Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

Russerne skal spille med nordeuropæere på egen server

Skribent: Slot
Tidspunkt: 06-07-2012 10:08
Kategori: DotA

 

 

 

"Suk, russere..."

Sådan lyder det meget ofte i public Dota 2-games, hvor der efterhånden er udbredt regional mobning mod russere med plastik-forbindelser, lag og terrorist-sprog i chatten.

Og nu får russere og folk fra Nordeuropa deres egen server.

Valve siger følgende om den nye servere, der er sat op i Stockholm.

"Our new Dota 2 dedicated server cluster located Stockholm, Sweden is now online for play in Dota 2 Test. You can try it out by selecting "Stockholm" as the server region when creating a practice lobby. You can select to be queued for matchmaking for these servers by selecting the "Russia" matchmaking group before you begin finding a match.This server region was allocated for our customers specifically in Russia and Northern Europe."




Link:
http://www.joindota.com/en/news/3555-stockholm-s...



Kommentarer i alt: 67   -  

#1 06.07.2012 10:56
HAHA! det har jeg håbet på siden release :D
Whoever made the rhyme, did t..
#2 06.07.2012 11:07
Det er direkte stupidt at de forventer, at nordeuropæere skal spille med russere på de servers. De burde være placeret i østeuropa, og så kunne de ellers spille sammen.
#3 06.07.2012 12:29
Suk flere russere samlet samme sted med skandinavien.

Jeg kommer helt sikkert ikke til at spille på den server :) så hellere dårligere ping og så få engelsk sprogede mates
#4 06.07.2012 12:44
ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så må de godt fise ud af europa
n1 patværk
 
#5 06.07.2012 13:14
Men det gør de jo ikke.. Hvorfor skulle de? De vil få længere que-times og deres ping vil ikke blive mærkbart bedre..
#6 06.07.2012 13:53
Det så man også i LoL hvilket resulterede i, at skandinavere flygtede til EU west i stor stil. Godt træk ellers... :)
#7 06.07.2012 15:08
De kan ikke bare lave en Stockholm og en _RUSSIA_ server i Moskva eller St.Peterborg??????
#8 06.07.2012 16:33
Det er det samme i de fleste spil.. Russere har en eller anden tendens til at fucke spil op og tro at alle snakker deres sprog
 
#9 06.07.2012 16:55
Russere har jo deres eget Facebook, de har Raidcall, de har normalt ALLE programmer der minder meget om det engelske. Hvorfor skulle de nogensinde tro andet? Sådan helt seriøst.
 
#12 06.07.2012 22:52
De har forhåbentlig flere brikker at flytte rundt med end at tro alle kan forstå bare en smule af deres sprog
 
#13 06.07.2012 23:25
Åbentlyst ikke.
#10 06.07.2012 19:49
dejligt at se alle de fordomme... =)
Velfærd starter ved 100 m/bit
#11 06.07.2012 20:55
Russere er "deal breakeren" for mig når det angår Dota 2.
Jeg har efterhånden spillet 250 timer, og hver gang skal jeg spille med russere der enten ikke har kendskab til engelsk, eller som bare ikke gider at bruge andet end det kyrilliske alfabet. De formår dog sjovt altid at svine en til på engelsk, som gør det ekstra frustrerende.

Når det så er sagt, en server i stockholm til Russere wtf?
Er i oppe og støde?
#14 06.07.2012 23:45
Hvorfor hader folk russerne så meget? De er ikke værre end mange andre... Det er vel bare blevet mode at hade russere fordi de er russere

De fleste der har brug for at svine russerne til er typisk folk der er uhæmmet dårlige og har brug for en syndebuk for deres 20% pub wr
 
#15 07.07.2012 05:59
måske er det fordi russere ikke snakker engelsk (nægter)
måske er det fordi russere ikke gider at teamplaye.
måske er det fordi russere er et fucking nedern folkefærd der har nul og niks i mellem ørene.
FOREVER MACHO!
 
#17 07.07.2012 13:23
Jeg har spillet med mange russere, og størstedelen har snakket engelsk... Teamplaye? Det er public og folk må jo gøre som de har lyst til, jeg har dog stort set aldrig problemer med lige netop det.
 
