Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

Friis forlader mTw til fordel for fnatic

Skribent: Slot
Tidspunkt: 08-09-2011 18:02
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

I forrige uge var vi vidne til en bemærkelsesværdig udskiftning, da Michael 'Friis' Jørgensen erstattede Alexander 'ave' Holdt i mTw.

Hvad der lignede en tiltrængt styrkelse af holdets AWP-side, falder nu til jorden med et brag. Friis forlader mTw til fordel for den svenske ærkerival fnatic.

Nyheden sender det danske håb tilbage i uvisheden med dyb undren over Friis' valg.

Vi har talt med en tydeligt påvirket zonic, der slet ikke forstår valget, men naturligvis må acceptere den danske spillers flagskifte.

For at fylde tomrummet ud, har mTw hidkaldt ave, der altså bare fik 11 dages pause fra scenen. Han hjælper holdet i den afsluttende kvalifikationsturnering til IEM Global Challenge 6 New York, der spilles på lørdag.

Danny 'zonic' Sørensen er naturligvis nødt til at respektere friis valg, men der er langt til forståelsen:

Bare 10 dage efter Friis blev præsenteret i mTw, forlader han jer. Kan du ikke prøve at forklare, hvordan i alverden det kan ske?
Jeg ved at Michael får mere løn i fnatic end i mTw, og jeg er sikker på det helt klar har spillet en faktor af hans valg. Jeg ved også at beløbet ikke er synderligt større end hvad vi får, og derfor forstår jeg ikke hans beslutning.

Hvad tænkte du, da du fik at vide, at Friis forlod jer til fordel for fnatic?
Det var fint nok for mig. Jeg havde fortalt Michael at jeg synes det var i orden han overvejede det tilbud. Jeg troede selvfølgelig også at det var et nyt fnatic hold, hvilke spillere jeg ikke ville skrive her, som skulle joine. Men da jeg hørte om holdet, så forstod jeg ikke hvorfor han (i manges øjne) ville joine et dårligere hold.

Men hvis du fik muligheden for at tjene en skilling mere hos et andet hold - havde du så ikke selv truffet samme valg?
Jo hvis jeg fik hele pakken med. Fnatic er ikke det samme hold som det var i 2009, og med alt respekt for Michael så tvivler jeg ikke på de bliver et hold der vinder store turneringer ude i fremtiden. Michael på vores hold var en anden sag, da jeg synes vi er et af de bedste hold der er. Vores store problem var bare at vi skulle bruge en main AWP, og Michael passede perfekt ind på vores hold.

Hvorfor tror du, han har taget den beslutning?
Michael er en fremragende spiller, men har aldrig rigtig vundet nogle store turneringer. Personligt så tror jeg at vi er ved at opleve de sidste år/måneder af CS 1.6, så hvorfor ikke vælge et hold og så evt. have muligheden for at vinde store turneringer? Jeg tror også, han har glemt, at han ikke alene misser en eventuel tur til NY, så misser han også SEC og højst sandsynlig WCG-kvalifikationen.

Så du tror, han har valgt fnatic på grund af den marginalt højere løn?
Jeg tror det er en blanding af flere ting. Tror han har misforstået en masse ting med mTw organisationen og os spillere. Han har måske ikke følt sig hjemme, eller forventet at vi havde taget bedre i mod ham. Jeg kan så fortælle at han har fået samme behandling som alle andre der har spillet på det her hold, og som gammel ræv i det her spil, så fatter jeg inderligt ikke hans beslutning.

ave vender tilbage til holdet for at spille med på søndag - er det permanent?
Det har vi ikke taget stilling til nu. Jeg vil gerne sige at jeg er dybt taknemmelig for han tager tid ud af hans travle skema og hjælper os i disse svære tider. Planen er at han hjælper os til New York, og hvis vi kommer til NY, må vi snakke om hvor meget han kan spille op til.

