Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

trace ud - Delpan ind hos SK

Skribent: Trier
Tidspunkt: 13-04-2012 23:02
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Marcus 'Delpan' Larsson er igen at finde i SK Gaming. Han fylder ind for Martin 'trace' Heldt, der oprindeligt var en erstatning for Delpan i sin tid.

Denne ændring kommer ovenpå et noget skuffende resultat til Copenhagen Games for SK Gamings side. Her røg de ud til landsmændende fra Lemondogs i lowerbracket.

Allerede inden det tabte de overraskende til en af eventens højdespringere, WinFakt, mens underdog-holdet Last Kings fik presset Schröet Kommando helt ud i overtid.

Vi fangede en halv-fuld trace til en kommentar:

"Som de fleste nok ved har vores resultater til de sidste 2 turneringer ikke været tilfredsstillende for en organisation som SK. Get right og f0rest har problemer med at forstå dansk, så det var svært for mig at kommunikere så meget ingame, som jeg gerne vil. Normalt er jeg en der kommer med meget input og er god til at finde ud af hvad vi skal gøre i runderne, hvilket var svært i SK, og vi levede meget på indivuelle kvaliteter, hvilket desværre ikke var nok. Det er ærgerligt fordi de var nogle cool gutter at spille med, men jeg føler ikke rigtigt jeg kunne gøre noget anderledes. Jeg spillede nogle gode turneringer, og gjorde bare, hvad der blev sagt. SK var vant til at vinde inden jeg kom til, og jeg var vant til i hvert fald at blive top3 til hver turnering. Jeg tabte til hold jeg ellers aldrig normalt ville tabe til. Jeg forstår udmærket godt de vil spille med delpan igen, da det er mere sikkert - Vi prøvede med med kommunikationen men det gik desværre ikke, da vores individuelle ikke træk vores hold-fejl op!"



Ydermere spurgte vi hvad fremtiden ville bringe for ham:

"Skal til eksamen til juni, og ved ikke om det kolliderer med Dreamhack. Hvis ikke det gør regner jeg med at tage dertil, med nogle danskere. Udover det ved jeg det ikke. Det ligner CS er ved at være rimelig dødt med løn osv, så kan ikke sige det på nuværende tidspunkt."



SK uden trace:

Christopher 'GeT_RiGhT' Alesund
Patrik 'f0rest' Lindberg
Johan 'face' Klasson
Robert 'RobbaN' Dahlström
Marcus 'Delpan' Larsson



Vi her på sitet ønsker trace held og lykke med fremtiden, og håber naturligvis, at han holder humøret højt og forbliver på scenen.

Hvad synes I om ændringen?



Kommentarer i alt: 207   -  
Side:: [1] 2

#1 13.04.2012 23:06
godt de får en god AW spiller men at tag trace ud.. ahh heller ud med Face :) trace er vild jo
 
#52 14.04.2012 10:40
Problemet var jo kommunikationen, så det ville næppe løse problemet at smide face ud. you see?
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#93 14.04.2012 14:07
true :) jeg var måske lidt hurtig med en ide :D
 
#127 14.04.2012 16:12
fair.. og når det er sagt, så ville en erstatning af face jo ikke nødvendigvis svække holdet!
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
#2 13.04.2012 23:06
Jeg synes SK har valgt rigtigt, jeg ved ikke hvem de ellers skulle have smidt ud på det hold hvis trace skulle være blevet... GeT_RiGhT måske?! Delpan er så hjernedød med awp og jeg glæder mig satme til at se SK fjerne nu! :D
#4 13.04.2012 23:15
tror ikke sk forstår der os er andre hold der bliver bedre.. lidt en kort chance han fik? Man kunne se med karrigan i mousesports på tysk hvilket der er dobbelt så svært og forstå især i cs hvor det skal gå stærk. Min pointe er at mouse kom fremad med tiden hvor sk satser på det bedste fra start. og det de tog zonic ind betyder de skulle starte forfra.
 
#5 13.04.2012 23:17
tysk er jo ikke dobbelt så svært at forstå, hvis karrigan i forvejen taler tysk :D
Duks
 
#16 14.04.2012 00:18
karrigan taler flydende tysk......
I R MOVIE MAKER
 
#21 14.04.2012 00:52
Det gjorde han ikke i starten, men som spkl så siger. Så var det heller ikke det største problem.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#34 14.04.2012 02:50
Jo han gjorde, da hans mor er tysker...
http://tiny.cc/jiilqw - Zidane
 
#58 14.04.2012 12:12
Jeg mener, han talte ikke flydende i starten som han selv tidligere har udtalt :D

Edited: 14.04.2012 13:17
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#150 14.04.2012 18:55
det jo intet med spots og gøre om hans mor er tysker?

