Glemt kodeord
Husk Opret profil

Pentagram får ny chance

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2007-02-26 23:59
Kategori: Core 2 Extreme Masters

 

 

 

Den 22. februar lykkedes det for franske GoodGame at besejre stjernespækkede Pentagram G-Shock i Extreme Masters.

 

Resultatet betød at polakkerne ikke nåede slutspillet i turneringen, mens GoodGame overraskende kunne mænge sig med de store. Kampen blev i øvrigt spillet under håbløse forhold for de polske spillere, der for tiden døjer med store problemer med internettet. Blandt andet spillede taz med en ping der nåede at runde 200 ms.

 

Men umiddelbart efter kampen indgav polakkerne protest, da GoodGame-spilleren Issam ikke havde benyttet ESL's anticheat-klient under kampen. Naturligvis er regler til for at blive overholdt, og derfor besluttede ESL admins at kampen skal omspilles. Afgørelsen har dog skabt en del diskussion, da man sagtens kunne argumentere for en skrivebordssejr til Pentagram.

 

GoodGame spillerne har da heller ikke modtaget nyheden med særlig stor begejstring - følgende er skrevet på holdets egen hjemmeside:

"It's just sad. PGS used the fact that one of our players (Issam) never played with Aequitas before, which makes us look like cheaters now, to find a way to get a rematch. Issam made a mistake using the program by relaunching CS manually right before the game... and now here we are with the rematch."

Citatet er oversat af SK-gaming.

 

Den "nye" kamp forventes spillet 1. marts klokken 21.00. Vi vender naturligvis tilbage med bet og andet guf til kampen.

 

 

Links:

GoodGame

SK-Gaming

 

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 123   -  
Side:: [1] 2

#1 27.02.2007 00:03
lidt nedern for begge parter! men nu tror jeg pentagram tager den! fordi er ikke noget være end at game omkamp :(
er A38 et surmælksprodukt??
 
#27 27.02.2007 02:09
u said it - u got it ymer!
I'm about to double up!
 
#88 27.02.2007 18:58
A38 er faktisk tykmælk :)) ymer er noget lidt andet.

bare lige for at være irriterende.
 
#89 27.02.2007 19:01
det med at være irriterende klarede du meget godt..
I'm about to double up!
 
#92 27.02.2007 19:09
;)
#2 27.02.2007 00:04
Tja, det er nedern når det er teknologien der sætter begrænsningen for spillerne :(. Det skete jo også lidt til shgOpen
Ild + salt = mere ild
#3 27.02.2007 00:04
Regler er regler :)
Death is certain, life is not.
#4 27.02.2007 00:04
Så må man fandme sætte sig ind i tingene før man spiller en så vigtig kamp. Håber og tror PGS tager den hjem denne gang :-).
:)
#5 27.02.2007 00:06
Ja... Regler er vel til for at bliver overholdt. Jeg så ikke kampen og ved ikke om den var tæt eller om Issam gjorde en forskel. Men uanset hvad så er regler til for at bliver overholdt.
Cand. alt
#6 27.02.2007 00:07
burde jo være en skrivebords sejr!
#7 27.02.2007 00:10
Som Inter-fan kan jeg også kun støtte en skrivebordssejr. Det er vejen frem!
no_user
 
#8 27.02.2007 00:14
Inter er og bliver for altid verdens bedste klub
 
#12 27.02.2007 00:21
jeg springer lige med!
Amity = hAAnk
 
#14 27.02.2007 00:24
Undskyld, men har de nogensinde vunder Champions League?


Jeg hader folk som leder efter fejl hos modstanderen, taber, og så whiner efterfølgende. Men eftersom serveren var dårlig/internettet var dårligt for pentagram i første kamp, og goodgame måske vandt pga. det, så må det være fair med en omkamp.
Kender i salt?
 
#19 27.02.2007 00:41
I '64 og '65 vandt vi forløberen til CL. Men aldrig CL, nej. Det er der forresten også kun 11 klubber som har. Og da Inter virkelig haft en downperiode siden '89 stort set, dog med enkelte ok sæsoner i mellem, så har vi aldrig vundet.