Hvad sker der med mTw, hvis ave beslutter sig for, at han ikke har tiden til at spille med jer?
Det er svært at svare på. Jeg har spillet for det her hold i mange år efterhånden, og jeg ville være ked af at skulle skifte organisation. Hvis mit hold dog kan finde et nyt hjem og en fornuftig femte mand, så er der selvfølgelig en mulighed for at vi kan fortsætte.

Er der da ikke mulighed for, at I kan finde en ny 5. mand og fortsætte i mTw?
Planen pt. er at spille med Alex på søndag. Vi har ikke taget stilling til en ny femte mand, men lige nu er det også bedst bare at fokusere på at komme til NY, og så må vi se derefter.



Med ave tilbage i trøjen, ser mTw sådan ud:

Danny 'zonic' Sørensen
Martin 'trace' Heldt
Oliver 'minet' Ari Minet
Timm 'ArcadioN' Henriksen
Alexander 'ave' Holdt (standin til IEM-kval)



Holdkortet hos det svenske mandskab ser således ud:

Patrik 'cArn' Sättermon
Richard 'Xizt' Landström
Rasmus 'Gux' Ståhl
Faruk 'pita' Pita
Michael 'Friis' Jørgensen




Friis er altså på vej ud af dansk Counter-Strike. I den tid har han været omkring følgende hold:

Spirit of Amiga
TCM Gaming
GeekHosting
Roskilde Ravens
way2go
FullGaming
XLBet.ATS
ideal Gaming
CAP
cLANDK
Ins Gaming
team fatcap
mTw




Kommentarer i alt: 457   -  
Side:: 1 2 [3] 4 5

#122 08.09.2011 19:54
Ja idiotiske kommentarer er der i hvert fald nok af i den her nyhed, hold da kæft hvor tror folk de er kloge. Desuden er nyheden jo bare ren pis (sorry slot). Der bliver nævnt massere af klaner, men der er åbenbart ikke styr på, at halvdelen er de samme med forskellige organisationer.

GJ :)


Edited: 08.09.2011 19:59
 
#131 08.09.2011 20:01
Helt enig. De hold er jo med de samme spillere mange, mange af gangene.
I R MOVIE MAKER
 
#140 08.09.2011 20:11
Men du må da indrømme, det er uprofessionelt at skifte klan efter blot 10 dage? Så er spørgsmålet om han skulle have givet det en chance i første omgang.. ?
 
#144 08.09.2011 20:14
Jo det kan vi hurtigt blive enige om, men nu kender vi jo heller ikke alle detaljer. Men nu skimtede jeg bare ned over kommentarerne, og det er jo personlige angreb omkring han person, uden folk egentlig ved noget som helst. Samtidig er nyheden jo bare så farvet som noget kan være :D ?
 
#267 09.09.2011 02:03
Helt ærligt, så synes jeg det er okay, at folk kritisere ham! Som både starz og lizzard skriver længere oppe, så skifter han fra et dansk hold til et svensk hold 10 dage efter han havde sagt ja til mTw. Kontroverser eller ej, så er det pinligt imo. Der er jo heller ikke nogen der kalder ham en nar eller idiot osv. De konstatere jo bare at det er tamt. Og det der med klanerne... Det er da pisse ligegyldigt. Det havde da endt skrigende komisk hvis man havde prøvet at skrive den her nyhed neutralt! :D Det kan da næsten ikke lade sig gøre. Det er det altså for sært til. Friis er sikkert en flink fyr, men det her er ikke god reklame for hans person!
 
#369 09.09.2011 18:01
Sidder og tænker det samme. Jeg har aldrig set Michael som en clanjumper, og som du selv siger, folk ved jo ikke hvorfor han valgte som han gjorde. De som tror på, at den smule ekstra løn skulle være grundlaget for hans valg, tror jeg i hvert fald tager fejl :)
Catch you on the flipside!
 