Det noget med mirage kunne "slisk" på tysk sagtens være link altså forstår du mig der er maps at gennemgå setups navne på forskellige ting osv.. du kan ikke fortælle mig om Karrigan kunne snakke 100 % tysk at han stadig havde samme kommunikation
 
#154 14.04.2012 21:13
Men han forstår jo 100% tysk, hvilket er min pointe.
http://tiny.cc/jiilqw - Zidane
 
#155 14.04.2012 21:58
som ikke har noget med sagen og gøre?
 
#160 15.04.2012 00:17
Det har det da.
http://tiny.cc/jiilqw - Zidane
 
#174 15.04.2012 12:07
Synes godt om!!!
 
#189 16.04.2012 03:50
cs og sprog ikke samme.
 
#196 02.06.2012 16:34
Nej, men hvis de skal forklare ham kort hvad definition de bruger, når de siger "link" så er det da en fordel at kunne tysk.

Jo heller ikke alle danske hold der kalder diverse spots de samme, men betyder det at udefrakommende spillere er helt tabt?

Nej, fordi det tager så kort tid lige at forklare dem hvad de forskellige ting betyder.

Altså, tænk dig nu lige lidt om.
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
 
#204 03.06.2012 09:35
hvad helved snakker du om din nød?
 
#205 03.06.2012 12:07
Hvis du ikke forstår hvad jeg skrev der, så tvivler jeg på du forstår det, selvom jeg pensler det ud i blokbogstaver for dig :)
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
 
#206 04.06.2012 01:38
skulle du ikke finde et andet sted og være?
 
#207 04.06.2012 10:59
Nej, tror det er dig der skal forsøge sig med en uddannelse, fremfor at sidde og bruge tid på spil, for virker til du har brug for den :)
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
 
#37 14.04.2012 04:16
Jeg kunne snakke 75-80% tysk i starten, men nu kan jeg snakke 95% tysk.. Så for mig var det intet problem, især fordi jeg har altid kunne forstå 100% tysk. :)
 
#59 14.04.2012 12:14
I know, i know. Det er bare det at z0rgan siger at du taler flydende tysk og jeg mindes om at du tidligere har udtalt at det gjorde du ikke i starten og du er nu blevet bedre til det. Det er det jeg mener :D

Edited: 14.04.2012 13:16
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#197 02.06.2012 16:35
At kunne 80% tysk, ville jeg nu nok kalde rimelig flydende :)
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
 
#151 14.04.2012 18:55
det jo ikke det samme med spons om du kan tysk eller ej? hvis vi tager spottet tixo på a inferno blev kaldt for arcadion ville han måske tro banan ? altså stop nu lige.
 
#158 14.04.2012 23:50
Det tager ham jo ikke 20 år at lære spots, men hvis man ikke kan forstå hinanden, som de ikke kunne i SK, så er det et problem.
I R MOVIE MAKER
 
#175 15.04.2012 12:09
Tjaaa nu er Tixo jo tysker, så mon ikke de også ved han sidder der, så den hedder vel også Tixo og ArcadioN spot er sgu nok også det samme på tysk... Men ellers er det jo blot de fortæller ham hvad de kalder det på deres sprog. Nogle mennesker har faktisk et hoved de kan bruge..
 
#180 15.04.2012 15:35
men det tag jo stadig tid?
#6 13.04.2012 23:18
Regner med at respawne upstage også flækker vi hele verden igen..
Crazy Zebra Ultras
 
#41 14.04.2012 08:51
+1 :D
#7 13.04.2012 23:22
Stakkels trace.
#8 13.04.2012 23:24
minet, trace, ArcadioN, zonic og TAY/enniceawpsomikkeharhold. Go!
Icecold sad midt i manden
 
#46 14.04.2012 09:54
colon....
Vi Pouler Hele Dagen!
 
#119 14.04.2012 15:58
Jeg tror ikke ham og minet kan sammen. :D
Icecold sad midt i manden
 
#55 14.04.2012 11:11
mtw om igen og vi ved jo alle hvordan det gik
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#81 14.04.2012 13:19
Det gik da fint? De kom i top3 næsten hver gang. De kan bare ikke slå de skide Na'Vier!
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#99 14.04.2012 14:21
Jeg er nu mere til mænd.
Kilroy was here!
 