Hvis de hentyder til Inter til sidst i din comment, så kan jeg ikke rigtig tage det seriøst. For når det drejer som om korruption, som det i øvrigt ikke var Inter som 'fandt', så skal det selvfølgelig straffes meget hårdt.

Men er enig i at det er tamt af PTG. Én tag der undrer mig er dog at det altid er det tabende hold som skal gøre opmærksom på regelbrud fra modstanderen, og aldrig arrangørerne selv som finder dem. Hvis de selv fandt dem ville vi også undgå at PTG skal svines nu :)
no_user
 
#33 27.02.2007 04:52
nå det gjorde I godt nok...

det må have været en stor tid for dig så
-_-
 
#39 27.02.2007 07:28
Skær lige din sarkasme igennem med en motorsav :o)

Ikke desto mindre, var din kommentar nu ganske underholdende, hehe!
Kender du typen?
 
#99 27.02.2007 21:00
Hvis du hentyder til CL-sejrene, så var jeg ikke født, så nej.

Stort for mig var det at være i Milano og selv løfte UEFA-cup pokalen i '99.
no_user
 
#50 27.02.2007 09:32
Kan man kalde det en downperiode når det varer i 18 år? hehe
 
#98 27.02.2007 20:59
Ja, det synes jeg er meget passende. Forstår ikke rigtig hvad du mener.
no_user
 
#72 27.02.2007 15:02
Det sidste er selvfølgelig myntet på PTG. Ellers ville det da være en underlig opbygning af sætningen.
Okay, jeg var ikke klar over at Internationale nogensinde har vundet noget så stort - men altså, det er også ved at være nogle år siden nu, så at de er og bliver for altid verdens bedste klub kan jeg ikke rigtig tro. Denne sæson har været god, men de mangler stadig succes i Europa før de kan skrive sig selv ind i top5 pt. :o
Kender i salt?
 
#97 27.02.2007 20:58
Internazionale :)

Inter vandt forresten også UEFA Cup'en i '91, '94 og '98.

Desuden synes jeg at det taler for sig selv at vinde 16 kampe i træk (europæisk rekord) i en af de tre bedste ligaer i Europa.

Vil 100% betegne Inter i top10 alltime europæiske klubber.
no_user
 
#100 27.02.2007 21:32
Alltime skal man altid passe på med, men det kan da godt passe at de er top10. Men jeg har nu alligevel mine tvivl. Altså, for nogle år tilbage var der også Ajax i toppen osv.
Kender i salt?
 
#101 27.02.2007 21:55
Ajax vandt CL i '71, '72 og '73 + '95, så ja.

Vil mene at alltime europa top10 indeholder Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Liverpool, Inter, Ajax, Juventus, Milan og Bayern München + Anderlecht/Porto.

Edit: vurderet udfra hjemlige resultater + resultater i cup winners cup, CL og UEFA cup.

Edited: 27.02.2007 21:57
no_user
 
#104 27.02.2007 22:48
Jeg er ikke sikker på Man Utd. Lidt synd de aldrig har været super store uden for England. De har jo trods alt kun vundet vindernes cup en enkelt gang. Eller går vi også tilbage til 50'erne her? :)
Kender i salt?
 
#115 28.02.2007 17:53
De vandt i '68 og '99. Men du har ret. Man. Utd. er ikke den første på den liste. Borussia Mönchengladbach eller Valencia kunne lige så godt være på. Eller Roma.

Forresten har Benfica været i finalen 7 gange og vundet 2, hvilket også en noget af en præstation.
no_user
 
#116 28.02.2007 18:09
Jep. Det er lidt utroligt hvor mange store hold der var fra de mindre ligaer før i tiden. Måske fordi de mindre ligaer ikke var så små dengang - og fordi globaliseringen ikke var opfundet. De har været dygtige i Spanien, Italien og England til at få de bedste til at ville spille der. :)
Kender i salt?
 