#39 09.07.2012 11:55
Folk må gøre som de har lyst til er bare en by i low rating :)
Clint
 
#23 08.07.2012 13:47
Hold da op en masse had.
Selvfølgelig er der russere der opfører sig elendigt. Sådan har jeg det også med danskere. Faktisk synes jeg ofte danskere er værre til at flame og opfører sig ordentligt end Russere.

Nu spillere jeg selv DotA2 på hold med 4 fra Siberien, nok kan 2 af dem ikke tale engelsk, men de er så fandens flinke og dygtige når man giver dem en chance.

Problemet ligger blot i at alt for ofte er den første comment når man joiner et game "omg russians". Det hjælper ikke ligefrem på det.
Velfærd starter ved 100 mb/s
 
#40 09.07.2012 11:56
Det hjælper heller ikek der blir skrevet zxyzyzxgzfsadns efterfulgt af "mid" hvor de så failer helt sindysgt meget
Clint
 
#16 07.07.2012 09:41
Nu kan jeg hverken svare for HoN eller Dota, men i LoL hænger det som oftest sammen med, at man har virkelig dårlig kommunikation på holdet grundet at russerne 1) oftest vælger at kommunikere på russisk af en eller anden idiotisk årsag(russisk er naturligvis noget et rigtig verdensmand kan tale og forstå) - 2) de simpelthen ikke kan forstå engelsk.

Jeg tvivler ærligt talt på, at det ændrer sig ved et andet spil.

Edit: Personligt er det på ingen måde fordi, at jeg betvivler deres evner i spillet. Men dårlig kommunikation er nu engang dårlig kommunikation, og det mest naturlige er selvfølgelig, at tale et sprog der undervises i verden over.

Edited: 07.07.2012 09:43
 
#18 07.07.2012 13:24
Der er ligeså mange andre der snakker deres eget sprog i ingame chatten, ja jeg gør det sgu da for fanden selv af og til Oo

Jeg tror det hele bunder ud i at folk der whiner over dem, er folk der typisk spiller imod de mindre gode baseret på ratings
 
#19 07.07.2012 14:03
Hvem folk er, er vel i og for sig komplet ligegyldigt. Pointen er, at det er et irritations moment, når man har nogle holdkammerater man ikke kan kommunikere med.

Om man kan bære det eller ej, det har ingen relevans.
 
#20 07.07.2012 14:11
Helt klart, men at sige det kun er russere der af og til har et problem med at kommunikere på engelsk er jo en direkte løgn.

Mon ikke mange nægter (Ikke kun russere) at kommunikere på engelsk med sine holdkammerater fordi de bliver tilsvinet før de overhovedet får sagt noget. Det er kun ignoranter der mener russerne er så stort et problem.
 
#21 07.07.2012 15:15
Bevares, det er gældende for så mange andre nationer. Nu er det bare lige russerne der blev nævnt i nyheden, og derfor er det vel meget nærliggende, at tage udgangspunkt i dem.
 
#22 08.07.2012 05:03
Du er vist ligeså ignorant, det er svært ironisk når man ser hvordan du skriver og smider alt over en kam.

Vær lige flink at smide et SS af dine stats W/L og så hvor vi kan se din performance bar...

Hvis du har spillet det rigeligt burde du også vide at det er et generelt problem med specielt russere som det har været i andre spil HoN/LoL også.
MIGHTY44
 
#25 08.07.2012 14:40
Ved ikke lige hvorfor den ikke forstod at jeg trykkede "Svar".

#24
#24 08.07.2012 14:39
Hvad i alverden skal du bruge min W/L til og perfomance bar? Makes no sense....

Galle beskriver det meget godt i ovenstående kommentar hvorfor nogle oplever russere som de værste.
 
#26 08.07.2012 15:10
Fordi du mener at der er mange folk der ikke har meget tilovers for russere og deres spillestil så kan jeg jo konkludere at det har du og derfor må du jo have gode stats set udfra det du har skrevet om at det er de dårligere folk som brokker sig. That makes good sense....