#106 14.04.2012 14:34
Jeg har hørt at Mokai er single. Han er også til mænd.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#148 14.04.2012 18:41
Jeg er nu mere til mænd.
The World Looks Red
 
#118 14.04.2012 15:57
Tvivler på du kan lave et bedre dansk hold af ledige spillere.
Icecold sad midt i manden
 
#125 14.04.2012 16:11
desværre har du nok ret..
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#129 14.04.2012 16:20
Ja det er sgu noget øv.
Icecold sad midt i manden
 
#159 14.04.2012 23:53
Du går simpelthen ud fra, at ArcadioN er ledig? :D Desuden er TAY alt for afdanket til det hold.
I R MOVIE MAKER
 
#164 15.04.2012 02:39
Jeg går ud fra han er nemmere at lokke med end Friis og karrigan.
Icecold sad midt i manden
 
#168 15.04.2012 05:38
I så fald kunne man lave et bedre lineup. coloN > TAY
I R MOVIE MAKER
 
#169 15.04.2012 06:04
Tror ikke de ville kunne enes!
Icecold sad midt i manden
#10 13.04.2012 23:40
Man må da sige at SK holder stilen.. som de vel har gjort de sidste par år.. udskiftning, udskiftning og atter udskiftning.
 
#11 13.04.2012 23:45
Bortset fra at det virkede utrolig godt i sidst del af '11.
Icecold sad midt i manden
#12 13.04.2012 23:47
fedt fedt fedt .. Delpan er en genial awp spiller. :-)
forza barca :)
#13 13.04.2012 23:50
Hele deres hold underpræsterer pt. Slet ikke traces skyld.
Bl.a. Robban og face rammer ikke særlig meget (af hvad jeg har set), og GTR er så svingende i hans præstationer.
Gå nu væk.
 
#17 14.04.2012 00:44
Robban rammer nice, face rammer intet..
HEJSKILLED
 
#135 14.04.2012 16:58
Siger ud kun, fordi du, hvad?, flækkede ham 4 gange i streg på B? :D
http://tiny.cc/jiilqw - Zidane
 
#183 15.04.2012 20:13
Robban flækkede, og face ramte ikke så meget i de kampe til cph games udfra hvad jeg så :)
HEJSKILLED
#15 14.04.2012 00:10
Bum. Giver ikke meget mening, men det er jo SK. Skifter fandme lineup konstant.
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#18 14.04.2012 00:46
Har du overhovedet læst hans statement? :>
You are the sum of your actions
 
#32 14.04.2012 02:16
Yep.
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#72 14.04.2012 12:59
Hvordan kan du så sige det ikke giver mening? :D Har du selv spillet CS, siden du ikke ved hvor vigtig kommunikation er? :D
You are the sum of your actions
 
#87 14.04.2012 13:52
Jeg ved godt hvor vigtig kommunikation er, men de kan da lade være at tage ham ind i første omgang, når de ikke engang ved hvordan man snakker dansk.
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#101 14.04.2012 14:25
Man ved jo ikke om det går, før man prøver det. :>
You are the sum of your actions
 
#110 14.04.2012 14:46
Jamen det er ikke ligefrem fordi, at SK Gaming får et bedre ry af deres konstante lineup skifte.

I det mindste kunne man vente med at gøre det offentligt, at trace skulle spille med, indtil man var sikker på at kommunikationen sad der.
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#132 14.04.2012 16:37
Alt det der gider jeg jo ikke diskutere :D - det eneste jeg stillede spørgsmålstegn ved var, at du skrev det ikke gav mening at de skiftede ham ud med Trace. :D
You are the sum of your actions
#19 14.04.2012 00:48
Troede delpan stoppede O.o
Signatur linje
#20 14.04.2012 00:50
Er trace ikke rimelig grådig, når man tænker på arcadion som sagtens kan spille xapso uden pis?

Det er så grimt at de (indsat_navn_her) hellere vil spille for udenlandske teams kun pga. lønnen og ikke lave et fucking vild dansk team! - Som sagtens kan få et udenlandsk organsation som SK til at give dem løn...
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#22 14.04.2012 01:01
det var dumt skrevet :)
Q( '_')-O
 
#27 14.04.2012 01:42
Hvorfor?

Jeg synes bare at det er så træls at de kun vil joine teams hvis de får høj løn for det. Se lige arcadion, han kan sagtens spille for xapso uden problemer, og en som minet eller trace "aldrig" vil spille for, medmindre de får en kæmpe løn.

Edited: 14.04.2012 01:46
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#29 14.04.2012 01:59
"Kæmpe løn".

