med seed fordi så har du da et nederen liv. men det har du nok i forvejen...
men du påstår før at vi sidder og siger hvem vi har vundet over i pracc's og nu er det bare over seeds ? nu må du lige få lidt hold i dit liv..
 
#153 11.09.2007 17:44
Jeg tror bare jeg opgiver at snakke med dig når du går ned på det her niveau :) 22 ? Du er sq lige så moden som reflekter :) god dag og lad nu være med at tud for meget ;)
Clint
 
#155 11.09.2007 18:22
ja lad os lege det :)
 
#156 11.09.2007 18:23
tjek din kommentar ovenover kæft du må da være blank :)
Clint
 
#151 11.09.2007 17:26
desuden ved jeg godt at cPlus er et rigtig godt hold vi har spillet mod dem op til flere gange.
 
#161 11.09.2007 20:47
Jeg mener Masterpiece og Lassur er bedre end cPlus, specielt førstenævnte skal nok blive rimelig hissige, såfremt de formår at holde sammen gennem en længere periode.
 
#162 11.09.2007 20:49
ja men det gør vi desværre ikke :/ og derfor skal vi også være heldige for at blive 4'er men nu må vi se sancti er llou's bror og gider sikkert ikke spille hvis vi ike kvaller os til DEL ihvertfald..
og zilica har vi droppet så vi spiller fast med m4k men vi andre må bare gi gas :D
 
#163 11.09.2007 21:08
jeg er ikke enig :)
Clint
 
#165 11.09.2007 23:42
hver sin mening, jo :)
 
#166 11.09.2007 23:47
enig der :)
Clint
 
#140 11.09.2007 16:18
bedste fra lag 3 og 5 :D? haha

Edited: 11.09.2007 16:20
 
#82 10.09.2007 22:29
Tro mig cPlus bliver ikke nummer 6
no_user