Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

Xapso rør på sig igen - nyt ungt hold

Skribent: Trier
Tidspunkt: 08-05-2012 22:54
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Xapso er fra dags dato at finde på Counter-Strike 1.6 scenen igen. Et nyt, ungt mandskab er kommet ind under den ellers så hypede organisation.

Xapso er allermest kendt for at have huset det nu tidligere Wikipediots hold, som for snart en måned siden valgte at smutte.

Det nye hold består af en række unge talenter, der er ført an af Julian 'zylon' Daugaard. zylon har senest spillet med i iF, der oprindeligt fik en plads i DELs 1. division, men måtte trække sig i starten af sæsonen.

Vi fangede selvsamme zylon til en kort kommentar:

"Vi er glade for at kunne komme i samarbejde med Xapso og VIKINGdom. Det var lige, hvad vi har brug for som hold. Vi er undergrunden af Counter-Strike, men vi skal nok nå toppen og vi er nok det bedste sociale hold, jeg har set. Til tider er vi lige den kombination der passer sammen og jeg ved, vi kan nå toppen af dansk cs. Vi har motivitationen og vi har vores tillid til hinanden, så det skal nok blive godt. VIKINGdom ER SØD!"



Organisationens ejermand, Christian 'VIKINGdom' Badsted, er også glad for at byde holdet velkommen:

"Det har været en vild aften for den gamle og xapso.com. Først blev jeg kontaktet af et CS 1.6 team så af et DOTA. Dota være sig på vej op. Jeg blev rundtosset men vi fik afklaret nogle ting. CS 1.6 skulle spille en kamp hvor jeg var ingame og så som spectator. De spillede mod frenzy og kom bagud 0-7! De var aldrig oppe og skændes og det er extremt vigtigt for mig og der var de sådan set inde i varmen. De er nu vores nye CS 1.6 team og mangler rigtig meget i at blive rigtig gode men de har talented. De kan teknikkerne så nu mangler taktikkerne. Det skal nok komme i takt med at de spiller bedre og bedre teams i pcw's. Jg tror at de kan blive gode, rigtig gode endda!!!"



Xapso med ungt blod:

Julian 'zylon' Daugaard
Ricko 'zomo' Træholt
Kiawash 'divunE' Davoodi
Danni 'Duex' Holmelin
Mikkel 'Qwickz' Lindtner




Kommentarer i alt: 452   -  
Side:: 1 2 [3] 4 5

#76 09.05.2012 08:39
What Jøgge & Doom said. Tag jer sammen med den barnlige attitude og lær at onde folk noget.

Edited: 09.05.2012 08:39
Bevar roen. Støt melis!
 
#81 09.05.2012 08:53
Synes nu ikke ligefrem, at det er en barnlig attitude der præger argumenterne imod sponsoratet af netop disse spillere. De seriøse kommentarer i denne nyhed har argumenteret voksent for og imod.
 
#83 09.05.2012 08:57
Det er også fint nok at folk gør det. Men så tjek lige dwights kommentar neden under os...
meh
 
#86 09.05.2012 09:02
Well, det er ikke alle der kan prale af at være over 20, og noget af charmen ved det her site er da i ligeså høj grad når folk lukker lort ud frem for ren saglighed :-)

kønt er det dog ikke..
suk....
 
#89 09.05.2012 09:14
"og noget af charmen ved det her site er da i ligeså høj grad når folk lukker lort ud frem for ren saglighed :-)"

Charmen ved XplayN har været at folk har en skarp pen, og at bølgerne kan gå højt. At folk lukker lort ud, er bare ødelæggende og demotiverende for alle, især for dem der rent faktisk bidrager med noget seriøst arbejde til sitet, som staff og skribenter.
meh
 
#132 09.05.2012 11:56
Amen.
Icecold sad midt i manden
 
#260 09.05.2012 17:44
Touché, jeg formulerede det forkert - er selvfølgelig enig med dig.
suk....
 