Mon ikke det hele kan koges ned til motivation. Bevares Xapso er det et godt hold set udfra de resultater de har leveret, men de kommer jo aldrig nogensinde op på det niveau mTw havde, selv med trace på holdet fremfor en af de mere uerfarne spillere. Så jeg kan da godt forstå de bedste spillere søger udlands, hvor de kan komme ind på i forvejen etablerede tophold - internationalt set.
80% of success is showing up
 
#60 14.04.2012 12:18
Jo, men hvis du ser spiller som Karrigan, zonic og friis (ved godt at han forlod mtw af personlige årsager) og minet.

Men hvis vi ser på de spillere så kunne vi sagtens lave et super stærk team. Men på den anden siden, kan jeg også godt se at det ville blive svært at finde sponsor/organsation til dem i disse tider.

Edited: 14.04.2012 12:22
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#51 14.04.2012 10:40
Det er Hairstyles, havde du forventet anderledes?
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#28 14.04.2012 01:56
er du gal en omgang ævl...
jus, faktum, konklusion !
eym
 
#33 14.04.2012 02:35
Tror ikke det lønnen, men mere at de rent faktisk kan dække omkostninger til at komme til lans over hele verden..

Get_right udtalte jo at han fik 700euro om måneden for at spille for SK. Men derimod har SK jo ressourcerne til at kunne sende hold til USA, Kina osv. Det tvivler jeg på de 5 bedste danskere kunne få, da der ikke rigtig er nogen danske organisationer(som jeg ser det), der er i nærheden af samme styrke som SK/Fnatic osv.
 
#63 14.04.2012 12:24
Fnatic og SK gaming er de ikke tyske organsationer? - Jeg har heller ikke sagt at det skal være en dansk organsation, men en udenlandsk organsation, da de er typisk mere pengestærke end de små danske organsationer vi har i Danmark.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#111 14.04.2012 14:54
Mener faktisk fnatic er skotsk, australsk eller et eller andet i den stil :P

Men, de to organisationer har alligevel altid haft fokus på svenske hold(ja, der er nogen få undtagelser, men generelt), sikkert fordi der er et skide godt marked i Sverige i forhold til Danmark.

At CS er påvej imod slutningen gør det nok endnu mere problematisk for en evt. sponsor at turde ofte penge på et nyt hold, i et nyt land, i en ustabil tid.

Jeg bebrejder i hvertfald ikke de danske spillere for at få det sidste ud af CS, og være under udenlandske organisationer og teams. Når vi alligevel ikke kan tilbyde noget selv, og det er nok for sent at starte forfra. :)

Edited: 14.04.2012 14:55
 
#128 14.04.2012 16:18
Fnatic er da Australsk så vidt jeg husker :)
 
#143 14.04.2012 18:01
Ja okay, vidste at de ikke var svensk :)
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#38 14.04.2012 04:18
Jeg vælge simpelthen ikke at svare her; Men kort sagt: Du kan ikke lave et dansk hold som er top3 i verden mere, du kunne engang men dette er ikke muligt mere :)
 
#39 14.04.2012 05:47
Det burde da kunne lade sig gøre?

trace
ArcadioN
berry
friis
minet(dno om han spiller mere) :D
 
#47 14.04.2012 10:17
Hvad fanden er det for et hold? Berry OG arcadion? minet i stedet for karrigan? Sorry men det holder jo ikke en meter det der. :D
MikkelG er kongen. I <3 U!
 
#64 14.04.2012 12:24
Arcadion flækker da når han ikke skal tænke så meget over at styrer tropperne ligesom ave :)
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#95 14.04.2012 14:17
lol. ArcadioN frem for en vild aimer. Godt valg! :)
MikkelG er kongen. I <3 U!
 
#102 14.04.2012 14:28
Læste vist lige alt for hurtigt. Men ja, så hellere karrigan istedet for berry :)
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#170 15.04.2012 11:36
Så du berry @ cph games? :) Karrigan og friis er begge AWP spillere i mine øjne og derfor valgte jeg friis fordi han er den bedste af de to @ awp! :D Og jeg vil hellere have berry end karrigan da berry (så vidt jeg husker) er IGL og ArcadioN er bedre når han ikke skal styre tropperne (har jeg også læst mig frem til et sted) :D!
 
#181 15.04.2012 16:21
Jeg så det hellere sådan her;
Arcadion
Trace
Friis
Karrigan
Turkizh

Et H$_mASkiNE_TEaM!
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#105 14.04.2012 14:34
HAhaha du er da helt fra den, tror du skal skrue ned for dine comments på xplayn.com..
Hop i havet ?
 
#108 14.04.2012 14:39
Så du mener at ArcadioN er dårlig?
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#109 14.04.2012 14:41
Nej, ikke umiddelbart. Men han flækker ingenting, og er overhovedet ikke en god aimer, sammenlignet med SÅ mange andre?
Ja, hans spilforståelse er sublim, meeeen det er også det.
Hop i havet ?
 