#371 09.09.2011 18:07
h

Edited: 09.09.2011 18:14
#125 08.09.2011 19:56
GL til begge parter :)
#126 08.09.2011 19:58
hva satan tudefriis?! så du pludselig i fnatic.. hva den af?
:)
#127 08.09.2011 19:59
Seriøs kommentar herfra: For helvede hvor er det ærgerligt at vi ikke ser friis på det danske hold. Et held og lykke med dit valg skal du have alligevel Michael, men ærgerligt er det altså.
Det hedder "masser"!
 
#133 08.09.2011 20:02
Jeg er nu mere til mænd.
Givenged.dk
 
#177 08.09.2011 21:45
Men ved man skriver for mange useriøse kommentarer, når man skal understrege at man er seriøs :D
#132 08.09.2011 20:02
mTw|kalle

:O
#135 08.09.2011 20:04
zonic på AWP'en, og suraNga ind som aimmaskine^2. :D Ellers bliver Sunde nødt til at vende tilbage, da han uden tvivl er kæmpe savnet!

GL i fnatic Friis. Skal nok blive spændende at se fnatic kampe igen så. Kunne desuden være fedt at se Xizt i omdrejninger igen!
No Keyboard Detected - Press F1
#143 08.09.2011 20:14
mTw|blameF
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
 
#253 08.09.2011 23:54
de spiller jo på LAN!

;)
Plz? try to aim at me?
 
#355 09.09.2011 16:00
xD !
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
#145 08.09.2011 20:21
vil fandme gerne høre, hvad friis har at sige til alt det her :)
CS is my adrenalin!
#146 08.09.2011 20:22
hold da helt sunshine jeg er skuffet over Friis!..........................
#147 08.09.2011 20:26
Synes godt nok at i udstiller Michael på en nedgørende måde, både mTw og XplayN. Glæder mig godt nok til at se hans side af sagen. Der er jo ingen tvivl om at Michael på en eller anden måde slet ikke har følt sig velkommen på det hold. Underligt er det også at i vælger at offentliggøre at Michael skal i fnatic før fnatic overhovedet har fået en chance for at offentliggøre deres nye hold. Måske er det bare mig men jeg synes det er noget værre rod det her.

Når det er sagt så håber jeg at i kan finde en 5. mand der kan fit in i jeres rækker.

Held og lykke begge parter.
 
#154 08.09.2011 20:41
Kan ikke forstå hvorfor du mener vi (mTw) udstiller Michael, udover at sige vi spillemæssigt ikke forstår hans beslutning. :S
 
#158 08.09.2011 20:59
Du siger at i står uforstående over for hans valg og begrunder det med at fnatic får mere i løn. Nu kender jeg snart Michael ret godt og jeg er 220% sikker på at han ikke spiller for pengene og jeg er endnu mere sikker på at han ikke har skiftet pga. mere løn. Min ovenstående kommentar var klart mere hægtet på XplayN end jer. Det var bare det jeg bed mærke i. Tror nu også at der ligger mere bag ved denne sag, som du selvfølgelig ikke kan/vil udtale dig om offentligt, hvilket er fuldt forståeligt :)
 
#172 08.09.2011 21:26
Jamen jo mere det ikke handler om pengene, jo mere forstår jeg det ikke. Det er det jeg giver udtryk for, og så er jeg pisse skuffet over at han vælger lige præcis dét hold fremfor os.. :)
 
#185 08.09.2011 21:53
Fix karrigan, koste hvad det vil !!! ;=)
 
#193 08.09.2011 22:12
Du tager fejl :)
fabrikismen
 
#161 08.09.2011 21:08
Arh, det er ret udramatisk, mon ikke den lille ridse heler hurtigt? Fnatic har holdt os hen i over et døgn snart, så mon ikke de har haft chancen for at offentliggøre skiftet? Det er jo helt almindeligt kendt efter rygtets offentliggørelse på både HLTV.org og rakaka i går altså. Jeg synes sgu det trækker lidt op til Emma Gad.
Det hedder "masser"!
 