Derfor i din logik må du jo være en af de bedre spillere sådan som du skriver og derfor vil jeg gerne se dine stats så jeg kan se hvordan "the real pros" side ser ud.

Nej han beskriver overhovedet ikke det godt for sådan som jeg ser det, så hvis i ikke anerkender det er et problem så er der et scenarie i min verden og det er i simpelthen ikke har spillet de største RTS spil ret meget. Det er for mig nemt at se.
MIGHTY44
 
#27 08.07.2012 15:19
Det er jo blevet mode at hade russerne, og ligeså snart man ser en russer ingame bliver der flamet eller sagt i say: "LOL WE GOT RUSKI, GG AFK FOUNTAIN!!!"... Det er typisk folk der ikke har ret mange brikker at flytte rundt med, eller er bundelendige.

Fordi man har gode stats i publics, så er man pludselig god eller hvad? =D Lad mig gætte, LoL spiller? )

Der er intet problem med russerne, de er ikke værre end så mange andre, hvis du mener anderledes er du velkommen til at komme med et form for bevis for din påstand.
 
#28 08.07.2012 15:37
Kom nu bare med din stats side du burde jo have nogle gode sådan som du snakker lad være med at snakke udenom.

Jeg er ikke LoL spiller dårligt forsøg på at nedgøre mig, inden du gør dig selv mere til grin og fyrer den der badboy gamer attitude af du allerede har så kom med det jeg spurgte efter om i starten.
MIGHTY44
 
#29 08.07.2012 15:40
Det virker bare til du er lidt uvidende og ikke spiller ret meget Dota 2.... :(

http://oi47.tinypic.com/2znvpll.jpg
 
#30 08.07.2012 17:21
Hvorfor undrer det mig ikke du poster sådan et billede der hahaha, kan du ikke selv se det?!?

Er det Dendi's profil du har taget SS af?

Edited: 08.07.2012 17:23
MIGHTY44
 
#31 08.07.2012 17:39
Dit svar viser igen tydeligt at du ikke har meget ingametid i Dota 2... Du er ikke i stand til at se losses eller abandons på andres accounts.
 
#32 08.07.2012 23:37
Stop nu med at spille smart, det er tydeligt dine evner ikke er til det. Du giver mig en SS med intet andet end Win/Loss og så har du streget alt ud hvad regner du lige selv med.

Og det er jeg udemærket klar over man ikke kan det er jo dig der er komplet til grin.
MIGHTY44
 
#33 09.07.2012 00:27
Hvorfor er det tydeligt at hans evner ikke er til det? Han påpeger tidligere at gode stats @ publics ikke nødvendigvis betyder at man er god og da han så spørger om du er LoL spiller tager du det som noget nedgørende selvom du omtaler stats på præcist den måde han mener LoL spillere ville gøre...

Det eneste han reelt har bedt dig om er et bevis på at russere er værre end så mange andre og det eneste du bliver ved med at køre i er hans niveau og attitude. Når du formulerer spørgsmålet omkring Dendis profil på den måde du gør, kan det vel heller ikke komme som nogen overraskelse at han tror du er forholdsvis ny i spillet?
www.satanioN.dk/CS
 
#34 09.07.2012 03:47
For det første fordi at han starter i typisk internetkriger attitude med at påstå at alle der mener det om russere er dårlige spillere. Det var nummer et, det næste jeg omtaler det da overhovedet ikke noget i stil med LoL spillere at gøre hvis du kendte til Dota, ville du også vide at det er generelt folk der spiller det som nedgør andre med at de spiller LoL fordi de fleste mener det er mere "noob" venligt derfor mit svar.

Det eneste jeg reelt har bedt om til at starte med er et billede af hans stats, hvordan i alverden skulle jeg ellers bare nogenlunde tolke hans niveau som han indirekte påstår er højt længere oppe. Jeg kender ham ikke, hans navn klinger ikke i noget højt Dota lejde ergo kan jeg jo ikke gøre noget andet end at se "blindt" på stats for at få den indsigt hvorfor han mener selv han er god.