#112 14.04.2012 14:56
Du tænker måske ikke på at han ikke fragger ligeså meget når han er igl? Han har flækket flere gange i CBN, blandet andet mod Finland eller Rusland blev han motm. Udelukket fordi han flækkede dem midt over.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#113 14.04.2012 15:04
Ja, og hvor gode er de? Det jo ikke i nærheden af at være det samme, som når han skal afsted med sit hold?
Det kan jo ikke sammenlignes.
Hop i havet ?
 
#140 14.04.2012 17:52
Er de ikke gode?
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#171 15.04.2012 11:37
Du skriver han ikke skal kommentere fordi han ikke ved hvad han snakker om, derefter skriver du at rusland og finland er dårlige .............................................................

Edited: 15.04.2012 11:38
 
#173 15.04.2012 11:48
Ah. Pointen er jo det ikke er det samme at spille på landsholdet og på sit hold? Det bliver jo slet ikke tage seriøst på samme måde, og hvis arcadion kan flække, med sit relativt ringe aim, så siger det noget mere om dem end om ham.
Hop i havet ?
 
#43 14.04.2012 09:12
WinFakt er da godt på vej.
fÅåårk det er koldt!!
 
#45 14.04.2012 09:44
og winfact er et Finsk hold. her snakker han om mulighederne med Danske hold.... Finland kan man godt finde priv sponsors til man finder noget stort... der tror de private vidste lidt mere på det end herhjemme... hvis du gik ud til de private og fremlagde det ville de grine af dig herhjemme fordi vi er i det der hedder en finanskrise... og har været det siden 2008(ret mig hvis jeg tar fejl :) ingen sidder løst på nogen penge herhjemme desværre... :( ingen vil sponsorer et spil de kan se ikke blir udviklet vidre, og som stille og roligt dør, givet jeg tror da bestemt på der kommer nyt liv i det igen hvis der kommer et CS2 (som valve har snakket om) men den her "dø hen" periode minder mig om den gang man gik fra cs1.3 til cs1.5(igen ret mig endelig hvis jeg tar fejl, for jeg kan ikke huske om det var fra patch 1.1 til 1.3 eller fra 1.3 til 1.4/5 :) tror det var halvdelen af spillerne der stoppede der fordi den patch blandt andet fjernede bunnyjump mulighederne uden at man skulle bruge script for at få det til at virke 100& - der var secene rigtig delt hvis du spørg mig.... hvis du spørg mig om min mening så er vi derhenne hvor cs1.6 uundgåeligt ville dø før eller siden, nu er det så bare spørgsmålet om esport communityet verden over kan holde cs1.6 kørende til cs2 kommer... :)

Edited: 14.04.2012 09:52
 
#67 14.04.2012 12:32
Det er sgu da ikke kun danmark der er ramt af finanskrisen.
Og med de spillere som trace, arcadion, karrigan, friis, snappi og mange andre. Kunne vi lave en ny "mTw" med en udenlandsk organsation.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#74 14.04.2012 13:04
mTw er en tysk organisation, blot til din orientering.
Il capo di tutti capi
 
#78 14.04.2012 13:14
Det ved jeg godt :)
Det samme er fnatic og SK gaming ikke? - Men jeg har også skrevet flere at de kunne finde en udenlandsk organsation, selvom det nok bliver rimeligt svært.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#82 14.04.2012 13:33
altså med de spillere der er til rådighed for tiden, tvivler jeg sq seriøst meget på at de finder en organitation der vil betale alt for dem, for de spillere der er for tiden har bare ikke kvaliteterne til at begå sig fast blandt top3 i verden som de fleste af de organitationer kræver... med mindre man før har vundet meget og de tror på det.. men det er der ingen ledige eller aktive spillere til i Danmark, desværre.

kan godt se hvad du mener og se det fra din vinkel, men mit svar på det står ovenfor :)

Edited: 14.04.2012 13:34
 
#89 14.04.2012 14:04
Det kunne de da sagtens, hvis de ikke havde joined mouz, fnatic og SK gaming. Sagtens, sagtens. Og vi har masser af gode spiller som blandet andet, exigo giver mig ret i at vi har så gode spiller at vi sagtens kan lave 2-3 hold som kan komme i top10 i verden.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#100 14.04.2012 14:23
nævn du fem aktive spillere der har den rette internationale erfaring som alle de udenlandske organitationer kræver for at stabilt kunne placere sig i top3 og vi snakker her og nu og ikke om ½-1år for det er ALT for lang tid for en organitation af den størrelse der kræves for at kunne aflønne sine spillere nok til de kan leve af det og derved er professionel (som du siger der er så mange af derude at de "sagtens" kunne finde sådan en)
 
#84 14.04.2012 13:45
Mit svar til Finn var egentlig mere at alt kan lade sig gøre, hvis man bare spiller godt nok. WinFakt har aldrig været en super godt hold, men det ligger til at de kan blive det nu, men det må tiden vise.