#403 11.05.2012 17:27
Dobbeltmoralsk much? :-)
unbindet y in-game
 
#405 11.05.2012 17:35
Nej, din sinke.
meh
 
#88 09.05.2012 09:06
Selvfølgelig vil der være barnlige kommentarer, der er der stort set i alle nyheder. Men synes, at dem der mener, at det er en god idé med sponsoratet hæver sig over masserne med kommentarer som den Fader skriver. Se f.eks. VIKINGs egne kommentarer. Dem ku' man også antyde var "barnlige", men alligevel er det ifølge Faders kommentar kun dem, der er imod sponsoratet, som har en "barnlig" attitude.
 
#92 09.05.2012 09:20
Jeg havde nok heller ikke formuleret mig som Vikingdom, men om ikke andet er det stadig en reaktion på at nogle teams latterliggør det, at han rent faktisk giver et nyt hold chancen. Dét er barnligt af folk, især fordi at for ikke så længe siden klynkede de over at scenen var for lukket og ingen fik chancer for at spille under ordentlige organisationer.
meh
 
#94 09.05.2012 09:36
Man skal vel også passe på at skære alle over én kam. F.eks. mener jeg ikke at have set en person som z0rgan whine over, at nyere eller, om man vil, dårligere spillere fik chancen hos en organisation, som han mener ville have brugt sine ressourcer bedre andetsteds.

Desuden kan Vikingdoms statement og formuleringer, samt de spillere, der spiller på holdet biddrage til, at mange mener det er et useriøst foretagende, som ikke specielt gavner scenen. Mange af dem, der kommenterer kender jo de forskellige spillere, og ved hvordan de opfører sig. Det er ikke utvivlsomt, at mange af de "negative" kommentarer er grundet folks kendskab til spillernes opførsel, hvilket gør, at kritikken omend anderledes (og dårligt) formuleret er rettet mod, at scenen ville have mere gavn af at dette sponsorat havnede et andet sted.

Omvendt kan det også være, at mange slet ikke kender spillerne, og derfor ikke ser dette som fremgang på scenen, da det for dem bare virker som en døgnflue. Se f.eks. hold som GameStyle, der også fik en nyhed, hvor der også var negative kommentarer. Personligt mener jeg ikke, at GameStyle-holdet var en nævneværdig fremgang for scenen, hvilket jeg tror de fleste vil være enige med mig i.
 
#130 09.05.2012 11:54
Folk klynkede over, at scenen var for lukket for gode, nye spillere til at komme op på hold med ældre, rutinerede spillere. Folk klynkede ikke over, at et nyt "randomhold" som det her ikke kunne få en organisation :P
 
#196 09.05.2012 14:33
Ja, det var nok tættere på at det var sådan det var. Men så havde folk sikkert bare whinet over at en eller anden spiller havde fået lov til at lege med de store drenge.
meh
#77 09.05.2012 08:41
Hahaha, at et hold som dette kan få en så forholdsvis "seriøs" organisation :DDDDD
det arrogante sviN
 
#102 09.05.2012 10:23
Du kan få dig et hak i brugerniveau, idiot.
 
#115 09.05.2012 11:09
du er så skide sød <3 :D
www.razerzone.com
 
#250 09.05.2012 16:52
Er det kommentaren, du har svaret på, der trækker ned? Eller er der mere bag?
 
#365 10.05.2012 17:59
Han er bare sådan fordi han har magt på siden.
 
#376 11.05.2012 11:03
Skulle bare lige være sikker på, om xplayn bestemmer, hvad der er sjovt, og hvad der ikke er sjovt.

Edit: Kan endda se han har slettet min anden kommentar. Det floooot.