#330 09.09.2011 13:22
Ud over det er det vist som nyhedssite ret normalt at offentliggøre nyheder, når man har fået dem bekræftet. Også selvom dem man omtaler ikke har fået sendt pressemeddelelsen ud endnu :)
hunter/hunted
 
#339 09.09.2011 14:16
Ja, jeg ved det, det er jo kun den lidt specielle esport-etik der gør at vi overhovedet debatterer det :)
Det hedder "masser"!
#148 08.09.2011 20:28
sunde, karrigan, suranga, coloN - Så har i da en liste på 4 at gå ud fra, så er det igang med tryoUtz
#149 08.09.2011 20:29
mTw|MODDIII
80% of success is showing up
 
#153 08.09.2011 20:39
Enig!
Har du fået set meget af Köln?
 
#155 08.09.2011 20:50
endnu et stort ego at holde styr på:D? Eller tager jeg fejl af moddi?
Hooch is crazy!
 
#179 08.09.2011 21:47
De gange jeg har spillet med moddi, hvor jeg har været AFK fra CS i 2år og med mit generelle niveau har stunket som en sindsyg, har han virket kjæmbe finn (det bedste svensk jeg kan) og ikke som en person der skulle ha' et for stort ego.
 
#198 08.09.2011 22:19
Havde bare hørt noget om at han var lidt af et problem og det var derfor han ikke rigtig havde fået chancen for et svensk tophold.
Nu har jeg så også spillet et par gathers med/mod ham inden på pz2 og der virker han jo også..kjæmpe finn, men det jo heller ikke helt det samme^^
Hooch is crazy!
 
#279 09.09.2011 07:07
Muligvis ikke, men bedre holdning at have af manden end løse rygter :D
 
#361 09.09.2011 16:40
jo deeeeeet
Hooch is crazy!
 
#168 08.09.2011 21:13
+1 !!!!
 
#184 08.09.2011 21:53
Det ville være nice! Moddii bor endda i DK jo!
Chuck Norris can divide by zero.
 
#270 09.09.2011 02:42
er det ikke tyskland du tænker på? mener da at han var en af de 3 fra ESC der flyttede dertil for at kunne spille EPS.
 
#282 09.09.2011 07:48
Moddii bor med Juliebabz i Viborg. Men jeg ved ikke om moddii står som tysk, da han sagtens kan pendle eller om der er 3 andre. Kan sgu ikke huske det.
Chuck Norris can divide by zero.
 
#314 09.09.2011 11:48
nå, det kan sgu godt være det er tre andre, ved bare at der er tre af dem der bor i ESC's hovedkvarter, i hamborg tror jeg, og var næsten sikker på at moddii var en af dem :)
#150 08.09.2011 20:35
Synes nu det er lige lovligt konservativt at folk bare ønsker at friis skal sidde på hold på mTw. Selvfølgelig har friis ikke bare jumpet til fnatic for pengenes skyld, og slet ikke uden at have tænkt over det.

Selvfølgelig er det da fint at folk ønsker at se et pure-dansk nr 1 hold, men synes bare forkert om at folk skriver det er et "dumt" valgt, frem for et "trist" , "ærgeligt" valg.

Edited: 08.09.2011 20:37
#156 08.09.2011 20:53
mTw|KlimoX anyone?
 
#283 09.09.2011 08:07
"the great person, who make the gamers be ultra in gaming, and the one who is on the
sniping with awm."



Passer meget godt til mTw :D
 
#289 09.09.2011 08:34
Godt nok mangler de én awp spiller, men spørgsmålet er måske lidt, om en spiller med langt mere protchal måske vil gøre mere gavn i det lange løb.
 
#291 09.09.2011 08:47
Lunatic er desværre kun god i 1on5 :(


Tror jeg har fundet den rette!!

DaddyeN - the person who brougth the game to reallity, and who takes the 3-4-5 on an 2 on 5
 
#293 09.09.2011 08:54
Jeg er sgu ikke helt enig. Uden selwishing og perfect sorround ser det en anelse ustabilt ud.
 