#117 28.02.2007 18:16
Det er penge der afgør moderne fodbold ;)
no_user
 
#119 28.02.2007 18:37
Jep. Men der er stadig nogle folk som har sørget for at investere på det rigtige tidspunkt. :)
Kender i salt?
 
#29 27.02.2007 02:41
Vil nu påstå et hold som liverpool vil spise inter til enhver tid.
I'M THE JUGGERNAUT, BITCH!
 
#54 27.02.2007 09:57
argh, er enig med at liverpool er et godt hold - men tror sgu ikke de slår inter :\
lyl it's the roflcopters!
 
#64 27.02.2007 13:22
Skulle da kun være fordi italiensk fodbold er = film, så mon ikke inter kan vinde 2-1 på straffe :-)

Ej seriøst, så har spansk,italiensk fodbold det lidt svært med at se hvad der er frispark og ikke frispark, og når et hold som liverpool, der spiller i verdens hårdeste liga kommer på besøg så sker der ihvertfald sammenstød som kan mærkes :D

Vil gode væde med Liverppol får flere gule kort end inter hvis de endag mødes :-)
 
#66 27.02.2007 13:36
Ja det med kortene vil jeg også godt skrive under på :DD
lyl it's the roflcopters!
 
#81 27.02.2007 16:44
verdens hårdeste liga ? :S Hvad basere du dét på? deres tempo (i løb?) eller.. for i mit hovede er den spanske da klart hårdere OG bedre for den sags skyld! Barca for the win!
_W_
 
#83 27.02.2007 17:07
England er kåret som verdens hårdeste liga :-) nok folk med lidt mere hjerne inden for fodbold end dig, som har taget denne beslutning :D

Edited: 27.02.2007 17:08
 
#84 27.02.2007 17:12
Så så ;P Ej satte egentlig spørgsmålstegn ved det du skrev fordi jeg ønskede en lille debat omkring det. Er også langt hen af vejen enig i at den engelske liga er verdens HÅRDESTE.. Jeg gjorde bare lidt grin med det og påpegede at det måtte være pga. deres tempo i deres løb.. :D

At jeg er Barca fan er 100 % rigtigt og så mener jeg også, sammen med mange andre, at den spanske liga er verdens BEDSTE.. ;)
_W_
 
#94 27.02.2007 20:13
Ikke ment som du var dum, men der er sku flere folk end dig og mig som har lidt mere styr på pisset :-D

Barcelona er et fint hold ja, Holder dog med Real Madrid (Spansk) Man Utd (Engelsk) Fc-Midtjylland - FCK!! (Danmark) :DDD

Og så lidt af diverse danskerklubber :-)
 
#103 27.02.2007 22:47
Nej nej nej nej nej :D du er en skændsel! CHELSEA (ENGELSK) og BARCELONA (SPANSK)... Dansk er det selvfølgelig OB!! (Er fra Odense ;P)
_W_
 
#109 28.02.2007 09:07
hahah ok :D
 
#69 27.02.2007 14:07
Agger powerraper alt hvad der kommer ned i hans forsvar.
I'M THE JUGGERNAUT, BITCH!
 
#90 27.02.2007 19:02
Agger er overvurderet.
 
#95 27.02.2007 20:13
Ja det, derfor han spiller i liverpool :-)
 
#105 27.02.2007 23:25
liverpool er heller ikke noget at prale af.

man utd <3
 
#106 28.02.2007 00:43
Din lille tøjte, Man U har ikke været noget at prale af siden den engelske cockboy Rooney kom på holdet - et omvandrende pikhoved med flyvøre.
I'M THE JUGGERNAUT, BITCH!
 
#111 28.02.2007 12:32
Nok er han grim. Men har en en klasse for sig selv. Så kan du sige hvad du vil, JØKKEBOY. :))
 
#118 28.02.2007 18:22
Hahahahah mate, fyr den af ;p
:-)
 
#110 28.02.2007 09:08
Man Utd er love!!

Men Liverpool er bestemt ikke dårlig :)
 
#112 28.02.2007 12:33
Judas!!

du er ikke inkarneret man utd fan, hvis du bryder dig det mindste om liverpool.
 
#114 28.02.2007 13:27
Nu jeg ikke lige så tåbelig som så mange andre, uden at sætte navne på, men jeg kan godt lide spillet fodbold, og se det, jeg vil skide på om folk hader en fordi man holder med andre hold, Jeg har altid været Man utd fan, men synes stadig Liverpool spiller Godt fodbold, Men det ved du vel mere om end jeg, Du må over til dine Brødre og slå på fans som synes du en nar, eller omvendt :)
 
#120 28.02.2007 19:37
Hvor skriver jeg at jeg ikke kan lide spillet fodbold? og hvor skriver jeg, at jeg er hooligan?

Jeg har spillet fodbold hele mit liv, men et smadret knæ satte en stopper for min fremtidige karriere. Så jeg kan godt lide fodbold jo.
 
#121 28.02.2007 20:32
Du sider og siger jeg ikke er ægte osv, fordi jeg kan holde med et hold, og synes et andet er nice?
 
#122 28.02.2007 21:12
Eftersom de to omtalte hold er rivaler, og har været det siden fødslen af fodbold, så er man hverken united fan eller liverpool fan, hvis man kan lide det andet.

Jo, man kan sagtens "holde" med flere hold, men siden du siger Man Utd er "LOVE", så går jeg udfra, at det er dit primære hold du følger, og derved det du støtter. Så jeg ser det lidt fesent, at du af den grund alligevel kan lide liverpool. men ja ja. Har man flere hold, kan man jo også lige springe, hvis det går mindre godt for det andet.

....

Nu vil jeg forlade dig, da jeg ikke gider spilde mere af min tid, på så latterligt et emne.
 
#123 28.02.2007 22:08
Hygge :-)
 
#67 27.02.2007 14:02
Lol sad lige og læste jeres comments også, se nu bare i næste runde drenge, Inter ryger ud mod Valencia i spanien i CL :) ses på grillen Zlatten
#9 27.02.2007 00:16
Det her er faktisk temmelig sjovt, fordi da SK til SHG whinede over NoA's mistake-boost op på taget over catwalk var "regler ikke bare regler", det var direkte usportsligt af SK og det var åbenbart kun forid de ville have en WO sejr. Men fordi folk bedre kan lidt PTG end GG, så burde det pludselig være en såkaldt "skrivebords sejr" :-DD
 
#16 27.02.2007 00:37
Haha jeg er så enig :P
 
#23 27.02.2007 00:48
det er ikke det samme.. noa havde slet ikke intentioner om at booste op på taget og ham der var deroppe skyndte sig ned igen med det samme af hvad jeg har hørt.. ville være TEMLIGT nedern hvis SK skulle have sejren pga. noa blev ofre for en bug ved et uheld.....

ham her franskmanden vælger ikke at sætte sin anti-cheat klien op korrekt.. væsentlig forskel :p
 
#35 27.02.2007 07:10
SK fik at vide de lavede en bug og ville dermed undersøge tingene. De skrev de også så fint i et interview - de havde aldrig i tankerne at få en WO.
 
#42 27.02.2007 08:08
Selvfølgelig kan man ikke sammenligne situationerne helt, men lidt er der jo i det. Issam valgte jo ikke at lade være med at bruge anticheat-klienten. han lavede en fejl ved at genstarte cs lige før kampen, og så virker klienten åbenbart ikke som den skulle. jeg tvivler meget stærkt på at det er noget Issam har gjort med vilje - ligesom det NoA gjorde heller ikke var med vilje.
chill..
 
#55 27.02.2007 10:25
det er rigtigt.. men der er en risiko for at issam bare har løjet, ingen kan jo vide om han gjorde det med vilje eller ej så det er altså stadig mere 'alvorligt'