Edited: 11.05.2012 11:05
 
#374 11.05.2012 05:55
Ja, det var da helt uacceptabelt at skrive, som han skriver! Godt vi har sådan nogle gode admins.
:)
 
#396 11.05.2012 14:41
Det er vigtigt at vide, hvornår man skal åbne munden, og hvornår man skal tie.

Det er okay at debattere, være spydig og bølgerne må gerne gå højt. Det har jeg intet problem med. Men så skriv for helvede i satan noget bare tilnærmelsesvis fornuftigt - ellers nuker vi.
#84 09.05.2012 09:00
Held og lykke :-)
 
#205 09.05.2012 14:44
God stil Timm!

Det er sgu for lidt der giver dem lidt med vind!
Only god can judge me...osv
#85 09.05.2012 09:00
Har ikke selv spillet aktivt cs i et par år, men det her er tydeligvis hvad der altid har været galt; at de samme 25 spillere ikke kan holde hinanden ud i mere end fjorten dage, men alligevel løber med alle aftalerne fordi de kan aime. Jeg synes det er fint at et hold bestående af andre end de førnævnte 25 får chancen - netop fordi de ønsker at arbejde sig op; det kunne dog lyde til at Xapso måske burde have valgt nogen der havde lidt mere niveau.... Det kan jeg dog ikke kommentere på da jeg ikke kender dem.
suk....
#87 09.05.2012 09:02
Gl med holdet, håber i er bedre end dengang jeg var aktiv :)
#91 09.05.2012 09:17
Gl mikkel :) så er der lan de næste 365 dage i øresunden :D
#93 09.05.2012 09:25
Altid dejligt at se der stadig er folk der gider ligge noget arbejde i eSport :)
#96 09.05.2012 09:39
Zylon på et hold... kan ikke se langtidsplanerne for det projekt.
#97 09.05.2012 09:44
Altså, er slet ikke i tvivl om, at qwizk er en rigtig fin caller! Men fremtid i det, ser jeg aldrig nogensinde.

Du har da ikke spillet i over 6 måneder mikkel? Er det zykon der kaldte dig tilbage??? :---D
#99 09.05.2012 10:17
Tillykke til de 5 unge knægte-.

Dejligt at se Vikingdom tager en chance med nogen nye

Så held og lykke til alle sammen.. P.S dejligt at se det ikke er de "samme" spillere som man så tit ser skifte til nyt hold.


P.S Davoodi er alt for nice et navn... Bare jeg havde det.!! :D ;)

Edited: 09.05.2012 14:40
Only god can judge me...osv
 
#192 09.05.2012 14:30
Hvem var de der fakers?
 
#203 09.05.2012 14:40
Heheheh fucked... Jeg havde blandet 2 ting sammen :D ! Ìngen fakers dude my bad
Only god can judge me...osv
 
#359 10.05.2012 16:33
Var det ikke dem der "deltog" til Isak cuppet, DU mente?:-)
 
#361 10.05.2012 17:15
Jo nemlig :D
Only god can judge me...osv
#103 09.05.2012 10:23
Håber i har lært ordenlig cs om nogle måneder og flækker alle dem der sviner jer :D
gogogo
#107 09.05.2012 11:00
Held og lykke til jer alle. Lad os nu i fællesskab bygge en scene op med de mennesker der stadig støtter spillet. GJ viking :)
What we think, we become
#109 09.05.2012 11:04
Lack of ambition
Sker der for folk?
#110 09.05.2012 11:04
Held og lykke med det Xapso.

Dejligt at se, at nogen stadig kæmper for verdens bedste FPS-titel nogensinde.
NOBODY expects The Spanish Inqui
#112 09.05.2012 11:08
Hvad er det der sker med brugerne herinde? Hvorfor er det man konstant har en trang til at træde på folk der får chancen? Hvad er der galt med jer?

Jeg kan da også godt se det ikke er det gamle Xapso niveau, men der er da INGEN grund overhovedet til at opføre sig som 100% idioter.