#398 09.09.2011 20:30
Må man sige, men NimboeW ville nu heller ikke være et dårligt valg, selvom de mangler en AWP gut.
#157 08.09.2011 20:53
Udover at Friis beslutning måske ikke er helt fair i den forstand at han clan jumper lige hurtigt nok, så er der kun en ting der undrer mig. Er der nogle der ved om Friis kan tale og forstå svensk flydende? Hvis ikke tror jeg det bliver et flop.

Selvom de måske taler engelsk ingame, kan der i stressede og vigtige situationer komme svensk ind over. Gl med det.

Karrigan til mtw kunne være godt, men de mangler main awp desværre.

Btw Friis er snart værre end Calcer..:D

Edited: 08.09.2011 20:55
 
#165 08.09.2011 21:12
Jaaaaa, karrigan stinker lidt med awp..
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#297 09.09.2011 09:19
karrigan er nemlig ikke meant2be main awp.
I R MOVIE MAKER
 
#310 09.09.2011 11:43
Han er vel blevet bedre til at forstå skandanavisk eftersom hans kæreste er Cazzidy. Selvom hun er fra Norge, har det givet ham en bedre forståelse, for da vi var yngre var det helt af helvede til. Og det gælder både svensk og engelsk.

Også har de 100% spillet mixes/gathers sammen..

Edited: 09.09.2011 11:43
BRØNDBY
#164 08.09.2011 21:11
Lige nu forstår jeg ikke hans beslutning, men vi bliver nok klogere, når vi hører hans side af sagen. I hvert fald synes jeg ikke, det er fair nærmest at svine ham til, når man ikke kender hans side af sagen. Men ærgerligt, for nu mangler mTw stadig en decideret awp-mand, og endnu mere ærgerligt, hvis de bliver nødt til at finde en ny organisation.
HALA MADRID!
#166 08.09.2011 21:12
lær colon at spille på lan og de har den bedste awp spiller nogensinde!!
#169 08.09.2011 21:14
mTw|Moxxi <- ROFL
slap nu af maaain!
#170 08.09.2011 21:21
Sørgeligt helt klart og meget skuffende.

Dog lå jeg lige mærke til noget andet, dog meget positivt i det her..

Overvej lige at hele xplayn for en gangs skyld er helt enige. Det ser helt mærkeligt ud, enige om det hele .. hah. Synes vi alle plejer være gode til at blive uvenner, men det er nok bare mig :)
 
#255 08.09.2011 23:58
Det er faktisk rigtigt.. :D
jeg er god til at lave ligegyldi
#171 08.09.2011 21:24
Bliver nice at se sunde fyre den igen :>
Dinmor.
 
#175 08.09.2011 21:40
Sunde er i northern (not even kidding! :D)
#173 08.09.2011 21:26
Overvejer at starte igen.. bare for at redde den danske scene.
THEPILOT
#174 08.09.2011 21:35
c-c-c-c-c-c-c-claaaan juuuumpeeerrrrr
#176 08.09.2011 21:40
God nyhed. Not.
Specielt usympatisk, synes jeg det er, at i skal vise hans tidligere klaner - Hvad prøver skribenten at insinuere?
 
#182 08.09.2011 21:50
At han gerne vil være Ekstrabladet journalist.
 
#434 11.09.2011 22:12
Stop nu med at poste den der video
Bored of cheap and cheerful
 
#450 16.09.2011 21:48
U see this name, you think dirty
 
#195 08.09.2011 22:17
Hvad er det du whiner over? Han skifter fra mTw, Danmarks flagskib i gennem maaaange år, til et af deres værste rivaler, som også er svensk, og endda betegnes som et dårligere hold pt..

Hvis du vil have et 100% objektivt site altid, så det fint. Så smut ind på hltv.org, som gør det meget godt med at være objektiv(international site, remember?). Men det der er nice ved xplayn er at det har lidt kant, og det synes du garanteret også selv.
Hooch is crazy!
 