Udover det så er Finland mindst ligeså ramt af finanskrisen som Danmark. Tror det eller lad være, men efter hvad jeg har hørt og læst, så skulle vi være en af de bedst stillede lande i EU.

Men jeg giver dig ret i at der ikke er så meget fremtid i cs 1.6 mere, og derfor trænger vi til det næste store spil, som muligvis kan blive cs:go udvikling i det er opadgående i hvert fald.
fÅåårk det er koldt!!
 
#104 14.04.2012 14:33
Jeg kan godt forstå og følge din tanke og tankegang her, vær ikke i tvivl om det.. :)

men det hele her munder jo ud at vi i Danmark ikke pt kan mønstre 5 stabile og aktive spillere med den rette erfaring til at kunne være fast med i top3 i verden som alle de store organitationer nutil dags kræver, det kan bare ikke lade sig gøre mere, alle de helt gode callers vi har i Danmark(som har den erfaring der kræves) har alle sammen mere eller mindre trukket sig tilbage fordi de godt er klar over det ik helt ville kunne lade sig gøre.

der er ud over det også et andet aspekt som folk idag også HELT ser ud til at have glemt, det er det sociale på holdet, vi kan i dagens Danmark ikke mønstre 5 spillere der enten mangler: den internationale erfaring der kræves, det sociale fællesmål som skal være på et hold der er på det høje og professionelle niveau som de er på, tænk på her snakkes der om et hold af 5 mand og en manager der skal kunne socialt sammen til tider uger i streg uden at irretere og genere hinanden for meget, det har vi heller ikke 5 mand i Danmark der pt er aktive nok, eller for den sags skyld villige til at melde fra de andre internationale hold de er på, fordi de godt ved at det kommer til at tage mindst 2-3 mrd. før alle tacs er rigtigt på plads, 1-2 mrd. yderligere før alle 5 helt rigtigt har fundet hinanden på mappet og derved begynder at lave det sikkre og stabile spil.

Edited: 14.04.2012 14:34
 
#121 14.04.2012 16:02
Altså jeg tager hatten af for winfakt hvis de formår at levere så gode resultater igen, de spillede godt til copenhagen games. Kunsten er bare at holde niveauet på toppen, hvilket jeg håber vi formår.
 
#50 14.04.2012 10:32
Dig
Friis
ArcadioN
Trace
suraNga

I ville flæk verden IMO
 
#149 14.04.2012 18:52
Ikke suranga S:
 
#62 14.04.2012 12:21
Nu kopier jeg lige mit svar til en anden

Jo, men hvis du ser spiller som Karrigan, zonic og friis (ved godt at han forlod mtw af personlige årsager) og minet.

Men hvis vi ser på de spillere så kunne vi sagtens lave et super stærk team. Men på den anden siden, kan jeg også godt se at det ville blive svært at finde sponsor/organsation til dem i disse tider.



Med jer, kan vi jo godt lave en verdens klasse team igen. Men det er sådan set faktisk det jeg vil frem til, men det vil nok også være pisse svært at find en organsation som fnatic og sk gaming i disse tider :)
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#77 14.04.2012 13:09
lorl en lortekommentar, selvfølgelig kan man da det
 
#79 14.04.2012 13:15
Ja, du er en ener, din hacker! <3

Flot spillet til CPH, meeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Den Norge kamp er stadig klam.. :(
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#142 14.04.2012 17:57
Wauw, det var da godt nok relevant Hr. Thilo.
DEF-KONY 1
 
#144 14.04.2012 18:03
Du er fandme så lam i roden.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#145 14.04.2012 18:05
Hvorfor er jeg det? :)
DEF-KONY 1
 
#123 14.04.2012 16:05
Det er bare min personlige mening, længere er den ikke. Efter min mening er nogle af vores bedste spillere hoppet til udlandet, fordi de netop ser større chancer rent resultatmæssigt. Situationen havde været anderledes hvis store profiler som zonic og ave stadig spillede, så ville alt være muligt.
 
#156 14.04.2012 23:26
Må jeg spørger hvorfor du mener at det havde været anderledes hvis ave og zonic havde fortsatte med cs?