Og hvad er der med mit ironiske Dendi spørgsmål? Han har streget alt ud så kan ikke se overhovedet hvem den profil tilhører og tilmed når der står Invoker fremme plus ret gode stats synes jeg selv det forholdvis nemt at forstå min pointe. Du fangede den åbenbart ikke men det er der måske andre der gør den var ret nem. Det kunne jo lige så godt være Dendi's profil eller hvilken som helst anden.

Jo det kommer som en overraskelse jeg kan vitterligt ikke se hvor DU kan konkludere det også.
MIGHTY44
 
#35 09.07.2012 04:05
1. Din attitude stinker langt mere væk af "internetkriger" end hans.

2. Han påstår ikke at alle der mener det om russere er dårlige spillere.

3. Jeg ved ikke hvordan du nogensinde skulle kunne bedømme hans niveau uden at se ham spille.

4. Formuleringen af dit spørgsmål tyder på at du ikke ved hvordan spillet fungerer, det har jo intet med Dendi at gøre, men når du siger "tage SS af en andens profil" så er det jo klart at han kan misforstå det.

5. Jeg har ikke konkluderet noget som helst.
www.satanioN.dk/CS
 
#41 09.07.2012 13:37
Lad os bare fortsætte sådan her med at snakke rundt om hinanden det virker jo tydeligvis godt for dig for du har overhovedet ikke læst hvad jeg eller han har skrevet i starten.
MIGHTY44
 
#47 09.07.2012 15:36
Jo det har jeg, men lad os da bare stoppe her hvis du ikke har noget bedre at komme med. Held og lykke med attituden.

Edited: 09.07.2012 15:43
www.satanioN.dk/CS
 
#36 09.07.2012 04:08
Du spurgte om W/L ratio, og det var den du fik? Det er stadigvæk ikke muligt at se andres losses eller abandons, så hvordan skulle jeg lige have faket det :D Igen, du har tydeligvis ikke været ret meget ingame i Dota 2!

Jeg har på intet tidspunkt nedgjort LoL-spillere, men da spillets publicstats betyder væsentligt mere end dota (Læs: Der er mange flere synlige stats), gik jeg udfra du var LoL-spiller. LoL er skam et fremragende spil, det har aldrig rigtigt fanget mig, men jeg kan sagtens forstå dets popularitet. Jeg ser heller ikke LoL som en konkurrent til Dota 2, det er to vidt forskellige spil men det er godt med flere spil af samme genre så firmaerne bag skal kæmpe for sine kunder. Du er en typisk LoL-spiller som mener at alle der foretrækker Dota 2 over LoL er nogle der ser ned på LoL-spillerne. Stop med dine generaliseringer, tak. Hvorfor ikke bare glæde sig over at der et spil for en hver smag?

Men istedet for at tale udenom hele tiden ved at ville have mig til at tage ss af min W/L, hvad så med at komme med nogle beviser på at din påstand rent faktisk holder stik? Jeg venter spændt...

Jeg håber at admins ikke vil slette disse beskeder, selvom vi kom ud på et sidespor.

Offtopic: Nu hvor vi lige er igang med alt det W/L, kan du så ikke lige smide et ss af din ratio? Det kaaaan jo være min teori om at det er folk der er mindre begavede til Dota 2, er dem som per automati hader alle russere =D
 
#42 09.07.2012 13:53
Jeg giver simpelthen op du fatter jo ikke en brik af hvor nemt det er at finde et SS på nettet det har intet med hvad man kan ingame så forstå det dog den er åbenbart ikke tydelig. Så prøver du at sidde og nedgøre mig igen din forstand rækker vist ikke til at tænke udenfor boksen.

Du snakker beviser, du snakker påstand det er igen i stor kontrast til hvad du selv fyrede af i STARTEN af det her.

Det jeg skriver er ikke mere anderledes end det du gør, men det svært ironiske er her igen du vil have jeg skal komme med et belæg for det når du tydeligvis ikke selv har noget holdbart i det overhovedet.