#262 09.09.2011 00:31
Er det negativt at han har været i under 10 forskellige klaner på over 5 år?

Eller er det dig der tolker det negativt?

http://cdn2.digitaltrends.com/wp-content/uploads...
wat teh fuk?!
#178 08.09.2011 21:47
Et held og lykke skal du have friis! også jer mTw.
#180 08.09.2011 21:49
Ziga er mit bedste bud som en afløser.
 
#199 08.09.2011 22:21
Har han ikke mere travlt med at lege paradise kendt? :-P

Edited: 08.09.2011 22:21
Mr Flop himself
 
#318 09.09.2011 12:29
Tror mere det er musikkarriere han har travlt med så. Plejer jo at være næste step efter Paradise Hotel.
#188 08.09.2011 22:00
Børn disse dage... tsk tsk.
meh
#191 08.09.2011 22:03
This is good for the scene. Breaking the language barrier, maybe we can start seeing some "super" teams in the future.
 
#209 08.09.2011 22:53
It's more likely a reflection of the lack of active oldschool players - otherwise it would be natural to pick a national player on a similar level, not only to ensure teamculture, but also to avoid rejection from the WCG and other tournaments that require national citizenship.

Edited: 08.09.2011 22:54
Det hedder "masser"!
#192 08.09.2011 22:09
Lønnen inden for sådan noget top cs, hvad ligger den omkring på? :)
 
#196 08.09.2011 22:19
Før i tiden fik nogle af spillerne omkring 1k euro, hvis ikke mere. Nu får de under det halve. Der er ingen penge i det lort mere.
 
#200 08.09.2011 22:24
Så man kan ikke "leve" på cs mere? man skal vel ha arbejde ved siden af?.. eller ..
 
#212 08.09.2011 23:03
tror os det derfor de laver 1,7, for at prøve og få gang i lortet igen :)
CS is my adrenalin!
 
#222 08.09.2011 23:14
men laver de så 1.7? :p
dont eat yellow snow
 
#224 08.09.2011 23:15
der er en beta ude så hvorfor ikke? :)
CS is my adrenalin!
 
#227 08.09.2011 23:17
hvad i alverden snakker du om? :)
dont eat yellow snow
 
#228 08.09.2011 23:18
promod 1,7 :D:D er du fuld
CS is my adrenalin!
 
#230 08.09.2011 23:19
ej stop nu altså :( DET ER JO IKKE CS 1.7 :((((((((((((
dont eat yellow snow
 
#233 08.09.2011 23:21
kalder du det så.? Beta 1.07 hedder det sjovt nok :D:D
http://xplayn.com/398?newsId=8023
CS is my adrenalin!
 
#235 08.09.2011 23:23
altså, stop nu.. det er jo ikke det samme spil... JA, det bliver MÅSKE en afløser til CS, men det er jo ikke det samme altså... det hedder sjovt nok også PROMOD, og én komma NUL syv, hvis vi skal fluekneppe... at sige at CS 1.7 er ude som beta er jo bare direkte blankt altså :D

hvis det var 1.7 ville det jo hedde Counter-Strike 1.7, og ikke promod, som er lavet af uafhængige folk som gør det fordi de elsker spillet :)

Edited: 08.09.2011 23:24
dont eat yellow snow
 
#237 08.09.2011 23:25
iknow det ikke er ude, men mange snakker om at det skal være den nye afløser for 1,6 og css, for at prøve og få hele counter strike scenen samlet & få gang i den igen :)
CS is my adrenalin!
 
#238 08.09.2011 23:29
helt sikkert - jeg håber da på det kan afløse, og blive en afløser, for 1.6 - og derved blive set som en 1.7.. jeg ville elske et CS med lidt bedre grafik, og lidt fornyelse.. :)
dont eat yellow snow
 
#259 09.09.2011 00:20
så vi uden tvivl, ville være alt andet end dårligt! :P
CS is my adrenalin!
 
#280 09.09.2011 07:10
Facepalm.

Men du mener altså promod som har været i beta i 50år og som aldrig rigtig kommer videre? Har intet med 1.7 at gøre.
 
#296 09.09.2011 09:17
 
#333 09.09.2011 13:29
hahaha :D
CS is my adrenalin!
 
#440 12.09.2011 13:57
:)
 
#225 08.09.2011 23:17
Hvor ved du det fra?
www.satanioN.dk/CS
 
#231 08.09.2011 23:20
hvis jeg siger det så kommer alle efter mig fordi det jo er HEMMELiGT hvad sådan nogen computerspillere får i løn
 
#234 08.09.2011 23:22
Ikke hemmeligt nok åbenbart :)
www.satanioN.dk/CS
 
#268 09.09.2011 02:13
Går du meget op i sådan noget? :P
 
#271 09.09.2011 02:49
Haha nej, overhovedet ikke - det er bare det samme svar man får hver gang der er folk der ved hvor meget pro spillerne tjener :)
www.satanioN.dk/CS
 
#272 09.09.2011 02:57
Hvorfor er det overhovedet så hemmeligt? i dont get it
Hooch is crazy!
 
#277 09.09.2011 04:49
Hvis nu Zonic siger han får lad os sige 2.000 euro om måneden. Og Trace kun fik 1.000.

Tror du så ikke trace vil føle sig snydt? Det er derfor man ikke siger det :)
Jeg snyder ikke
 
#315 09.09.2011 11:51
og du tror ikke de lige har nævnt det over en kold fredagspilsner til lan? kom nu videre.
BRØNDBY
 
#324 09.09.2011 12:47
Han spørger hvorfor det er hemmeligt ? :)

Hvad er problemt i jeg svare :D?
Jeg snyder ikke
 
#432 11.09.2011 16:23
Der er ikke noget problem, og mit svar var ikke kun til dig :) Tror sgu ikke spillerne har noget imod at en rutineret ræv som Zonic hæver en større check end en new-comer på holdet. Sådan skal det være!
BRØNDBY
 
#438 12.09.2011 05:53
Kan vi sagtens blive enige om, men det ændre ikke på faktummet :p
Jeg snyder ikke
 
#358 09.09.2011 16:35
Tror da godt de ved hvad de får indbyrdes... eller tager jeg fejl:D?
Hooch is crazy!
 
#412 10.09.2011 00:59
det jo noget "guderne" må vide :) normalt på en arbejdsplads snakker man ikke om hvor meget man får netop pga dette :)
Jeg snyder ikke
 
#298 09.09.2011 09:26
... og så er der dem, der stadig får 1k euro.
I R MOVIE MAKER
 
#346 09.09.2011 14:57
<-
fabrikismen
 
#365 09.09.2011 17:34
præcis :D
I R MOVIE MAKER

Kommentarer i alt: 457   -  
Side:: 1 2 [3] 4 5
(kommer snart)
SK Gaming vs. EG
1-0 til SK Gaming
MYM vs. Alt
1-0 til Alternate
fnatic vs. NiP
1-0 til NiP
Gambit vs. Lemon
1-0 til Gambit
MYM vs. fnatic
1-0 til MYM
SK vs. Gambit
1-0 til Gambit
ESC vs. Cursive
72% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.46
Modtaget 20 bets1% på draw
Endelige odds: 7.09
Modtaget 0 bets27% på <fi> Cursive
Endelige odds: 2.74
Modtaget 0 bets
16-3 til ESC
LDLC vs. aTTaX
71% på <fr> LDLC.com
Endelige odds: 1.49
Modtaget 18 bets1% på draw
Endelige odds: 7.09
Modtaget 0 bets28% på <de> Alternate
Endelige odds: 2.68
Modtaget 1 bets
16-7 til LDLC
LDLC vs. Alternate
70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 11 bets2% på draw
Endelige odds: 6.16
Modtaget 0 bets28% på <de> Alternate
Endelige odds: 2.70
Modtaget 0 bets
16-1 til LDLC