Det er jo stadig muligt at lave et super stærkt team, når vi har danske spiller som Dig, trace, friis, arca og nu har jeg faktisk glemt hvem den sidste var, som jeg tænkte på. Som kunne skabe gode resultater. mTw kom f.eks næsten i top3 hver gang til en turnering, selvom det begyndte at være længe siden at de vandt en turnering. Jeg havde været tilfreds med dette bedrift selvom man selvfølgelig gerne ville have vundet.
Men nu ved jeg godt at dig og friis er super gode for at være hos fnatic nu, specielt i lige har vundet Copenhagen Games som er din første store turnering med dem. Men I kunne stadig have lavet et stærkt hold som kan slå fnatic og SK med de spiller som er her i dag.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#163 15.04.2012 00:53
Jeg er helt uenig. Vi har uden tvivl 5 danske individer der kan blive et top-team hvis de kan holde hinanden ud.
 
#165 15.04.2012 03:02
du ser jo ikke karrigan skrive at der ikke er 5 spillere der er gode nok, men at der ikke kan laves et hold og du skriver selv den manglende faktor til at de ikke kan, nemlig at de 5 bedste spillere i dk ikke ville kunne holde hinanden ud og skabe motivationen til at lægge det stykke arbejde i som det kræver før end de ender i top3...


Hvis du skulle lave et hold med danske spillere der skulle ende i top3 i verden over en periode, med 5 spillere der ville kunne holde hinanden ud og motivere hinanden, hvem skulle det så være?
 
#179 15.04.2012 14:56
ArcadioN, trace, karrigan, turkizh og coloN!
Instant top 3
 
#182 15.04.2012 19:36
Friis > coloN, imo.
Trollololololo
 
#185 15.04.2012 23:35
slet ikk!
 
#188 16.04.2012 02:54
udfra det signal karrigan sender virker det ikke som om han har tillid til jer som et top3 hold, så er sikker på han aldrig ville gå med og heller aldrig ville kunne bevare motivationen...

Jeg tvivler meget på du har niveauet og har du nogensinde spillet for et hold stabilt på top plan i en længere periode? Jeg er enig med zanoj og at friis ville være et bedre bud, men af visse årsager virker det altid som om han ender i nogle interne problemer...?

Turkizh niveau kender jeg ikke nok til, har han nogensinde bevidst noget internationalt for et tophold i en længere periode?

Arcadion er nok danmarks bedste igl og må vel være essentiel. men vil han stadig bruge den tid det tager på at få sådan et projekt til at lykkedes?
Trace har bestemt også niveauet, men ville han have tålmodigheden og lysten?

og ville i 5 kunne enes?
 
#190 16.04.2012 10:40
Så skift karrigan ud med xyp9x :-)
 
#191 16.04.2012 16:20
så er det jo kun trace og Arcadion der har den egentlige erfaring til at kunne begå sig stabilt på det niveau... måske turkizh, men skal sgu se ham præstere på det niveau i en længere periode før end jeg tror på det..

og sorry, men dig, xyp9x i gode, men at ryge ind på et top3 hold i verden uden problemer, den tvivler jeg meget på :)
 
#192 16.04.2012 17:18
jeg er verdens bedste?
 
#107 14.04.2012 14:36
Slaaap affff, troede du havde lidt indblik i scenen? Selvfølgelig kan man det. At det så ikke bliver med dansk støtte, er noget andet.. Men muligheden foreligger da, hvis du ser på spillerne.
Hop i havet ?
 
#120 14.04.2012 16:00
Det er min personlig mening, vil dog mene jeg har god indsigt i scenen, kan bare ikke se et dansk hold som gang på gang vil slå hold som ESC og NaVi. :)
 
#122 14.04.2012 16:04
Det var nu også mest ment som joke ;) - Vil give dig ret i at slå dem gang på gang, bliver svært. Men 6-7/10 gange er bestemt en mulighed, imo. Desuden skrev du selv i top3, og det, tror jeg, bestemt er en mulighed.
Hop i havet ?
 
#124 14.04.2012 16:07
Tror bare folk også overvurdere et dansk hold lidt, fordi det "kunne" være så vildt med holdet. Papiret er ikke altid alt, det i hvertfald noget jeg har lært efterhånden. :)
 
#130 14.04.2012 16:22
Det har du naturligvis ret i! Men tror nu stadig på top3 er en reel mulighed. Om det på papiret ville se sådan ud nu ved jeg ikke, men tror på at sammensætningen af jer ville være god nok til det!
Hop i havet ?
 