Hvad vil du dog med min W/L ratio det er jo stats for LoL spillere og det spiller jeg siger du. At jeg så ikke spiller LoL men Dota2 prøver jeg lige at pointere igen så falder dit angreb til jorden og endnu engang får dig til at fremstå tumpet.
MIGHTY44
 
#45 09.07.2012 14:45
Hvorfor kommer du ikke bare med et bevis for at russerne er meget værre end andre? Det er vel det dette handler om, eller har du tænkt dig at tale udenom konstant? =D
 
#46 09.07.2012 14:49
Og hvorfor er det mig der skal bevise at russerne ikke er de værste? Det er ikke mig der råber højt om at russerne er nogle hjernedøde mongoler som ødelægger alle spil, det er dig! Derfor må det da også være på sin plads at du kan bevise din påstand.

Hav en god dag.
 
#53 10.07.2012 03:20
Ligesom med satanioN så kan vi lige så godt stoppe her du har igen tydeligvis ikke rigtig læst det første jeg skrev ordenligt. Du startede med dit postulat det gjorde jeg ikke.
MIGHTY44
 
#55 10.07.2012 03:45
http://"Hvis du har spillet det rigeligt...

Det har aldrig været et problem i DotA med russere sålænge du holder et nogenlunde niveau, jeg skal ikke kunne sige hvordan det er at spille der hvor du spiller, men jeg gætter på det er ret så langt nede, ikke sandt? Ellers kan du jo lige smide et ss af din W/L og modbevise min påstand om at det er retardede pubscrubs der skylder skylden på russerne fordi de taber et spil.

Hvorfor er det du så hårdnakket mener at du har ret, jeg har endnu ikke set noget der peger i retningen af et bevis for at russerne ødelægger så meget... Jeg oplever ret så ofte at englændere er med til at gøre spillet en smule mindre sjovt at spille, men det gør jo forhelvede ikke dem til de værste, fordi JEG har oplevet det?

Hvorfor er det lige at du vil stoppe diskussionen med mig og satanioN, er det fordi du kan se du ingen jordisk chance har for at få ret?

P.S Husk nu at smide dit ss!
 
#56 10.07.2012 03:46
Så trykker jeg link istedet for italic, cool cool:

Hvis du har spillet det rigeligt burde du også vide at det er et generelt problem med specielt russere som det har været i andre spil HoN/LoL også.
 
#60 10.07.2012 18:48
Det var da utroligt, der er vist ingen grund til at fortsætte. Jeg har skrevet og sagt det jeg vil og står ved det kan ikke se hvorfor vi bliver ved. Det handler ikke om at få ret det handler om hvad der er rigtigt.
MIGHTY44
 
#54 10.07.2012 03:36
Velkommen til XplayN, stedet hvor "du kan ikke læse" og "du kan ikke forstå hvad jeg mener" rent faktisk giver mening i folks hjerner :D
www.satanioN.dk/CS
 
#57 10.07.2012 03:47
Jamen jeg er da målløs... Men han er vel bare sur over at det ikke går ham så godt og skal straks skyde skylden på andre... En fornem mentalitet at have!
 
#61 10.07.2012 18:49
Ja man undres lidt igen, men alt at tyde efter alle de år her på netop XplayN har det nu taget dig en del år at forstå selv det mest almindelige. Det er endnu engang svært ironisk det er dig der springer ind her og spiller fandango.
MIGHTY44
 
#62 11.07.2012 01:18
Du har ret, jeg forstår ikke at man som 24 årig sidder og skriver "du forstår det bare ikke".

Edited: 11.07.2012 03:11
www.satanioN.dk/CS
 
#64 11.07.2012 14:38
Nej den er svær at forstå som 25årig, det er fint nok vi bliver aldrig enige. Et latterligt forsøg på at nedgøre mig med min alder det må man sige det vidner lidt om hvad dit problem måske er.

Denne her er den sidste.
MIGHTY44
 
#65 11.07.2012 15:19
"inden du gør dig selv mere til grin"
"det er tydeligt dine evner ikke er til det"
"det er jo dig der er komplet til grin."
"du fatter jo ikke en brik"
"og endnu engang får dig til at fremstå tumpet"
"du fangede den åbenbart ikke men det er der måske andre der gør den var ret nem"


<3
www.satanioN.dk/CS
 
#37 09.07.2012 07:52
"det er blevet på mode at hade russere".

Der er vidst en der ikke har spillet dota.
Whoever made the rhyme, did t..
 
#43 09.07.2012 14:43
Jeg har spillet rigeligt med DotA, men har aldrig haft flere problemer med russere end alle andre nationaliteter.
 
#49 09.07.2012 17:12
Hvor spillede du henne i gamle dage ?
Whoever made the rhyme, did t..
 
#50 09.07.2012 18:24
nihl og IDEC for det meste. Dog også ihcs, ihl, DI etc
 
#52 09.07.2012 22:54
Nu skal jeg ikke kunne sige på dine vegne hvor meget du spiller public, og hvorhenne du gør, men spiller du sådanne steder er folk jo fine.

tag du 2 uger på et nyt account, mind = blown.
Whoever made the rhyme, did t..
 
#58 10.07.2012 03:50
Det siger jo lidt sig selv at man kommer til at spille med folk som er ufatteligt ringe i og med de er HELT nye mange af dem... Dem skal der også være plads til, og folk der mener andet kan flyve langt væk og spille noget singleplayer af en art.

Ellers er det vel ikke sværere, at hvis man mener man er bedre end størstedelen af de "nye", at teame op med nogle venner 8)
 
#63 11.07.2012 05:48
Hvad var dit nick? Jeg burde næsten kende dig, har spillet en del på de steder :-)
 
#38 09.07.2012 10:56
Det holder jo ikke. Det kan godt være at niveauet under dig hader russere, men det er der fandme også god grund til. Du har tydeligvis ikke været ingame med sådan nogen, hvor du som den eneste engelsk sproget sidder i game chatten. Der bliver ikke kaldt misses, eller lavet nogen planer. de sidder bare og snakker deres demonsprog, go feeder som det passer dem. Derfor er det også 20 gange sværrere at komme op på et kompetent niveau, da du umuligt kommer videre fra slummen af russere.
n1 patværk
 
#44 09.07.2012 14:44
Selvfølgelig har jeg da været ingame med en masse russere, alt andet ville være underligt... Der er så mange andre der snakker deres eget sprog ingame, netop fordi det ikke er krævet at de snakker engelsk? Hvordan kan man brokke sig over at de skriver deres eget sprog med deres venner?

Men som jeg har sagt til andre, så må du gerne bevise at russerne rent faktisk er værre end danskerne, tyskerne, serberne, englænderne osv.
 
#48 09.07.2012 16:21
Der bliver i det mindste sproget engelsk fra alle andre, end russere.
n1 patværk
#51 09.07.2012 18:36
Det var fandme også på tide!

Alle de spil der er blevet ødelagt af solo-russere, jesus. Eneste minus er at de ikke har fået den helt for sig selv!
 
#66 16.07.2012 21:29
Den er placeret i Sverige fordi meget af ruslands udenlandstrafik er routet igennem Sverige i forvejen. Du kan jo bare blive ved med at spille på EU servere og få 40ms spiloplevelse. Det er mere end acceptabelt.
i R bab00n ;<
#67 17.07.2012 00:09
Haha, nok den bedste nyhed i årevis på XplayN! :)
Jeg har sådan ca altid ret.

Kommentarer i alt: 67   -  
(kommer snart)
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro
ENTiTY vs. TCM
9% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 4.22
Modtaget 0 bets2% på draw
Endelige odds: 6.17
Modtaget 0 bets90% på <de> TCM-Gaming
Endelige odds: 1.18
Modtaget 13 bets
16-6 til TCM
tRICK vs. eSuba
20% på <dk> tRICKED
Endelige odds: 3.14
Modtaget 4 bets2% på draw
Endelige odds: 5.92
Modtaget 1 bets78% på <cz> eSuba
Endelige odds: 1.36
Modtaget 5 bets
2-0 til tRICKED
fnatic vs. CPHW
40% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.23
Modtaget 0 bets1% på draw
Endelige odds: 6.57
Modtaget 1 bets59% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.73
Modtaget 0 bets
16-19 til Copenhgen Wolves
fnatic vs. SF
75% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.40
Modtaget 5 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets24% på <dk> Server-Forge
Endelige odds: 2.91
Modtaget 0 bets
16-6 til fnatic