Jantelovens lange finger, huh? I burde virkelig være glad for at der faktisk er nogen som gider at støtte CS scenen idag, da den er d.e.a.d!


Drenge, held og og fucking lykke til. Skud noget headde og fyr den af!

Edited: 09.05.2012 11:09
Supra Societatem Nemo 1964
 
#119 09.05.2012 11:39
Når der er et hold som Aceby, som har et bedre nivaeu.

En mand som berygtes for cheat (divunE) og et hold som taber en kamp og kommer ind i en organisation på det grundlag, er det er klart at der er utilfredshed. Jeg mener selv det er forkert valg af Vikingdom, men lade resultaterne bevise om de kan eller ej og om divunE kan skyde 3 uden sine gode smokes. Samt spille mod en modstander man ikke kender???

Fik mulighed for at bevise noget til DEL i 1 div. og vælger fra. Så er det et problem.

Hvis de nu havde spillet DEL 1 div. Så havde man måske en anden holdning til dem.

Edited: 09.05.2012 11:43
Flame on, motherfucker!
 
#122 09.05.2012 11:46
Kan godt forstå Vikingdom, ville ikke lægge penge i et hold, som skal have noget mere end det her. Og samtidig har udvist mangel på professionaltiet.

Bare for at tage aceby eksemplet.

Det ville give mening at støtte et hold som LAST_KINGZ, hvis de bare var et hold.

Edited: 09.05.2012 11:49
gogogo
 
#125 09.05.2012 11:50
Men jeg tror ikke aceBy får et andet tilbud..

Edited: 09.05.2012 11:50
Flame on, motherfucker!
 
#133 09.05.2012 11:57
Så må de lade være med at grave deres egen grav. Det er trods alt mere risikofrit at tage dem her ind end Aceby (de forventer garanteret LAN-transport, LAN-betaling osv) modsat dem her, som sikkert skal bevise noget før der kommer overvejelser om LAN betaling.

At du giver så meget credit for acebys DEL turnering er også forkert, de har heller intet bevist på LAN.
gogogo
 
#134 09.05.2012 11:59
Men tilgengæld har de præstere noget online, i forhold til nuværende xapso?

Edited: 09.05.2012 12:00
Flame on, motherfucker!
 
#135 09.05.2012 12:04
Derfor forventer de også flere penge til noget, selvom de stadig ikke har bevist noget på LAN. Og den risiko er Vikingdom ikke villig til at tage, især når de allerede før har bailet et lan, fordi de ikke har styr på tingene.

Det kun gætteri, men en plausibel forklaring.

Med det her hold kan han vinde alt og tabe intet.

Edited: 09.05.2012 12:05
gogogo
 
#136 09.05.2012 12:06
Nogle forventere mere end andre, sådan er det. Men hvis Vikingdom føler det god beslutning for ham, så fred vær med det synes bare det er en forkert beslutning i forhold til fremtiden i dansk cs.

Men denne her debat kommer ikke videre.
Flame on, motherfucker!
 
#138 09.05.2012 12:15
De sidste 5-6-7 år har "up and comming" hold forventet at skulle få smidt det ene sponsorat i ryggen efter det andet, efter nogle gode præstationer over en kortere perioder. Det sker bare aldrig. Førhen var folk villige til at betale af egen lomme og præstere til et, to eller tre events før de fik noget der kunne bruges til noget. Selv ArcadioNs hold har skulle præstere til LANs før de fik noget, det så vi med p00nhandlers inden de blev Full-Gaming og vi har set det nu her med Wikipediots inden de kom i eSrael for et enkelt event, hvor de skal præstere, inden eSrael går all-in.

Edited: 09.05.2012 12:18
gogogo
 
#315 10.05.2012 00:11
Det kan jo være at han ikke gider tage Aceby ind fordi nogle af spillerne gang på gang har opført sig som nogle umodne møgunger. Apropos #213

Edited: 10.05.2012 00:12
SOUL SURVIVOR
 
#213 09.05.2012 14:58
Istedet for du sidder og lukker lort ud for andres munde, så bedes du tie stille;-).

GLAD NU XPLAYN.COM?!?!?!?!?! MEN EN AF JERES ADMINS MÅ SIDDE OG SKRIVE IDIOT: DOBBELT MORALE LÆNGE LEVE!

Edited: 09.05.2012 14:58
Preben Kartoffel
 
#221 09.05.2012 15:31
Hvis moral er godt, så er dobbeltmoral dobbelt så godt ?
#elipse @ Quakenet
 
#262 09.05.2012 17:53
Slot er ikke admin, han er redaktør.
 
#264 09.05.2012 17:58
Stor i ord, lille på jord. På køl med dig.
 
#346 10.05.2012 13:45
Er det ikke arrogant ikke at svare? Eller er det bare fordi, du ikke har et ordentligt svar på mit spørgsmål?
 
#377 11.05.2012 11:07
Men "risiko" for at blive newbie... Må jeg så ikke anbefale dig at læse jeres regelsæt for kommentarer på sitet for derefter at udpege en god grund til at slette min kommentar? Kunne være dejligt at se hvad jeg skrev, som gjorde det okay at slette min kommentar. Bare så jeg ikke gør det igen...
 
#378 11.05.2012 11:12
Drop du bare det allerede...
De gør hvad der passer dem, de har nemlig deres egne regler internt.
Hop i havet ?
 
#384 11.05.2012 12:09
Ja, vi er her kun for at genere brugerne. Der har du hovedet på sømmet.
 
#385 11.05.2012 12:18
Dejligt svar :) (er selv fan af ironi). Men siden slut ikke gider svare, gider du så ikke fortælle mig, hvorfor min kommentar blev slettet? Fair nok han ikke kan forsvare sin handling, men ligefrem at slette min kommentar støtter jo blot moms kommentar...
 
#386 11.05.2012 12:55
Jeg kan ikke svare på hans vegne :)
 
#424 15.05.2012 00:02
Okay. Men du må kunne svare på, hvad der giver ham, hvis navn der minder meget om slut, ret til at slette de kommentarer jeg har skrevet? For det må jo stå i regelbogen et sted. Kan jo se i #320 at I ellers ikke sletter/nuker osv. og det er en forkert holdning de fleste brugere har om jer…
 
#425 15.05.2012 09:14
Nej, reglerne indeholder ikke samtlige scenarier for kommentarer der må slettes. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Derfor er der admins, der selvstændigt vurderer om en kommentar er i orden eller ej. Den vurdering kan variere fra admin til admin og derfor skal jeg ikke sidde og redegøre for hver eneste slettede kommentar.
 
#426 15.05.2012 10:54
Men så må du forstå, at folk synes, I(nogle) admins er helt væk i stedet for at forsvare jer selv hele tiden. Jeg har fået slettet et ganske simpelt spørgsmål, fordi han ikke kan svare på det (og det derfor udstiller ham som… (tør jeg skrive idiot?)). At ens spørgsmål bliver slettet, er der nok mange, der mener er hul i hovedet :)
 
#427 15.05.2012 11:30
Det er jo ikke noget nyt at folk synes at admins er idioter. Sådan har det alle dage været.
 
#430 15.05.2012 14:24
Ja. Men hvor tror du, det kommer fra? Er det hele bare et stort komplot? Når der er så mange med den mening, er der nok noget om det. At slot sletter mit spørgsmål, og samtidig gør jeg ikke kan skrive i 24 timer, hjælper nok ikke så meget på opfattelsen af admins. Men det er da godt hvis du kan forstå det. Det beviser jo bare at brugerne har ret :D. Men som jeg lige har skrevet, så forklar endelig hvad der giver ham ret til at slette mine kommentarer.
 
#432 15.05.2012 15:58
Det er en diskussion jeg ikke gider at gå ind i - slet ikke midt i en dækningsnyhed.

Hvis du har en klage, er min mailboks åben.
 
#433 15.05.2012 20:42
Slot skriver ”Jeg må kalde folk idioter, hvis de opfører sig idiotisk. Længere er den ikke. Vil man debattere herinde, må man gerne være spydig, og bølgerne må gerne gå højt.” At du tolker det, jeg skriver som flabet, er vel ikke et regelbrud? Så kan I sgu slette mange flere kommentarer, end I allerede gør :)

Hvad nytter det jeg klager over Slot er pigesur? Du kan/vil jo ikke gøre noget ved det.
Det er fair nok han ikke svarer (fordi han ikke kan/ved han ikke kan svare noget fornuftigt), men at slette mine kommentarer og sætte min status ned, er da hul i hovedet.

Men hvis du oprigtigt kan sige en klage ville blive taget til efterretning, skal jeg da overveje at sende dig en mail :)
 
#395 11.05.2012 14:39
1. Det er idiotisk at kalde mig Slut. Det har du lært nu.

2. Jeg må kalde folk idioter, hvis de opfører sig idiotisk. Længere er den ikke. Vil man debattere herinde, må man gerne være spydig, og bølgerne må gerne gå højt. Men usaglige, Rasmus Modsat-troll-lignende, teenage-hysterier, de bliver nuket langt ned i helvede. Og hvis du har et problem med det, så kan du pille af.

Edited: 11.05.2012 14:43
 
#413 12.05.2012 14:56
Haha. Jeg må jo ikke kalde dig en idiot, fordi du opfører dig idiotisk :D Desuden er u og o meget tæt på hinanden.

Jeg må da ikke være spydig, når du sletter min kommentar… Hvilket jeg stadig mangler en forklaring på.

Heldigvis er din mening ikke vigtig, så jeg har intet problem med det :)

 
#423 14.05.2012 11:39
Ville det ikke være nemmere (indsæt selv det rigtige ord) at svare på mit spørgsmål end at slette mine kommentarer frøken?
 
#428 15.05.2012 11:30
Jeg tror jeg begynder at forstå hvorfor dine kommentarer bliver slettet.
 
#429 15.05.2012 14:21
Forklar endelig...
 
#431 15.05.2012 15:56
Du er flabet.
 
#422 14.05.2012 11:38
Okay. Men du må kunne svare på, hvad der giver ham, hvis navn der minder meget om slut, ret til at slette de kommentarer jeg har skrevet? For det må jo stå i regelbogen et sted. Kan jo se i #320 at I ellers ikke sletter/nuker osv. og det er en forkert holdning de fleste brugere har om jer…
 
#389 11.05.2012 13:20
Det har jeg nemlig også udtalt ja.....
Flot.
Hop i havet ?
 
#391 11.05.2012 13:29
Ok. Jeg må så skuffe dig og sige at der ikke findes nogen interne regler.
 
#392 11.05.2012 13:31
Satans også......
Hop i havet ?
 
#288 09.05.2012 18:49
Det kun gætteri, men en plausibel forklaring.

Men hvad skrev du ellers?

Edited: 09.05.2012 18:54
gogogo
 
#124 09.05.2012 11:48
Ja for INGEN har nogensinde haft mistanke til aceby :)

Syntes ikke man burde fortælle en organisation hvem de burde tage istedet eller ikke tage. Her er en organisation som ser noget positivt i et hold som han syntes utrolig godt om.
What we think, we become
 
#127 09.05.2012 11:52
Jeg synes også det fint nok at han tager en chance, men jeg forstår det bare ikke. aceBy er også en chance, dog i mindre risiko.

Edited: 09.05.2012 11:54
Flame on, motherfucker!
 
#126 09.05.2012 11:50
Nu var det ikke dét her hold som fik muligheden for at spille 1. division, men iF, hvor zylon spillede sammen med neon og tre andre.
Icecold sad midt i manden
 
#128 09.05.2012 11:52
k :)
Flame on, motherfucker!
 
#182 09.05.2012 14:12
Divune har ikke syge smokes i forhold til andre :)
DEF-KONY 1
 
#241 09.05.2012 16:32
Ej hold nu kæft, vi sad og praccet mod dem forleden dag, vi kunne jo ikke engang øve en tac hvor vi skulle bruge smokes til at "lukke" et sted af, når de sidder og giver 1shots igennem smokes.
 
#247 09.05.2012 16:42
.. gammafix :DDD
DEF-KONY 1
 
#185 09.05.2012 14:22
Det er fuldstændigt ligegyldigt, det er så lavt at se folk sidde og whine som de gør.

Folk er lort
Supra Societatem Nemo 1964
 
#275 09.05.2012 18:17
De fleste har bare for høje tanker om dem selv pga. De er sjyyge i pzeliten gathers :=D
 
#307 09.05.2012 21:27
Folk har det for sygt derinde..
Supra Societatem Nemo 1964
#129 09.05.2012 11:54
GL drenge håber på det bedste! :D
#131 09.05.2012 11:54
Held og lykke, vi må tage en pracc snart, så er der kamp om top5 pladsen i DK, Lool
 
#141 09.05.2012 12:29
i pracc?
fuck you
 
#152 09.05.2012 13:12
hehehehe
Læs nu hvad jeg skriver
#142 09.05.2012 12:32
GL Qwickz og zylon! Hvis der er hold i rygterne bør i nok skifte divune og zomo ud :-]
fuck you
#143 09.05.2012 12:36
Folk burde græde noget mere.. Seriøst hiv jer selv mere i dildobassen.8-------)
- GL! Hold nu fast ikke!;-)
2bl

Kommentarer i alt: 452   -  
Side:: 1 2 [3] 4 5
ESC vs. Western
40% pï¿¥ <dk> Western Wolves
Nuv₩rende odds: 2.23
Modtaget 3 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.12
Modtaget 0 bets58% pï¿¥ <pl> ESC Gaming
Nuv₩rende odds: 1.74
Modtaget 0 bets
22.05.13 19:00
fnatic vs. NaVI
50% pï¿¥ <dk> fnatic
Nuv₩rende odds: 1.95
Modtaget 3 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.12
Modtaget 0 bets48% pï¿¥ <ua> Natus Vincere
Nuv₩rende odds: 1.98
Modtaget 0 bets
22.05.13 20:00
Wolves vs. Wizards
79% pï¿¥ <dk> Copenhagen Wolves
Nuv₩rende odds: 1.34
Modtaget 2 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.12
Modtaget 0 bets19% pï¿¥ <es> Wizards
Nuv₩rende odds: 3.20
Modtaget 0 bets
22.05.13 22:00
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro
ENTiTY vs. TCM
9% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 4.22
Modtaget 0 bets2% på draw
Endelige odds: 6.17
Modtaget 0 bets90% på <de> TCM-Gaming
Endelige odds: 1.18
Modtaget 13 bets
16-6 til TCM
tRICK vs. eSuba
20% på <dk> tRICKED
Endelige odds: 3.14
Modtaget 4 bets2% på draw
Endelige odds: 5.92
Modtaget 1 bets78% på <cz> eSuba
Endelige odds: 1.36
Modtaget 5 bets
2-0 til tRICKED
fnatic vs. CPHW
40% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.23
Modtaget 0 bets1% på draw
Endelige odds: 6.57
Modtaget 1 bets59% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.73
Modtaget 0 bets
16-19 til Copenhgen Wolves
fnatic vs. SF
75% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.40
Modtaget 5 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets24% på <dk> Server-Forge
Endelige odds: 2.91
Modtaget 0 bets
16-6 til fnatic