#134 14.04.2012 16:52
Tjah, alle har vel deres meninger. :)
 
#166 15.04.2012 03:04
jeg vil nu desværre give karrigan ret, der er ikke 5 danske spillere der gode nok, som også har motivationen og kan holde hinanden ud i den periode som det ville tage at nå de resultater...

desværre for dansk cs :)
 
#172 15.04.2012 11:46
Det er jo også noget helt andet mate? Spillerne er der jo til det, at de så ikke kan holde hinanden ud, er en helt anden diskussion..
Hop i havet ?
 
#186 16.04.2012 02:40
hvilke 5 spillere ville du putte i det line-up?
 
#184 15.04.2012 22:02
6-7 ud af 10 gange? mTw slog ikke NaVi én eneste gang :D
www.satanioN.dk/CS
 
#194 19.04.2012 18:30
wtf?
 
#195 19.04.2012 19:11
Wtf hvad, siger han ikke at han mener et dansk tophold ville kunne slå NaVi og ESC 6-7 ud af 10 gange :D?
www.satanioN.dk/CS
 
#42 14.04.2012 09:09
jeg kan ikk se om du troller, bare er en smule skør eller måske 11 år?

Men næsten alle dine kommentarer siger du et eller andet som du bare finder på? Det er jo helt væk.
Fucked up beyond all recognition
 
#65 14.04.2012 12:26
Jeg troller bestemt ikke. Men du kan lige få det her svar som jeg har skrevet til en anden.

Jo, men hvis du ser spiller som Karrigan, zonic og friis (ved godt at han forlod mtw af personlige årsager) og minet.

Men hvis vi ser på de spillere så kunne vi sagtens lave et super stærk team. Men på den anden siden, kan jeg også godt se at det ville blive svært at finde sponsor/organsation til dem i disse tider.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#199 02.06.2012 16:46
Problemet ligger jo bare i at de 5 spillere, som kunne være med til et internationalt top team, formegentlig ikke kan spille sammen gennem længere tid, da deres spillestil, personlighed, ect. slet ikke fungere sammen.

Altså tænk dig nu for fanden lidt om, fremfor bare at sige "FUCK JA, 5 GODE SPILLERE, SÅ KØRER DET BARE! IND MED PENIS!"
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
 
#200 02.06.2012 20:01
Ja du har ret. Men man ved det jo ikke før man prøver om det fungere. Vi havde 4 spillere som kunne samme og så friis der ikke fulgte sig velkommen i mtw eller hvad fanden det nu var. Og tak fordi du synes at jeg er helt blank, når jeg påpeger at vi har de spillere der skal til at blive et tophold på niveau med de 4 store :-)
Og vi har bl.a. 12 spillere danske spillere i semifinalen i fnatic cuppen, hvor der er 7 danskere i selve finalen :-)
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#201 02.06.2012 20:36
Okay, næste gang du poster, så bliver du altså nødt til at læse din comment igennem, inden du trykker "Post" fordi den er så fyldt med fejl, at jeg ikke aner om jeg forstod det du mente.

Men problemet er jo at du har den der "JA VI PRØVER BARE OG SER OM DET FUNGERE" men sådan er det jo for helvede ikke.

Hvis du vil have et team op og kører skal de spille sammen.

Det kan da godt ske de kan klare sig fint, men der skal jo en lang process igang, som mange af de spillere har prøvet mange gange.

Så dit ævl og bævl med penge og lønninger er så fejlplaceret som noget kan være.

Mange søger jo nok hold, hvor de så kan falde til, fremfor at skulle igennem den lange opbygnings process af et nyt hold, som du omtaler som tager de 2 dage, så er man top3....

Igen, tænk dig nu for fanden lidt om.
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
 
#202 02.06.2012 20:42
Omg.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#203 03.06.2012 00:52
Konstruktivt indlæg du lige fik smidt afsted der.

Vel lige så vel overvejet som resten af dine indlæg :)
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
 
#198 02.06.2012 16:43
Har det på samme måde :D

Han virker virkelig til at være helt blank :D

Edited: 02.06.2012 16:44
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE

Kommentarer i alt: 207   -  
Side:: [1] 2
(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.92
Modtaget 14 bets2% på draw
Endelige odds: 6.20
Modtaget 0 bets48% på <ua> Natus Vincere
Endelige odds: 2.00
Modtaget 6 bets
16-4 til fnatic
ESC vs. Western
41% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 2.19
Modtaget 12 bets2% på draw
Endelige odds: 5.94
Modtaget 1 bets57% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 3 bets
16-7 til Western
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
k1ck vs. ENTiTY
69% på <pt> k1ck
Endelige odds: 1.52
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets30% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 2.61
Modtaget 0 bets
16-11 til k1ck
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro